|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ik ben ook niet zo,n fan van strootman,toivonen,van Bommel.Maar dat zijn wel de gasten die je kampioen kunnen maken.Met 11 ideale schoonzonen red je t zowiezo niet.Feijenoord heeft dat ook wel een beetje.gewoon de beuk erin.Twente en ajax zijn te lief.Die gaan t denk ik niet redden. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Weet je wat het is; Verliezen kan altijd een keer, zeker van twente, psv, feyenoord en ajax. Maar als ik verlies, wil ik strijdend ten onder gaan en dat is nu precies wat ik op dit moment mis bij ons aller ajax. Het veldspel is over het algemeen redelijk tot goed verzorgd, maar als er echt gestreden moet worden, zie ik regelmatig te weinig inzet en passie. Ja, tegen Milan, United en City. Vanavond wil ik strijd zien (ik kan vanavond zelf gvd niet eens kijken en/of luisteren)en ik wil winnen. Alleen het kampioenschap kan dit seizoen nog goedmaken!!!
Maar ook als we geen kampioen worden:
ajax is en blijft mijn club:
>>>***ajax***forever***<< |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wordt tijd dat we eens uberhaupt gaan scoren |
|
|
|
|
mitch_amsterdam
|
|
|
quote: Dat is het probleem. Als we kansen benutten, en bijv. Tegen az direct2-0 vvoor staan, dan krijg je die tegendoelpunten niet. Dan zou ook vele van ons onze verdediging de hemel in prijzen, want sommige schetsen hier de verdediging niet optimaal, maar daar ben ik het totaal niet mee eens.
Het komt gewoon niet los vorig seizoen hadden we Vertonghen die ons vaak heeft gered met een ongeloofelijke actie die de wedstrijd bepaalde, maar hij is van een ander niveau. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Wat ik wel weer ga zien de laatste wedstrijden zijn de breedte pases,die waren een stuk minder als vorig seizoen,we moeten echt meer ballen naar voren spelen zodat je dreigender wordt en gevaarlijker wordt richting tegenstander,ik schat dat we op dit moment gemiddeld 70 % balbezit hebben,maar de helft daarvan is op eigen helft en dat moet hoogstens 20 % zijn en 50 % op de helft van de tegenstander zodat we veel dichter combineren richting hun strafschopgebied. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Als dat gaat lukken, zou het probleem verdoezeld worden en tegelijkertijd veel minder erg zijn. We hebben, uit m'n hoofd, op twente na de minste tegengoals. Hieruit blijkt dat het allemaal niet zo slecht gaat, maar dat we nu in een iets mindere periode zitten, is duidelijk en dan zouden er een aantal moeten zijn die de "beuk" erin gooien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 maart 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dan moeten we niet te veel ons eigen spel spelen....dat werkte niet de laatste weken.... Zoals tegen Dortmund en City uit...laat twente maar komen dan vallen er wel gaten achterin...we moeten niet te overhaast gaan aanvallen.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Let op! Vanavond loopt het ineens weer!!! Verliezen maar met 3-0!!!! Hahaha |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Is dit wishfull thinking, of puur sarcasme.... ;-)) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Hoop dat je gelijk krijgt ;) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Hij krijgt gelijk . |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Zeker want Twente draait als een trein. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Nee Nora als een helikopter, en ja ajax die draait goed he. |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote: 0-4
Want we moeten ff aan jullie doelsaldo werken ;-) |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
2-2, denk dat Ajax de pannen van het dak gaat spelen en het Twente erg moeilijk maakt |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik hoop het want ik zie het somber in....onze voorhoede is niet in staat geweest te scoren de laatste weken...de doelpunten werden gemaakt door onze verdedigers of middenvelders.... hoop dat onze voorhoede gaat scoren liefst zo snel mogelijk zodat we wat meer lucht krijgen....zodoende meer zelfvertrouwen krijgen....2-2 ik teken er voor want ik zie het somber in... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
