BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Resterend programma

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
JanM
 JanM - maandag 11 maart 2013 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 11:19 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Nee Jan, Vitesse gaat verder alles winnen. Kijk maar eens naar hun programma... Wij zijn de enigen die hun van een overwinning afhouden, dus die wedstrijd moeten we winnen, willen we kans maken... en de rest ook ben ik bang voor... acht wedstrijden winnen is wel erg veel, vooral als ik zie hoe we tegen Roda onder druk stonden. Ik vond het af en toe best paniekerig ogen... Of ben ik dan te negatief?
Arie, Vite$$e heeft nog zeker niet gewonnen van ADO en Roda. Ze doen het m.n. tegen de grote clubs fantastisch, maar als ze zelf het spel moeten maken gaat het moeizamer. Ik verwacht echt niet dat Vite$$e nu 4 keer op rij gaat winnen!
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 maart 2013 - 11:47   quote  deeplink  
Bony staat op scherp, als die geel krijgt en een wedstrijd moet missen, kan zo maar eens verliespunten opleveren.
ferfan
 ferfan - maandag 11 maart 2013 - 12:03   quote  deeplink  
Als feyenoord de komende 4 wedstrijden winnend afsluit dan kan het niet anders dan dat ze kampioen worden. Ajax en Psv laten echt nog wel punten liggen. De druk ligt nog steeds bij hun en daarom alleen al gaan ze fouten maken.. Maar eerst maar is 4x winnen ja.. dat is al een opgaven op zich..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 11 maart 2013 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 10:25 schreef kuipje het volgende:

[..]

welke wedstrijden dan voor ajax? Ik denk alleen AZ, psv en evt heerenveen... Bij feyenoord heerenveen en vitesse, bij PSV Ajax, az en twente
Voor Feyenoord is ook ADO-uit lang niet altijd een zekerheidje.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 maart 2013 - 13:56   quote  deeplink  
Geen probleem in deze vorm..
JanM
 JanM - maandag 11 maart 2013 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 13:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Voor Feyenoord is ook ADO-uit lang niet altijd een zekerheidje.
ADO mag het eerst tegen Vite$$e laten zien!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 11 maart 2013 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 11:44 schreef JanM het volgende:

[..]

Arie, Vite$$e heeft nog zeker niet gewonnen van ADO en Roda. Ze doen het m.n. tegen de grote clubs fantastisch, maar als ze zelf het spel moeten maken gaat het moeizamer. Ik verwacht echt niet dat Vite$$e nu 4 keer op rij gaat winnen!
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik zie hun geloof krijgen in een stunt.... Bij ons mis ik dat geloof toch wel wat.... Maar wie weet als we Utrecht in eigen Kuip pakken, dat men er weer anders in staat... en wat denk je van dat Heerenveen... Die gaan nou eindelijk voetballen... Niet gunstig voor ons, want zij hebben niets meer te verliezen... en het is bij hun, waar wij het al jaren moeilijk hebben....
JanM
 JanM - maandag 11 maart 2013 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 17:07 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik zie hun geloof krijgen in een stunt.... Bij ons mis ik dat geloof toch wel wat.... Maar wie weet als we Utrecht in eigen Kuip pakken, dat men er weer anders in staat... en wat denk je van dat Heerenveen... Die gaan nou eindelijk voetballen... Niet gunstig voor ons, want zij hebben niets meer te verliezen... en het is bij hun, waar wij het al jaren moeilijk hebben....
Gewoon wedstrijd voor wedstrijd afwerken: nu eerst Utrecht en dan Heerenveen. En dan hangt het zijdelings nog af van de anderen. Hopelijk doet AZ haar sportieve plicht ;-P
Thijs
 Thijs - maandag 11 maart 2013 - 17:20   quote  deeplink  
heerenveen uit word lastig. utreg thuis kan je makkelijk winnen en dat geld ook tegen vitesse? als bony geschorst is :P . Maar je thuis wedstrijden moet je in ieder geval allemaal winnen en dan kan je uit nog wel 1 x gelijk spelen, maar dan moet az van ajakkes en pisvee winnen en pisvee ajakkes een gelijkspel.
van geil
 van geil - maandag 11 maart 2013 - 17:35   quote  deeplink  
alle berekeningen zijn zinloos.

