|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2013 - 16:26 schreef infamous psv het volgende:[..] Mr je kan niet net doen of dit gelijkspel niet pijnlijk is..( zeg overigens nergens dat jij dat zegt/schrijft ).. Dat klopt ook zeker, maar uiteindelijk moet je gewoon naar de cijfers kijken, en die zijn dit weekend gunstig voor Ajax, al voelt dat totaal niet zo.. Natuurlijk moet Ajax hier winnen, zeker gezien de kansen die we krijgen in het eerste half uur.. Dan moet je gewoon met 3-0 voor staan.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wat een pipo is dat |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zou je mij eens willen uitleggen waarom een andere optie beter is, en dan heb ik het over Lukoki of Boerrigter??
Vandaag 4/5 prima voorzetten en een aantal goede acties... Vond eerder Sigthorson en de jong vandaag echt heel erg slecht spelen.. Ook Eriksen speelde een hele slechte tweede helft na een hele goede eerste helft waarin hij bij 5/6 hele mooie en goede aanvallen betrokken is.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Eigenheimer is het...moet de bal veel eerder afgeven ipv door zijn tegenstander heen te willen gaan |
|
|
|
|
nora
|
|
|
We zijn weer genaaid een spatzuiver doelpunt dik over de lijn en de scheidsrechter staat er met zijn kuttekop boven op en weer voor buitenspel gefloten alleen was het dat niet,ik wordt er scheid ziek van en scoren is alweer een probleem voor ons,en nogmaals over de Jong weer veruit de slechtste. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2013 - 16:32 schreef Nenam_tiL het volgende:Eigenheimer is het...moet de bal veel eerder afgeven ipv door zijn tegenstander heen te willen gaan Zie niet in waarom jij/jullie die Boerrigter/Lukoki beter vinden..Deze jongen zoekt zijn tegenstander op en die 2 andere moeten het vd counter hebben.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Zeg ook niet dat ik ze beter vind....al zie ik boerrigter het liefs op links |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2013 - 16:32 schreef Nenam_tiL het volgende:Eigenheimer is het...moet de bal veel eerder afgeven ipv door zijn tegenstander heen te willen gaan En alle buitenspelers die dat doen, die worden hier afgebrand omdat ze nooit eens een actie proberen te maken.. Whahahahahahahaha mooi is dat zeg.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2013 - 16:33 schreef infamous psv het volgende:[..] Zie niet in waarom jij/jullie die Boerrigter/Lukoki beter vinden..Deze jongen zoekt zijn tegenstander op en die 2 andere moeten het vd counter hebben.. Ben het niet vaak met je eens (uit principe) maar nu wel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2013 - 16:33 schreef nora het volgende:We zijn weer genaaid een spatzuiver doelpunt dik over de lijn en de scheidsrechter staat er met zijn kuttekop boven op en weer voor buitenspel gefloten alleen was het dat niet,ik wordt er scheid ziek van en scoren is alweer een probleem voor ons,en nogmaals over de Jong weer veruit de slechtste. Inderdaad, maar tellen die twee goals wel zoals het gewoon hoort win je hier echt met 4/5-0 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Is mijn mening Remco,geef ik het eens is het nog niet goed.....ik vond hem gewoon slecht vandaag |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2013 - 16:38 schreef Nenam_tiL het volgende:Is mijn mening Remco,geef ik het eens is het nog niet goed.....ik vond hem gewoon slecht vandaag dat mag, maar ben dan benieuwd waarom??? Al die andere gasten krijgen het commentaar dat ze nooit eens een actie proberen te maken en dat ze liever zien dat die dan ook weleens mislukt dan dat ze het niet proberen... En dan hebben we er 1 die 4/5 goede voorzetten geeft waarbij de Jong niet 1 keer tweede pal komt wat zijn taak toch echt is, en een aantal combinaties die lukken, hij houd het overzicht mooi bij die kans die de Jong op de keeper schiet, en dan is hij de schlemiel??
Vind ik raar kerel..
