BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (KNVB Beker - woensdag 27 februari 2013, 20:45): 0 - 3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Guyt
 Guyt - woensdag 27 februari 2013 - 22:39   quote  deeplink  
Wat een lul is die de boer joh met zn b elftal vuile klootzak
joduh
 joduh - woensdag 27 februari 2013 - 22:39   quote  deeplink  
Benieuwd wat frank gaat zeggen? We hadden ze 75 minuten in de tang... Maar door een ongelukkige val werd het 1-0 en dan gaan er natuurlijk gaten vallen.... Je gaat voor de 1-1 en dan met een counter wordt het 2- 0(geheel tegen de verhouding in) en dan is het gelopen..... Jammer maar we moeten hier van leren en zondag weer met fris koppie tegen Twente er staan...... Kampioenschap id natuurlijk belangrijker!
Haha dikke penis frank!!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 27 februari 2013 - 22:39   quote  deeplink  
Flikker op plas puistje
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 27 februari 2013 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 22:37 schreef remco k het volgende:
Als een Ajacied zoiets post vlak na een wedstrijd op het F forum heeft ie direct een ban, maar meneertje hier denkt alles maar te kunnen doen omdat ie het baasje is..
Heb je gelijk in. Zal het voortaan niet meer doen.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 27 februari 2013 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 22:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Lekkah man..
beker stelt toch niet veel voor.
remco k
 remco k - woensdag 27 februari 2013 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 22:39 schreef joduh het volgende:
Benieuwd wat frank gaat zeggen? We hadden ze 75 minuten in de tang... Maar door een ongelukkige val werd het 1-0 en dan gaan er natuurlijk gaten vallen.... Je gaat voor de 1-1 en dan met een counter wordt het 2- 0(geheel tegen de verhouding in) en dan is het gelopen..... Jammer maar we moeten hier van leren en zondag weer met fris koppie tegen Twente er staan...... Kampioenschap id natuurlijk belangrijker!
Whahahaha... Als ie zondag zegt is ie niet helemaal bij.. We spelen zaterdag...
046afca
 046afca - woensdag 27 februari 2013 - 22:40   quote  deeplink  
och is toch elk jaar hetzelfde liedje, alleen is dit jaar het voetbal iets beter dan voorgaande jaren, mja een heersend ajax? al sinds de jaren 90 niet meer gezien. en toch worden we dit jaar weer kampioen dankzij f d boers engeltje op zun schouder.
pth
 pth - woensdag 27 februari 2013 - 22:40   quote  deeplink  
Prima gedaan FdB, wat een topcoach toch ... Halve finale beker, toch een hele korte weg naar een prijs, maar vooral niet serieus nemen met een op 6-plaatsen gewijzigd basiselftal. Wat een minachting voor alle Ajax liefhebbers, waar ik mij zelf ook toe reken!

De ontwikkelingen bij Ajax spreken mij meer dan aan, vooral terug naar de jeugd en geen 2e of 3e rangs kneuzen meer binnenhalen (alhoewel: Poulsen, Schone, ...), maar deze man gaat Ajax niet terugbrengen aan de top. Een top trainer wil alles winnen wat er te winnen valt en FvD roept dat wel maar het blijkt nu niet bepaald uit zijn daden. Ik heb het even helemaal gehad met deze kletsmajoor.
Guyt
 Guyt - woensdag 27 februari 2013 - 22:41   quote  deeplink  
K U T A J A X
Guyt
 Guyt - woensdag 27 februari 2013 - 22:41   quote  deeplink  
BEN VERDOMME WOEST HOMOS
tha beast
 tha beast - woensdag 27 februari 2013 - 22:42   quote  deeplink  
Goeie keuze van de Boer om met zo'n opstelling te gaan spelen. Ook in de rust niet ingrijpen. Waarom zou je ook? gaat lekker toch op naar de 0-0. dik terechte overwinning voor AZ en ik hoop aankomend weekend dat Twente er nog ff een schepje bovenop doet. Dat verdien je als je gewoon niet wil/kan voetballen!
remco k
 remco k - woensdag 27 februari 2013 - 22:42   quote  deeplink  
Ik vind oprecht dat Ajax goed gespeeld heeft tegen Roda en Ado afgelopen weekend, we kregen kansen en maakten die alleen niet...

Vandaag zat er werkelijk geen enkele diepte in het spel..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 27 februari 2013 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 22:41 schreef Guyt het volgende:
BEN VERDOMME WOEST HOMOS
Talking to me ??
remco k
 remco k - woensdag 27 februari 2013 - 22:43   quote  deeplink  
Wat willen jullie nou, sommige spelers waren gewoon niet 100% fit..
joduh
 joduh - woensdag 27 februari 2013 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 22:41 schreef Guyt het volgende:
BEN VERDOMME WOEST HOMOS
Zoenen guyt?
remco k
 remco k - woensdag 27 februari 2013 - 22:44   quote  deeplink  
En verdedigend waren het niet de "nieuwe" spelers die falen.. Nee nee, het was van Rhijn, Poulsen, Alderweireld..... En jaja. het was Dijks die flink faalde bij de 0-1, jaja de speler die heel veel mensen willen zien i.p.v. Blind...