Focus per wedstrijd.en maar een ding telt.WINNEN.
Thijs
 Thijs - maandag 11 maart 2013 - 17:36   quote  deeplink  
ja is goed van geil
van geil
 van geil - maandag 11 maart 2013 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 17:36 schreef Thijs het volgende:
ja is goed van geil
:0)

was niet op jou gericht...

maar slechts mijn mening
Wim2
 Wim2 - maandag 11 maart 2013 - 20:14   quote  deeplink  
Wan wedstrijd tot wedstrijd kijken..

Ik vrees dat de wedstrijd tegen Vitesse het definitieve einde zal betekenen.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 11 maart 2013 - 20:29   quote  deeplink  
En de stemming is weer omgeslagen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 maart 2013 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 20:14 schreef Wim2 het volgende:
Wan wedstrijd tot wedstrijd kijken..

Ik vrees dat de wedstrijd tegen Vitesse het definitieve einde zal betekenen.
Dan kun je juist niet van wedstrijd tot wedstrijd kijken slimmerd.
tomson
 tomson - maandag 11 maart 2013 - 21:26   quote  deeplink  
Beetje manische symptomen. Van euforie naar totaal depressief in een oogwenk. Zo zie je in elk topic dezelfde foto van de Coolsingel, en dan weer staat het weer vol met van die azijnposts..
van geil
 van geil - maandag 11 maart 2013 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 21:26 schreef tomson het volgende:
Beetje manische symptomen. Van euforie naar totaal depressief in een oogwenk. Zo zie je in elk topic dezelfde foto van de Coolsingel, en dan weer staat het weer vol met van die azijnposts..
hahahahahahahaha:)
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 11 maart 2013 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 21:26 schreef tomson het volgende:
Beetje manische symptomen. Van euforie naar totaal depressief in een oogwenk. Zo zie je in elk topic dezelfde foto van de Coolsingel, en dan weer staat het weer vol met van die azijnposts..
Snap t wel
Ik ben zelf ook strontzenuwachting en wil zo graag dat t lukt dit jaar
Dat je soms door de angst je clubbie als underdog ga zien
sevillana
 sevillana - maandag 11 maart 2013 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 11:19 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Nee Jan, Vitesse gaat verder alles winnen. Kijk maar eens naar hun programma... Wij zijn de enigen die hun van een overwinning afhouden, dus die wedstrijd moeten we winnen, willen we kans maken... en de rest ook ben ik bang voor... acht wedstrijden winnen is wel erg veel, vooral als ik zie hoe we tegen Roda onder druk stonden. Ik vond het af en toe best paniekerig ogen... Of ben ik dan te negatief?
vraag me ook al een tijdje af waarom Feyenoord, volgens velen, het makkelijkste programma zou hebben ..
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 12 maart 2013 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 22:20 schreef sevillana het volgende:

[..]

vraag me ook al een tijdje af waarom Feyenoord, volgens velen, het makkelijkste programma zou hebben ..
Omdat we nog 5 van de 8 wedstrijden thuis spelen, thuis zijn we niet te verslaan dus dat zijn al 15 punten.
sevillana
 sevillana - dinsdag 12 maart 2013 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2013 - 16:41 schreef Gerard49 het volgende:

[..]

Omdat we nog 5 van de 8 wedstrijden thuis spelen, thuis zijn we niet te verslaan dus dat zijn al 15 punten.
ahaaaaaaaaaaa, dus zo zit dat?! ;)
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 12 maart 2013 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2013 - 16:54 schreef sevillana het volgende:

[..]

ahaaaaaaaaaaa, dus zo zit dat?! ;)
Yup, je moet er niet bij nadenken, de voetbalwereld is simpel.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 12 maart 2013 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2013 - 16:41 schreef Gerard49 het volgende:

[..]

