BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Een verzoening

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zaterdag 09 februari 2008 - 17:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Een verzoening

Voorzichtig gaan Claire en Huub weer een gesprek aan. "Weet je wat ik het liefst zou willen/kunnen zeggen? F*ck you Huub!", biecht de blondine op. "Maar toch wil ik het niet, omdat ik vind dat wij een klik hebben. En ik vind vriendschap heel belangrijk" Met het spel in zijn achterhoofd probeert Huub het weer. "Wat ik voor je voel, daar is nooit één woord van gelogen. Je bent me dierbaar en ik wil je niet kwijt", vervolgt hij. Blijkbaar voelt Claire ook wel voor een verzoening. "Als dit over 2 of 3 maanden was gebeurd had ik je vanuit mijn tenen gehaat. Ik ben van zo'n grote, roze wolk afgedonderd. Aan de ene kant keihard, aan de andere kant supergoed. Maar geef het tijd, en kom niet te dichtbij", reageert Claire. De Oldenzaler weet precies wat ze hiermee bedoeld. "Als er seks bij komt, dan kom je te dicht bij elkaar. Dan werkt het niet", concludeert hij. Conclusie, de affaire is over, het begin van een vriendschap is ontstaan?.

bron: tien.tv
tino
 tino - zondag 10 februari 2008 - 10:11   quote  deeplink  
wat een trutje
ilse
 ilse - zondag 10 februari 2008 - 10:20   quote  deeplink  
haha hey tino hoor ik dat goed??
geen commentaar op huub?grijnzzz
tino
 tino - zondag 10 februari 2008 - 13:04   quote  deeplink  
huubje kan niet beter en zal nooit beter worden, spel zegt iedereen, maar een alcohol-en sexprobleem (zelfs nog bi) heeft hij natuurlijk ook buiten de kooi
ilse
 ilse - zondag 10 februari 2008 - 13:33   quote  deeplink  
ja daar zijn er ook honderden van zonder dat je het doorhebt he..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Een verzoening

0.0042660