|
|
Maximus
|
|
|
Aangezien ik hier geen topic voor kan vinden bij deze...
Als lammetjes naar de slachtbank gingen ze gisteren bij twente. Man man wat is die Tadic ook slecht zeg! Die heeft wat ballen vernaggelt. Had gehoopt op wat meer strijd bij de tukkers, maar ajax was stukken beter. Veel feller ook. |
|
|
|
|
kaashaas
|
|
|
Dat Twente van Ajax verliest is logisch' als ze maar van de kleintjes winnen. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Van willem 2 werd er volgens mij ook verloren en van den bosch volgens mij |
|
|
|
|
Lubje
|
|
|
Twente was dramatisch. Dit Twente is het slechtste Twente van de laatste vijf jaar. Ajax heeft dik verdiend gewonnen, ze waren vijf klassen beter dan Twente. Ik denk dat een plaats bij de eerste vijf er dit jaar niet in zit. Volgens mij halen ze uit de laatste negen wedstrijden nog geen tien punten; er is n.l. niets wat er op wijst dat het beter zal worden. Het is jammer, maar het is gewoon niet anders. Volgend seizoen hopelijk beter, maar dan zal wel eerst de bezem door deze selectie moeten en zal er een trainer moeten komen die van aanpakken weet. En niet weer een of andere softie. Tenslotte: volgens mij doet Michailov aan match-fixing; onvoorstelbaar dat eerste doelpunt, van z'on afstand. |
|
|
|
|
voetbalkennis
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 08:37 schreef Maximus het volgende:Aangezien ik hier geen topic voor kan vinden bij deze... Als lammetjes naar de slachtbank gingen ze gisteren bij twente. Man man wat is die Tadic ook slecht zeg! Die heeft wat ballen vernaggelt. Had gehoopt op wat meer strijd bij de tukkers, maar ajax was stukken beter. Veel feller ook. wat dacht je dan van Douglas die ziet Rosales de hele wedstrijd niet staan en niets anders dan lange halen snel thuis en alles door het midden. man wat was die slecht. |
|
|
|
|
dekotel
|
|
|
wie was er eigelijk wel goed , het was echt brandhout ,loop je al zo lang mee dan mag je toch wel iets meer verwachten er is ook niemand die de boel bij de hand neemt ze doen maar wat we voetballen zowiezo iedere week met 10 man want de spits loopt voor spek en bonen meerosales is overal behalve waar hij zijn moet schilder doet ook niks anders dan ballen terug leggen en de rest doet niks anders dan terug lopen ,sorry ik kan met de beste wil niet iets goeds bedenken ,de keeper gaat ook niets van uit dan geef mij boschker maar tadic lig tegenwoordig meer op de grond dan dat hij staat ach zo kan ik nog wel door gaan ik word er zo moe van het is iedere week hetzelfde |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote: 1+1=2 is het zelfde antwoord. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nee hoor, staan twee compleet verschillende dingen.. |
|
|
|
|
Lubje
|
|
|
Bij Twente zijn alle spelers dit jaar slechter geworden. Als je bijv. het verschil ziet tussen de Tadic toen hij net van Groningen kwam en nu, dat is onvoorstelbaar. Echt dit Twente is een van de slechtste ploegen uit de eredivisie. Er komt ook geen enkele wedstrijd meer waarbij je van tevoren wel kunt zeggen dat ze die winnen. Want het maakt niets meer uit of ze tegen PSV of bijv. NAC spelen. |
|
|
|
|
Wolf_Haley
|
|
|
Je kan niet verwachten dat ze binnen 1 week van FC bal op het dak naar fC Barcelona gaan. Ze kunnen echter wel VEEEEEL beter dan dit.
Ik stoorde mij echt aan de manier waarop er druk werd gezet. Dat gebeurde echt totaal zonder overeenstemming. Je zag de spitsen vooruit lopen, terwijl de middenvelder achter uit liepen en andersom. Ook de verdedigers liepen echt vaak te slapen en veel et ver naar achter. Vooral bij Schilder had ik het idee dat die het liefst achter het goal wilde staan hoe ver die terug liep. BESTE FC TWENTE SPELERS: DRUK ZETTEN HEEFT ALLEEN ZIN WANNEER EJ OOK ECHT DAADWERKELIJK DE BAL PROBEERT TE VEROVEREN!!! Voor de tegenstander zn neus gaan staan en en dan kijken naar de bal heeft nog nooit gewerkt. En zeker niet bij Ajax die juist op het hun best zijn wanneer ze zo lang mogelijk balbezit hebben.