Omdat we nog 5 van de 8 wedstrijden thuis spelen, thuis zijn we niet te verslaan dus dat zijn al 15 punten.
Kan volgens mij ook alleen maar door de thuiswedstrijden komen. Want qua tegenstanders hebben we zeker niet het gemakkelijkste programma. Kijk bijvoorbeeld eens wat voor tegenstanders Vitesse heeft. Trouwens, ik zag laatst in de krant (of was het de vi) een rijtje staan met daarin de tegenstanders. De positie op de ranglijst van alle tegenstanders werd bij elkaar opgeteld. Daarbij kwam bij Feyenoord het laagste(!!) totaal uit. Dat betekent dus dat Feyenoord in vergelijking met de andere kandidaten tegen hoger geplaatste teams speelt. Dus wat nu makkelijkste programma. Pas over vier wedstrijden moeten we denk ik echt aan het kampioenschap gaan denken. Dan heb je namelijk nog drie van de vier wedstrijden thuis. Nu moeten we erop hopen en het inderdaad wedstrijd voor wedstrijd bekijken. Elke wedstrijd moet gewonnen worden. Dus niet te ver vooruit kijken, ook al deed ik dat zojuist wel even. Het moet eerst zondag gebeuren. Pas daarna kijken we weer verder en ook dan niet verder dan de eerstvolgende wedstrijd. Op naar Utrecht thuis. Die moeten we winnen!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 maart 2013 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2013 - 17:37 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Kan volgens mij ook alleen maar door de thuiswedstrijden komen. Want qua tegenstanders hebben we zeker niet het gemakkelijkste programma. Kijk bijvoorbeeld eens wat voor tegenstanders Vitesse heeft. Trouwens, ik zag laatst in de krant (of was het de vi) een rijtje staan met daarin de tegenstanders. De positie op de ranglijst van alle tegenstanders werd bij elkaar opgeteld. Daarbij kwam bij Feyenoord het laagste(!!) totaal uit. Dat betekent dus dat Feyenoord in vergelijking met de andere kandidaten tegen hoger geplaatste teams speelt. Dus wat nu makkelijkste programma. Pas over vier wedstrijden moeten we denk ik echt aan het kampioenschap gaan denken. Dan heb je namelijk nog drie van de vier wedstrijden thuis. Nu moeten we erop hopen en het inderdaad wedstrijd voor wedstrijd bekijken. Elke wedstrijd moet gewonnen worden. Dus niet te ver vooruit kijken, ook al deed ik dat zojuist wel even. Het moet eerst zondag gebeuren. Pas daarna kijken we weer verder en ook dan niet verder dan de eerstvolgende wedstrijd. Op naar Utrecht thuis. Die moeten we winnen!
Beste bekijk je het inderdaad gewoon van week tot week feyenoord!!!, vooruitkijken is zinloos in dit stadium, we zijn afhankelijk wat onze concurrenten doen.
Thuis lijken we onverslaanbaar maar van die clubs die bij ons nog komen zitten er ook een paar tussen die de punten, in hun ogen, harder nodig hebben dan wij, alle clubs hebben punten nodig om degradatie te ontlopen, of om Europees voetbal veilig te stellen, om de play-offs te halen, om nacompetitie te ontlopen of om kampioen te worden. Het einde van de competitie nadert dus iedereen is gebrand op goede resultaten.
Dromen mag gelukkig wel en ook ik droom van het kampioenschap..
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 12 maart 2013 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2013 - 17:51 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Beste bekijk je het inderdaad gewoon van week tot week feyenoord!!!, vooruitkijken is zinloos in dit stadium, we zijn afhankelijk wat onze concurrenten doen.
Thuis lijken we onverslaanbaar maar van die clubs die bij ons nog komen zitten er ook een paar tussen die de punten, in hun ogen, harder nodig hebben dan wij, alle clubs hebben punten nodig om degradatie te ontlopen, of om Europees voetbal veilig te stellen, om de play-offs te halen, om nacompetitie te ontlopen of om kampioen te worden. Het einde van de competitie nadert dus iedereen is gebrand op goede resultaten.
Dromen mag gelukkig wel en ook ik droom van het kampioenschap..
Precies. We moeten gewoon van week tot week kijken en dan aan het einde van het weekend kijken of onze positie is verbeterd ten opzichte van de concurrentie. Elk punt zal bevochten moeten worden, maar gelukkig is dat iets wat onze club goed kan. Dromen mag zeker en ik denk dat je niet de enige bent. Volgens mij droomt iedereen daarvan met een rood-wit Feyenoord-hart ;)
sevillana
 sevillana - dinsdag 12 maart 2013 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2013 - 16:58 schreef Gerard49 het volgende:

[..]

