|
|
ly
|
|
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
mijn livestream is ook overleden. iemand seintje als t is afgelopen? |
|
|
|
|
ly
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd everybody |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
lekker sportief die pivee ers |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Proficiat!!! Biertje op jullie. Nu kijken of wij psv kunnen bijhalen |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
:D we zijn goed op weg.
Oudhollansch spannend. Feyenoord, Ajax en PSV die nek aan nek gaan. En uiteraard in de zojuist genoemde volgorde eindigen ;) |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Mag gezegd worden: Mathijssen heerste. Heel team eigenlijk wel voldoende. Alleen Clasie niet helemaal zijn pot, maar toch nuttig (zoals altijd wel) |
|
|
|
|
ly
|
|
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Mathijssen was absoluut baas achterin. Boetius en Pelle voorin |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
weg blijven hier wim2 aub |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Hij is nooit weggeweest. |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
Dan was die lekker rustig dus houden zo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Muldertje zwakste schakel |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
Tot laters allemaal Feyenoord vrienden |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Gefeliciteerd Kakkerlakken... Helaas mr verdiend. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2013 - 14:09 schreef Loetje het volgende:Hoop dat om 16.15 de 2 grootste clubs van nl weer blij zijn. Wat zal ik dan vanavond met een smile bij me pap aan tafel schuiben. Even laten horen dat psv verlorem heeft. echter als mijn club punten morst. Verdwijnt de smile ook vrees ik Laten we het hopen.. en verslikken in die pap he... |
|
|
|
|
ly
|
|
|
Vechtpartij geweest in de kleedkamer lens viel mathijsen aan |
|
|
|
|
ly
|
|
|
|
|
|
ly
|
|
|
Lens wil nie meer naar huis |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
Waar haal je dat vandaan? |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vechten in de catacomben #FEYpsv lens en marcelo braken door ... |
|
|
|
|
Brian
|
|
|
bron: http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/feyenoord-en-psv-catacomben-op-de-vuist
In de catacomben van De Kuip is na de wedstrijd tussen Feyenoord en PSV een vechtpartij uitgebroken tussen spelers van beide ploegen. Dat meldde Radio Rijnmond op basis van diverse getuigen.
Volgens deze waarnemers zou PSV-spits Jeremain Lens verdediger Joris Mathijsen van Feyenoord stevig hebben aangepakt. Beide internationals hadden het in de slotfase al flink met elkaar aan de stok.
PSV verloor zondag met 2-1 van Feyenoord. De Eindhovenaren gingen rusten met een 0-1 voorsprong, maar na een onbegrijpelijke wissel van trainer Dick Advocaat nam Feyenoord het initiatief over.
Video: http://www.youtube.com/watch?v=ItJIGQ26UF0&feature=player_embedded
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 februari 2013 door Brian -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Gefeliciteerd! Het is jullie gegund!
Eindelijkdat tyfus Pisvlek op zijn plaats gezet. |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jaaaaaaaa, heerlijke overwinning!! Die boeren hadden niks te vertellen, op voorsprong doot een fout van Clasie. Heerlijke goal van Pelle, top!
Janmaat en Mathijsen waren erg goed achterin.
Trieste boeren kunnen niet tegen hun verlies, beetje op de vuist in de kleedkamer..
Klasse Feyenoord! |
|
|
|
|
ly
|
|
|
Beelden later op tv rijnmond |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2013 - 13:23 schreef Wim2 het volgende:Heb er zelf geen vertrouwen meer in. Pijnlijke constatering maar we komen gewoon kwaliteit tekort. hahaha |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Jullie is jodenvolk. O nee.... Snap m al. |
|
|
|
|
Marco2
|
|
|
Mooie overwinning. Dat vechtpartijtje in de catacomben. Je ziet duidelijk dat Lens twijfelt en blijft hangen op de gang. Vervolgens lopen o.a. Advocaat voorbij. Lens en Willemsen komen als laatste waarbij Lens duidelijk zegt tegen Willemsen: "kom maar joh....ik pak hem zo". Vieze Lens. Je ziet duidelijk dat Mathijsen hem niet verwacht én ook wil doorlopen. Die Lens verdient een rotschop. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
JALALALALALALALALALAL. En steek die schaal maar in je reet. Heerlijke wedstrijd gezien. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lens gaat een probleem hebben. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2013 - 14:09 schreef Loetje het volgende:Hoop dat om 16.15 de 2 grootste clubs van nl weer blij zijn. Wat zal ik dan vanavond met een smile bij me pap aan tafel schuiben. Even laten horen dat psv verlorem heeft. echter als mijn club punten morst. Verdwijnt de smile ook vrees ik Smile al verdwenen..ghehehehehehe |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mathijsen en pele groots!!!! dik verdiend. |
|
|
|
|
Brian
|
|
|
Zo de hele video staat er op ! http://www.nusport.nl/eredivisie/3312247/lens-vuist-met-mathijsen.html
Kijk goed wat een verveld mannetje die Lens. wacht hem heel bewust erg lang op en zegt op zelfs op 00:40 " nee kom, ik pak hem zo ! "
en dan begint het feest ! kan lekker tegen zijn verlies.
Nu eens zien of de KNVB daad bij woord houd ik zeg schorsen !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 februari 2013 door Brian -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 februari 2013 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Die Immers is ook een opgewonden standje ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Je hebt een voorspellende gave Maximus! :) |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
We doen nog vol op mee amigo's, |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dit past in zijn straatje... was mij ook opgevallen. overigens ook met weinig techniek:) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
JJJJJJJJJJaaaaaaaa..
drie Punten!
heerlijk! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gewoon zingend en feestend de kleedkamer in na afloop. Kilo's extra zout in de wond :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mwah, vond het vooral wat geduw en getrek. Meer niet. Lens is gewoon Wesley-nivo. Schorsing is op z'n plaats.
Hier gaat de journalistiek weer enorm grote dingen van maken. Trap er niet in, zou ik zeggen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2013 - 17:14 schreef FR-Henk het volgende:Mwah, vond het vooral wat geduw en getrek. Meer niet. Lens is gewoon Wesley-nivo. Schorsing is op z'n plaats. Hier gaat de journalistiek weer enorm grote dingen van maken. Trap er niet in, zou ik zeggen. Het vreemde is dat Lens 5 a 10 minuten heeft om een beetje na te denken voordat Mathijssen naar boven komt. Maar nog kan hij zich niet beheersen.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2013 - 17:15 schreef craven het volgende:[..] Het vreemde is dat Lens 5 a 10 minuten heeft om een beetje na te denken voordat Mathijssen naar boven komt. Maar nog kan hij zich niet beheersen.... Maakt wel nieuwsgierig wat Mathijsen dan volgens hem gedaan zou hebben. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: nou ,dat zag ik wel. maar daar kunnen we beter over zwijgen. zo is het leuker. |
|
|
|