BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Roda JC - Feyenoord (zondag 10 maart 12:30) 0-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 10 maart 2013 - 16:29   quote  deeplink  
:):):):):)
Sensi
 Sensi - zondag 10 maart 2013 - 16:29   quote  deeplink  
hertogjan_krat_24_flesjes_30cl.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 maart 2013 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2013 - 16:29 schreef Sensi het volgende:
[ afbeelding ]
Buiten de deur drinken is verboden Sensi..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 10 maart 2013 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2013 - 16:29 schreef Sensi het volgende:
[ afbeelding ]
Drink ze !!! Heb je verdiend en geniet ervan zolang het kan ...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 maart 2013 - 23:29   quote  deeplink  
Malki: "Hadden zeker een punt verdiend"

248186hp2.jpg

Roda JC ging zondagmiddag op eigen veld met 1-0 onderuit tegen Feyenoord. Aanvoerder Sanharib Malki begrijpt er niets van dat zijn ploeg niet heeft weten te winnen.

"Hoe is het mogelijk dat we deze wedstrijd hebben verloren?" zei Malki na afloop tegen Eredivisie Live. "De tweede helft was compleet voor ons. We hadden minimaal een punt verdiend."

Malki was niet blij met scheidsrechter Pieter Vink. De arbiter onthield Roda een strafschop toen Malki in de zestien onderuit werd gemaaid door Bruno Martins Indi."Een 100 procent strafschop', mokte Malki. 'Toen ik de bal wilde inschieten, blokkeerde Martins Indi mijn voet. Omdat ik al geel had, moest ik mezelf tegen Vink inhouden. Maar ik begreep er niets van dat hij de bal niet op de stip wilde leggen."
Bron:Goal.com
Wim2
 Wim2 - maandag 11 maart 2013 - 00:02   quote  deeplink  
Hahahahahaga
tomson
 tomson - maandag 11 maart 2013 - 00:20   quote  deeplink  
De "rellen" ook weer in perspectief gezet :

Opstootjes na wedstrijd Roda JC - Feyenoord

Na de wedstrijd Roda-Feyenoord zijn groepen supporters op de vuist gegaan. De ME voerde voor het stadion charges uit. De politie plaatste afzettingen bij de ringweg. De politie spreekt tegen dat er sprake was van rellen. "Het betrof eerder opstootjes waarbij charges zijn uitgevoerd. Bij ons is niet bekend of er gewonden zijn gevallen.''

Kerkrade
Van onze verslaggever
Volgens een ooggetuige voerde ME te paard een charge uit naar een hooligan die iets naar een van de politiepaarden had gegooid. Die charge zou evenwel dwars door 'gewoon' publiek zijn uitgevoerd, waarop ook dat zich tegen de politie zou hebben gekeerd.

De politiewoordvoerder kan dit voorval bevestigen noch ontkennen. ''Voor zover hier nu bekend zijn er wel charges uitgevoerd richting supporters die geen gehoor gaven aan het bevel om te vertrekken.''

Voor de wedstrijd al werd een supportersbus van Feyenoord door de ME van de weg gehaald. Deze mensen hadden zich vooraf in Born moeten melden, maar waren doorgereden

bron : De Limburger
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 maart 2013 - 00:40   quote  deeplink  
2 gewonden las ik..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 maart 2013 - 01:09   quote  deeplink  
Donald: 'We zijn weer benadeeld'

6910-groot

Roda-speler Mitchel Donald vindt dat zijn ploeg opnieuw benadeeld is door de arbitrage.

Vlak na de pauze kreeg Roda geen strafschop na een fout op Malki. In de slotfase leek de kopbal van Lex Immers in het eigen doel te verdwijnen, maar scheidsrechter Pieter Vink oordeelde dat de bal niet over de lijn was toen Clasie wegwerkte. "Ik denk dat velen het niet eens zijn met de beslissingen", zegt Donald. "Maar het heeft geen zin om er verder op in te gaan. Het is gebeurd."

