BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: NADIA ZWANGER?!?! Dennis en Nadia krijgen een baby! - eerste GoudenKooi baby

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 09 februari 2008 - 16:02   quote  deeplink  
NADIA ZWANGER?!?! Dennis en Nadia krijgen een baby! - eerste GoudenKooi baby

wtf!?!?

Eerst ging zijonline er mee aan de haal wat een roddelsite is die je nooit kunt vertrouwen maar nu neemt ook de Telegraaf het bericht over, welke dan met betrekking op de Gouden Kooi vaak een stuk beter ingelicht is!!!!

Zou het dan toch waar zijn??

ZijOnline bericht:
quote:

DE EERSTE GOUDEN KOOI-BABY! NADIA DRIE MAANDEN ZWANGER VAN DENNIS

(9-2-2008) Het had nog tot maandag geheim moeten blijven, maar dat is dus niet gelukt! Vandaag kan ZIJonline u exclusief melden dat de eerste Gouden Kooi-baby over zes maanden geboren wordt! Nadia, de half Marokkaanse die eind juni 2007 De Gouden Kooi betrad, is namelijk zwanger van mede ex-miljonair Dennis die negen dagen eerder dan Nadia de villa betrad!

Beiden verlieten eind november, begin december de miljonairsvilla uit vrije wil. En nu is duidelijk waarom, want Nadia en Dennis wisten toen al dat zij zwanger was! De terugkeer van Dennis gisteren in de miljonairsvilla is dan ook om zijn vroegere medebewoners van het heuglijke nieuws op de hoogte te stellen! En ook Nadia komt dit weekend nog langs in de villa waar zij zwanger werd gemaakt door Dennis!

Dit moet John de Mol voor ogen hebben gehad toen hij De Gouden Kooi bedacht. Twee deelnemers die verliefd op elkaar worden en een kindje maken... Helaas voor John de Mol: is de eerste Gouden Kooi-baby waarschijnlijk wel in de miljonairsvilla verwekt, maar zal de baby niet ter wereld komen in De Gouden Kooi!

De uiterst charmante Nadia – dochter van een Nederlandse moeder en Marokkaanse vader – betrad 30 juni 2007 De Gouden Kooi omdat ze een leven in luxe wilde. “Ik ben een luxepaardje en weet zeker dat ik me helemaal thuis zal voelen in de Villa. En als ik eenmaal van het Miljonairsleven geproefd heb laat ik het niet meer los. Die Villa wordt van mij,” zei ze bij haar entree in De Gouden Kooi!

Negen dagen eerder betrad Dennis uit Alphen aan de Rijn de villa. Hij kwam in de plaats van oud Miljonair Eric die de villa uit eigen beweging heeft verlaten.

De 24-jarige zelfstandig ondernemerwas uiterst zelfverzekerd bij zijn komt en vast van plan de verhoudingen in de Villa danig op scherp te zetten: "Ik heb enorm veel zin in mijn verblijf in de Villa. Ik zal er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat de bestaande liefdesrelaties en vriendschappen in De Gouden Kooi binnen afzienbare tijd worden verbroken."

Al snel bleek Nadia een seksbeest en belandde ze met Dennis in bed en kreeg een relatie met hem. Eind augustus bleek dat het spiraaltje van Nadia dat moest voorkomen dat zij zwanger zou worden, niet werkte. De Marokkaanse was als de dood dat zij zwanger zou zijn van Dennis. Het was destijds mede miljonair in spe Huub die smeuïge nieuwtje als eerste hoorde.

Huub toen tegen de mogelijk toekomstige moeder Nadia “Oké, dus je moet morgenochtend een test doen. Zal ik je handje vasthouden?”. Nadia en Dennis hielden echter het hoofd koel.

“Nou, ik denk niet dat ik zwanger ben, maar ik neem het zekere voor het onzekere, want het spiraaltje heeft waarschijnlijk twee maanden niet gewerkt”, legde Nadia uit. “Twee maanden”, roept Huub geschokt. “Ja, maar jullie hebben zoveel seks gehad, ik denk dat er een behoorlijk kans is!” Maar Nadia bleef nuchter onder het hele gebeuren: “Ik ga er niet teveel over stressen.” Uit de zwangerschapstest die Nadia deed bleek echter dat zij toen niet zwanger was.

Eind november vertrok Dennis uit De Gouden Kooi nadat hij unaniem door zijn medebewoners, waaronder zijn liefje Nadia, werd weggestemd. Nadia toen over waarom zij zich tegen Dennis keerde: “Vanaf toen ik hier kwam tot nu zijn wij af en aan met elkaar gegaan. Ik heb jou erg gekwetst en we hebben elkaar gek gemaakt. Soms weet ik niet meer of het echt is tussen ons. Ik heb ook heel veel aan Amanda gehad, ik kon altijd bij haar terecht. Ik heb haar een belofte gemaakt. Mocht het zo zijn dat het wel echt is, dan voel ik dat snel genoeg en kan ik alsnog naar je toe komen, dus ik stem je naar huis."

Eerder die dag had ze nog tegen Dennis gezegd: “Als ik jou er zo uitstem en ik ga niet direct met jou mee en ik kom pas over drie dagen, wordt jouw liefde dan minder voor mij?”

Toen de miljonair in spe het slechte nieuws vernam dat hij was weggestemd en Nadia hem niet direct zou volgen draaide hij door, gooide met een glas en pakte een stoel en ramde die tegen de camera aan! Woedend was Dennis toen hij zeker wist dat hij uit de villa zou worden gezet....!

Maar drie dagen later volgde Nadia Dennis toch. De brunette had na het vertrek van Dennis vrijwel direct haar 24 uur aangevraagd, omdat ze toch ook graag weg wilde. Het was ook Dennis die haar –naast haar familie- kwam ophalen bij haar vertrek uit de miljonairsvilla.
“Echt lief van je dat je bent gekomen”, snikte ze, voordat ze Dennis een dikke kus gaf.

Maar wat niemand, tot vandaag wist, was dat Nadia en Dennis bij hun vertrek uit De Gouden Kooi al wisten dat er een baby op komst was. Nadia is nu ruim drie maanden zwanger! De baby van Dennis die zij in haar buik draagt wordt midden augustus verwacht! Het is Dennis zelf, die gisteren plotseling terugkeerde in de miljonairsvilla, die het nieuws dit weekend aan de nog in De gouden Kooi-verblijvende miljonairs in spe zal vertellen.

bron

en het telegraaf bericht:

quote:

AMSTERDAM - Ex-Gouden Kooi bewoners Nadia en Dennis verwachten over zes maanden hun eerste kindje. De baby is verwekt in de Gouden Kooi-villa in Eemnes.

Nadia en Dennis verlieten in november de miljonairsvilla en nu weten we eindelijk de reden van hun vertrek: Het stel wist al dat er een baby op komst was. Ze willen dat het kindje zonder camera's kan opgroeien, zo meldt zijonline zaterdag.

Het nieuws had eigenlijk tot maandag geheim moeten blijven.

bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 februari 2008 door Boudewijn --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5996
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: NADIA ZWANGER?!?! Dennis en Nadia krijgen een baby! - eerste GoudenKooi baby

0.0064558