We hebben gescoord, moet niet veel gekker worden haha |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nenam, we hebben weer gescoord |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
nee,nee...niet terug,nee niet breed,naar voren...naar voren,ik zeg naar voren...schiet dan......pfffff naar die man toe....niet naar achteren.....goed zo Vermeer.......mooie pass.....man van glas eraf,man van glas erop....oja stomp die commentator op zijn bek....flipperkast voetbal....nee niet terug,naar voren joden....pffffffff.....vloeren die kut chinees....hahahahaha ik vermaak me prima |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het geeft de burger moed dat Ajax weer eens wint, maar spitsengoals zouden ondertussen weer welkom zijn. Met het risico dat het arrogant klinkt maar precies een maand geleden schreef ik deze http://forum.headliner.nl/topic-26773/
Blijft helaas vooralsnog een waarheid. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: He Jonas dat heet kwaliteit |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Jullie hebben gewonnen gefeliciteerd meid maar praat niet over kwaliteit ,want van beide kanten was er geen kwaliteit. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 maart 2013 - 23:22 schreef jonass het volgende:[..] Jullie hebben gewonnen gefeliciteerd meid maar praat niet over kwaliteit ,want van beide kanten was er geen kwaliteit. Nora is een mannetjes mens... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 maart 2013 - 23:22 schreef jonass het volgende:[..] Jullie hebben gewonnen gefeliciteerd meid maar praat niet over kwaliteit ,want van beide kanten was er geen kwaliteit. Heb je misschien per ongeluk Willem 2 zitten kijken of krijg je het niet uit je strot boy |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 maart 2013 - 23:30 schreef nora het volgende:[..] Heb je misschien per ongeluk Willem 2 zitten kijken of krijg je het niet uit je strot boy Hoho, pec speelde goed.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Beste natjos zoals beloofd.Van harte gefeliciteerd.De overwinning was verdiend.Niets op aan te merken.Succes verder.Wij moeten in ieder geval zorgen dat we de eerste 4 halen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 maart 2013 - 23:36 schreef Aartus het volgende:Beste natjos zoals beloofd.Van harte gefeliciteerd.De overwinning was verdiend.Niets op aan te merken.Succes verder.Wij moeten in ieder geval zorgen dat we de eerste 4 halen. Dankje man:) Fijn dat je je woord hebt gehouden:-) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: tuurlijk had je wat anders verwacht dan??een man een man een woord een woord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 maart 2013 door Aartus -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik heb helaas niets gezien en gehoord (alleen teletekst gekeken), maar heb de indruk van alle reacties hier, dat ons ajax redelijk tot goed veldspel heeft laten zien, gebikkeld werd er door Schone en Poulsen en dat Moisander en Alderweireld weer hebben gescoord.
Al met al een redelijke wedstrijd en 3 hele belangrijke punten!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 maart 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat mij betreft is Schone een vaste prik voor rechtsbuiten voor de rest van het seizoen. Daar komt gewoon veel meer vanaf dan van al die andere lui die daar tot nu toe hebben lopen rommelen. |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
Ok, dit had ik dus niet verwacht. Alleen gehoopt. Op zich hartstikke mooi dat er drie punten bij zijn gekomen, zelfs het voetbal leek iets beter maar ik blijf erbij dat het nu ook weer ineffectief voetbal was.
Schone deed het redelijk op RB en Moisander deed wat Vertonghen vaak deed; opkomen. Voor de rest was het gewoon niet overtuigend. Vergeet niet dat Twente a al weken zeer ondermaats speelt, geen echte coach nu en dat er een boel krachten daar miste. Daarbij was de uitslag veel te laag, er werd weer eens niet doorgedrukt om grote cijfers neer te zetten.
