|
|
RenatoBos
|
|
|
vs
Datum & tijdstip: Zondag 10-03-2013 12:30 Locatie: Parkstad Limburg Stadion Scheidsrechter: onbekend
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 maart 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord moet oppassen voor eerste minuut in Kerkrade
Ronald Koeman zal vast in de komende wedstrijdbesprekingen aanhalen dat zijn ploeg aanstaande zondag volledig geconcentreerd aan de wedstrijd tegen Roda JC zal moeten beginnen. Het lijkt vooral zaak om de eerste zestig seconden van het duel in Zuid-Limburg door te komen. In het Parkstad Limburg Stadion heeft Roda JC de laatste weken namelijk een patent op doelpunten in de allereerste minuut van de wedstrijd.
Frank Demouge scoorde gisteren alweer na 36 seconden en dat was de vierde achtereenvolgende keer dat de club thuis het publiek trakeerde op een uiterst vroege openingstreffer. NEC, Heracles Almelo, AZ en FC Groningen hadden de afgelopen weken al geen antwoord op het opportunisme van Roda JC zo vroeg in de wedstrijd. Bron:FR12
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 maart 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 04 maart 2013 - 11:37 schreef RenatoBos het volgende:Feyenoord moet oppassen voor eerste minuut in Kerkrade[ afbeelding ] Ronald Koeman zal vast in de komende wedstrijdbesprekingen aanhalen dat zijn ploeg aanstaande zondag volledig geconcentreerd aan de wedstrijd tegen Roda JC zal moeten beginnen. Het lijkt vooral zaak om de eerste zestig seconden van het duel in Zuid-Limburg door te komen. In het Parkstad Limburg Stadion heeft Roda JC de laatste weken namelijk een patent op doelpunten in de allereerste minuut van de wedstrijd.Frank Demouge scoorde gisteren alweer na 36 seconden en dat was de vierde achtereenvolgende keer dat de club thuis het publiek trakeerde op een uiterst vroege openingstreffer. NEC, Heracles Almelo, AZ en FC Groningen hadden de afgelopen weken al geen antwoord op het opportunisme van Roda JC zo vroeg in de wedstrijd. Bron:FR12 Met hun eigen wapen bestrijden: zelf in de eerste minuut scoren! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Was van het weekend ook geen probleem toch.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ontspannen uitlooptraining in voorjaarszon
De basisspelers van de met 0-3 gewonnen wedstrijd tegen N.E.C. hebben maandagochtend op Varkenoord een ontspannen training afgewerkt. Terwijl de aanwezige toeschouwers langs de lijn genoten van het voorjaarszonnetje en napraatten over de belangrijke zege in Nijmegen liepen de spelers uit en speelden ze onder meer een rondo. Naast de basisspelers meldden ook doelman Ronald Graafland en Sekou Cissé zich op het trainingsveld.
Het overige deel van de selectie ontbrak op het trainingsveld, vanwege de wedstrijd van Jong Feyenoord/Excelsior die maandagavond op het programma staat. De ploeg van coach Giovanni van Bronckhorst neemt het op Woudestein om 18.30 uur op tegen Jong FC Utrecht.
In aanloop naar het competitieduel met Roda JC Kerkrade staan er voor Feyenoord vier trainingen op het programma. Na de vrije dinsdag vindt woensdag de eerstvolgende oefensessie plaats. Die middag traint de selectie om 14.00 uur op Varkenoord, evenals donderdag- en zaterdagochtend om 10.30 uur. De training van vrijdag is besloten en daarmee niet toegankelijk voor publiek en pers. Bron:Feyenoord.nl |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Kerkrade ligt wat verder weg dan nijmegen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe daar heb jij een punt.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Nou, hier, heb jij een komma.
, |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Word wederom weer vroeg pasta eten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat Roda is echt niet zo geweldig. Op basis van inzet psv en nec (met niet te groot verval): 1-4. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Oei.. dit wordt een lastige wedstrijd.. |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Heb vertrouwen een lastige wedstrijd dat dan weer wel, maar wel een 1-2 overwinning! |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
en dan komt Uterech, dat wordt dus 2-0. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: RODA uit is net als NEC uit voor ons historisch een eenvoudige wedstrijd. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
De keren dat ik een wedstrijdtopic opende wonnen we... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Ja ik meld het maar even.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Lekker bij van der Valk pitten zou ik zeggen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En 's avonds eerst flink stappen in Maastricht ;-P |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
1-5 2xpelle, 2xboetius en mathijsen maakt ze eerste en enige. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zeg dan ook meteen de eindstand van de Eredivisie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: hahahaha...het gaat een keer gebeuren bos:) |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
ik denk dat ze een za na de training al vertrekken naar kerkrade en dan er vol voor gaan op zondag ik denk en hoop op 1-2. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Mensen onderschatten Roda. Ik voorspel een 3-1 verlies.