Yup, je moet er niet bij nadenken, de voetbalwereld is simpel.
jaja ...
sevillana
 sevillana - dinsdag 12 maart 2013 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2013 - 17:51 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Beste bekijk je het inderdaad gewoon van week tot week feyenoord!!!, vooruitkijken is zinloos in dit stadium, we zijn afhankelijk wat onze concurrenten doen.
Thuis lijken we onverslaanbaar maar van die clubs die bij ons nog komen zitten er ook een paar tussen die de punten, in hun ogen, harder nodig hebben dan wij, alle clubs hebben punten nodig om degradatie te ontlopen, of om Europees voetbal veilig te stellen, om de play-offs te halen, om nacompetitie te ontlopen of om kampioen te worden. Het einde van de competitie nadert dus iedereen is gebrand op goede resultaten.
Dromen mag gelukkig wel en ook ik droom van het kampioenschap..
Juist maat ..
JanM
 JanM - donderdag 14 maart 2013 - 12:26   quote  deeplink  
Het AD schrijft vandaag: "Eenvoudigste programma Feyenoord? Tegendeel waar!

Een kampioen wint ook slechte wedstrijden. Het is een cliché dat afkomstig had kunnen zijn van Steve McClaren, maar het wordt de laatste dagen veel gehoord in Rotterdam. De titelkoorts is tot ongekende hoogte gestegen in de regio Rijnmond, maar een blik op het programma leert dat het eerste kampioenschap sinds 1999 nog ver weg is.
Jaap Stam (l), wat onze voorspelling betreft volgend seizoen als titelverdediger collega van Mark Overmars (r) bij Ajax. © anp.
Met het verlies tegen Vitesse is FC Twente definitief afgehaakt voor de titel. Een misschien wel cruciale zege voor de Arnhemmers die - op slechts drie punten van koploper Ajax - na afgelopen weekend te maken hebben met het op papier eenvoudigste schema van de vier titelkandidaten.

Het vorige week geschetste scenario van een ultiem eerbetoon aan de onlangs overleden Theo Bos, wordt daarmee alleen nog maar levendiger.

Vitesse treft nog slechts twee clubs uit het linkerrijtje, Ajax en PSV drie en Feyenoord vier. Met een gemiddelde rangschikking van 9,6 hebben de Rotterdammers het beduidend zwaarder dan concurrenten Ajax (10,5), PSV (10,9) en Vitesse (12,6).

Het veel gehoorde 'Feyenoord heeft het eenvoudigste programma' lijkt daarmee definitief ontkracht. Wel is het zo dat de ploeg van Ronald Koeman als enige titelkandidaat nog vijf keer in eigen huis speelt. In De Kuip verloor Feyenoord sinds november 2011 (tegen NEC) geen wedstrijd meer.

Op wie zij ons geld deze week zetten? Het ligt zó dicht bij elkaar dat het volgende week zomaar weer anders kan zijn, maar na de nederlaag van PSV in Heerenveen gaan wij voor Ajax. Vitesse heeft het gunstigste programma, maar de Amsterdammers hebben nog altijd drie punten voorsprong."

Het blijft natuurlijk koffiedik kijken, maar wat hier m.i. in ieder geval benoemd had moeten worden is het feit dat PiSVee en 020 nog in Eindhoven tegen elkaar spelen. Dat betekent in alle gevallen puntverlies! Alleen als 020 daar weet te winnen, nemen hun kansen op het kampioenschap enorm toe. Ik hoop op en verwacht eerder een gelijkspel of winst voor PiSVee.

Zelf hebben we natuurlijk de sleutel in handen: de komende 4 wedstrijden winnen en dan de week na PiSVee - 020 zelf thuis afrekenen met Vite$$e is m.i. de weg naar het

KAMPIOENSCHAP!
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - donderdag 14 maart 2013 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 12:26 schreef JanM het volgende:
Het AD schrijft vandaag: "Eenvoudigste programma Feyenoord? Tegendeel waar!

