BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - ADO den Haag (zondag 24 februari 2013, 14:30): 1 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
joduh
 joduh - zondag 24 februari 2013 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 februari 2013 - 21:38 schreef Enigma het volgende:

[..]

Dank je Joduh. Ook al zijn we supporters wil dat niet zeggen dat we eerlijk moeten zijn
en vooral realistisch. Ik ben een bloedfanatieke supporter maar na de match
is het klaar en ben ik realistisch.

Neman: soms moet je gewoon toegeven dat het niet is wat wij willen en velen denken.
Door die blindheid waanden wij ons al jaren onaantastbaar. Resultaat; revolutie..

Remco; volledig mis jongen.. Met Joduh erbij zijn het er al twee, beter opletten..
Voorts heb ik vandaag in mijn vak, en dat zijn zeer fanatieke gasten, exacte dezelfde bewoordingen gehoord over bijvoorbeeld het stilstaande of beter gezegd, achteruithollende talent Eriksen. Hij is geen cent beter geworden de afgelopen jaren. Sterker heel het team is of stil blijven staan in ontwikkeling of achteruit gegaan. Was dit niet het geval geweest maar zoals jij het probeert te schetsen waren we nu nog in EL, en minimaal zes punten voor op PSV. Wees een vent en geef gewoon toe dat je er naast zit. Dit Ajax is gewoon kampioen onwaardig en ook geen CL waard. Hard maar waar.

Let op mijn woorden; Eriksen wordt NOOIT die topper die jij denkt. Komt niet verder dan invalbeurten bij subtopper in Engeland of Spanje.
Fischer wordt met Andersen straks een gouden duo. Blind wordt gewoon vaste wissel volgend jaar, Siem teert straks weg in een topcompetitie op de bank ergens.

Maar we zullen afwachten of Joduh en ik de enige zijn die het die het juiste eind hebben😉
Is niet raar enigma... Hoor ik ook(alleen niet meer via het vakkie) ;-(
Enigma
 Enigma - zondag 24 februari 2013 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 februari 2013 - 21:18 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Geldt dat niet voor elk team momenteel?

We staan 2e, op 2 punten achter psv en Feyenoord 1 punt achter ons.

Als jij weet wie er kampioen wordt, mag jij het zeggen....

ajax forever!!! in voor en tegenspoed of we nu de sterren van de hemel spelen of niet.
😋
Ook ik zie liefst ajax en goed voetballen en de punten pakken, maar als het niet goedschiks gaat, dan maar op deze manier kampioen worden!
Welke manier dan??? We staan gewoon drie punten achter op PSV hoor...

En nogmaals; er is echt geen plan B!!! Zie je niet dat het al maanden op dezelfde manier gaat? We hebben geen Bulikyn meer of een Pantelic. We zijn te voorspelbaar en iedereen weet hoe je ons moet aanpakken, heb je nu drie wedstrijden kort op elkaar kunnen zien.
Klote maar het is zo.

Ook al had Ajax er wel twee goals bij moeten hebben trouwens vandaag hoor. Maar dat had mijn mening niet veranderd; gewoon een paar lamlullen zitten in dit elftal, klaar.!
joduh
 joduh - zondag 24 februari 2013 - 21:50   quote  deeplink  
Liefde maakt bij mij niet blind....
Enigma
 Enigma - zondag 24 februari 2013 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 februari 2013 - 21:19 schreef joduh het volgende:

[..]

Ik hoop dat we geen kampioen worden ouwe....
Ik ook hoor kerel!!!! Maar heb er weinig geloof in...
Maar ja, zoals Napoleon al zei; hopen doe je op de wc en geloven in de kerk!

Kom je niet meer in ArenA?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 februari 2013 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 februari 2013 - 21:50 schreef joduh het volgende:
Liefde maakt bij mij niet blind....
BAM.....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 24 februari 2013 - 22:05   quote  deeplink  
Ik wil gewoon altijd kampioen worden! Hoe dan ook!!!

Enigma: Lees ook mijn laatste zin even goed:

Ook ik zie liefst ajax en goed voetballen en de punten pakken, maar als het niet goedschiks gaat, dan maar op deze manier kampioen worden!

Dan maar kampioen met slecht voetbal!

In die zin dus mijn onvoorwaardelijke liefde voor ajax, maar ook ik besef dat je niet elk jaar kampioen kan worden, Maar ik wil het wel!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 februari 2013 door Ronald 1960 --
remco k
 remco k - zondag 24 februari 2013 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 februari 2013 - 21:39 schreef joduh het volgende:

[..]

