|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Verbeek: 'Zolang Munsterman er zit, is de kans klein dat ik teken bij Twente' (ELF Voetbal)
|
|
|
remco k
|
|
|
Ach ja. Waarom zou je van Marwijk ook willen hebben. Stel je voor dat je een trainer krijgt die wel weet wat het is om prijzen te pakken. En met Feyenoord deed hij dat met goed voetbal. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
We moeten maar afwachten aart |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ik hoop op verbeek. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Ik hoor net op radio twente dat gert jan verbeek heeft getekend bij twente voor 2 jaar |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Ja ik las t op twentefans.nl.Je moet er wel een account hebben.En een goede maat van me belde me net om t te zeggen.T scheen vorige week al rond te zijn.T was ook op Enschede tv. |
|
|
|
|
voetbalkennis
|
|
|
quote:Op maandag 04 maart 2013 - 00:00 schreef jonass het volgende:Ik hoor net op radio twente dat gert jan verbeek heeft getekend bij twente voor 2 jaar Als dat zo is zou het geweldig zijn de juiste man op de juiste plaats. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 23:29 schreef jonass het volgende:[..] nee was met lang grijs haar en wekking heeft geen lang haar ,en derksen was het ook niet Sinterklaas? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 19:02 schreef Aartus het volgende:[..] Zou ie geschikt zijn voor twente denk je.Ik vind m ook vrij defensief.Hij is niet mijn favoriet.Ron jans misschien?Of gewoon Kluivert.Word nog een moeilijke keus.Er is nog een hoop werk aan de winkel.Anders doe ik t wel haha. bok op, Ron Jans naar PEC:) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
allemaal na vi kijken denk ik |
|
|
|
|
voetbalkennis
|
|
|
quote:Op maandag 04 maart 2013 - 00:00 schreef jonass het volgende:Ik hoor net op radio twente dat gert jan verbeek heeft getekend bij twente voor 2 jaar Die geruchten kloppen dus helemaal niet. vanavond op VI wordt duidelijk gezegd dat Verbeek niet komt, en je kunt er uitproeven dat er wel wat van waar is Munsterman en Verbeek. Ik geloof ook wel dat Munsterman een kliek om zich heen heeft van hielelikkers, en zakkenvullers. Een fatsoenlijke technische commissie is er niet als ik de namen hoor die er inzitten. Niemand moet zichzelf belangrijker voelen als de club, maar krijg toch nu wel een rare smaak in de mond. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Ik begrijp er nu ook helemaal niks meer van voetbalkennis |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Verbaasd me niks !!! |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij bent ondergedoken geweest....ik niet |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op maandag 04 maart 2013 - 21:56 schreef voetbalkennis het volgende:[..] Die geruchten kloppen dus helemaal niet. vanavond op VI wordt duidelijk gezegd dat Verbeek niet komt, en je kunt er uitproeven dat er wel wat van waar is Munsterman en Verbeek. Ik geloof ook wel dat Munsterman een kliek om zich heen heeft van hielelikkers, en zakkenvullers. Een fatsoenlijke technische commissie is er niet als ik de namen hoor die er inzitten. Niemand moet zichzelf belangrijker voelen als de club, maar krijg toch nu wel een rare smaak in de mond. Dit seizoen is toch al verloren laten ze maar is goed na gaan denken want er moet een hoop veranderen daar bij twente |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: nee ik ben er elke dag nenam |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 04 maart 2013 - 21:56 schreef voetbalkennis het volgende:[..] Die geruchten kloppen dus helemaal niet. vanavond op VI wordt duidelijk gezegd dat Verbeek niet komt, en je kunt er uitproeven dat er wel wat van waar is Munsterman en Verbeek. Ik geloof ook wel dat Munsterman een kliek om zich heen heeft van hielelikkers, en zakkenvullers. Een fatsoenlijke technische commissie is er niet als ik de namen hoor die er inzitten. Niemand moet zichzelf belangrijker voelen als de club, maar krijg toch nu wel een rare smaak in de mond. Hij heeft allemaal zwakke persoonlijkheden om zich heen gebouwd.Joop houd niet van sterke persoonlijkheden. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Beetje bij gekomen.....recalcitrantje ?? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: recalcitrantje hoe kun je dat nou zeggen van mij ik ben een schatje. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Goed en daar??Alles op rolletjes. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Opstinaatje dan ??...hahahahaha |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ik heb altijd moeite met maandag zal wel bijgeloof zijn |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Kijk je word al liever zo ken ik je weer |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ben heel lief ouwe |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
denk dat ik munsterman morgen maar ff bel en dat ik de touwtjes overneem als trainer kan kunnen er alvast een paar de koffers pakken |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: als ik hahahaha schrijf dan lig ik in een deuk kneus dat weet je toch nu wel . |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 04 maart 2013 - 22:20 schreef jonass het volgende:denk dat ik munsterman morgen maar ff bel en dat ik de touwtjes overneem als trainer kan kunnen er alvast een paar de koffers pakken Word ik wel je assistent!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 maart 2013 door Aartus -- |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ja als we het eens worden of je links of rechts van mij moet zitten hahahahaha |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Is goed nu ff vragen aan voetbalkennis of hij rechts wil zitten dan worden we volgend seizoen kampioen |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op maandag 04 maart 2013 - 22:27 schreef jonass het volgende:[..] Is goed nu ff vragen aan voetbalkennis of hij rechts wil zitten dan worden we volgend seizoen kampioen We moeten ook nog een technisch directeur hebben he??? Of zal ik die functie nemen??? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op maandag 04 maart 2013 - 22:29 schreef Aartus het volgende:[..] We moeten ook nog een technisch directeur hebben he??? Of zal ik die functie nemen??? Nee aart dan sta je boven mij daar kan ik niet mee leven Hahaha |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: haha Jopie de tweede. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ben kort van geheugen....korsakov :-( |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: zijn kop wil ik niet maar zijn bankrekening graag zelfs |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ik als ouwe heb goed geheugen hihihi |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij hebt overal van die gele briefjes hangen(post it).....hahahahaha |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: verdomme hoe weet je dat die briefjes geel zijn klopt ook nog |
|
|
|
|
voetbalkennis
|
|
|
quote: Ik beveel mij warm aan om technisch directeur te worden slechter kan het toch niet en ik hoef ook niet zoveel geld te hebben. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op woensdag 06 maart 2013 - 23:24 schreef voetbalkennis het volgende:[..] Ik beveel mij warm aan om technisch directeur te worden slechter kan het toch niet en ik hoef ook niet zoveel geld te hebben. Oke dan hebben we een deal.Een tonnetje per jaar heb ik genoeg aan. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
En nu t met verbeek niet lijkt door te gaan,rijden we morgen nog naar Arnhem om een goed gesprek met fredje te hebben. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Misschien is Mourinho wel vrij komend seizoen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Di Matteo en RAFA Benitez:) maar ook Maaskantje is vrij komend seizoen.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Hahaha en Mourinho gaat naar Twente denk je??Wie gaat dat betalen??Joop niet in ieder geval. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Guus Hiddink komt.Is toch financieel onafhankelijk.Hij hoeft niet meer zoveel te verdienen.Dus dat gaat m worden.Guus komt noar huus. |
|
|
|