|
|
jonass
|
|
|
quote: Als twente vanavond de boel weer oppakt dan gaan ze de thuiswedstrijd tegen ajax zekers winnen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Kater? wat is dat?
;) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ja maar dat doen ze nieettt..... |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ik ben mijn glazen bol kwijt heb jij die soms, |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Toch wel..Let maar op.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 - 17:56 schreef NatjosFC het volgende:[..] ik wel, gun van Basten wel een succesje.. zeker vanavond... let maar op, jullie spelers kunnen ineens weer voetballen volgende week tegen Ajax. Liever vanavond al.Tegen ajax kunnen we meestal wel goed voetballen.We hebben juist moeite met tegenstanders die zich ingraven. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 - 18:53 schreef Aartus het volgende:[..] Liever vanavond al.Tegen ajax kunnen we meestal wel goed voetballen.We hebben juist moeite met tegenstanders die zich ingraven. zou toch even een stunt zijn als die Djuricic een hatrick maakt !!! haha |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Zolang wij er maar eentje meer maken is er niets aan t handje. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: zou wel een verrassing zijn, maar ziet t beide niet gebeuren eigenlijk. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Natjos pas morgen maar op Ado Den Haag..Jullie angstgegner. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: T is zowiezo een knotsgekke competitie.Geen peil op te trekken. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: raar, eigenlijk... mafkezen daaro...
dan zaag je er toch gewoon even door het midden in het begin van de wedstrijd, dan kijken ze wel uit. gewoon Toby ff laten houthakken morgen! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 - 19:16 schreef NatjosFC het volgende:[..] raar, eigenlijk... mafkezen daaro... dan zaag je er toch gewoon even door het midden in het begin van de wedstrijd, dan kijken ze wel uit. gewoon Toby ff laten houthakken morgen! Ja maar zo zal ado er ook over denken.Tegen jullie gooien ze er altijd een flink portie strijd in.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 - 19:22 schreef Aartus het volgende:[..] Ja maar zo zal ado er ook over denken.Tegen jullie gooien ze er altijd een flink portie strijd in.. helaas. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Nou Natjos.vergis je niet op ado.Jullie hebben wel 120 minuten in de benen.Ado weet dat ook. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ja weet ik:( bedoelde met helaas ook meer dat ze altijd ons verkrachten... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: We zijn uitgeschakeld.ajax volgende week ook.Psv gefeliciteerd. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Beetje voorbarig om dat nu al te zeggen vriend ;-) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Wedden.We pakken ze!!!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Zo denk ik er ook over: we pakken ze met 2-3 ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
we moeten morgen winnen, dan zetten we een grote stap in de ontwikkeling! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
maar eerst morgen ff winnen van ado |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
maar eerst ff lekker slapen ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Denk dat morgen voor Ajax een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen is.... Verlies je kun je zomaar in een neerwaartse spiraal terecht komen.. Win je is het verlies tegen Steaua verwerkt en staan de koppies weer goed.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Natuurlijk winnen we man! Denk dat de verhouding balbezit weer rond 70 - 30 ligt!! We tikken ze helemaal suf op eigen helft en middenveld man!!!!! Joduhhhhhhh joduhhhhh joduhhhhhh |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Ja man! Natuurlijk! Ik ben een ECHTE suporter Ronald.... Sta altijd achter mijn cluppie he? ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Dit forum is 1 grote onzin ouwe..... Doe lekker mee! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2013 - 05:58 schreef joduh het volgende:[..] Ja man! Natuurlijk! Ik ben een ECHTE suporter Ronald.... Sta altijd achter mijn cluppie he? ;-) zeker weten!! In goede- en in slechte tijden!!!
ajax for ever the best!!! |
|
|
|