Hoho ouwe! 2 eigen zaken he? En kom lekker door de crisis heen!
Dus vertel me niks over geld teveel uitgeven enz......
Daarbij hoef jij mij ook niet te snappen eigenlijk.....jij staat bij mij in hetzelfde rijtje als eide bij de betweters.....
Maar niet investeren is NIET groeien ouwe..
Moisander, Sigthorson en Cilissen kosten samen bijna 15 miljoen euro... Genoeg aan investeringen dus kerel..

Ik zeg trouwens nergens dat jij niet door de crisis komt... Maar je weet donders goed dat als je teveel geld uitgeeft en dat structureel doet dat je dan op ten duur kapot gaat..

Dat is toch gewoon een simpel feit kerel.

Fijn dat je trouwens weer op de persoonlijke tour gaat, zo zien we in ieder geval je ware aard..
remco k
 remco k - zondag 24 februari 2013 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 februari 2013 - 21:47 schreef Enigma het volgende:

[..]

Welke manier dan??? We staan gewoon drie punten achter op PSV hoor...

En nogmaals; er is echt geen plan B!!! Zie je niet dat het al maanden op dezelfde manier gaat? We hebben geen Bulikyn meer of een Pantelic. We zijn te voorspelbaar en iedereen weet hoe je ons moet aanpakken, heb je nu drie wedstrijden kort op elkaar kunnen zien.
Klote maar het is zo.

Ook al had Ajax er wel twee goals bij moeten hebben trouwens vandaag hoor. Maar dat had mijn mening niet veranderd; gewoon een paar lamlullen zitten in dit elftal, klaar.!
Jij ook even beter opletten kerel.. We staan er 2 achter..

En maken we de kansen staan we met de rust met 4-0 voor.. Het spel is dus zeker niet slecht, want uiteindelijk gaat het om kansen he..

Vond Ajax vandaag prima spelen, tegen Steaua was het waardeloos slecht..
Enigma
 Enigma - zondag 24 februari 2013 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 februari 2013 - 22:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij ook even beter opletten kerel.. We staan er 2 achter..

En maken we de kansen staan we met de rust met 4-0 voor.. Het spel is dus zeker niet slecht, want uiteindelijk gaat het om kansen he..

Vond Ajax vandaag prima spelen, tegen Steaua was het waardeloos slecht..
Maak jezelf nou niet belachelijk jochie... We staan er drie achter... Of moet ik je nou ook nog uitleggen dat doelsaldo ook een punt is????
Dus drie punten, niks meer of minder.. Dus ook hier beter opletten😀

Als we de kansen maken??? Als mijn tante een pikkie had gehad was het me oom geweest.! Dat die ballen er niet ingaan is een kwestie van wilskracht!!! Vechtlust en de absolute wil om te winnen.. En laat dát nou bij velen in dit team ontbreken, helaas.
remco k
 remco k - zondag 24 februari 2013 - 22:16   quote  deeplink  
Trouwens even Derksen en de Boer gekeken, maar dat is in mijn optiek echt de juiste man op de juiste plek bij Ajax.. En hij heeft niet een selectie tot zijn beschikking zoals sommige lopende voorgangers hadden, maar heeft het wel geflikt om twee keer kampioen te worden en herkenbaar te spelen, en de tegenstander de wil op te leggen. Het is alng niet altijd even goed, en soms zelfs heel slecht..
Maar Frank de Boer is in mijn optie een echte Ajacied en een held..
remco k
 remco k - zondag 24 februari 2013 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 februari 2013 - 22:16 schreef Enigma het volgende:

[..]

Maak jezelf nou niet belachelijk jochie... We staan er drie achter... Of moet ik je nou ook nog uitleggen dat doelsaldo ook een punt is????

Als we de kansen maken??? Als mijn tante een pikkie had gehad was het me oom geweest.! Dat die ballen er niet ingaan is een kwestie van wilskracht!!! Vechtlust en de absolute wil om te winnen.. En laat dát nou bij velen in dit team ontbreken, helaas.
Ga een ander jochie noemen mafkees, zo moeilijk is het toch niet een ander met respect te blijven behandelen of wel soms??