Zit echt meer in over 3 spelers bij ons op het middenveld, Schone, de Jong en Poulsen.. Die spelen echt na de winterstop niet best.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Cuenca heeft wel potentie. Maar er gebeuren soms hele rare dingen bij hem. Voorzetten zijn goed. In de combinatie is hij matig. Bovendien blijft hij veeeeeeel te lang aan te bal en gaat hij veel te vaak opzichtig liggen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Waar haal je dat liggen vandaan?? Heb hem vandaag 1 keer zien proberen een penalty te krijgen.. Verder niet, is fysiek niet de sterkste, daarom verliest hij weleens een duel en ligt dan op de grond, dat heeft niet zo veel met makkelijk gaan liggen te maken.. |
|
|
|
|
ajaxkampioen 2012
|
|
|
Ajax bestolen door KNVB en zijn scheids rechters 2 zuiver doelpunten!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat is er Loetje, reageer je niet meer?? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ja Cuenza is een aanwinst als eenmaal zijn ritme heeft ga je daar veel plezier aan beleven,en voor de rest gaan we het wel weer zien a.s woensdag AZ en zondag die halve duitsers,als je die twee wedstrijden wind ga je kampioen worden en win je de beker. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2013 - 18:41 schreef nora het volgende:Ja Cuenza is een aanwinst als eenmaal zijn ritme heeft ga je daar veel plezier aan beleven,en voor de rest gaan we het wel weer zien a.s woensdag AZ en zondag die halve duitsers,als je die twee wedstrijden wind ga je kampioen worden en win je de beker. als je het niet erg vind , ik geloof er niet in |
|
|
|
|
ajaxkampioen 2012
|
|
|
AJAX 2 X BESTLONE N!!!!!!!!!!!!!!!!BEDANK KNVB! |
|
|
|
|
tedje339
|
|
|
als je toch nagaat hoeveel punten ajax, eigenlijkgewoon heb weggeven, utrecht uit vitesse uit, roda thuis ado thuis,die had je normaal gewoon moeten winnen , had je nou ruim boven aan gestaan. |
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
Weer genaaid door de arbitrage. Kost ons misschien het kampioenschap. |
|
|
|
|
tedje339
|
|
|
ja dat is waar die scheidsrechters hebben we vaak tegen,behalfe als feienoord thuis speelt, daar durven ze niet tegen hun te fluiten. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Cuenca, leuk als hij in vorm is, maar het zelfde geldt voor Boerrigter en Lukoki! tot nu vind ik het zonde van het geld om hem te huren.... |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
Wat weer een wanvertoning...
Moisander valt steeds meer door de mand. Blind passt steeds beroerder, Schone is een lachertje, Siem moet eruit, eriksen is alleen maar slechter aan het worden en Fischer is overbelast. Onze man van glas uit IJsland faalt ook hopeloos en Cuenca valt alleen over eigen benen behalve bij koppers, dat was een elf meter.
Weer geen bezieling, geen instelling om alles te doen om te winnen terwijl je weet dat de lampenkappen hebben verloren... Hoe triest kun je dan nog zijn als je alleen maar tikjes breed en terug speelt? Boerigter kreeg geen bruikbare bal op links en serero kan ook geen potten breken. Ben jaloers op Feijenoord, Utrecht, Roda, ADO die wel vechten voor elke meter als het niet anders kan.
Koeman had dus gelijk; er is geen plan B ... Helaas maar waar.. Voorts had voorzitter steau dus ook gelijk; het zijn kindjes bij Ajax en bij kinderen is de hand gauw gevuld( met veel euro's waar ze niets voor hoeven te doen) Kutmentaliteit bij 80% van dit Ajax. Al worden we alsnog kampioen; tegen Roda, Vitesse en nu weer ADO laat dit Ajax zien waarom iedereen om ons lacht.. Triest maar waar..
Laat dan maar Feijenoord kampioen worden en wij vijfde. In de CL hebben we niks te zoeken tegen de mannen van bijv. Dortmund of zelfs Nicosia. Ons past schaamte en heeeel veel bescheidenheid..
Ben hier doodziek van, lekker; alles weg in een week! Stelletje wijven op hakken zijn het, bah |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2013 - 20:54 schreef Enigma het volgende:Wat weer een wanvertoning... Moisander valt steeds meer door de mand. Blind passt steeds beroerder, Schone is een lachertje, Siem moet eruit, eriksen is alleen maar slechter aan het worden en Fischer is overbelast. Onze man van glas uit IJsland faalt ook hopeloos en Cuenca valt alleen over eigen benen behalve bij koppers, dat was een elf meter. Weer geen bezieling, geen instelling om alles te doen om te winnen terwijl je weet dat de lampenkappen hebben verloren... Hoe triest kun je dan nog zijn als je alleen maar tikjes breed en terug speelt? Boerigter kreeg geen bruikbare bal op links en serero kan ook geen potten breken. Ben jaloers op Feijenoord, Utrecht, Roda, ADO die wel vechten voor elke meter als het niet anders kan. Koeman had dus gelijk; er is geen plan B ... Helaas maar waar.. Voorts had voorzitter steau dus ook gelijk; het zijn kindjes bij Ajax en bij kinderen is de hand gauw gevuld( met veel euro's waar ze niets voor hoeven te doen) Kutmentaliteit bij 80% van dit Ajax. Al worden we alsnog kampioen; tegen Roda, Vitesse en nu weer ADO laat dit Ajax zien waarom iedereen om ons lacht.. Triest maar waar.. Laat dan maar Feijenoord kampioen worden en wij vijfde. In de CL hebben we niks te zoeken tegen de mannen van bijv. Dortmund of zelfs Nicosia. Ons past schaamte en heeeel veel bescheidenheid.. Ben hier doodziek van, lekker; alles weg in een week! Stelletje wijven op hakken zijn het, bah Yeah, wat lees ik jou wedstrijdverslagen toch graag man!!!! Mijns inziens het enige forumlid die ziet wat er aan de knikker is ... De meesten hiero bult geschrijf en dom geneuzel.... Sjapoo enigma ! Ben het op dat feienood stukkie na helemaal eens met je....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 februari 2013 door joduh -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Een lachertje voor de competitie als we kampioen zouden worden ja....... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2013 - 21:02 schreef joduh het volgende:[..] Yeah, wat lees ik jou wedstrijdverslagen toch graag man!!!! Mijns inziens het enige forumlid die ziet wat er aan de knikker is ... De meesten hiero bult geschrijf en dom geneuzel.... Sjapoo enigma ! Ben het op dat feienood stukkie na helemaal eens met je.... BROEVA HARO.......AJAX CBS.....JOOD TOT AAN MIJN DOOD |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Azijnzeikers............
