BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Twente - Ajax (zaterdag 2 maart 2013, 20:45): 0 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajacied 410
 Ajacied 410 - donderdag 28 februari 2013 - 23:04   quote  deeplink  
Voorbeschouwing

FC Twente-Ajax in De Grolsch Veste

Zaterdagavond staat er voor FC Twente een wedstrijd in de eigen Grolsch Veste op het programma. De Tukkers nemen het dan op tegen de nummer twee uit de Eredivisie: Ajax. De wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter Richard Liesveld en begint om 20.45 uur. Het duel is volledig uitverkocht.

Afgelopen seizoen werden de Amsterdammers landskampioen. Om ook deze voetbaljaargang mee te strijden om de bovenste plekken deed het enkele aankopen, maar zag het ook sterkhouders vertrekken. Zo koos Jan Vertonghen voor een avontuur in Engeland bij Tottenham Hotspur en raakte het Vurnon Anita kwijt aan Newcastle United. Rechtsback Gregory van der Wiel vertrok naar Paris Saint-Germain, terwijl Theo Janssen werd gepresenteerd bij Vitesse. Daartegenover stond onder andere het aantrekken van Ryan Babel. De aanvaller, die al eerder in Amsterdam actief was, kwam over van TSG Hoffenheim. Niklas Moisander kwam van AZ over als opvolger van Vertonghen en Lasse Schöne werd transfervrij weggehaald bij NEC Nijmegen. Tobias Sana verliet IFK Göteborg voor de Eredivisie en routinier Christian Poulsen werd gehaald van Evian TG. Sinds de winter huurt het Isaac Cuenca van FC Barcelona en heeft het enkele spelers uitgeleend. Zo speelt Dico Koppers tijdelijk voor ADO Den Haag en tekende Eyong Enoh een huurcontract bij Fulham.

De prestaties
Ajax begon dit seizoen aan de competitie met een gelijkspel tegen AZ (2-2). Vervolgens won het twee duels op rij met grote cijfers, maar wist het niet sc Heerenveen (2-2) te verslaan. Daarna won het wel met 1-0 van RKC Waalwijk, waarna het punten liet liggen tegen ADO Den Haag (1-1). In de zes wedstrijden daarop volgden kende Ajax een moeilijke fase en pakte het vijf punten. Sindsdien gaat het steeds beter en zette de Amsterdammers direct na die periode een overwinningsreeks van zes duels neer. Die werd ten einde gebracht door FC Utrecht (0-0). Tegen Feyenoord kon de draad weer opgepakt worden met een 3-0 zege, maar Vitesse was daarna met 3-2 te sterk. Tegen VVV-Venlo (0-3) werden drie punten gepakt en thuis tegen Roda JC Kerkrade stond de stand na negentig minuten op 1-1. RKC Waalwijk kon met 0-2 opzij gezet worden, maar afgelopen weekeinde had het de grootste moeite met ADO. In eigen huis kwam het op achterstand tegen de Residentieclub, maar vijf minuten voor tijd kon Lasse Schöne een nederlaag voorkomen: 1-1.

Statistieken
Ajax is op dit moment de langst ongeslagen ploeg in de Eredivisie. Het is vier duels zonder nederlaag. De Ajacieden staan tweede met twee nederlagen. Nog niet eerder werd Ajax met twee nederlagen of minder geen kampioen van Nederland. FC Twente en Ajax zijn dit seizoen de clubs met de minste nederlagen en tegengoals.

Historie
De ploegen kwamen elkaar 46 keer eerder tegen in Enschede. FC Twente won er vijftien, terwijl Ajax 21 maal met de zege aan de haal ging. Tien keer konden de punten verdeeld worden. De laatste ontmoeting eindigde in een 1-2 zege voor de bezoekers. Eerder dit seizoen won Ajax in eigen huis met 1-0 dankzij een doelpunt van Christian Eriksen.

Wedstrijdinformatie
FC Twente Ajax
Aanvang: 20.45 uur

Scheidsrechter: Richard Liesveld

Laatste 5 ontmoetingen in Enschede:
29-04-2012 FC Twente Ajax 1-2 (0-1)
25-09-2010 FC Twente Ajax 2-2 (1-1)
08-11-2009 FC Twente Ajax 1-0 (0-0)
01-11-2008 FC Twente Ajax 0-2 (0-2)
23-03-2008 FC Twente Ajax 2-1 (0-0)
Guyt
 Guyt - donderdag 28 februari 2013 - 23:11   quote  deeplink  
Hhahahahahahahahaha 3-0
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 28 februari 2013 - 23:14   quote  deeplink  
0-2
infamous psv
 infamous psv - donderdag 28 februari 2013 - 23:14   quote  deeplink  
2-2
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 01 maart 2013 - 08:17   quote  deeplink  
3-1
nora
 nora - vrijdag 01 maart 2013 - 10:20   quote  deeplink  
0-2 de godenzonen staan er weer zaterdag.
Jesper11
 Jesper11 - vrijdag 01 maart 2013 - 10:29   quote  deeplink  
Als ze geleerd hebben van hun fouten: 1-2
Als ze lijden onder hun fouten: 1-1

