|
|
jan366
|
|
|
quote: Jij vind hem dus geweldig |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tijdrekken mankeert niks aan ;') |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
ly
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
jan366
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
|
|
|
ly
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op woensdag 27 februari 2013 - 14:22 schreef van geil het volgende:statistisch gezien is de kans heel klein dat we winnen.. nec verloor slechts 3 thuiswedstrijden van de 12 wij wonnen er pas 5 van 12 uitwedstrijden. statistieken zijn er om te weerleggen! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Lekkere wedstrijd, ondanks de matige 2e helft. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hele goede eerste helft, tweede helft was minder maar gelukkig weinig gegeven. Een echte teamprestatie weer met Boëtius als uitblinker!
Klasse jongens, ga zo door!!!!!!! |
|
|
|
|
ly
|
|
|
Gefeliciteerd allemaal en fijne zondag gewenst !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Met zijn muldertjes ... |
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
wel met zijn muldertjes maar wel lekker de nul gehouden |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
Waarom was er geen minuut stilte voor de wedstrijd? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Meer geluk dan wijsheid ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Vitesse en NEC ? Ligt misschien wat gevoelig ? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Tja wat jij wil, heb je die bal op de paal gezien? Goede inzicht ?? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik ben in een prima bui vandaag :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Gewoon gewonnen ondanks alle doemvoorspellingen vooraf. Gezeik over Mulder misschien lekker in het Muldertopic doen ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
deze overwinning is geheel te danken aan Wim 2.
die nu waarschijnlijk met zichzelf bezig is. bedankt Wim! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Inderdaad een beetje raar. Had best gemogen. Toch wel heel erg als iemand op zijn 47ste dit leven al moet verlaten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 14:56 schreef Els het volgende:[..] Inderdaad een beetje raar. Had best gemogen. Toch wel heel erg als iemand op zijn 47ste dit leven al moet verlaten. Had gemogen maar misschien hadden ze bij NEC niet genoeg vertrouwen in hun eigen aanhang ? |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
NEC en Feyenoord hadden nog het fatsoen om met rouwbanden te spelen. Theo Bos heeft een aantal jaren geleden stage gelopen bij RKC onder Erwin Koeman, vandaar daar wel een minuut stilte.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 maart 2013 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 maart 2013 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
(Sorry)
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Zou het? Of heeft het hele elftal gewoon prima gespeeld? Er waren kleine foutjes en slordigheidjes, bij alle spelers, maar het heeft tot een prima overwinning geleid en de nul is gehouden. Je vindt Mulder niet goed, dat is genoegzaam bekend, maar het helpt wel bij jouw geloofwaardigheid als je iets vaker de nuance laat zien. Een goede speler kan slecht spelen, net zoals een slechte speler ook wel eens goed kan spelen. Het zou fijn zijn als je minstens dat kunt toegeven. Ik vind Mulder trouwens nog steeds voldoende voor dit Feyenoord. En ik hoop dat zijn ontwikkeling, net als de anderen in het team, alleen nog maar vooruit gaat. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 14:59 schreef tomson het volgende:[..] Had gemogen maar misschien hadden ze bij NEC niet genoeg vertrouwen in hun eigen aanhang ? Dat kan, maar dan denken ze toch echt wel dat hun supporters Neanderthalers zijn. Ik besef ook dat als er een Ajaxied overlijdt, ook Feyenoord wel even nadenkt voor ze beslissen de man te herdenken middels een minuut stilte. Het is gewoon heel erg jammer dat in een aantal steden de rivaliteit tot haat is verworden. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 15:02 schreef Els het volgende:[..] Zou het? Of heeft het hele elftal gewoon prima gespeeld? Er waren kleine foutjes en slordigheidjes, bij alle spelers, maar het heeft tot een prima overwinning geleid en de nul is gehouden. Je vindt Mulder niet goed, dat is genoegzaam bekend, maar het helpt wel bij jouw geloofwaardigheid als je iets vaker de nuance laat zien. Een goede speler kan slecht spelen, net zoals een slechte speler ook wel eens goed kan spelen. Het zou fijn zijn als je minstens dat kunt toegeven. Ik vind Mulder trouwens nog steeds voldoende voor dit Feyenoord. En ik hoop dat zijn ontwikkeling, net als de anderen in het team, alleen nog maar vooruit gaat. Eens Els, maar ik ben bang dat de kans dat lijdensweg genuanceerd gaat posten kleiner is dan CL-winst van Feyenoord volgend seizoen ... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 15:05 schreef JanM het volgende:[..] Eens Els, maar ik ben bang dat de kans dat lijdensweg genuanceerd gaat posten kleiner is dan CL-winst van Feyenoord volgend seizoen ... Haha, ik heb een niet kapot te maken vertrouwen in mijn medemens. Die CL is dus van ons. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 14:40 schreef van geil het volgende:deze overwinning is geheel te danken aan Wim 2. die nu waarschijnlijk met zichzelf bezig is. bedankt Wim! Hahhaha, dankjewel!
Heerlijk en ook zeer makkelijk gewonnen. Een echte Wim2 overwinning! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 15:16 schreef Wim2 het volgende:[..] Hahhaha, dankjewel! Heerlijk en ook zeer makkelijk gewonnen. Een echte Wim2 overwinning! Een wedstrijd waar negativiteit als een lul op een drumstel zou slaan.. |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 14:56 schreef Els het volgende:[..] Inderdaad een beetje raar. Had best gemogen. Toch wel heel erg als iemand op zijn 47ste dit leven al moet verlaten. 100% mee eens. Als je dan 60 sec lang je niet kan gedragen waar gaat het dan heen? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Nog zo'n stomme uitspraak van Erwin Mulder: We wisten dat we niet mochten verzaken.
Hieruit blijkt maar weer hoe dom Erwin Mulder is, je mag NOOIT verzaken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|