|
|
Vincent1970
|
|
|
Voorspellingen, feiten en alle (on)zinnige opmerkingen.
0-3 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik denk dat Platje Mathijsen na afloop op gaat wachten. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Dan gaat de KNJB een verband leggen denk ik... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
van de velde en platje uitschakelen in de catacomben 2-4 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, ze willen allemaal wel een Feyenoord-shirt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
veel feyenoorders in de Goffert! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lord - adonis
|
|
|
0 - 2
met veel moeite aangezien we dezelfde agressie als in thuisduels niet kunnen halen in uitwedstrijden. |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
Het zal geen gemakkelijke pot worden... 1-2 |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
het worden 10 moeilijke finales! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Winst en met hoeveel i dont care!!!!! |
|
|
|
|
lord - adonis
|
|
|
quote: volgens mij geen schorsingen of blessure
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 februari 2013 door lord - adonis -- |
|
|
|
|
kevinb
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ik denk 1-3 veel zal afhangen hoe we aan de wedstrijd beginnen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Sorry, maar de uitslag wordt voor 100% bepaald door hoe we de wedstrijd eindigen ;-P
Ik denk met 0-5 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
statistisch gezien is de kans heel klein dat we winnen..
nec verloor slechts 3 thuiswedstrijden van de 12 wij wonnen er pas 5 van 12 uitwedstrijden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 27 februari 2013 - 14:22 schreef van geil het volgende:statistisch gezien is de kans heel klein dat we winnen.. nec verloor slechts 3 thuiswedstrijden van de 12 wij wonnen er pas 5 van 12 uitwedstrijden. opbokken. oprollen. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Voor de mensen die het willen weten Ik hen op dit moment een wond opgelopen op me achterhoofd em het doet echt facking pijn.. Toch maar naar de eerste hulp... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 27 februari 2013 - 14:28 schreef Wim2 het volgende:Voor de mensen die het willen weten Ik hen op dit moment een wond opgelopen op me achterhoofd em het doet echt facking pijn.. Toch maar naar de eerste hulp... ben je op je achterhoofd gevallen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik zou het als Koeman zijnde toch even inwrijven. je wint alleen als iedereen messcherp is.dat moeten ze nu ook eens uit tonen. geschiedenis schrijven staat op het spel. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op woensdag 27 februari 2013 - 14:22 schreef van geil het volgende:statistisch gezien is de kans heel klein dat we winnen.. nec verloor slechts 3 thuiswedstrijden van de 12 wij wonnen er pas 5 van 12 uitwedstrijden. dus is de kans statistisch groter dat we winnen
Vorig jaar verloor NEC Thuis 41% van de wedstrijden dat zijn dus 7 wedstrijden.. Ze hebben nog 5 wedstrijden te gaan.. dus moeten ze er nog minimaal 4 van deze 5 verliezen.
Als we het de andere kant op kijken, feyenoord won vorig jaar 53% van de wedstrijden, dat zijn dus 9 wedstrijden. We hebben nog 5 uitwedstrijden, hier zullen we er dus 4 van winnen.
Ligt er maar aan hoe je de statistieken benadert
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 februari 2013 door kuipje -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Ja.. Op een houten hekje.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Geintje wim, veel sterkte he. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 27 februari 2013 - 14:28 schreef Wim2 het volgende:Voor de mensen die het willen weten Ik hen op dit moment een wond opgelopen op me achterhoofd em het doet echt facking pijn.. Toch maar naar de eerste hulp... Sterkte, maar wat heeft dit met de wedstrijd van zondag te maken eigenlijk? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Dat 'ie wegblijft. Vond het zondag een stuk aangenamer alles na te lezen, zonder het gejank van Wim. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 27 februari 2013 - 15:11 schreef Bosifyable het volgende:[..] Dat 'ie wegblijft. Vond het zondag een stuk aangenamer alles na te lezen, zonder het gejank van Wim. Misschien nemen ze 'm nu wel in hetzelfde gesticht op als lijdensweg !?!?!?!?!?!? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 27 februari 2013 - 15:11 schreef Bosifyable het volgende:[..] Dat 'ie wegblijft. Vond het zondag een stuk aangenamer alles na te lezen, zonder het gejank van Wim. ik verveelde me een beetje.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ach zondag zitten wij ook weer voor de buis. Komt allemaal goed :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Sociale jongen hè, die T.
Maar oké, lullig dat je bent gevallen Wim, maar als er een dikke bult op zit en eventueel een paar hechtingen, niet mauwen :') |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 27 februari 2013 - 16:08 schreef Bosifyable het volgende:Sociale jongen hè, die T. Maar oké, lullig dat je bent gevallen Wim, maar als er een dikke bult op zit en eventueel een paar hechtingen, niet mauwen :') hahaha, als jij gevallen bent, kom ik je een pleistertje brengen hoor bosi.. ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op woensdag 27 februari 2013 - 14:28 schreef Wim2 het volgende:Voor de mensen die het willen weten Ik hen op dit moment een wond opgelopen op me achterhoofd em het doet echt facking pijn.. Toch maar naar de eerste hulp... Laat gelijk ff checken of je fontanelletje al dicht is.
On-topic: Ik zeg 1-3 Feyenoord doet het goed tegen NEC de laatste tijd. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Gewoon de 3 punten meenemen,toch!? Dach t wel!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toch maar geen voorspelling. Hoop alleen maar op 3 punten. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: geen vertrouwen, Henk ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vertrouwen wel, maar een bal kan raar rollen. Zie PEC Zwolle. Heeft er bij mij wel ingehakt. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: was een beetje verrassend, .. en eigenlijk ook weer niet ;) |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: kijk, ... daar spreekt vertrouwen uit ! ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Misschien zijn de jongens wel 'bevrijd' nad de overwinning op pisvee,en zijn ze niet meer te stoppen! |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote: Ik blijf altijd vertrouwen hebben en ze kunnen het |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Oef eerst dachten ze het met lijm te doen uiteindelijk toch maar hechtingen..
Ik maak een wandeling in het kralingse bos bij die herten loop ik wat naar achter en val op zo klote hek. Eerst dacht ik dat het wel ging maar laten voelde ik dat me haar nat was en zat het dus onder het bloed...
Anyways.. Het is gelukkig goed gekomen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Waarom geloof ik dat "wandelingetje" nou niet .... |
|
|