Ik ben potverdomme erg blij dat het in Enschede ook niet goed gaat...
remco k
 remco k - vrijdag 01 maart 2013 - 12:06   quote  deeplink  
Nieuwe trainer maakt vaak wat los bij spelers. 3-1
anti010
 anti010 - vrijdag 01 maart 2013 - 12:59   quote  deeplink  
Sinds Ajax alle blessure gevallen terug heeft, heeft de boer een "luxe probleem". En sinds dat probleem presteren zij ondermaats. De boer maakt de verkeerde keuzes. Alle blessure gevallen zijn nog niet zoals ze moeten zijn. En waarom speelt dan Suljemani niet. Ik weet dat hij weg gaat. Maar hij is fit en kan spelen. Stel hem dat op misschien kan hij als buitenspeler wel het verschil brengen. ( Dit is ook weer zo'n El hamdaoui verhaal) Te trots zijn, en z'n fouten niet toegeven. Behalve als hij bij derksen op de bank zit. Kom op we hebben nog 10 finales te gaan en moeten toch minimaal 2e worden. En het liefst kampioen. We gaan toch niet in 10 dagen tijd 3 prijzen verspelen. Ik verwacht tegen twente een getergt ajax, maar ook een getergt twente. Ik denk dan ook aan een gelijkspel of minimale winst. (hoop ik dan )
Loetje
 Loetje - vrijdag 01 maart 2013 - 13:56   quote  deeplink  
4-0
jonass
 jonass - vrijdag 01 maart 2013 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 februari 2013 - 23:14 schreef infamous psv het volgende:
2-2
Infamous dit valt me nu van je tegen je weet ook wel dat het 2-1 word zet het hier dan ook neer.
jonass
 jonass - vrijdag 01 maart 2013 - 14:52   quote  deeplink  
http://www.tubantia.nl/sport/fc-twente/van-halst-staat-iets-te-gebeuren-in-grolsch-veste-1.3692486
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 01 maart 2013 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 12:06 schreef remco k het volgende:
Nieuwe trainer maakt vaak wat los bij spelers. 3-1
Maar niet genoeg kwaliteit.
jodocus
 jodocus - vrijdag 01 maart 2013 - 17:37   quote  deeplink  
1-2
remco k
 remco k - vrijdag 01 maart 2013 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 15:21 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Hmmm, dat is grappig dat je dat zegt..

Ik heb namelijk hele veel jongens hier vrij vaak zien posten dat ze boos zijn dat Ajax Tadic, Fer, Chadli of Douglas niet heeft gekocht, zelfs de namen Brama en Janssen heb ik weleens voorbij zien komen.. En we hadden Boulykin nooit mogen laten gaan, lees ik vrij vaak..

En jij zegt dus dat ze niet genoeg kwaliteit hebben..
jonass
 jonass - vrijdag 01 maart 2013 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 15:21 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

En ik maar denken die natjos heeft verstand van voetbal.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 01 maart 2013 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 18:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb namelijk hele veel jongens hier vrij vaak zien posten dat ze boos zijn dat Ajax Tadic, Fer, Chadli of Douglas niet heeft gekocht, zelfs de namen Brama en Janssen heb ik weleens voorbij zien komen.. En we hadden Boulykin nooit mogen laten gaan, lees ik vrij vaak..

Chadli doet niet mee...

Douglas vind ik aan de bal onhandig...

Fer en Tadic zijn prima spelers...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 01 maart 2013 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 19:19 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Chadli doet niet mee...

Douglas is de beste man in hun verdediging, de minst gepasseerde verdediging van de eredivisie voor de winterstop althans, de laatste wedstrijden laat die verdediging zien dat ze niet feiloos zijn maar dat komt ook omdat hun voorhoede het laat afweten.

Had toch liever Douglas gehad dan Moisander want die bakt er helemaal niets van. Moisander is op dit moment nog geen toegevoegde waarde...
remco k
 remco k - vrijdag 01 maart 2013 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 19:19 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Chadli doet niet mee...

Men heeft het nu over het gebrek aan kwaliteit bij Twente, dat bedoel ik, maakt mij niks uit wie er wel of niet meedoet..