En oja... Cilissen een nieuw negatief record.... 3 schoten op de goal, 3 goals.... Goed bezig kerel..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 27 februari 2013 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 22:44 schreef joduh het volgende:

[..]

Zoenen guyt?
Whahahahahahaha...doe ik mee
remco k
 remco k - woensdag 27 februari 2013 - 22:45   quote  deeplink  
Ajax Domineert zonder kansen, geweldig..
Guyt
 Guyt - woensdag 27 februari 2013 - 22:47   quote  deeplink  
Ik ben naar de klote ja gvd optyfen frank met je kut opstellng
pth
 pth - woensdag 27 februari 2013 - 22:47   quote  deeplink  
Komt ie weer aan met zijn lulverhaal, tot de 74e minuut was er niets aan de hand maar toen gaven we de goal weg. We hebben gedomineerd en zo veel kansen gecreerd (ik moet de wedstrijd nog maar een keer kijken, want die heb ik dus gemist). Oh wacht even, het waren geen 100% kansen maar met een beetje traptechniek .... Wat een ontzettend gezwam.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 27 februari 2013 - 22:48   quote  deeplink  
We missen gewoon power roep ik al zolang...kijk hoe Schaken van Feyenoord scoorde op doorzettingsvermogen....wij hebben geen spelers die tot het gaatje gaan...het is Frankie met zijn jonge jongens....met tikkie takkie wordt je geen kampioen!!!!
remco k
 remco k - woensdag 27 februari 2013 - 22:48   quote  deeplink  
Sorry hoor en vind de Boer altijd heel realistisch...

Maar hij heeft wel gewoon gelijk, zelfs Verbeek zegt het.. Ajax voetbalt makkelijk onder de druk uit, speelde niet goed, kreeg geen 100% kansen maar van de schoten van rond de 16 moet er zeker 1tje in..

En we geven de tegengoals echt veel te makkelijk weg...

Verhaal van de wedstrijd denk ik..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 27 februari 2013 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 22:47 schreef Guyt het volgende:
Wil je er over praten ??....of gaan we zoenen ??
remco k
 remco k - woensdag 27 februari 2013 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 22:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:
We missen gewoon power roep ik al zolang...kijk hoe Schaken van Feyenoord scoorde op doorzettingsvermogen....wij hebben geen spelers die tot het gaatje gaan...het is Frankie met zijn jonge jongens....met tikkie takkie wordt je geen kampioen!!!!
Met echt tikkie takkie wel.... Die term hoort alleen toe aan het Barca van 2,3 en 4 jaar geleden he...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 27 februari 2013 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 22:44 schreef remco k het volgende:
En verdedigend waren het niet de "nieuwe" spelers die falen.. Nee nee, het was van Rhijn, Poulsen, Alderweireld..... En jaja. het was Dijks die flink faalde bij de 0-1, jaja de speler die heel veel mensen willen zien i.p.v. Blind...

En oja... Cilissen een nieuw negatief record.... 3 schoten op de goal, 3 goals.... Goed bezig kerel..
Dijks is wezelijk waar een belofte die komt er zeker wel...niet alles op hem afschuiven..
joduh
 joduh - woensdag 27 februari 2013 - 22:49   quote  deeplink  
Klasse dat nieuwe beleid man!!!!! Zoiets kan je met Willem 2 doen man..... Maar niet met ajax gvd..... Kan je niet maken voor alle suporters .... Zo zie je frank: geluk houdt eens op.....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 27 februari 2013 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 22:39 schreef joduh het volgende:
Misschien winnen we dan wel, want er dan geen tegenstander, omdat we zaterdagavond spelen tegen twente
remco k
 remco k - woensdag 27 februari 2013 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 22:47 schreef pth het volgende:
Komt ie weer aan met zijn lulverhaal, tot de 74e minuut was er niets aan de hand maar toen gaven we de goal weg. We hebben gedomineerd en zo veel kansen gecreerd (ik moet de wedstrijd nog maar een keer kijken, want die heb ik dus gemist). Oh wacht even, het waren geen 100% kansen maar met een beetje traptechniek .... Wat een ontzettend gezwam.
Wat klopt er niet aan wat hij zegt dan??
remco k
 remco k - woensdag 27 februari 2013 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 22:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dijks is wezelijk waar een belofte die komt er zeker wel...niet alles op hem afschuiven..
Mag ik vragen waar jij leest dat ik ALLES op hem afschuif??
remco k
 remco k - woensdag 27 februari 2013 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 22:49 schreef joduh het volgende:
Klasse dat nieuwe beleid man!!!!! Zoiets kan je met Willem 2 doen man..... Maar niet met ajax gvd..... Kan je niet maken voor alle suporters .... Zo zie je frank: geluk houdt eens op.....
te makkelijk kerel..
joduh
 joduh - woensdag 27 februari 2013 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 22:47 schreef Guyt het volgende:
Ff paar x diep ademhalen.... Ogen dicht.... Denken aan Johnny dep.....
remco k
 remco k - woensdag 27 februari 2013 - 22:51   quote  deeplink  
lekkah man..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 27 februari 2013 - 22:51   quote  deeplink  
Meneer de Boer intereseerd die beker geen hol.....dit is gepland,komop zeg....en hij heeft gelijk
remco k
 remco k - woensdag 27 februari 2013 - 22:52   quote  deeplink  
Een echte Italiaanse overwinning van AZ... Eerste kans in de 74e minuut en met 3-0 winnen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 27 februari 2013 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 22:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Met echt tikkie takkie wel.... Die term hoort alleen toe aan het Barca van 2,3 en 4 jaar geleden he...
Je kan ons toch niet vergelijken met Barca ?? Frank moet iets behoudender gaan spelen zodat er voorin meer ruimte komt...kinderlijk verloren...precies zoals Verbeek het wilde..
remco k
 remco k - woensdag 27 februari 2013 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 22:51 schreef Nenam_tiL het volgende:
Meneer de Boer intereseerd die beker geen hol.....dit is gepland,komop zeg....en hij heeft gelijk
Zou zomaar kunnen, maar dat laat ie zo niet merken..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 27 februari 2013 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 22:52 schreef remco k het volgende:
Een echte Italiaanse overwinning van AZ... Eerste kans in de 74e minuut en met 3-0 winnen..
Dit is gewoon slim gespeeld...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 27 februari 2013 - 22:53   quote  deeplink  
quote:

[..]

Nee duh
joduh
 joduh - woensdag 27 februari 2013 - 22:55   quote  deeplink  
Frank wat lul je dom......... Je zet jezelf voor lul ouwe.... Geef toch toe dat het allemaal kut is man.....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 27 februari 2013 - 22:55   quote  deeplink  
quote:

[..]

De Boer wou zeer zeker de dubbel...nu heeft hij niets....het zelfvertrouwen is nu weg.....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 27 februari 2013 - 22:55   quote  deeplink  
Wat vonden we van de arbitrage vanavond?
remco k
 remco k - woensdag 27 februari 2013 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 22:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Je kan ons toch niet vergelijken met Barca ?? Frank moet iets behoudender gaan spelen zodat er voorin meer ruimte komt...kinderlijk verloren...precies zoals Verbeek het wilde..
Waar staat dat ik dat doe dan?? Ik zeg alleen dat de term tikkie takkie niet echt aan Ajax toe behoort..

Vind niet dat Ajax behoudener moet gaan spelen, integendeel zelfs, het is heel vaak veel te behoudend... Ajax moet juist eens wat vaker de diepte zoeken, buitenspelers moeten eens een actie maken, middenvelders moeten eens ingespeeld worden als er ruimte is, middenvelders moeten eens wat meer risico in een steekpass leggen, spitsen moeten eens wat sneller schieten.. Ajax moet eens sneller en hoger druk zetten, mensen moeten eens tussen de linies aangespeeld worden. Ajax moet eens inzet tonen, Ajax moet eens overtuigend de wil om te willen laten zien. Ajax moet eens kansen afmaken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 27 februari 2013 - 22:56   quote  deeplink  
binnen twee weken gooien we alles weg...
remco k
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 22:55 schreef Ronald 1960 het volgende:
Prima..
remco k
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 22:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:
binnen twee weken gooien we alles weg...
Echt niet, houd alles gewoon hoor, zonde van mijn geld als ik alles weg ga gooien..
joduh
 joduh - woensdag 27 februari 2013 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 22:55 schreef Ronald 1960 het volgende:
Niks mis mee, of wou je het daar op schuiven?????
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 27 februari 2013 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 22:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

De Boer wou zeer zeker de dubbel...nu heeft hij niets....het zelfvertrouwen is nu weg.....
Onzin Sjakie...de Boer wil de titel en alles moet/gaat daarvoor wijken,dit is gepland
nora
 nora - woensdag 27 februari 2013 - 22:58   quote  deeplink  
Een kut wedstrijd geen een bal diep Poulsen een drama schuld aan eerste doelpunt en hoe kan Maher die bal nog voorgeven op de achterlijn Toby babyface had hem de tweede ring in moeten kinkelen een blunder .dat zijn de mensen met de meeste ervaring en Dijks gaat met het derde doelpunt de mist in en aanvallend teweinig gedaan.
remco k
 remco k - woensdag 27 februari 2013 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 februari 2013 - 22:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Onzin Sjakie...de Boer wil de titel en alles moet/gaat daarvoor wijken,dit is gepland
Gepland is een groot woord, en hij zal er oprecht wel van balen, maar hij wou perse die gasten sparen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 27 februari 2013 - 22:58   quote  deeplink  
Pisvee de beker.....wij de titel

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (KNVB Beker - woensdag 27 februari 2013, 20:45): 0 - 3

0.0068571