BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: NEC - Feyenoord (zondag 3 maart 2013, 12:30): 0 - 3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Wim2
 Wim2 - zondag 03 maart 2013 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2013 - 15:54 schreef lijdensweg het volgende:
Nog zo'n stomme uitspraak van Erwin Mulder: We wisten dat we niet mochten verzaken.

Hieruit blijkt maar weer hoe dom Erwin Mulder is, je mag NOOIT verzaken
Tja, er zijn nog wel meer voetballers die het buskruit niet uitgevonden hebben..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 03 maart 2013 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2013 - 15:02 schreef Els het volgende:

[..]

Zou het?
Of heeft het hele elftal gewoon prima gespeeld? Er waren kleine foutjes en slordigheidjes, bij alle spelers, maar het heeft tot een prima overwinning geleid en de nul is gehouden.
Je vindt Mulder niet goed, dat is genoegzaam bekend, maar het helpt wel bij jouw geloofwaardigheid als je iets vaker de nuance laat zien. Een goede speler kan slecht spelen, net zoals een slechte speler ook wel eens goed kan spelen. Het zou fijn zijn als je minstens dat kunt toegeven.
Ik vind Mulder trouwens nog steeds voldoende voor dit Feyenoord. En ik hoop dat zijn ontwikkeling, net als de anderen in het team, alleen nog maar vooruit gaat.
Dat hoop ik al jaren beste Els. Maar ik zie er bij Erwin Mulder helaas niks van terug ...
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 03 maart 2013 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2013 - 14:56 schreef Els het volgende:

[..]

Inderdaad een beetje raar. Had best gemogen. Toch wel heel erg als iemand op zijn 47ste dit leven al moet verlaten.
Dat is zeer triest helaas , vond ik wel tegen vallen van NEC. Getuigt niet van enig respect naar Theo Bos en zijn nabestaanden ...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 maart 2013 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2013 - 15:57 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat hoop ik al jaren beste Els. Maar ik zie er bij Erwin Mulder helaas niks van terug ...
Waar jij tegen aanloopt is het feit dat hij zich als een nobody in zijn gebied beweegt. Er staat geen vent. Ik ga daar wel in mee.
Te makkelijk echter om alles aan Mulder op te hangen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 maart 2013 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2013 - 16:04 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Waar jij tegen aanloopt is het feit dat hij zich als een nobody in zijn gebied beweegt. Er staat geen vent. Ik ga daar wel in mee.
Te makkelijk echter om alles aan Mulder op te hangen.
Ik vind Mulder ook een bron van irritatie maar omdat nu elke dag zoals L te verkondigen is nog irritanter...
Eerlijk gezegt dacht ik heel even dat L zijn klauwen in het gips zaten de afgelopen 2 weken,maar misschien heb ik volgende week meer geluk..
legrande
 legrande - zondag 03 maart 2013 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2013 - 16:08 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik vind Mulder ook een bron van irritatie maar omdat nu elke dag zoals L te verkondigen is nog irritanter...
Eerlijk gezegt dacht ik heel even dat L zijn klauwen in het gips zaten de afgelopen 2 weken,maar misschien heb ik volgende week meer geluk..
Die voorzet van recht waar Falkenburg die kans had daar had mulder toch echt al veel eerder bij moeten zitten. Hij is te bang. Hij zou wat opnamen moeten bekijken van Piet Schrijvers vroegen. De dood of de gladiolen. Hij oogt te vaak een watje. Maar wel super deze overwinning.
ar
 ar - zondag 03 maart 2013 - 16:36   quote  deeplink  
Prima overwinning.Eerste helft totale controle met 2 goede goals,tweede helft nek wat laten komen,voor de rest zijn we niet in de problemen geweest.
tomson
 tomson - zondag 03 maart 2013 - 17:03   quote  deeplink  
Komt wel bij elf voetbal vandaan :

NEC weigert minuut stilte voor Theo Bos.
Donderdagavond werd bekend dat Theo Bos de strijd tegen de verschrikkelijke ziekte alvleesklierkanker heeft verloren. Dit weekeinde wordt Mister Vitesse, zoals Bos ook wel werd genoemd, herdacht met een minuut stilte bij alle Eredivisiewedstrijden.