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 februari 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: En ik was nog zo positief gap? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Geldt dat niet voor elk team momenteel?
We staan 2e, op 2 punten achter psv en Feyenoord 1 punt achter ons.
Als jij weet wie er kampioen wordt, mag jij het zeggen....
ajax forever!!! in voor en tegenspoed of we nu de sterren van de hemel spelen of niet.
Ook ik zie liefst ajax en goed voetballen en de punten pakken, maar als het niet goedschiks gaat, dan maar op deze manier kampioen worden! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2013 - 21:02 schreef joduh het volgende:[..] Yeah, wat lees ik jou wedstrijdverslagen toch graag man!!!! Mijns inziens het enige forumlid die ziet wat er aan de knikker is ... De meesten hiero bult geschrijf en dom geneuzel.... Sjapoo enigma ! Ben het op dat feienood stukkie na helemaal eens met je.... Misschien zegt het wel veel dat hij de enige is die het blijkbaar zo ziet.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2013 - 21:18 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Geldt dat niet voor elk team momenteel? We staan 2e, op 2 punten achter psv en Feyenoord 1 punt achter ons. Als jij weet wie er kampioen wordt, mag jij het zeggen.... ajax forever!!! in voor en tegenspoed of we nu de sterren van de hemel spelen of niet. Ook ik zie liefst ajax en goed voetballen en de punten pakken, maar als het niet goedschiks gaat, dan maar op deze manier kampioen worden! Ik hoop dat we geen kampioen worden ouwe.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2013 - 21:18 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Geldt dat niet voor elk team momenteel? We staan 2e, op 2 punten achter psv en Feyenoord 1 punt achter ons. Als jij weet wie er kampioen wordt, mag jij het zeggen.... ajax forever!!! in voor en tegenspoed of we nu de sterren van de hemel spelen of niet. Ook ik zie liefst ajax en goed voetballen en de punten pakken, maar als het niet goedschiks gaat, dan maar op deze manier kampioen worden! Helemaal mee eens.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad man, want dat is goed voor ons Ajax en zal de betere spelers zeker aan onze club binden.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Misschien wel......... Maar zijn er dan 2 hoor ! Snugger ben jij niet he? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Wat ben je toch een kanjer he ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 februari 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2013 - 21:21 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad man, want dat is goed voor ons Ajax en zal de betere spelers zeker aan onze club binden.. Welke betere spelers???? Of doel je op eriksen? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Dank vriend!!!!!! Je kent me he? ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2013 - 21:21 schreef remco k het volgende:[..] Inderdaad man, want dat is goed voor ons Ajax en zal de betere spelers zeker aan onze club binden.. Ahh ik snap het al..... Meer geld!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Seizoenkaart prijzen omhoog..... Pass partout omhoog!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Poehoe.. wel 2, en misschien nog wel een paar...
Lekker weer gaan lopen klagen over het beleid...
Ik snap jou echt niet kerel...
Jij hebt een eigen bedrijf en weet donders goed dat als je te lang meer geld uitgeeft dan dat er binnenkomt dat je dan failliet gaat...
En toch blijf je maar roepen dat we meer hadden moeten kopen..
Kijk voor de grap eens hoe het gaat met al die jongens die gekocht moesten worden... Matavsz????? Mertens??? Chadli??? Tadic???? Douglas???
Die gasten laten toch ook helemaal niks zien in de grotere wedstrijden??