We staan er gewoon 2 achter, de competitie is nog niet gespeeld, en als we van PSV winnen staan we er gewoon 1 voor terwijl we er maar 3 bij krijgen.. Daarom 2 punten dus...

Over de rest van je post ben ik het zeker niet oneens, alleen denk ik dat je het echt overdrijft..
Enigma
 Enigma - zondag 24 februari 2013 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 februari 2013 - 22:05 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik wil gewoon altijd kampioen worden! Hoe dan ook!!!

Enigma: Lees ook mijn laatste zin even goed:

Dan maar kampioen met slecht voetbal!

In die zin dus mijn onvoorwaardelijke liefde voor ajax, maar ook ik besef dat je elk jaar kampioen kan worden, Maar ik wil het wel!
Ik hoop dat je wens uitkomt kerel maar met dit slechte voetbal worden wij geen kampioen..
Maar kampioen worden willen we allemaal vanzelfsprekend!!😃😃😃

Slagen is een combinatie van kunnen maar vooral WILLEN!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 februari 2013 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 februari 2013 - 22:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Ga een ander jochie noemen mafkees, zo moeilijk is het toch niet een ander met respect te blijven behandelen of wel soms??

We staan er gewoon 2 achter, de competitie is nog niet gespeeld, en als we van PSV winnen staan we er gewoon 1 voor terwijl we er maar 3 bij krijgen.. Daarom 2 punten dus...

Over de rest van je post ben ik het zeker niet oneens, alleen denk ik dat je het echt overdrijft..
Hey Jochie...hoe is t ;-)
remco k
 remco k - zondag 24 februari 2013 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 februari 2013 - 22:19 schreef Enigma het volgende:

[..]

Ik hoop dat je wens uitkomt kerel maar met dit slechte voetbal worden wij geen kampioen..
Maar kampioen worden willen we allemaal vanzelfsprekend!!😃😃😃

Slagen is een combinatie van kunnen maar vooral WILLEN!!
Daarom zou ik op de plek van Poulsen juist eens een Boccara willen zien. Speelt alles wat hij speelt bij Jong Ajax erg goed, en dat vinden veel mensen die daar vaak langs de lijn staan ook..

Die jongen heeft alles wat we missen in dit elftal.. Dat we een beetje pit, felheid en agressie op de juiste momenten missen zal ik ook niet ontkennen.. Te veel van onze selectie spelers zijn lieve jochies, en met name een aankoop zoals die van Poulsen kan ik dan ook niet begrijpen..
remco k
 remco k - zondag 24 februari 2013 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 februari 2013 - 22:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hey Jochie...hoe is t ;-)
Goed diknek..
remco k
 remco k - zondag 24 februari 2013 - 22:26   quote  deeplink  
Spreek jullie morgen weer.. 5:00 weer het wekkertje... op het bedje nog ff studio voetbal kijken..
Enigma
 Enigma - zondag 24 februari 2013 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 februari 2013 - 22:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Gaan we schelden???

Alleen domme mensen schelden.. Jammer, had beter van je verwacht.

Jij denkt wel te kunnen uitdelen maar incasseren is je niet gegeven hè?
Puur omdat ik je met argumenten de baas ben ga je opgefokt doen. Beetje zielig hoor..
Wil jij dan nog over respect praten?? Je spreekt jezelf daarmee erg tegen.
Geef dan het goede voorbeeld en laat dat op een nette manier weten.

Ik vind jou bijvoorbeeld een pathetische droeftoeter, die denkt heel veel te weten en verstand van voetbal te hebben maar niet door heeft
dat dit absoluut niet zo is! Maar dat zeg ik niet want dat zou disrespectvol zijn en dan verlaag ik me tot jouw niveau.. En dat wil ik niet.

Voor de rest zal ik niet meer op jou reageren want je hebt al zo vaak confrontaties die altijd natuurlijk
aan anderen ligt..

Laten we het hier gezellig houden voor iedereen ok? Mazzel
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 24 februari 2013 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 februari 2013 - 22:26 schreef remco k het volgende:
Spreek jullie morgen weer.. 5:00 weer het wekkertje... op het bedje nog ff studio voetbal kijken..
Arme J......jij stuitert nog na op je bed....kan je ook wat mee doen ;-

0
Breijan
 Breijan - zondag 24 februari 2013 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 februari 2013 - 22:16 schreef Enigma het volgende:

[..]

Je vergeet dat de scheids en zijn gevolg ook erg bepalend zijn geweest!