Zondagmiddag zou er ook een minuut stilte zijn bij de wedstrijd tussen Vitesse-rivaal NEC en Feyenoord. Echter besloten de Nijmegenaren in samenwerking met de arbitrage dit gebaar niet door te laten gaan in verband met veiligheidsredenen. NEC heeft besloten de familie Bos per brief te condoleren. Daarnaast gaat een delegatie naar de uitvaart.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 03 maart 2013 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2013 - 16:04 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Waar jij tegen aanloopt is het feit dat hij zich als een nobody in zijn gebied beweegt. Er staat geen vent. Ik ga daar wel in mee.
Te makkelijk echter om alles aan Mulder op te hangen.
Vind ik wel ja , het heeft alles met uitstraling te maken. Zolang wij bij Feyenoord geen keeper hebben met uitstraling dan zullen alle vrije trappen en corners een halve kans voor de tegenstanders zijn.
Wim2
 Wim2 - zondag 03 maart 2013 - 17:24   quote  deeplink  
Ik heb gehoord dat een Feyenoorder in een NEC vak klappen heeft gekregen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 maart 2013 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2013 - 17:24 schreef Wim2 het volgende:
Ik heb gehoord dat een Feyenoorder in een NEC vak klappen heeft gekregen.
ik heb gehoord dat een halfvak NEC supporters op de loop gingen nadat ze een Feyenoorder hadden geslagen.....
van geil
 van geil - zondag 03 maart 2013 - 17:30   quote  deeplink  
ik heb gehoord dat we gewonnen hebben...met 0-3.
Stylzz
 Stylzz - zondag 03 maart 2013 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2013 - 17:29 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ik heb gehoord dat een halfvak NEC supporters op de loop gingen nadat ze een Feyenoorder hadden geslagen.....
Ja hoorde ik ook, onder begeleiding van joden lopen altijd weg.
tomson
 tomson - zondag 03 maart 2013 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2013 - 17:34 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja hoorde ik ook, onder begeleiding van joden lopen altijd weg.
Ook verbaal weer een winstpartij
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 03 maart 2013 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2013 - 17:34 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja hoorde ik ook, onder begeleiding van joden lopen altijd weg.
precies
sevillana
 sevillana - zondag 03 maart 2013 - 18:54   quote  deeplink  
sterke eerste helft, tweede helft wat rommelig maar zakelijk uitgespeeld
Wim2
 Wim2 - zondag 03 maart 2013 - 20:13   quote  deeplink  
Goeie analyse
PieterBos
 PieterBos - zondag 03 maart 2013 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2013 - 14:34 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tja wat jij wil, heb je die bal op de paal gezien? Goede inzicht ??
Een goeie keeper ziet dat ;)
PieterBos
 PieterBos - zondag 03 maart 2013 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2013 - 17:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Vind ik wel ja , het heeft alles met uitstraling te maken. Zolang wij bij Feyenoord geen keeper hebben met uitstraling dan zullen alle vrije trappen en corners een halve kans voor de tegenstanders zijn.
Over 2 jaar staat hij er.
De meeste keepers zijn pas top op hun 26e / 27e hij is net 24 (vandaag).

Mulder gefeliciteerd!
- Met je verjaardag
- Met de nul-houden
- Met een aantal goede reddingen
van geil
 van geil - zondag 03 maart 2013 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2013 - 21:08 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Over 2 jaar staat hij er.
De meeste keepers zijn pas top op hun 26e / 27e hij is net 24 (vandaag).

Mulder gefeliciteerd!
- Met je verjaardag
- Met de nul-houden
- Met een aantal goede reddingen
mooi..dan kan hij over 2 jaar terugkomen.
maar ik geloof t nog niet voor 5 procent.
sevillana
 sevillana - zondag 03 maart 2013 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2013 - 21:08 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Over 2 jaar staat hij er.
De meeste keepers zijn pas top op hun 26e / 27e hij is net 24 (vandaag).

Mulder gefeliciteerd!
- Met je verjaardag
- Met de nul-houden
- Met een aantal goede reddingen
+1
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 03 maart 2013 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 maart 2013 - 21:08 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Over 2 jaar staat hij er.
De meeste keepers zijn pas top op hun 26e / 27e hij is net 24 (vandaag).

Mulder gefeliciteerd!
- Met je verjaardag
- Met de nul-houden
- Met een aantal goede reddingen
Uitstraling: Dat heb je of je heb het niet. Dus daar verandert niks aan , ook niet als Erwin Mulder 2 jaar ouder is. Dan is het nog steeds een keeper zonder uitstraling ...
Dus ik vermoed dat Erwin Mulder ook over 2 jaar nog steeds zijn muldertjes zal hebben
van geil
 van geil - zondag 03 maart 2013 - 22:30   quote  deeplink  
conclusie.

prima zaken gedaan.puike pot.
op naar roda.weer n FINALE.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 maart 2013 - 11:22   quote  deeplink  
NEC-trainer Alex Pastoor na nederlaag tegen Feyenoord

RenatoBos
 RenatoBos - maandag 04 maart 2013 - 11:30   quote  deeplink  
Michel Breuer: "Feyenoord was zeker een maatje te groot"

12958.jpg

Michel Breuer, speler van NEC, vertelt dat de club uit Nijmegen afgelopen zondag te zwak speelde om het Feyenoord moeilijk te maken. De Rotterdammers klopte NEC met 0 3.