Een kampioen wint ook slechte wedstrijden. Het is een cliché dat afkomstig had kunnen zijn van Steve McClaren, maar het wordt de laatste dagen veel gehoord in Rotterdam. De titelkoorts is tot ongekende hoogte gestegen in de regio Rijnmond, maar een blik op het programma leert dat het eerste kampioenschap sinds 1999 nog ver weg is.
Jaap Stam (l), wat onze voorspelling betreft volgend seizoen als titelverdediger collega van Mark Overmars (r) bij Ajax. © anp.
Met het verlies tegen Vitesse is FC Twente definitief afgehaakt voor de titel. Een misschien wel cruciale zege voor de Arnhemmers die - op slechts drie punten van koploper Ajax - na afgelopen weekend te maken hebben met het op papier eenvoudigste schema van de vier titelkandidaten.

Het vorige week geschetste scenario van een ultiem eerbetoon aan de onlangs overleden Theo Bos, wordt daarmee alleen nog maar levendiger.

Vitesse treft nog slechts twee clubs uit het linkerrijtje, Ajax en PSV drie en Feyenoord vier. Met een gemiddelde rangschikking van 9,6 hebben de Rotterdammers het beduidend zwaarder dan concurrenten Ajax (10,5), PSV (10,9) en Vitesse (12,6).

Het veel gehoorde 'Feyenoord heeft het eenvoudigste programma' lijkt daarmee definitief ontkracht. Wel is het zo dat de ploeg van Ronald Koeman als enige titelkandidaat nog vijf keer in eigen huis speelt. In De Kuip verloor Feyenoord sinds november 2011 (tegen NEC) geen wedstrijd meer.

Op wie zij ons geld deze week zetten? Het ligt zó dicht bij elkaar dat het volgende week zomaar weer anders kan zijn, maar na de nederlaag van PSV in Heerenveen gaan wij voor Ajax. Vitesse heeft het gunstigste programma, maar de Amsterdammers hebben nog altijd drie punten voorsprong."

Het blijft natuurlijk koffiedik kijken, maar wat hier m.i. in ieder geval benoemd had moeten worden is het feit dat PiSVee en 020 nog in Eindhoven tegen elkaar spelen. Dat betekent in alle gevallen puntverlies! Alleen als 020 daar weet te winnen, nemen hun kansen op het kampioenschap enorm toe. Ik hoop op en verwacht eerder een gelijkspel of winst voor PiSVee.

Zelf hebben we natuurlijk de sleutel in handen: de komende 4 wedstrijden winnen en dan de week na PiSVee - 020 zelf thuis afrekenen met Vite$$e is m.i. de weg naar het

KAMPIOENSCHAP!

Leuk stukje. Bevat alleen eigenlijk niets nieuws. Zoiets zei ik een paar dagen geleden ook al. Maar toch zeker de moeite waard dat je het hier plaatst! Denk eigenlijk dat iedereen bij Feyenoord al wel wist dat we niet het gemakkelijkste programma hadden qua tegenstanders. Het zijn juist de thuiswedstrijden die voor de hoop zorgen. Uit moeten we goed zien door te komen en het dan in de Kuip afmaken. Het is mogelijk, maar het gaat nog ontzettend zwaar worden. Enige geluk daarbij is dat dat voor alle kandidaten geldt.
Alexi
 Alexi - donderdag 14 maart 2013 - 19:10   quote  deeplink  
Wij hebben gewoon 8finales te spelen,
en te winnen natuurlijk!
sevillana
 sevillana - donderdag 14 maart 2013 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 19:10 schreef Alexi het volgende:
Wij hebben gewoon 8finales te spelen,
en te winnen natuurlijk!
dat dan weer wel
van geil
 van geil - donderdag 14 maart 2013 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 19:10 schreef Alexi het volgende:
Wij hebben gewoon 8finales te spelen,
en te winnen natuurlijk!
t kriebelt!
kuipje
 kuipje - donderdag 14 maart 2013 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 22:05 schreef van geil het volgende:

[..]

t kriebelt!
Misschien moet je hem beter wassen. ;)
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 maart 2013 - 13:06   quote  deeplink  
De eindstand:

1. Feyenoord (willen we allemaal)
2. Psv
3. ............(ben de naam kwijt)
4. Vitesse
5. Twente
6. Utrecht
7. Heerenveen
8. Nec
9. Ado
10. Az
11. Groningen
12. Heracles
13. Rkc
14. Pec
15. Roda
16. Nac
17. Vvv
18. Wim2
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 16 maart 2013 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 - 13:06 schreef FR-Henk het volgende:
De eindstand:

1. Feyenoord (willen we allemaal)
2. Ajax
3. Vitesse
4. PSV
5. Utrecht
6. Twente
7. Heerenveen
8. Nec
9. Ado
10. Az
11. Groningen
12. Heracles
13. Rkc
14. Pec
15. NAC
16. Roda
17. Vvv
18. Wim2
Zo zie ik t liever
van geil
 van geil - zaterdag 16 maart 2013 - 13:59   quote  deeplink  
Feyenoord 1
Heerenveen 7
kan,maar dan loopt t heel raar.
aangezien volgende week Heerenveen Feyenoord is.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 16 maart 2013 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 - 13:51 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Zo zie ik t liever
Jij ziet PSV graag in financiële problemen? ;)
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 16 maart 2013 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 - 14:19 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Jij ziet PSV graag in financiële problemen? ;)
Ja ik vind dat ze dat verdienen
Ze komen erg in de financiële shit hebben t geluk dat de stad helpt
En vervolgens weer dik geld uitgeven
Laat ze maar 'weer' op hun bek gaan

Een kampioenschap koop je niet
tomson
 tomson - zaterdag 16 maart 2013 - 14:24   quote  deeplink  
Terecht
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 16 maart 2013 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 - 14:22 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Ja ik vind dat ze dat verdienen
Ze komen erg in de financiële shit hebben t geluk dat de stad helpt
En vervolgens weer dik geld uitgeven
Laat ze maar 'weer' op hun bek gaan

Een kampioenschap koop je niet
Ik heb het op het werk al vaak gezegd (werk in Nuenen), dat wanneer het fout gaat, het ook écht fout gaat bij PSV. Ik ben benieuwd hoe de club zich daaruit gaat redden. Collega's geloven me niet, die zien zichzelf makkelijk weer 5 jaar op rij kampioen worden, maar dit jaar geen kampioen/CL is financiële shit voor ze.

Laat maar komen!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 16 maart 2013 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 - 14:26 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik heb het op het werk al vaak gezegd (werk in Nuenen), dat wanneer het fout gaat, het ook écht fout gaat bij PSV. Ik ben benieuwd hoe de club zich daaruit gaat redden. Collega's geloven me niet, die zien zichzelf makkelijk weer 5 jaar op rij kampioen worden, maar dit jaar geen kampioen/CL is financiële shit voor ze.

Laat maar komen!
Hun enige inkomsten zonder kampioenschap word transfers
Dan kan je helemaal je lol op want 9 van de 10 x wordt er altijd slechter terug gekocht
Dus ben benieuwd hoe die verdediging eruit gaat zien
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 maart 2013 - 17:44   quote  deeplink  
Dit kan ook:

1. Feyenoord
2. Vitesse
3. Utrecht
4. Twente
5. psv
6. ....Naam kwijt.
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 16 maart 2013 - 17:53   quote  deeplink  
1.Feyenoord

De rest zoekt het maar uit..
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 16 maart 2013 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 - 17:53 schreef Vincent1970 het volgende:
1.Feyenoord

De rest zoekt het maar uit..
Goed punt. Zolang PSV maar 3e wordt, of lager.
Wim2
 Wim2 - zaterdag 16 maart 2013 - 19:11   quote  deeplink  
KANSLOOS

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 maart 2013 door Wim2 --
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 16 maart 2013 - 19:13   quote  deeplink  
Het is weekend en dan wordt het LIJK van Wim weer opgewarmd..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 16 maart 2013 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 - 19:11 schreef Wim2 het volgende:
KANSLOOS
Wat precies?
sevillana
 sevillana - zaterdag 16 maart 2013 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 - 19:14 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Wat precies?
wimpie !
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 maart 2013 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 - 19:13 schreef Vincent1970 het volgende:
Het is weekend en dan wordt het LIJK van Wim weer opgewarmd..
Ghehe..
van geil
 van geil - zondag 17 maart 2013 - 19:51   quote  deeplink  
en weer aftellen...

nog 7

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Resterend programma









0.0080749