Als Ajax met het huidige puntenverschil van PSV wint, staat Ajax er gewoon 1 voor. Dus het betere doelsaldo van de Eindhovenaren telt dan mee voor spek en bonen.
Acht je de kans groot dat beide teams op hetzelfde aantal punten gaan eindigen? Klinkt ook als een gevalletje als.
nora
 nora - zondag 24 februari 2013 - 23:26   quote  deeplink  
Het is jammer dat niemand praat over de grote blunders van onze vrienden van de KNVB die ons weer genaaid hebben,dan hadden we namelijk voor gestaan en had ADO zeker ingestort,dat zelfde hebben ze ook gehad tegen PSV daar hielden ze het ook heel lang vol tot ze met 1-0 achter kwamen toen storte ze in,dat had nu ook gebeurd en dat had het waarschijnlijk 4 of 5-1 geworden Moisander in samenwerking met Vermeer die dat ene doelpunt weg gaven aan ADO waarschijnlijk een partijtje BEL chinesen,dus ook Siggi heeft zijn vorm nog niet Eriksen is op dit moment geen top en de Jong is nooit top,dus het wachten is op de topvorm van Cucenca en Siggi en als Eriksen weer wat beter gaat worden met een steeds beter wordende Fischer dan ziet onze toekomst er nog goed uit.
remco k
 remco k - zondag 24 februari 2013 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 februari 2013 - 22:29 schreef Enigma het volgende:

[..]

Gaan we schelden???

Alleen domme mensen schelden.. Jammer, had beter van je verwacht.

Jij denkt wel te kunnen uitdelen maar incasseren is je niet gegeven hè?
Puur omdat ik je met argumenten de baas ben ga je opgefokt doen. Beetje zielig hoor..
Wil jij dan nog over respect praten?? Je spreekt jezelf daarmee erg tegen.
Geef dan het goede voorbeeld en laat dat op een nette manier weten.

Ik vind jou bijvoorbeeld een pathetische droeftoeter, die denkt heel veel te weten en verstand van voetbal te hebben maar niet door heeft
dat dit absoluut niet zo is! Maar dat zeg ik niet want dat zou disrespectvol zijn en dan verlaag ik me tot jouw niveau.. En dat wil ik niet.

Voor de rest zal ik niet meer op jou reageren want je hebt al zo vaak confrontaties die altijd natuurlijk
aan anderen ligt..

Laten we het hier gezellig houden voor iedereen ok? Mazzel
Volgens mij begin jij zelf denigrerend te doen en uit te dagen. Begin dus aub niet over incasseren en uitdelen. Ik doe ook totaal niet opgefokt en als je denkt mij met je argumenten de baas te zijn zit je er volledig naast. Heb namelijk nog niet 1 ding gelezen waarom jij wel gelijk zou moeten hebben.

Voor de rest ben ik bli te zien dat jij jezelf lekker tegenspreekt. Al zal ok dat wel weer een bedoeling hebben.

Jammer dat je het niet bij het voetballen houd en op de persoonlijke toer gaat.
joduh
 joduh - maandag 25 februari 2013 - 05:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 februari 2013 - 22:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Moisander, Sigthorson en Cilissen kosten samen bijna 15 miljoen euro... Genoeg aan investeringen dus kerel..

Ik zeg trouwens nergens dat jij niet door de crisis komt... Maar je weet donders goed dat als je teveel geld uitgeeft en dat structureel doet dat je dan op ten duur kapot gaat..

Dat is toch gewoon een simpel feit kerel.

Fijn dat je trouwens weer op de persoonlijke tour gaat, zo zien we in ieder geval je ware aard..
Waar ga ik persoonlijk???? Volgens mij ga jij persoonlijk met dat ik een eigen zaak heb?
Wat kostte Sigi?
Wat kostte moisander ?
Wat kostte cillissen ?