"Er was zeker in de eerste helft wel wat kwaliteitsverschil", vertelt Breuer op de website van NEC. "Daarin hebben wij het niet goed gedaan. Een beetje angstig, niet goed vrijlopen, weinig gevoetbald en uiteindelijk uit paniek veel lange ballen naar voren. Daar creëerden we eigenlijk helemaal niets mee. Feyenoord voetbalde het veel beter uit, met de twee goals tot gevolg. Zij waren gewoon sterker voor de rust."

Ook vertelt Breuer dat hij moeite had om Graziano Pellé onder bedwang te houden. "In het begin konden Rens van Eijden en ik met z'n tweeën nog wel wat ballen wegkoppen. Maar op een gegeven moment beginnen ze de ballen voor hem te leggen, op z'n borst ongeveer. Dan kun je er bijna niet voor komen en is hij zo sterk. Dan heeft hij of controle of legt hij de bal goed terug. En dan kopt hij ook nog de 0-2 binnen. Dat maakt het extra vervelend."

Breuer wist tot slot nog een lovend woordje over de Rotterdammers te spreken: Feyenoord was zeker vandaag gewoon een maatje te groot voor ons. Zij zijn in alle linies top. Volgende week mogen we tegen Heracles, een ploeg die ons wel moet liggen. Zij willen ook graag voetballen, maar zijn duidelijk een kwaliteit minder dan dit Feyenoord."
Bron:Voetbalcentraal
Wim2
 Wim2 - maandag 04 maart 2013 - 18:09   quote  deeplink  
Geen schande hoor Breuer. Feyenoord hoort dit soort ploegen gewoon te kloppen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 05 maart 2013 - 12:18   quote  deeplink  
NEC denkt na over maatregel tegen Feyenoord-supporters

600x400-wd-1411927.jpg

NEC wil meer maatregelen om het aantal Feyenoorders dat tussen het thuispubliek zit, terug te dringen. Al jaren weten fans van de Rotterdamse club kaartjes te bemachtigen voor plaatsen in de NEC-vakken. Ook zondag tijdens NEC-Feyenoord, was dat weer het geval. Dat leidde uiteindelijk tot één vechtpartij in het Goffertstadion.

Om hoeveel Feyenoorders het afgelopen zondag precies ging, weet een woordvoerder van NEC, niet. Ze zaten verspreid door het stadion, met een piek in vak A. In dat vak, gelegen naast de uittribune, hield de club extra een deel vrij voor de Feyenoorders. Zo hoefden zij niet tussen de NEC-fans te zitten. Iets wat NEC volgens een zegsman veel geld kost: Normaal kunnen we deze plaatsen verkopen.

Ondanks deze maatregel, was er tijdens de wedstrijd een vechtpartij: in vak H ging een aantal mensen op de vuist. Vier Feyenoorders zijn vervolgens verwijderd uit het stadion. Wat er verder met hen gebeurt, is onduidelijk.

Het is volgens een woordvoerder niet te voorkomen dat uitsupporters in de NEC-vakken zitten: We kunnen bezoekers met een geldig kaartje niet weigeren. Toch gaat de club zich beraden om het aantal wildzitters te verminderen.
Bron:De Gelderlander
tomson
 tomson - dinsdag 05 maart 2013 - 17:49   quote  deeplink  
Huiliehuilie in de bloedkuul
Wim2
 Wim2 - dinsdag 05 maart 2013 - 18:11   quote  deeplink  
Gewoon uitvak wat groter maken..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 05 maart 2013 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 maart 2013 - 12:18 schreef RenatoBos het volgende:
NEC denkt na over maatregel tegen Feyenoord-supporters

[ afbeelding ]

Toch gaat de club zich beraden om het aantal wildzitters te verminderen.
Bron:De Gelderlander
Wildzitters?
Die kende ik nog niet.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 maart 2013 - 01:09   quote  deeplink  
Samenvatting NEC - Feyenoord 0-3


Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: NEC - Feyenoord (zondag 3 maart 2013, 12:30): 0 - 3









0.0087058