Dr zit mentaal echt iets goed mis daar. Tadic is het ultieme voorbeeld. Die speelt sinds de winterstop als Lex Immers. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Twente speelt een onjuist systeem met de spelers die ze hebben! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Twente staat daar waar ze horen... Bij de subtop van NL.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 12:02 schreef Lubje het volgende:Twente was dramatisch. Dit Twente is het slechtste Twente van de laatste vijf jaar. Ajax heeft dik verdiend gewonnen, ze waren vijf klassen beter dan Twente. Ik denk dat een plaats bij de eerste vijf er dit jaar niet in zit. Volgens mij halen ze uit de laatste negen wedstrijden nog geen tien punten; er is n.l. niets wat er op wijst dat het beter zal worden. Het is jammer, maar het is gewoon niet anders. Volgend seizoen hopelijk beter, maar dan zal wel eerst de bezem door deze selectie moeten en zal er een trainer moeten komen die van aanpakken weet. En niet weer een of andere softie. Tenslotte: volgens mij doet Michailov aan match-fixing; onvoorstelbaar dat eerste doelpunt, van z'on afstand. Als je de laatste wedstrijden hebt gezien.En dan ziet hoe michailov de balletjes laat lopen.Begin ik ook te twijfelen.Dit was niet de eerste keer.Meneer heeft een ferrari,een bentley,een dikke bmw.En behangen met allerlei rolexjes.Waar zou ie dat toch van betalen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 17:52 schreef Aartus het volgende:[..] Als je de laatste wedstrijden hebt gezien.En dan ziet hoe michailov de balletjes laat lopen.Begin ik ook te twijfelen.Dit was niet de eerste keer.Meneer heeft een ferrari,een bentley,een dikke bmw.En behangen met allerlei rolexjes.Waar zou ie dat toch van betalen. kom op hé, het nou niet afschuiven op matchfixing aartje;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tuurlijk joh. Nieuwe zondebok : je keeper... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 14:44 schreef Lubje het volgende:Bij Twente zijn alle spelers dit jaar slechter geworden. Als je bijv. het verschil ziet tussen de Tadic toen hij net van Groningen kwam en nu, dat is onvoorstelbaar. Echt dit Twente is een van de slechtste ploegen uit de eredivisie. Er komt ook geen enkele wedstrijd meer waarbij je van tevoren wel kunt zeggen dat ze die winnen. Want het maakt niets meer uit of ze tegen PSV of bijv. NAC spelen. toen waren ze ook allemaal wat beter in vorm, en had je Chadli nog. nu moet alles van Tadic komen, je kunt toch ook niet van hem verwachten dat ie alles maar in een keer bij Twente gaat bepalen. ik bedoel die komt ook maar gewoon van FC Groningen hoor. alle druk ligt nu op Tadic, das ook onredelijk voor zn jongen en zeker als Fer die toch ook 1 van de beteren moet zijn ook erg slecht speelt. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: gebeurt bij jullie toch ook.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Wim2 en Lijdensweg zijn toch Mulder's grootste fans :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En daarbij : je eigen keeper van matchfixing beschuldigen gebeurt bij ons ook niet. Er zijn mensen die hem gewoonweg slecht vinden. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Even over de wedstrijd.T Klasse verschil was schrijnend om te zien.Na 4 minuten was t al gebeurd.We mogen nog blij zijn met 0-2.Idd lubje.Ik heb nog nooit zo,n slecht elftal gezien.Ze lieten zich wegzetten als een stel ballerina,s.Geen wil om te winnen.Dit elftal is zo verrot en ziek als de pest.De nieuwe trainer moet helemaal opnieuw beginnen.Remco noemt ons subtopper.Dat is veel te hoog ingeschat.Middenmoter meer zijn we niet.Van wie moeten we dit seizoen nog winnen.Ik zie t somber in.Laten we met dit team alsjeblieft europa niet ingaan.Dat bewijst nederland alleen maar een slechte dienst.T Klinkt negatief.Maar wat krom is kun je niet recht praten.Het is momenteel geen pretje om twente supporter te zijn.Alhoewel ik dat wel altijd zal blijven.Er zullen vast weer betere tijden komen.Slechter dan dit kan niet. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 18:05 schreef Aartus het volgende:Even over de wedstrijd.T Klasse verschil was schrijnend om te zien.Na 4 minuten was t al gebeurd.We mogen nog blij zijn met 0-2.Idd lubje.Ik heb nog nooit zo,n slecht elftal gezien.Ze lieten zich wegzetten als een stel ballerina,s.Geen wil om te winnen.Dit elftal is zo verrot en ziek als de pest.De nieuwe trainer moet helemaal opnieuw beginnen.Remco noemt ons subtopper.Dat is veel te hoog ingeschat.Middenmoter meer zijn we niet.Van wie moeten we dit seizoen nog winnen.Ik zie t somber in.Laten we met dit team alsjeblieft europa niet ingaan.Dat bewijst nederland alleen maar een slechte dienst.T Klinkt negatief.Maar wat krom is kun je niet recht praten.Het is momenteel geen pretje om twente supporter te zijn.Alhoewel ik dat wel altijd zal blijven.Er zullen vast weer betere tijden komen.Slechter dan dit kan niet. eigenlijk grappig hoe het in een paar dagen kan veranderen, kan zo maar wat citaten van je pakken dat het nog helemaal goed ging komen en dat jullie van het grote Ajax zouden winnen ;0 |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 18:07 schreef NatjosFC het volgende:[..] eigenlijk grappig hoe het in een paar dagen kan veranderen, kan zo maar wat citaten van je pakken dat het nog helemaal goed ging komen en dat jullie van het grote Ajax zouden winnen ;0 En dat is niet gebeurt jammer dan.Daarom heb ik je ook gefeliciteerd.Je gaat er van te voren toch nooit van uit dat je club verliest.Dan kun je net zo goed thuis blijven. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Wij zien m wekelijks.Wat is t probleem. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: In de kuip gebeurt zoiets niet, allemaal lieverdjes! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 18:21 schreef Aartus het volgende:[..] En dat is niet gebeurt jammer dan.Daarom heb ik je ook gefeliciteerd.Je gaat er van te voren toch nooit van uit dat je club verliest.Dan kun je net zo goed thuis blijven. en je zegt net dat je het niet meer goed ziet komen.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: dit seizoen niet meer nee.Ik ben gisteren geschrokken van t klasseverschil.Had ik niet verwacht.Had ook 0-5 kunnen zijn.Ik zat er van de week flink naast dat geef ik eerlijk toe.Ik denk zelfs dat ajax verrast was dat t zo gemakkelijk ging. |
|
|
|
|
Lubje
|
|
|
Blijkbaar mag je tegenwoordig niet meer voor je mening uitkomen. Als het slecht is, is het slecht en moet je er niet om heen draaien. Ik ben het helemaal met Aartus eens. Er is op dit moment geen enkel perspectief. En dan lees ik nog iets over Chadli, dat het zo jammer is dat hij er niet bij is. Hou toch op. Chadli is de categorie Robben: altijd geblesseerd. Wat heb ik nu aan zulke spelers. Als je straks terugkijkt op de competitie heeft hij nog geen 20 wedstrijden gespeeld. Het is gewoon huilen met de pet op. We mogen blij zijn dat we al zoveel punten hebben, anders zouden er nog wel een rare dingen kunnen gebeuren. Dit elftal wint geen wedstrijd meer! |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 19:47 schreef Lubje het volgende:Blijkbaar mag je tegenwoordig niet meer voor je mening uitkomen. Als het slecht is, is het slecht en moet je er niet om heen draaien. Ik ben het helemaal met Aartus eens. Er is op dit moment geen enkel perspectief. En dan lees ik nog iets over Chadli, dat het zo jammer is dat hij er niet bij is. Hou toch op. Chadli is de categorie Robben: altijd geblesseerd. Wat heb ik nu aan zulke spelers. Als je straks terugkijkt op de competitie heeft hij nog geen 20 wedstrijden gespeeld. Het is gewoon huilen met de pet op. We mogen blij zijn dat we al zoveel punten hebben, anders zouden er nog wel een rare dingen kunnen gebeuren. Dit elftal wint geen wedstrijd meer! T meest vreemde is wel dat t allemaal supporters zijn van andere clubs.Die problemen met de mening van twente supporters hebben. |