Wat leverde Anita op?
Suarez?jantje?greg?steek?
joduh
 joduh - maandag 25 februari 2013 - 05:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 februari 2013 - 22:16 schreef remco k het volgende:
Trouwens even Derksen en de Boer gekeken, maar dat is in mijn optiek echt de juiste man op de juiste plek bij Ajax.. En hij heeft niet een selectie tot zijn beschikking zoals sommige lopende voorgangers hadden, maar heeft het wel geflikt om twee keer kampioen te worden en herkenbaar te spelen, en de tegenstander de wil op te leggen. Het is alng niet altijd even goed, en soms zelfs heel slecht..
Maar Frank de Boer is in mijn optie een echte Ajacied en een held..
Natuurlijk is Frankie een ajacied!!! Ook bij mij! Geen twijfel !!!!
Maar een goeie voetballer met een topverleden wil niet gelijk zeggen dat je een toptrainer, topdirecteur, topmanager of topscout oid ben..
Bergkamp, jonk,Roy,witschge,sar,overmars enz...
Volgens mij jagen ze een illusie na....sprookje....
Of ben jij er ook zo 1 die denkt dat als hij bij zijn bedrijf weggaat dat het bedrijf wel op kan doeken? Niemand is onvervangbaar ouwe!
En ja 2 x kampioen! Heel mooi!!! Maar kijk niet op welke manier en hoe we in Europa ervoor staan........
remco k
 remco k - maandag 25 februari 2013 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 februari 2013 - 05:29 schreef joduh het volgende:

[..]

Waar ga ik persoonlijk???? Volgens mij ga jij persoonlijk met dat ik een eigen zaak heb?
Wat kostte Sigi?
Wat kostte moisander ?
Wat kostte cillissen ?

Wat leverde Anita op?
Suarez?jantje?greg?steek?
En waar zeg ik iets negatiefs over die zaak of maak ik dat belachelijk. Geef alleen aan dat jij juist daarom heel goed weet dat je niet meer uit moet geven dan dat er binnenkomt.

Wat blijft erover van die transfers die jij noemt?? We draaiden dikke verliezen en hadden transfers nodig om dat te beperken. Dat weet jij ook.

En zonder CL en verkopen lijden we nog steeds verlies.

En daarbij floppen ook nog eens vrijwel alle spelers die de supporters allemaal zo graag hadden zien komen.

Ben dan wel weer heel benieuwd hoe jij het zou invullen en welke spelers jij zou kopen em waarom.
remco k
 remco k - maandag 25 februari 2013 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 februari 2013 - 05:40 schreef joduh het volgende:

[..]

Natuurlijk is Frankie een ajacied!!! Ook bij mij! Geen twijfel !!!!
Maar een goeie voetballer met een topverleden wil niet gelijk zeggen dat je een toptrainer, topdirecteur, topmanager of topscout oid ben..
Bergkamp, jonk,Roy,witschge,sar,overmars enz...
Volgens mij jagen ze een illusie na....sprookje....
Of ben jij er ook zo 1 die denkt dat als hij bij zijn bedrijf weggaat dat het bedrijf wel op kan doeken? Niemand is onvervangbaar ouwe!
En ja 2 x kampioen! Heel mooi!!! Maar kijk niet op welke manier en hoe we in Europa ervoor staan........
Uiteraard is iedereen vervangbaar. Maar de Bier speelterrein de middelen die hij heeft gewoon beter voetbal dan de trainers in de afgelopen 10 jaar. En natuurlijk mis in een Suarez, een enkelbijtertje. Maar ook toen was het voetbal niet om aan te zien.

Weet je wat het is met ons supporters. Het is toch nooit goed genoeg.
joduh
 joduh - maandag 25 februari 2013 - 13:18   quote  deeplink  
Hoe ik het zou doen doet niet ter zake man.....en daarbij zou dat weer voer zijn voor discussies waar ik geen zin in heb met jou.....
Maar als ik niet achter de gang van zaken sta zoals het nu gaat dan is dat MIJN mening ......
En toch blijf ik een jood tot mijn dood....
remco k
 remco k - maandag 25 februari 2013 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 februari 2013 - 13:18 schreef joduh het volgende:
Hoe ik het zou doen doet niet ter zake man.....en daarbij zou dat weer voer zijn voor discussies waar ik geen zin in heb met jou.....
Maar als ik niet achter de gang van zaken sta zoals het nu gaat dan is dat MIJN mening ......
En toch blijf ik een jood tot mijn dood....
Dat zal ook niemand ontkennen. Maar roepen dat het niet goed is zonder een andere optie aan te dragen, en dan vervolgens de mensen die wel een optie aandragen afkraken is wel wat makkelijk vind je niet?