Na de makkelijke overwinning in Nijmegen is onderschatting het minst wat de ploeg kan gebruiken. Roda speelt erg opportunistisch en daar is onze verdediging niet handig in. Wat mensen vergeten is dat NEC wel kansen had om terug in de wedstrijd te komen. We hebben ook wel iets weggegeven. Roda zal vooral de lange bal speler naar voren en met standaard situaties gevaarlijk zijn. Win je je duels moet je kunnen winnen. Maar ik vrees dat vooral de verdediging gaat schutteren, en gaat bezwijken onder de kampioendruk. Ik zou er totaal niet van opkijken wanneer deze wedstrijd punten verspeelt worden. |
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
We moeten inderdaad scherp zijn zeker geen makkie. trouwens er is geen wedstrijd gemakkelijk voor ons 100% concentratie!!!!!! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
En te bedenken dat we al een tijd geleden niet meer in Kerkrade hebben gewonnen |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
In seizoen 2010-2011 hebben ze een keer gewonnen. De keer daarvoor was in 2000-2001. Valt wel mee dus. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 04 maart 2013 - 17:55 schreef Wim2 het volgende:Mensen onderschatten Roda. Ik voorspel een 3-1 verlies. Na de makkelijke overwinning in Nijmegen is onderschatting het minst wat de ploeg kan gebruiken. Roda speelt erg opportunistisch en daar is onze verdediging niet handig in. Wat mensen vergeten is dat NEC wel kansen had om terug in de wedstrijd te komen. We hebben ook wel iets weggegeven. Roda zal vooral de lange bal speler naar voren en met standaard situaties gevaarlijk zijn. Win je je duels moet je kunnen winnen. Maar ik vrees dat vooral de verdediging gaat schutteren, en gaat bezwijken onder de kampioendruk. Ik zou er totaal niet van opkijken wanneer deze wedstrijd punten verspeelt worden. Speelwijze van Roda is geheel niet opportunistisch, eerder sterk in de counter. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 04 maart 2013 - 17:55 schreef Wim2 het volgende:Mensen onderschatten Roda. Ik voorspel een 3-1 verlies. Na de makkelijke overwinning in Nijmegen is onderschatting het minst wat de ploeg kan gebruiken. Roda speelt erg opportunistisch en daar is onze verdediging niet handig in. Wat mensen vergeten is dat NEC wel kansen had om terug in de wedstrijd te komen. We hebben ook wel iets weggegeven. Roda zal vooral de lange bal speler naar voren en met standaard situaties gevaarlijk zijn. Win je je duels moet je kunnen winnen. Maar ik vrees dat vooral de verdediging gaat schutteren, en gaat bezwijken onder de kampioendruk. Ik zou er totaal niet van opkijken wanneer deze wedstrijd punten verspeelt worden. Zo kennen we je weer! |
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat gaat Wimpie hierna nog 8 keer zeggen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En dan uiteindelijk net doen of hij het niet vervelend vindt dat 020 geen kamioen geworden is zeker? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
van mij mag Nelom blijven staan. |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
0-1, Ruud Vormer 3 minuten voor tijd |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als dat waar is open ik geen wedstrijdtopic meer Vin.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Pfffffff geduld is een schone zaak d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vink leidt uitwedstrijd tegen Roda JC Kerkrade
De KNVB heeft Pieter Vink aangesteld als scheidsrechter voor de uitwedstrijd tegen Roda JC Kerkrade van aankomende zondag. De leidsman wordt bijgestaan door de assistent-scheidsrechters Inia en Meenhuis. Vierde official is de heer Kamphuis. Roda JC Kerkrade Feyenoord wordt zondag om 12.30 uur gespeeld in het Parkstad Limburg stadion.
Het is voor Vink de vierde keer dit seizoen dat een duel van Feyenoord onder zijn leiding staat. Eerder floot hij beide wedstrijd tegen FC Twente en het uitduel met Heracles Almelo.
De uitwedstrijd tegen Roda JC Kerkrade maakt onderdeel uit van de 26ste speelronde in de eredivisie, waarin Feyenoord de derde overwinning op rij hoopt te boeken en zodoende blijft meedoen in de top van de eredivisie. Koploper PSV neemt het zaterdagavond in Friesland op tegen sc Heerenveen, terwijl Ajax een dag later thuis speelt tegen PEC Zwolle. De speelronde wordt zondag afgesloten met een duel tussen FC Twente en Vitesse, de huidige nummer vijf en vier van de ranglijst. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
ar
|
|
|
nou lekker dan... zal er wel eentje geschorst worden. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Wie heeft nog meer het gevoel dat deze wedstrijd punten verlies gaat opleveren? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Puntverlies niet,ik denk wel een schorsing voor iemand. |
|
|
|