Die spelers wouden heel veel Ajax supporters graag hebben.. Maar blijkbaar ontbeert daar dus ook de kwaliteit..
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 01 maart 2013 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 20:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Men heeft het nu over het gebrek aan kwaliteit bij Twente, dat bedoel ik, maakt mij niks uit wie er wel of niet meedoet..

Die spelers wouden heel veel Ajax supporters graag hebben.. Maar blijkbaar ontbeert daar dus ook de kwaliteit..
zie Tadic of Chadli wel als een toevoeging aangezien Ajax op rechtsbuiten een goede had kunnen gebruiken.

ik denk dat Douglas opbouwen voor Ajax te zwak is...
en Fer is een rotterdammer dat was hier nooit goed gekomen, gaf hij zelf ook al eens aan.
remco k
 remco k - vrijdag 01 maart 2013 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 20:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Douglas is de beste man in hun verdediging, de minst gepasseerde verdediging van de eredivisie voor de winterstop althans, de laatste wedstrijden laat die verdediging zien dat ze niet feiloos zijn maar dat komt ook omdat hun voorhoede het laat afweten.

Had toch liever Douglas gehad dan Moisander want die bakt er helemaal niets van. Moisander is op dit moment nog geen toegevoegde waarde...
Ik heb altijd geroepen dat Moisander overbodig was.. Je had met een van der Heijden en een Denswill twee prima spelers voor die plek.. Douglas past totaal niet bij Ajax..

Overigens vind ik dat Moisander nu echt niet onze slechtste verdediger is.. Die twee rechts van hem zijn echt een heel stuk minder goed momenteel, van zowel Alder als van Rhijn mag je veel meer verwachten..

Toch blijf ik erbij dat dit met name komt door het gebrek aan kwaliteit op de CVM plek..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 01 maart 2013 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 18:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Klopt wat mij betreft over Douglas en Bulykin...nu hebben we voor de laatste minuten geen stormram meer en dat was Bully wel degelijk...we blijven nu tot de laatste minuut tikkie takkie spelen...
remco k
 remco k - vrijdag 01 maart 2013 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 20:32 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

zie Tadic of Chadli wel als een toevoeging aangezien Ajax op rechtsbuiten een goede had kunnen gebruiken.

ik denk dat Douglas opbouwen voor Ajax te zwak is...
en Fer is een rotterdammer dat was hier nooit goed gekomen, gaf hij zelf ook al eens aan.
Beiden geen rechtsbuiten.... CHadli is een 10 of een linksbuiten en de persoon die TAdic van het middenveld heeft weggehaald moeten ze ophangen.. Dat is namelijk een echte 10..
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 01 maart 2013 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 20:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch blijf ik erbij dat dit met name komt door het gebrek aan kwaliteit op de CVM plek..
en dat gaat lastig worden aangezien Boccara of Sporkslede er volgend seizoen ook niet direct zullen staan..
en ik zie er zo ook geen een in de ED lopen.
remco k
 remco k - vrijdag 01 maart 2013 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 20:33 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt wat mij betreft over Douglas en Bulykin...nu hebben we voor de laatste minuten geen stormram meer en dat was Bully wel degelijk...we blijven nu tot de laatste minuut tikkie takkie spelen...
Boulykin is gewoon niet goed genoeg meer voor Ajax.... Kan het bij het veel kleinere Twente al niet eens meer waarmaken... Die jongen is gewoon klaar..
remco k
 remco k - vrijdag 01 maart 2013 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 20:35 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

en dat gaat lastig worden aangezien Boccara of Sporkslede er volgend seizoen ook niet direct zullen staan..
Een zeer wijs iemand kwam laatst met het idee om van RHijn op die plek te gaan proberen.... En voor dat men reageert, denk er maar eens over na...

Snelle handelingssneheid, drang vooruit te verdedigen, sterk in de duels, redelijk snel.. Goede passing.... Allemaal dingen die van Rhijn onder controle heeft, het een wat meer dan het andere en hij zal er nog veel voor moeten leren, maar het is wel het type speler dat daar goed uit de voeten zou kunnen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 01 maart 2013 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 20:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb altijd geroepen dat Moisander overbodig was.. Je had met een van der Heijden en een Denswill twee prima spelers voor die plek.. Douglas past totaal niet bij Ajax..

Overigens vind ik dat Moisander nu echt niet onze slechtste verdediger is.. Die twee rechts van hem zijn echt een heel stuk minder goed momenteel, van zowel Alder als van Rhijn mag je veel meer verwachten..