En jou mening is jou mening, en misschien is de optie die jij zou aandragen wel een eyeopener voor de rest van het volk.
hjf
 hjf - maandag 25 februari 2013 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 februari 2013 - 23:26 schreef nora het volgende:
Het is jammer dat niemand praat over de grote blunders van onze vrienden van de KNVB die ons weer genaaid hebben,dan hadden we namelijk voor gestaan en had ADO zeker ingestort,dat zelfde hebben ze ook gehad tegen PSV daar hielden ze het ook heel lang vol tot ze met 1-0 achter kwamen toen storte ze in,dat had nu ook gebeurd en dat had het waarschijnlijk 4 of 5-1 geworden Moisander in samenwerking met Vermeer die dat ene doelpunt weg gaven aan ADO waarschijnlijk een partijtje BEL chinesen,dus ook Siggi heeft zijn vorm nog niet Eriksen is op dit moment geen top en de Jong is nooit top,dus het wachten is op de topvorm van Cucenca en Siggi en als Eriksen weer wat beter gaat worden met een steeds beter wordende Fischer dan ziet onze toekomst er nog goed uit.
Wordt wel eentonig, maar we zijn het weer eens, Nora! Er zijn ons simpel weg 3 doelpunten onthouden. Blind stond geen buitenspel, Sigtthorson bal was 100% over de doellijn en Cuenca had een strafschop moeten krijgen. Wat doen die grensrechters tegenwoordig langs de lijn? Gehaktballen draaien zeker? En Remko. Laat je niet zo opnaaien man. Houd je rug recht en blijf vooral jezelf. Er lopen lieden op dit forum onzin uit te kramen, waarvan ik nog nooit iets van vernomen heb.
J ayax
 J ayax - maandag 25 februari 2013 - 19:49   quote  deeplink  
Doelpunten onthouden door blunders van het scheidsrechterstrio of niet.....we moeten gewoon zorgen dat we scoren, dan hoef je daar al niet over te zeiken. Van Cuenca heb ik me na zijn eerste speelminuten bij Ajax al afgevraagd wat die gast bij ons komt doen. Zelfs in de jeugd lopen technisch nog betere spelers rond.
Na de wedstrijd tegen ADO weet ik het zeker....er ligt een afspraak tussen Barcelona en Ajax dat Cuenca MOET spelen, want als ik Frank was, had ik hem al heel snel gewisseld en ook niet meer opgesteld. Laat hem maar eerst eens gaan trainen in het krachthonk en hem de loopacties eens goed verduidelijken. Ik weet zeker dat hij zelfs in de beloften niet zal kunnen uitblinken. Is toch een rare gewaarwording...word met veel poeha binnengehaald omdat ie van Barcelona komt...my ass. Er zit hier een addertje onder het gras. Ik zou zeggen...laat de complottheorieën hier maar eens op los.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 februari 2013 door J ayax --
joduh
 joduh - maandag 25 februari 2013 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 februari 2013 - 14:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zal ook niemand ontkennen. Maar roepen dat het niet goed is zonder een andere optie aan te dragen, en dan vervolgens de mensen die wel een optie aandragen afkraken is wel wat makkelijk vind je niet?

En jou mening is jou mening, en misschien is de optie die jij zou aandragen wel een eyeopener voor de rest van het volk.
Nee man. Er zijn 16 milj bondscoaches he? Maar 1 ding weet ik wel en dat is dat je niet voor een dubbeltje op de eerste rang zit.......
joduh
 joduh - maandag 25 februari 2013 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 februari 2013 - 14:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik kraak niemand af ouwe....... Ik respecteer ieders mening!!!!!!geloof mij maar!!!ik heb alleen moeite met mensen die hun mening opdringen!!!!!!!
remco k
 remco k - maandag 25 februari 2013 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 februari 2013 - 20:12 schreef joduh het volgende:

[..]

Ik kraak niemand af ouwe....... Ik respecteer ieders mening!!!!!!geloof mij maar!!!ik heb alleen moeite met mensen die hun mening opdringen!!!!!!!
Oke, prima maar zo kwam het wel over, misschien dus verkeerd opgevat..
nora
 nora - woensdag 27 februari 2013 - 10:51   quote  deeplink  
Gelukkig hebben we wel allemaal 1 passie AJAX.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 27 februari 2013 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 10:51 schreef nora het volgende:
Gelukkig hebben we wel allemaal 1 passie AJAX.
Nou nog ff passie in het veld....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 27 februari 2013 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 23:20 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Nou nog ff passie in het veld....
Boerenkool....;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - ADO den Haag (zondag 24 februari 2013, 14:30): 1 - 1

0.0085580