|
|
dennie
|
|
|
Geen goeie koppers, te weinig lengte, 1 op 1 dekking, te lief? Waar ligt nou echt het probleem ? Wat mij opvalt is dat gewoon niet goed word geanticipeerd. Topverdedigers horen bij het trappen van de bal al precies te weten waar de bal komt en er alles aan doen om die te onderscheppen, Jaap Stam, Vidic etc. Indi, de Vrij en vooral Mathijssen hebben dit niet. Het lijkt mij een gebrek aan zowel individuele intelligentie als organisatie. Wat denken jullie?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 februari 2013 door dennie -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Oranje,hoeveel corners vliegen er daar in? zelfde spelers,andere keeper. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hoeveel verder spelen ze daar niet van de goal af joh?
En toen Italiƫ even echt aanzette gebeurde toch (vrijwel) hetzelfde?
Edit: was een f fergeten ;-P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 februari 2013 door JanM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 - 17:03 schreef JanM het volgende:[..] Hoeveel verder spelen ze daar niet van de goal af joh? En toen Italiƫ even echt aanzette gebeurde toch (vrijwel) hetzelfde? Edit: was een f fergeten ;-P het eerste punt ben ik helemaal met je eens.dat is een van de fouten.
het tweede punt klopt niet,want het gaat over corners die er in gaan.was geen cornergoal tegen Italie. |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
quote: 100% eens!
Straalt niks uit ! Geeft geen rust en / of leiding aan de defensie! |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Hoelang word hier op getraint? Hier moet toch op ingespeeld worden als het meer regelmaat dan incidenteel is?! |
|
|
|