En nee onze selectie is zeker niet perfect, maar dat heeft in mijn optiek enkel en alleen met mentaliteit te maken..
Als je van City kan winnen kan je gewoon goed voetballen, of wou je zeggen dat dat geluk was?
Ik en iedereen hier zou graag een Ajax zien dat Barca van de mat speelt, maar die realiteit is heel ver weg... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Eventuele nieuwe spelers.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Beetje domme 2 opmerkingen of niet.. Ikz eg nergens dat Ajax rijk moet worden of iets dergelijks... Maar Ajax het faillissement in jagen vind ik nu ook wel weer wat overdreven.
Of je het nu leuk vind of niet, het draait nu eenmaal om geld in deze verneukte sport.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De meeste forum bezoekers stonden allemaal te schreeuwen dat Moisander moest komen, want o wat was dat een geweldige aankoop op de plek van Vertonghen en wat zou dat toch even onze nieuwe leider gaan worden.
Nou we hebben hem gekocht en wat doet die jongen het toch goed he.. Jarenlang hebben we gekocht en gekocht, en wat heeft het ons gebracht, 7 jaar ellende, slecht voetbal tot zelfs kick and rush voetbal aan toe onder Jol en vrijwel geen prijzen..
Lekker man, laten we dat vooral weer gaan doen.. |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2013 - 21:02 schreef joduh het volgende:[..] Yeah, wat lees ik jou wedstrijdverslagen toch graag man!!!! Mijns inziens het enige forumlid die ziet wat er aan de knikker is ... De meesten hiero bult geschrijf en dom geneuzel.... Sjapoo enigma ! Ben het op dat feienood stukkie na helemaal eens met je.... Dank je Joduh. Ook al zijn we supporters wil dat niet zeggen dat we eerlijk moeten zijn en vooral realistisch. Ik ben een bloedfanatieke supporter maar na de match is het klaar en ben ik realistisch.
Neman: soms moet je gewoon toegeven dat het niet is wat wij willen en velen denken. Door die blindheid waanden wij ons al jaren onaantastbaar. Resultaat; revolutie..
Remco; volledig mis jongen.. Met Joduh erbij zijn het er al twee, beter opletten.. Voorts heb ik vandaag in mijn vak, en dat zijn zeer fanatieke gasten, exacte dezelfde bewoordingen gehoord over bijvoorbeeld het stilstaande of beter gezegd, achteruithollende talent Eriksen. Hij is geen cent beter geworden de afgelopen jaren. Sterker heel het team is of stil blijven staan in ontwikkeling of achteruit gegaan. Was dit niet het geval geweest maar zoals jij het probeert te schetsen waren we nu nog in EL, en minimaal zes punten voor op PSV. Wees een vent en geef gewoon toe dat je er naast zit. Dit Ajax is gewoon kampioen onwaardig en ook geen CL waard. Hard maar waar.
Let op mijn woorden; Eriksen wordt NOOIT die topper die jij denkt. Komt niet verder dan invalbeurten bij subtopper in Engeland of Spanje. Fischer wordt met Andersen straks een gouden duo. Blind wordt gewoon vaste wissel volgend jaar, Siem teert straks weg in een topcompetitie op de bank ergens.
Maar we zullen afwachten of Joduh en ik de enige zijn die het die het juiste eind hebben😉 |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2013 - 21:26 schreef remco k het volgende:[..] Poehoe.. wel 2, en misschien nog wel een paar... Lekker weer gaan lopen klagen over het beleid... Ik snap jou echt niet kerel... Jij hebt een eigen bedrijf en weet donders goed dat als je te lang meer geld uitgeeft dan dat er binnenkomt dat je dan failliet gaat... En toch blijf je maar roepen dat we meer hadden moeten kopen.. Kijk voor de grap eens hoe het gaat met al die jongens die gekocht moesten worden... Matavsz????? Mertens??? Chadli??? Tadic???? Douglas??? Die gasten laten toch ook helemaal niks zien in de grotere wedstrijden?? En nee onze selectie is zeker niet perfect, maar dat heeft in mijn optiek enkel en alleen met mentaliteit te maken.. Als je van City kan winnen kan je gewoon goed voetballen, of wou je zeggen dat dat geluk was? Ik en iedereen hier zou graag een Ajax zien dat Barca van de mat speelt, maar die realiteit is heel ver weg... Hoho ouwe! 2 eigen zaken he? En kom lekker door de crisis heen! Dus vertel me niks over geld teveel uitgeven enz...... Daarbij hoef jij mij ook niet te snappen eigenlijk.....jij staat bij mij in hetzelfde rijtje als eide bij de betweters..... Maar niet investeren is NIET groeien ouwe.. |
|
|
|