|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Prima man.....C. weer voetballen van het weekend? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Versta jij uberhaupt wel wat met je zeil oren,en goeden avond vincent gedraag je |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Yes hij moet zondag thuis, dus zijn we op tijd weer thuis |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Doet nenam aan zeilen dan???Alvast prettig weekend vincent.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ben een Neus slome....heeft niks met mijn oren te maken.....bovendien kon ik jou aardig verstaan,dus je kan wel degelijk ABN.... boertje |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Maar je mist dus wel de wedstrijd van je cluppie,jullie moeten toch om half 1 |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op donderdag 28 februari 2013 - 21:19 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ben een Neus slome....heeft niks met mijn oren te maken.....bovendien kon ik jou aardig verstaan,dus je kan wel degelijk ABN.... boertje Hahaha achterlijke berggeit |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Nee als hij thuis speelt dan is dat meestal belachelijk vroeg, 10 uur, dus dan ben ik om half 1 wel weer thuis. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 28 februari 2013 - 21:22 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Nee als hij thuis speelt dan is dat meestal belachelijk vroeg, 10 uur, dus dan ben ik om half 1 wel weer thuis. Oke doe je goed man |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op donderdag 28 februari 2013 - 21:19 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ben een Neus slome....heeft niks met mijn oren te maken.....bovendien kon ik jou aardig verstaan,dus je kan wel degelijk ABN.... boertje Verstaan???Doen jullie aan skype?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik en skype.....hahahaha nee man,geen smoelenboek niks van die zooi |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: nee a.u.b. wil hier geen hartverzakking krijgen als ik die zeiloren ook nog moet zien |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ik haat die zooi ook.T zelfde als ik tegen een antwoordapparaat moet lullen ook zoiets. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehehe...die zie je toch niet....mijn neus is prominent in beeld ouwe |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik had hem gewoon aan de uitvinding van Graham Bell.....werkt heel goed |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ook van jou....liefje |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Toe nou niet jongens.Ik word emotioneel.Zoveel liefde in een keer. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Je bent een slet zaterdag zei je tegen mij dat je van mij houd |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: IP komt ook uit het westen,daar zijn wij opener...niet zo stug als jullie ;-) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: ooohooo Nenam wat flik je nou. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Toen was ik zo lam als een konijn....weet van niks |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: ja kan wel kloppen ik ging bezopen naar bed en had niks gedronken het was die walm van jou |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Klopt,mijn meissie slaapt ook heerlijk sinds ik in braboland woon |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: wat doen al die rotterdammers en amsterdammers dan in brabant? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Geen idee.....ik wil naar Belgié,maar mijn vriendin niet |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: En gelijk heeft ze.blijf dan maar lekker in brabant.Ga je een keer lekker met IP naar Psv. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Twente is koploper.... Van headliner, en wel met het billekruipgehalte : ben ik met je eens , ik hou van jou , hup Aartus, lief neuzevriendje, haai vinnie blablablabla |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Mwah....moet al eerst mee naar de Kuip,zie wel hoe dat afloopt |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zie je dan nog wat dan ? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: hebben we toch iets gemeen ik wil ook naar belgie en hopelijk gaat dat ook keer gebeuren |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 28 februari 2013 - 21:52 schreef tomson het volgende:Twente is koploper.... Van headliner, en wel met het billekruipgehalte : ben ik met je eens , ik hou van jou , hup Aartus, lief neuzevriendje, haai vinnie blablablabla Auw hoofd maat?? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Gaat wel goed.Als je maar geen amsterdams gaat lullen daaro.Of je moet effe een feijenoord shirt aantrekken.Staat je misschien wel goed. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op donderdag 28 februari 2013 - 21:52 schreef tomson het volgende:Twente is koploper.... Van headliner, en wel met het billekruipgehalte : ben ik met je eens , ik hou van jou , hup Aartus, lief neuzevriendje, haai vinnie blablablabla Ik kijk even verderop.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 28 februari 2013 - 21:56 schreef Aartus het volgende:[..] Gaat wel goed.Als je maar geen amsterdams gaat lullen daaro.Of je moet effe een feijenoord shirt aantrekken.Staat je misschien wel goed. Gelukkig heb ik geen amsterdamse tongval |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 28 februari 2013 - 21:56 schreef Aartus het volgende:[..] Gaat wel goed.Als je maar geen amsterdams gaat lullen daaro.Of je moet effe een feijenoord shirt aantrekken.Staat je misschien wel goed. Eensert met Aartus staartus. Hup Aartus ! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 28 februari 2013 - 21:52 schreef tomson het volgende:Twente is koploper.... Van headliner, en wel met het billekruipgehalte : ben ik met je eens , ik hou van jou , hup Aartus, lief neuzevriendje, haai vinnie blablablabla HAHAHAHAHAHAHAHA |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op donderdag 28 februari 2013 - 21:52 schreef tomson het volgende:Twente is koploper.... Van headliner, en wel met het billekruipgehalte : ben ik met je eens , ik hou van jou , hup Aartus, lief neuzevriendje, haai vinnie blablablabla Van wie houd je??? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Is dit lachen infamous |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Inderdaad..
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Hey RB en ja dit is toch een mooi koppie |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ha renato.Weer terug jonge. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Aart Hern Bos ist unter uns |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
RB hoe oud was je hier |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 28 februari 2013 - 21:56 schreef Aartus het volgende:[..] Gaat wel goed.Als je maar geen amsterdams gaat lullen daaro.Of je moet effe een feijenoord shirt aantrekken.Staat je misschien wel goed. Ghehe.. |
|
|
|