Helemaal mee eens voornamelijk de CVM positie...Douglas niet mee eens die had zeker wel bij Ajax gepast...alleen hij is te duur...Munsterman laat hem niet voor een prikkie gaan...en Ajax wou alleen maar prikkis kopen van de zomer.
Had overigens nog liever Nuytink zien komen dan Douglas...haha dat dan weer wel...

En voor volgend seizoen Maher en Viergever halen...Moisander en Viergever was een goed span bij AZ...die voelden elkaar goed aan...ik denk echt dat dit ook gaat gebeuren...weliswaar wanneer Alderweireld vertrekt...
remco k
 remco k - vrijdag 01 maart 2013 - 20:45   quote  deeplink  
Viergever is linksbenig en de Boer zal blijven spelen met een links en rechtspoot.. Daarbij is Veltman gewoon de man die daar zal gaan spelen, doet het ook gewoon heel goed...
remco k
 remco k - vrijdag 01 maart 2013 - 20:46   quote  deeplink  
Goede voetballers hebben we zat, er zit alleen geen baasje tussen die koste wat het kost altijd wil scoren en winnen... Maher is dat ook niet..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 01 maart 2013 - 20:58   quote  deeplink  
Ik blijf bij mijn voorspelling dat we zaterdag avond gaan knallen tegen twente:

1 - 3 !!!
jonass
 jonass - vrijdag 01 maart 2013 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 20:58 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik blijf bij mijn voorspelling dat we zaterdag avond gaan knallen tegen twente:

1 - 3 !!!
Ik blijf ook bij mijn voorspelling 2-1 wij gaan knallen tegen ajax.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 01 maart 2013 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 20:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Een zeer wijs iemand kwam laatst met het idee om van RHijn op die plek te gaan proberen.... En voor dat men reageert, denk er maar eens over na...

Snelle handelingssneheid, drang vooruit te verdedigen, sterk in de duels, redelijk snel.. Goede passing.... Allemaal dingen die van Rhijn onder controle heeft, het een wat meer dan het andere en hij zal er nog veel voor moeten leren, maar het is wel het type speler dat daar goed uit de voeten zou kunnen..
wat dacht je van Blind.
vind ik positioneel sterker, iets wat Anita ook had.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 01 maart 2013 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 20:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Boulykin is gewoon niet goed genoeg meer voor Ajax.... Kan het bij het veel kleinere Twente al niet eens meer waarmaken... Die jongen is gewoon klaar..
Daar heb je wel gelijk in...maar hebben we nu een stormram mocht het met tikkie takkie niet lukken...nee dus...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 01 maart 2013 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 20:35 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik denk dat Boccara er snel genoeg kan staan...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 01 maart 2013 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 20:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zou weleens een goede optie kunnen zijn...als ik het zo voor me zie.....
Aartus
 Aartus - vrijdag 01 maart 2013 - 21:13   quote  deeplink  
3-1.Nu gaan we knallen nu we van Mc claren verlost zijn.
En natjos twente te weinig kwaliteit.ajax heeft kwaliteit deze week wel gezien in Roemenie,Tegen ado,Az-Alkmaar.Fysiek geeft ajax niet thuis.En daar ligt nu net de kracht van twente.Wel hebben jullie 11 goede voetballers.Maar dat is niet altijd genoeg.Als ik ongelijk heb ben ik de eerste die je feliciteerd.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 01 maart 2013 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 20:46 schreef remco k het volgende:
Goede voetballers hebben we zat, er zit alleen geen baasje tussen die koste wat het kost altijd wil scoren en winnen... Maher is dat ook niet..
Idd Remco, klopt er lopen uberhaupt weinig baasjes rond in de eredivisie...en die hebben we idd hard nodig...
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 01 maart 2013 - 21:14   quote  deeplink  
2-2
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 01 maart 2013 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 21:09 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

wat dacht je van Blind.
vind ik positioneel sterker, iets wat Anita ook had.
Zie meer CVM in van Rhijn..
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 01 maart 2013 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 21:13 schreef Aartus het volgende:
3-1.Nu gaan we knallen nu we van Mc claren verlost zijn.
En natjos twente te weinig kwaliteit.ajax heeft kwaliteit deze week wel gezien in Roemenie,Tegen ado,Az-Alkmaar.Fysiek geeft ajax niet thuis.En daar ligt nu net de kracht van twente.Wel hebben jullie 11 goede voetballers.Maar dat is niet altijd genoeg.Als ik ongelijk heb ben ik de eerste die je feliciteerd.
ik zal niet de 1e zijn, zal even het verlies moeten verwerken:(

maar we gaan het wel zien, zijn allebei nu nog in onvoorspelbare vorm voor zaterdag..
joduh
 joduh - vrijdag 01 maart 2013 - 21:46   quote  deeplink  
Ik ben positief vandaag!!!!!!! 4-0!!!!!!!!!! Hahaha
jonass
 jonass - vrijdag 01 maart 2013 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 21:46 schreef joduh het volgende:
Ik ben positief vandaag!!!!!!! 4-0!!!!!!!!!! Hahaha
Wat zul je morgen een baaldag hebben cq baalavond ,heb het met jullie te doen !!!!!! hahahaha
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 01 maart 2013 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 21:51 schreef jonass het volgende:

[..]

