kom op hé, het nou niet afschuiven op matchfixing aartje;)
Goh laat die derksen het nu ook opgevallen zijn dat die michailov al wedstijden lang geen meer bal meer pakt.Vandaag in de regionale krant werd er ook al aandacht besteed dat ie geen enkele moeite doet om een bal te pakken.Op headliner probeert ie zichzelf te verdedigen.Ben dus niet de enigste die t opvalt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 maart 2013 door Aartus --
Goh laat die derksen het nu ook opgevallen zijn dat die michailov al wedstijden lang geen meer bal meer pakt.vandaag in de regionale krant werd er ook al aandacht besteed dat ie geen enkele moeite doet om een bal te pakken.Op headliner probeert ie zichzelf te verdedigen.Ben dus niet de enigste die t opvalt.
Ow zo. Hij was zn handschoenen aan het goed doen en deed een stap de verkeerde kant dat was mijn interpretatie.
Ik lees niks over z,n handschoenen goed doen.Heb t wel gehoord bij ere-divisie live tijdens de samanvatting.Dat die verslaggever er een opmerking over maakte.Er is trouwens nog wel meer aan de hand met m.Drankgebruik.En hij niet alleen.Als je een dag voor de wedstrijd je vol gooit word t moeilijk voetballen.Vooral de feijenoord-kabel zoals ze hier in de pers worden genoemd heeft er een handje van.En dan doen ze t ook nog in Enschede waar iedereen ze tegenkomt.Superprofs.En daar betalen wij nu voor.ze hebben gewoon lak aan de supporters.
Ik lees niks over z,n handschoenen goed doen.Heb t wel gehoord bij ere-divisie live tijdens de samanvatting.Dat die verslaggever er een opmerking over maakte.Er is trouwens nog wel meer aan de hand met m.Drankgebruik.En hij niet alleen.Als je een dag voor de wedstrijd je vol gooit word t moeilijk voetballen.Vooral de feijenoord-kabel zoals ze hier in de pers worden genoemd heeft er een handje van.En dan doen ze t ook nog in Enschede waar iedereen ze tegenkomt.Superprofs.En daar betalen wij nu voor.ze hebben gewoon lak aan de supporters.
je hoeft niks over zijn handschoenen te lezen, je ziet bij die camera van achter de goal duidelijk dat hij met zn handschoenen bezig is en een beetje heen en weer staat te springen en op het moment van het schot doet ie een stap de andere kant op... kun je gewoon zien, zijn vast genoeg filmpjes van.
je hoeft niks over zijn handschoenen te lezen, je ziet bij die camera van achter de goal duidelijk dat hij met zn handschoenen bezig is en een beetje heen en weer staat te springen en op het moment van het schot doet ie een stap de andere kant op... kun je gewoon zien, zijn vast genoeg filmpjes van.
Gister veroordeelde je me er nog om.Toen ik zei dat ie de balletjes wel makkelijk liet lopen.Ik heb geen filmpje nodig.Ik zei toch dat ik t had gezien op ere-divisie live tijdens de samenvatting.PPPPPPFFFfffff Hoe vaak moet ik t nog uitleggen.
Gister veroordeelde je me er nog om.Toen ik zei dat ie de balletjes wel makkelijk liet lopen.Ik heb geen filmpje nodig.Ik zei toch dat ik t had gezien op ere-divisie live tijdens de samenvatting.PPPPPPFFFfffff Hoe vaak moet ik t nog uitleggen.
Zei ik helemaal niet, jij beschuldige hem van matchfixing.
Zei ik helemaal niet, jij beschuldige hem van matchfixing.
dan moet je even teruglezen.Waar staat t woord match fixing bij mijn post.Ik vroeg me openlijk af hoe ie aan die dikke auto,s komt.en de balletjes makkelijk laat lopen.T woord matchfixing word enkele malen gebruikt in andere posts.Of heb ik t in t duits geschreven.Want je schijnt nogal moeilijk te willen begrijpen.Hoe vaak moet ik t nog uitleggen??Dus lees t effe terug,staat op deze pagina.
Als je de laatste wedstrijden hebt gezien.En dan ziet hoe michailov de balletjes laat lopen.Begin ik ook te twijfelen.Dit was niet de eerste keer.Meneer heeft een ferrari,een bentley,een dikke bmw.En behangen met allerlei rolexjes.Waar zou ie dat toch van betalen.
Zoek t woord matchfixing.Kun je t niet vinden!!!!!Ik ook niet!!
leg nog maar een keer uit misschien begrijpt hij het dan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 maart 2013 door eindhovenpsv1 --
Op dinsdag 05 maart 2013 - 20:15 schreef remco k het volgende: Wat grappig twee tukkers, en de rest van de wereld die hun niet begrijpt.. Maar het ligt niet aan de tukkers..
Iedereen begrijpt ons alleen jij niet.We kunnen allemaal niet zo slim zijn als die mokumers.Heb er trouwens ook weinig belang bij dat jij ons begrijpt.druipneus.
Iedereen begrijpt ons alleen jij niet.We kunnen allemaal niet zo slim zijn als die mokumers.Heb er trouwens ook weinig belang bij dat jij ons begrijpt.druipneus.
Hey die aart je bent er je bent al begonnen zie ik druipneus mooi woord die schrijf ik op
Moet zo werken.Wel een duidelijke post.wat je bedoelt ik zou t niet weten.Maar daar zal ik wel een domme tukker voor wezen.oh nee sorry een mof.Nee een kutmof.
Waarom toch weer dat schelden man. Houd het ff gezellig joh.
Plaats een reactie:
Je naam (of nickname) (verplicht)
Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)