Wéér vallen de goals niet uit uitgespeelde kansen, weer staat er geen spits als doelpuntenmaker op het lijstje, weer falen de aanvallers als ze een scoringsrijke positie komen. Begrijp me goed, de drie punten zijn mooi, maar de manier waarop blijft zorgwekkend. Gisteren hoefde er niet gebikkeld te worden en dat scheelt dan weer maar wat zometeen tegen PSV? Of AZ uit?
Nee, een zwaluw maakt geen zomer en 1 overwinning maakt geen kampioen. Wie weet zet Heerenveen PSV de voet dwars volgende week maar ja, wij moeten dan overtuigend zien te winnen in de ArenA van het altijd lastige PEC.. En als het publiek, dus ook ik, er niet helemaal achter gaan staan zal dat alweer moeilijk genoeg zijn ben ik bang. En natuurlijk ligt dat dan aan het publiek en niet aan het team en inzet.
Hoop dat ik er naast zit maar ik blijf erbij dat de wedstrijden tegen Roda en ADO het daadwerkelijke probleem hebben getoond. Evenals tegen steau en AZ. Voor de rest dus schandalig dat wij nu zoveel goals achter staan en ook nog punten. Daar waar we nu los van PSV hadden moeten zijn. En maak van die negen wedstrijden die er over zijn maar acht want AZ gaat natuurlijk niet dwars liggen tegen PSV, en dat neem ik ze niet eens kwalijk gezien hun eigen belang.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 maart 2013 door Enigma -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 05:13 schreef Eide het volgende:Wat mij betreft is Schone een vaste prik voor rechtsbuiten voor de rest van het seizoen. Daar komt gewoon veel meer vanaf dan van al die andere lui die daar tot nu toe hebben lopen rommelen. Gaat niet gebeuren, zodra hij fit is speelt Cuenca. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 maart 2013 - 23:22 schreef jonass het volgende:[..] Jullie hebben gewonnen gefeliciteerd meid maar praat niet over kwaliteit ,want van beide kanten was er geen kwaliteit. Volgens mij werden jullie gedomineerd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 07:49 schreef Enigma het volgende:Ok, dit had ik dus niet verwacht. Alleen gehoopt. Op zich hartstikke mooi dat er drie punten bij zijn gekomen, zelfs het voetbal leek iets beter maar ik blijf erbij dat het nu ook weer ineffectief voetbal was. Schone deed het redelijk op RB en Moisander deed wat Vertonghen vaak deed; opkomen. Voor de rest was het gewoon niet overtuigend. Vergeet niet dat Twente a al weken zeer ondermaats speelt, geen echte coach nu en dat er een boel krachten daar miste. Daarbij was de uitslag veel te laag, er werd weer eens niet doorgedrukt om grote cijfers neer te zetten. Wéér vallen de goals niet uit uitgespeelde kansen, weer staat er geen spits als doelpuntenmaker op het lijstje, weer falen de aanvallers als ze een scoringsrijke positie komen. Begrijp me goed, de drie punten zijn mooi, maar de manier waarop blijft zorgwekkend. Gisteren hoefde er niet gebikkeld te worden en dat scheelt dan weer maar wat zometeen tegen PSV? Of AZ uit? Nee, een zwaluw maakt geen zomer en 1 overwinning maakt geen kampioen. Wie weet zet Heerenveen PSV de voet dwars volgende week maar ja, wij moeten dan overtuigend zien te winnen in de ArenA van het altijd lastige PEC.. En als het publiek, dus ook ik, er niet helemaal achter gaan staan zal dat alweer moeilijk genoeg zijn ben ik bang. En natuurlijk ligt dat dan aan het publiek en niet aan het team en inzet. Hoop dat ik er naast zit maar ik blijf erbij dat de wedstrijden tegen Roda en ADO het daadwerkelijke probleem hebben getoond. Evenals tegen steau en AZ. Voor de rest dus schandalig dat wij nu zoveel goals achter staan en ook nog punten. Daar waar we nu los van PSV hadden moeten zijn. En maak van die negen wedstrijden die er over zijn maar acht want AZ gaat natuurlijk niet dwars liggen tegen PSV, en dat neem ik ze niet eens kwalijk gezien hun eigen belang. Het probleem is dus het niet af kunnen maken van de kansen. Want die waren er plenty in die twee potten diende noemt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En terecht, vind het ook op rechtsbuiten niet wat. Speelde gister redelijk. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 10:56 schreef remco k het volgende:[..] En terecht, vind het ook op rechtsbuiten niet wat. Speelde gister redelijk. waar heeft Cuenca nou eigenlijk last van en hoe lang gaat dat duren? en Babel zit er toch ook weer aan te komen? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Cuenca heeft knie klachten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zal er komend weekend waarschijnlijk wel weer bij zijn.. Babel had volgens mij nog een week of twee nodig.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 07:49 schreef Enigma het volgende:Ok, dit had ik dus niet verwacht. Alleen gehoopt. Op zich hartstikke mooi dat er drie punten bij zijn gekomen, zelfs het voetbal leek iets beter maar ik blijf erbij dat het nu ook weer ineffectief voetbal was. Schone deed het redelijk op RB en Moisander deed wat Vertonghen vaak deed; opkomen. Voor de rest was het gewoon niet overtuigend. Vergeet niet dat Twente a al weken zeer ondermaats speelt, geen echte coach nu en dat er een boel krachten daar miste. Daarbij was de uitslag veel te laag, er werd weer eens niet doorgedrukt om grote cijfers neer te zetten. Wéér vallen de goals niet uit uitgespeelde kansen, weer staat er geen spits als doelpuntenmaker op het lijstje, weer falen de aanvallers als ze een scoringsrijke positie komen. Begrijp me goed, de drie punten zijn mooi, maar de manier waarop blijft zorgwekkend. Gisteren hoefde er niet gebikkeld te worden en dat scheelt dan weer maar wat zometeen tegen PSV? Of AZ uit? Nee, een zwaluw maakt geen zomer en 1 overwinning maakt geen kampioen. Wie weet zet Heerenveen PSV de voet dwars volgende week maar ja, wij moeten dan overtuigend zien te winnen in de ArenA van het altijd lastige PEC.. En als het publiek, dus ook ik, er niet helemaal achter gaan staan zal dat alweer moeilijk genoeg zijn ben ik bang. En natuurlijk ligt dat dan aan het publiek en niet aan het team en inzet. Hoop dat ik er naast zit maar ik blijf erbij dat de wedstrijden tegen Roda en ADO het daadwerkelijke probleem hebben getoond. Evenals tegen steau en AZ. Voor de rest dus schandalig dat wij nu zoveel goals achter staan en ook nog punten. Daar waar we nu los van PSV hadden moeten zijn. En maak van die negen wedstrijden die er over zijn maar acht want AZ gaat natuurlijk niet dwars liggen tegen PSV, en dat neem ik ze niet eens kwalijk gezien hun eigen belang. Hahaha -alweer bingo ouwe !!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 10:55 schreef remco k het volgende:[..] Het probleem is dus het niet af kunnen maken van de kansen. Want die waren er plenty in die twee potten diende noemt. Tuluk betweter 1..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Zat ik er mooi naast met de uitslag....;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat zegt Enigma toch kerel.. Wel lezen he als je het met iemand eens bent.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En uiteraard heb je voor het maken van die goals een bepaalde inzet nodig, de absolute wil om te winnen, we missen een speler die dat als extra kan brengen.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 15:19 schreef remco k het volgende:[..] Dat zegt Enigma toch kerel.. Wel lezen he als je het met iemand eens bent.. Ik lees het goed man..... Nu jij goed lezen!!!!ik zeg: tuluk!!! Ik noem je ipv gap 'betweter1' |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Bedankt voor de bijnaam kerel.. |
|
|
|