Wat zul je morgen een baaldag hebben cq baalavond ,heb het met jullie te doen !!!!!! hahahaha
praat nou niet zo flink,
jonass
 jonass - vrijdag 01 maart 2013 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 22:09 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

praat nou niet zo flink,
Goed zal het je morgenavond zeggen
remco k
 remco k - vrijdag 01 maart 2013 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 21:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in...maar hebben we nu een stormram mocht het met tikkie takkie niet lukken...nee dus...
Ik kan me niet herinneren dat we die ooit echt hebben gehad...

Wie was de stormram in de jaren 90???

Weet je wat het is met het spel dat Ajax wil spelen, je moet er vol voor gaan of het niet spelen.. Kijk maar naar het Ajax en Barcelona in hun gouden tijden, beiden geen plan B en het Plan A werkte omdat ze er vol voor gingen..
Als er een plan B is dan gaat men zich daar ook op richten..

Maar wat is het doel van een stormram?????

In mijn optiek kansen creeren... Doelpunten maken is namelijk altijd het doel..

Maar Ajax krijgt genoeg kansen, en de Boer heeft gewoon gelijk als hij zegt dat Ajax best eens tussen de palen mag schieten, zeker tegen AZ waren de doelpogingen zeer pover..

En juist dat is wat we nodig hebben, 1 speler met de wil om te winnen zoals Suarez die had, en die speler hoeft niet eens ook zo goed te zijn als Suarez, maar er moet zo af en toe een keer gescholden worden, een overtreding maken om een counter te stoppen, een keer door het lint gaan op het veld....

Dat is echt het enige dat we missen want zo'n jongen trekt namelijk ook de rest met zich mee..
remco k
 remco k - vrijdag 01 maart 2013 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 21:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik denk dat Boccara er snel genoeg kan staan...
Dat denk ik ook..
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 01 maart 2013 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 22:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik kan me niet herinneren dat we die ooit echt hebben gehad...

Wie was de stormram in de jaren 90???

Weet je wat het is met het spel dat Ajax wil spelen, je moet er vol voor gaan of het niet spelen.. Kijk maar naar het Ajax en Barcelona in hun gouden tijden, beiden geen plan B en het Plan A werkte omdat ze er vol voor gingen..
Als er een plan B is dan gaat men zich daar ook op richten..

Maar wat is het doel van een stormram?????

In mijn optiek kansen creeren... Doelpunten maken is namelijk altijd het doel..

Maar Ajax krijgt genoeg kansen, en de Boer heeft gewoon gelijk als hij zegt dat Ajax best eens tussen de palen mag schieten, zeker tegen AZ waren de doelpogingen zeer pover..

En juist dat is wat we nodig hebben, 1 speler met de wil om te winnen zoals Suarez die had, en die speler hoeft niet eens ook zo goed te zijn als Suarez, maar er moet zo af en toe een keer gescholden worden, een overtreding maken om een counter te stoppen, een keer door het lint gaan op het veld....

Dat is echt het enige dat we missen want zo'n jongen trekt namelijk ook de rest met zich mee..
Johnny...?
remco k
 remco k - vrijdag 01 maart 2013 - 22:23   quote  deeplink  
Misschien wel ja, zou ook prima op CVM kunnen spelen volgens mij en is in mijn optiek pas een aanvoerder.... Alleen dat bulldog hoofd man..
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 01 maart 2013 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 22:23 schreef remco k het volgende:
Misschien wel ja, zou ook prima op CVM kunnen spelen volgens mij en is in mijn optiek pas een aanvoerder.... Alleen dat bulldog hoofd man..
heeft Strootman toch ook, kunnen we ook op dat vlak weer mee...
infamous psv
 infamous psv - vrijdag 01 maart 2013 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 maart 2013 - 22:24 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

heeft Strootman toch ook, kunnen we ook op dat vlak weer mee...
Niet honden beledigen graag..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Twente - Ajax (zaterdag 2 maart 2013, 20:45): 0 - 2

0.0073571