|
|
NatjosFC
|
|
|
1-0 bij rust.
van La Parra, blunder Mihaylov en ook Bengtson niet overtuigend! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
speciaal topic was zeker nodig!
van La Parra!!! |
|
|
|
|
Voorbeeldige Burger
|
|
|
GODVERDOMME
McClaren, Fer, Braafheid, Castaignos er allemaal uit! Die kutkeeper ook. Waar zijn die 75.000 man (huldiging) als je ze echt nodig hebt. Ik zeg massaal naar het FBK stadion en er een einde aan maken. NU IS HET GENOEG |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 - 21:48 schreef Voorbeeldige Burger het volgende:GODVERDOMME McClaren, Fer, Braafheid, Castaignos er allemaal uit! Die kutkeeper ook. Waar zijn die 75.000 man (huldiging) als je ze echt nodig hebt. Ik zeg massaal naar het FBK stadion en er een einde aan maken. NU IS HET GENOEG een account aangemaakt uit woede? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
als ik nu maar geen ban krijg. wil niet provoceren Boudewijn! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: fanny blankers-koen stadion te Hengelo |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Aartus? Johanness? waar zitten jullie? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Je schat jezelf nogal hoog in... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Woont mc. Laren daar ? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ik ben er wel.effe een internetstoring. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: nee, ik wil niet weer een ban. heb er ook al een op het feyenoord forum.. compleet onterecht, |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Godverdomme kom op erop en erover. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
We zijn toch geen wijven. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: zometeen countertje van Heerenveen, wordt leuk.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
AAAAAAALLLLLLLLLLLLFFFFFFFFFFFRRRRRRRREEEEDDDDDDDDDD FFFFFFFIIINNNNBOOOGGGAAAAASSSOOONNN |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
brengt in iedergeval wat leven in de brouwerij! |
|
|
|
|
kaashaas
|
|
|
Wat een drama
Een echte topclub |
|
|
|
|
Lubje
|
|
|
Weer hetzelfde liedje. Ik voorspel dat je in de nog tien te spelen wedstrijden geen 10 punten haalt. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
als Ajax niet van Twente wint, dan ben ik de paashaas. |
|
|
|
|
Lubje
|
|
|
Dat is voor Ajax een eitje volgende week. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: tien!tien!tien!tien!tien!tien!tien!tien!tien!tien! |
|
|
|
|
Lubje
|
|
|
Nou dat denk ik niet. Want ik heb Ajax deze week gezien en dat was toch ook niet iets om vrolijk van te worden. Het niveau van het Nederlandse clubvoetbal is helaas dieptriest op dit moment. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
volgende week ajax inmaken.PSV kampioen gefeliciteerd. |
|
|
|
|
Lubje
|
|
|
Natuurlijk! Twente kan het zich financieel niet permitteren om hem te ontslaan. Overigens denk ik dat het ook niets oplost. De problemen bij Twente zitten veel dieper. Verkeerde aankopen en gebrek aan kwaliteit. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 - 23:21 schreef Lubje het volgende:Natuurlijk! Twente kan het zich financieel niet permitteren om hem te ontslaan. Overigens denk ik dat het ook niets oplost. De problemen bij Twente zitten veel dieper. Verkeerde aankopen en gebrek aan kwaliteit. eens, volgend seizoen beter. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Fanie Blankers Koen stadion in hengelo tomson |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Natte jos jij word a.s zondag paashaas beloof ik je |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2013 - 09:15 schreef dikke advocaatje het volgende:Ja zie twente zeker winnen van de neuzen. Gewoon fer weer een meisje van 13 laten neuken deze week. Dan moet het met die aap wel goed komen. Wat extra bananen voor douglas en je zult zien dat ze winnen van 020. stumpertje.......schat je nog geen 10 jaar bij wie net zijn balletjes zijn ingedaald,geef dan ook niks voor je toekomst........... draadharige droplul |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Nog wat anders.....iets wat ik normaal nooit doe,ik heb dit bericht gemeld.....nog 4 te gaan slome
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 februari 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Nenam maak je niet druk die gast is het niet waard dat je er op reageerd. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Pffff dan ken jij mij niet.....ik ben nog lief tegen hem,normaal zou ik hem fileren. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Oke, even serieus en obectief blijven. Waarom zou Ajax verliezen van een hopeloos uit vorm twente zonde Chadli? Ik zie dat niet gebeuren, Ajax is dit seizoen niet voor niets 1 van de beste in topwedstrijden. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2013 - 11:33 schreef NatjosFC het volgende:[..] Oke, even serieus en obectief blijven. Waarom zou Ajax verliezen van een hopeloos uit vorm twente zonde Chadli? Ik zie dat niet gebeuren, Ajax is dit seizoen niet voor niets 1 van de beste in topwedstrijden. Oke ff serieus dan , De spelers zullen a.s. zondag getergd zijn ze moeten nu toch echt deze thuiswedstrijd winnen met een volle bak publiek. En zoals jij ook wel weet maakt een kat in het nauw rare sprongen ,daarom denk ik dat we zullen winnen ,maar dat het niet makkelijk word weet ik ook. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2013 - 11:47 schreef jonass het volgende:[..] Oke ff serieus dan , De spelers zullen a.s. zondag getergd zijn ze moeten nu toch echt deze thuiswedstrijd winnen met een volle bak publiek. En zoals jij ook wel weet maakt een kat in het nauw rare sprongen ,daarom denk ik dat we zullen winnen ,maar dat het niet makkelijk word weet ik ook. Twente was tegen Feyenoord en Utrecht ook wel getergd, toen werd het ook niets. Dus als ajax vandaag wint voorspel ik 1-4. Als ajax vandaag verliest wordt het volgende week 1-2 |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2013 - 13:16 schreef NatjosFC het volgende:[..] Twente was tegen Feyenoord en Utrecht ook wel getergd, toen werd het ook niets. Dus als ajax vandaag wint voorspel ik 1-4. Als ajax vandaag verliest wordt het volgende week 1-2 Nattejos koop gewoon een nieuwe glazen bol die wat je nu hebt is kapot,jullie verliezen dat is mijn voorspelling einde over en uit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
tomson