|
|
|
|
Lubje
|
|
|
Klopt helemaal! Maar ach laat ze. Wij weten wel beter. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 19:53 schreef Aartus het volgende:[..] T meest vreemde is wel dat t allemaal supporters zijn van andere clubs.Die problemen met de mening van twente supporters hebben. maar die houden wel dit forum in leven ouwe |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Moet je daar nou weer over zeiken neus ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 18:21 schreef Aartus het volgende:[..] En dat is niet gebeurt jammer dan.Daarom heb ik je ook gefeliciteerd.Je gaat er van te voren toch nooit van uit dat je club verliest.Dan kun je net zo goed thuis blijven. En toch zeg je dat je niet weet van wie Twente nu nog zou moeten winnen.. Rare jongens die Tukkers.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wat is jou probleem ouwe...heb ik het weer gedaan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Bij jou altijd....kijk ik niet eens van op |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 21:48 schreef remco k het volgende:[..] En toch zeg je dat je niet weet van wie Twente nu nog zou moeten winnen.. Rare jongens die Tukkers.. Dat was gisteren bijdehand.Maar ben geschrokken van t niveau.Daarom denk ik dat we nog een moeilijke periode tegemoet gaan.Liever een rare tukker.Jullie zijn niet te vertrouwen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Jullie nu letterlijk jodevolk ? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Welke naam jij er aan geeft is niet interressant.T Is jullie feestje. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Wie ging er vorige week over de rooie,omdat iemand de rascist uithing.En iemand pedo noemde?En ga je mij huilebalk noemen.Jammer dat ik t voor je heb opgenomen.Ik heb er nu al spijt van. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 22:33 schreef Aartus het volgende:[..] Dat was gisteren bijdehand.Maar ben geschrokken van t niveau.Daarom denk ik dat we nog een moeilijke periode tegemoet gaan.Liever een rare tukker.Jullie zijn niet te vertrouwen. Jullie?? Je kent me niet eens man. Rare man. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ja anders heb je hier alleen Aartus en Jonass Dus eigenlijk maar 1 persoon met een mening |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 04 maart 2013 - 07:13 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Ja anders heb je hier alleen Aartus en Jonass Dus eigenlijk maar 1 persoon met een mening Ja dat klopt, anders heb je 10 personen met 1 mening,Als er 1 van jullie a of b roept lopen julie er allemaal achteraan.Op enkele uitgezonderd.Papagaaien. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
En in leven houden weet ik zo net nog niet.Ik weet dat er mensen hier wegblijven omdat t nergens meer over gaat.Die zitten nu op andere forums.Daar zouden we met z,n allen allang een ban hebben gehad.Ik zeg bewust met z,n allen,omdat ik er ook heftig op reageer.ze moeten niet aan m,n club komen vrij simpel.Maar oke ik heb in de bouw vaak in t westen gezeten,dus weet dat jullie graag lollig proberen te zijn ten koste van een ander.Maar niet bij mij.Want voetbalinhoudelijk hebben jullie niets te melden. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
als je effe goed terugleest gaan de eerste 10,11 posts nog over t onderwerp waar t werkelijk over zou moeten gaan.En daarna is t gebeurt met t lullen over voetbal.Voor mensen die van voetbal houden moet je hier niet zijn. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 10:51 schreef RedDevil1990 het volgende:Van willem 2 werd er volgens mij ook verloren en van den bosch volgens mij |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 04 maart 2013 - 13:57 schreef Aartus het volgende:[..] Ja dat klopt, anders heb je 10 personen met 1 mening,Als er 1 van jullie a of b roept lopen julie er allemaal achteraan.Op enkele uitgezonderd.Papagaaien. Klopt |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|