BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (KNVB Beker - woensdag 27 februari 2013, 20:45): 0 - 3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
infamous psv
 infamous psv - donderdag 28 februari 2013 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2013 - 20:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahahahaha....

Ik zal eens eerlijk zijn..

We hebben niet eens zo'n verschillende mening.... Het verschil zit hem in het geduld dat we beiden hebben... Ik heb er niet zo'n moeite mee dat we veel tijd nodig hebben om het roer om te gooien en dat we in die tijd niet geweldig spelen..

Ik vind trouwens dat we goed voetballen tot een bepaalde hoogte, tegen Az en Steaua waren de twee eerste wedstrijden onder de Boer waar we weinig kansen hebben kunnen creƫren.

Over het algemeen krijgen we door goed voetbal genoeg kansen....

Er ontbreekt alleen 1 heel belangrijk ding in dit team.. De absolute wil om te winnen en te scoren koste wat het kost..

Zet een Suarez bij dit elftal en we spelen de sterren van het dak, en door het succes wat je dan hebt gaat de rest ook beter spelen...

Al onze spelers waren de braafste jongens van de klas, de enige uitzondering denk ik dat Fischer is...

Iedereen is dus braaf, en als het fout loopt in de wedstrijd, zie je ook nooit eens iemand kwaad worden op een ander, je hoort nooit eens iemand uit zijn slof schieten tijdens een inetrvieuw, alles is braaf en netjes..

Er is nooit eens een speler bij ons die eens een flinke overtreding maakt om de rest wakker te schudden, zelden zie je iemand eens gewoon vasthouden om een counter eruit te halen...

Kortom, allemaal de braafste jochies van de klas.. 1 speler met die felheid zou het verschil kunnen maken tussen het voetbal wat we nu spelen of geweldig spelen..

Wie is er bij Ajax de Suarez, Danny Blind, Rijkaard, Wouters, Davids, Stam...

Een speler met de absolute wil om te winnen koste wat het kost hebben we keihard nodig in dit elftal. En het liefst op de positie van Poulsen...
Een type Van Bommel zeg mr ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 februari 2013 door infamous psv --
remco k
 remco k - donderdag 28 februari 2013 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2013 - 20:28 schreef joduh het volgende:

[..]

Hahaha je bedoelt misschien een 'Janssen ' type????????
Nee totaal niet, zelfs het tegenovergestelde, Janssen staat er namelijk niet tegen de kleine ploegen...

Ik heb het echt over een type Suarez.... Eentje die 90 minuten blijft gaan en altijd het goede voorbeeld geeft, eentje die er eens 1 in tweeen schopt omdat ie niet tegen zijn verlies kan.... Een boef...
remco k
 remco k - donderdag 28 februari 2013 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2013 - 20:42 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Een type Van Bommel zeg mr ;)
Yep... Maar dan niet de van Bommel van nu maar die van 2/3 jaar tereug..
Guyt
 Guyt - donderdag 28 februari 2013 - 22:11   quote  deeplink  
Ben er nog steeds ziek van!!
infamous psv
 infamous psv - donderdag 28 februari 2013 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2013 - 22:11 schreef Guyt het volgende:
Ben er nog steeds ziek van!!
logisch
Guyt
 Guyt - donderdag 28 februari 2013 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2013 - 22:16 schreef infamous psv het volgende:

[..]

logisch
Ja toch like ook ff helemaal niks meer wat over AJAX gaat.. Ik kan het niet opbrengen. Verlies dat kan altijd maar de manier waarop?? Oeii dat kan echt niet. Zo stom dat Frank een half b-elftal opstelde.Maja..
infamous psv
 infamous psv - donderdag 28 februari 2013 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2013 - 22:20 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ja toch like ook ff helemaal niks meer wat over AJAX gaat.. Ik kan het niet opbrengen. Verlies dat kan altijd maar de manier waarop?? Oeii dat kan echt niet. Zo stom dat Frank een half b-elftal opstelde.Maja..
Mooi he, die liefde voor n club.. De ene week in de wolken en de andere week het schaamrood op de kaken..
Guyt
 Guyt - donderdag 28 februari 2013 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2013 - 22:22 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Mooi he, die liefde voor n club.. De ene week in de wolken en de andere week het schaamrood op de kaken..
Ja echt he hahahaha klopt helemaal!!!
Guyt
 Guyt - donderdag 28 februari 2013 - 22:24   quote  deeplink  
En je gewoon zwaar kut en depri voelen .Ik kan zoiezo niet tegen me verlies wil altijd winnen...
infamous psv
 infamous psv - donderdag 28 februari 2013 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2013 - 22:24 schreef Guyt het volgende:
En je gewoon zwaar kut en depri voelen .Ik kan zoiezo niet tegen me verlies wil altijd winnen...
Wie wel... Niemand wil verliezen m in de Fanta-divisie is het elke week n nieuwe verrassing.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 28 februari 2013 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2013 - 21:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee totaal niet, zelfs het tegenovergestelde, Janssen staat er namelijk niet tegen de kleine ploegen...

Ik heb het echt over een type Suarez.... Eentje die 90 minuten blijft gaan en altijd het goede voorbeeld geeft, eentje die er eens 1 in tweeen schopt omdat ie niet tegen zijn verlies kan.... Een boef...
SUAREZ OOOOHHHHOOOOO....juist iemand...die niemand maar dan ook niemand uit de weg gaat....genoeg jonge veulens hebben wij aan boord....maar never nooit geen Suarez...ga gvd op zoek naar zo'n speler al moet hij 10 miljoen kosten...
nora
 nora - vrijdag 01 maart 2013 - 10:13   quote  deeplink  
Yes ook daar kan ik mij kapot aan ergeren als het niet loopt of er wordt een beetje de beuk ingegooid dan moet je ook in je elftal een mannetje hebben zoals Wouters /Neeskens /Suarez /van Bommel die voetballers die en kunnen voetballen en iets extra hebben qua provocatie en hardheid.Helaas hebben wij die bij Ajax niet wij heben een geweldige voetballer Eriksen,maar als het een vechtwedstrijd wordt dan wordt hij 30% minder en missen wij een harde jongen die iedereen oppept en als het moet die bal het stadion uit schopt en zijn medespelers verrot scheld waardoor iedereen weer bij de les is,dat kan net de doorslag geven in wedstrijden zoals tegen Stea,waar het voetbal minimaal was en meer een vechtwedstrijd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 01 maart 2013 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 10:13 schreef nora het volgende:
Yes ook daar kan ik mij kapot aan ergeren als het niet loopt of er wordt een beetje de beuk ingegooid dan moet je ook in je elftal een mannetje hebben zoals Wouters /Neeskens /Suarez /van Bommel die voetballers die en kunnen voetballen en iets extra hebben qua provocatie en hardheid.Helaas hebben wij die bij Ajax niet wij heben een geweldige voetballer Eriksen,maar als het een vechtwedstrijd wordt dan wordt hij 30% minder en missen wij een harde jongen die iedereen oppept en als het moet die bal het stadion uit schopt en zijn medespelers verrot scheld waardoor iedereen weer bij de les is,dat kan net de doorslag geven in wedstrijden zoals tegen Stea,waar het voetbal minimaal was en meer een vechtwedstrijd.
helemaal mee eens Nora...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 01 maart 2013 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2013 - 19:57 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Verschilt per week ;)
Dat gevoel ken ik....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (KNVB Beker - woensdag 27 februari 2013, 20:45): 0 - 3

0.0092949