|
|
jan366
|
|
|
Ach is zielig hoor hahahaha |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de vrije trappen van nec zijn zeer behoorlijk. verder hebben we al 32 goals tegen.vorig seizoen 37 totaal.
nogmaals t kan,maar dan zal iedereen 10 wedstrijden alles moeten geven. en Mulder moet boven zichzelf uit gaan stijgen want die is dit seizoen echt zeer onbetrouwbaar. Immers moet eindelijk eens gaan scoren,en ja dan staan we binnenkort op de coolsingel. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
De Vij trainde niet vandaag. Wie weet wat er aan de and is? |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
0 - 3 niks geen hatseflats... |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik ben zelden zo nerveus geweest. maar 1-3. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
0-4... Ze beginnen nu eindelijk te beseffen dat ze misschien wel eens kampioen kunnen worden.. dus gaan ze er keihard overheen ... |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
2-4 2xPelle, immers en boetius |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
We zijn wel positief hier . . . . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wat is jouw voorspelling dan? |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik denk een 2-1 en hoop op een 1-3 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Wanneer ga je weer naar Barcelona joh? |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Feyenoord wint na strafschoppen |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
1 van Pelle en een van .....Lexie |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Volgende week komen we gelijk met de lampies |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: klopt ...eroverheen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Jij bent tijdje weg geweest.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb je al zolang niet gedoucht maat..? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen de Vrij en geen Indi... Reken daar maar op. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
0-3 ongeacht wie er spelen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Is Kongolo al weer wedstrijdfit? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Als het goed is wel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik dacht van niet eigenlijk. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik denk 3-1 voor Nec.
Feyenoord is weer aan het zweven des te harder zal de klap zijn.
Doe je ogen open, Feyenoord komt tekort om kampioen te worden. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Zal Van Beek wel in het centrum komen, naast Mathijssen... Ze moeten wel oppassen dat ze niet overrompelt worden door NEC, want reken erop dat zij er vol opvliegen en dat er misschien wel wat angst in de beentjes van die van ons zitten.. In dat geval beginnen we de wedstrijd dus met een verkeerde instelling (is in dit geval menselijk). Toch denk ik een overwinning van 0-2, na een verschrikkelijk begin. Na een tijdje komt het verschil toch bovendrijven dankzij Pellé... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Daarbij komt ook nog bij dat zowel de Vrij als Indi niet mee kunnen doen. De defensie zal schutteren. Nec zit in een goede flow. Ik geef ze gewoon veel meer kans op de overwinning. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 maart 2013 - 12:50 schreef Wim2 het volgende:Ik denk 3-1 voor Nec. Feyenoord is weer aan het zweven des te harder zal de klap zijn. Doe je ogen open, Feyenoord komt tekort om kampioen te worden. Niemand roept dat ze kampioen worden. Sterker nog, iedereen zegt dat ze gewoon zo lang mogelijk moeten meedraaien.
Hoezo zweven. Er is geen enkel team waar we nu nog tegen moeten spelen waar we niet van kunnen winnen. Maar inderdaad ook verliezen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik wil het wel zeggen: we worden kampioen... Helaas voor mij geldt altijd nog GEEN WOORDEN MAAR DADEN...., maar ik hoop er wel op en zolang we meedoen, kan het.... (is toch wel logisch, Wimpie?) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En toen was alles weer 'bij het oude': lijdensweg jankt weer lekker op het forum en Wim2 blijft ons aller forumpessimist ... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jan Dirk Stoutenþ@JanDirkStouten
Martins Indi mist #necfey, Nelom is zijn vervanger. De Vrij is fit en Kongolo maakt morgen bij A-junioren zijn rentree. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kongolo is inderdaad dus nog niet wedstrijdfit. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik hoop dat Kongolo snel weer bij de selectie zit. Ik vind het een zeer groot talent, dat dadelijk moeiteloos de rol van De Vrij of Indi zal kunnen overnemen. Gelukkig heeft hij ook een contract tot 2016. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zal na de komende wedstrijd met de A-junioren wel een paar wedstrijden met de beloften meedoen, alvorens hij weer aansluit bij de selectie. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 maart 2013 - 15:48 schreef Bosifyable het volgende:Zal na de komende wedstrijd met de A-junioren wel een paar wedstrijden met de beloften meedoen, alvorens hij weer aansluit bij de selectie. Ik vond het prachtig om te zien hoe hij aan het begin van de competitie in het eerste mee deed en hij niet eens opviel alsof hij er al jaren speelde. Daarnaast is hij in de voorgaande beker wedstrijden ook belangrijk geweest met doelpunten.
Martins Indi speelde niet zo goed voor z'n blessure. Misschien is het maar beter dat Nelom daar even staat. Ik had nooit zo'n hoge pet op van Nelom maar in de wedstrijd tegen Psv heeft hij me positief verrast. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Goh, Wimpie... is het tijd voor een charme-offensief? Vind je het niet leuk dat ze je pessimist-allertijden noemen? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 maart 2013 - 15:54 schreef Arie.Klooster het volgende:Goh, Wimpie... is het tijd voor een charme-offensief? Vind je het niet leuk dat ze je pessimist-allertijden noemen? Ach.. ik ben bijgelovig.
Tegen Pisvlek had ik 0-6 voorspelt en tegen Zwolle uit dat we gingen winnen.
Allebei zijn verkeerd uitgekomen. Zie het dus als een soort van bijgeloof. Ook is rukken voor een wedstrijd altijd heel slecht. En je moet de hond altijd al uitgelaten hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 maart 2013 door Wim2 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 maart 2013 - 15:55 schreef Wim2 het volgende:[..] Ach.. ik ben bijgelovig. Tegen Pisvlek had ik 0-6 voorspelt en tegen Zwolle uit dat we gingen winnen. Allebei zijn verkeerd uitgekomen. Zie het dus als een soort van bijgeloof. Ook is rukken voor een wedstrijd altijd heel slecht. En je moet de hond altijd al uitgelaten hebben. huh? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Op z'n achterhoofd gevallen hè! |
|
|
|