Roda had in de slotfase voldoende kansen om de gelijkmaker te scoren, maar de 1-1 kwam er niet. "Het is jammer, want er zat veel meer in voor ons. Het geluk zat niet aan onze zijde. We hebben karakter getoond en we moeten dat meenemen."
Bron:L1.nl
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 11 maart 2013 - 01:24   quote  deeplink  
(..)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 11 maart 2013 - 01:26   quote  deeplink  
wat-moeten-we-doen-met-de-boehoe-babyc-cowell-9789025835583-4-1-image

Zou je toch niet goed van worden als onze spelers of Koeman na elke nadelige beslissing van de scheids zo zouden lopen te janken in de media... :|
JanM
 JanM - maandag 11 maart 2013 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 01:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
[ afbeelding ]

Zou je toch niet goed van worden als onze spelers of Koeman na elke nadelige beslissing van de scheids zo zouden lopen te janken in de media... :|
Lekker belangrijk: op naar de volgende finale!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 maart 2013 - 14:14   quote  deeplink  
Grensrechter Roda JC - Feyenoord stopt per direct na kritiek

600x400-bb-1440710.jpg

Adriaan Inia, grensrechter bij Roda JC - Feyenoord, stopt per direct met het leiden van voetbalwedstrijden. Dat meldt Omroep Friesland vandaag. Hij kreeg forse kritiek van de kant van Roda JC na het duel. Een van de omstreden beslissingen was om Roda JC geen penalty te geven. Inia was sinds 1995 actief in het betaalde voetbal.
Bron:Network.to

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 maart 2013 door RenatoBos --
JanM
 JanM - maandag 11 maart 2013 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 14:14 schreef RenatoBos het volgende:
Grensrechter Roda JC - Feyenoord stopt per direct na kritiek

[ afbeelding ]

Adriaan Inia, grensrechter bij Roda JC - Feyenoord, stopt per direct met het leiden van voetbalwedstrijden. Dat meldt Omroep Friesland vandaag. Hij kreeg forse kritiek van de kant van Roda JC na het duel. Een van de omstreden beslissingen was om Roda JC geen penalty te geven. Inia was sinds 1995 actief in het betaalde voetbal.
Bron:Network.to
Volgens mij had hij dat voor aanvang al besloten: hij komt zichtbaar vrolijk het veld oplopen ...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 maart 2013 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2013 - 15:36 schreef RenatoBos het volgende:
Gewonden bij rellen na Roda JC - Feyenoord

[ afbeelding ]

Na de wedstrijd tussen Roda JC Kerkrade en Feyenoord zijn rellen uitgebroken. Twee supporters zijn gewond afgevoerd. De ME moest optreden om supporters van Roda en Feyenoord uit elkaar te halen. Veel supporters vluchtten tijdens de ongeregeldheden weer het stadion in om zichzelf in veiligheid te brengen.

Op de snelweg bij Kerkrade werd voor de wedstrijd een supportersbus van de weg gehaald. De supporters moesten zich voor de wedstrijd melden in Born, maar verzuimden dat. Toen de politie daarvan op de hoogte kwam, zette ze de bus op de snelweg aan de kant. Daarbij werden enkele supporters opstandig, maar kwam het niet tot ongeregeldheden. Onder begeleiding van motoragenten en enkele ME-busjes zijn de supporters terug naar Rotterdam gebracht.
Bron:L1
Het ware verhaal achter het terugsturen van supportersbus

600x400-20130310-Roda-JC-Feyenoord-04-680x510.jpg

Vrijdagnacht maakten we nog even een wavedoek voor het uitvak om een oproep kracht bij te zetten. Daarnaast werden tijdens de museumnacht alvast honderden vlaggen en tientallen strandballen klaargelegd.

Zoals wel vaker reisden we af met een partybus. Het was één groot feest in de bus met supporters die zin hadden in de wedstrijd Roda JC Feyenoord. Onderweg merkten we dat we aan de late kant waren vertrokken en inderdaad, bij het meldpunt in Born waren wij 5 minuten te laat waarop we besloten door te rijden om in ieder geval de wedstrijd te kunnen bezoeken. In Heerlen is de bus bij een café gestopt voor een korte sanitaire stop aangezien er geen sanitaire voorzieningen waren in de bus. Eenmaal terug bij de bus was er een politiebusje gearriveerd en stonden er agenten uit undercover autos. Na overleg met de agenten zouden wij met de bus onder begeleiding naar het stadion gebracht worden. Hiervoor moesten we alleen even wachten tot ook de ME aanwezig was. Uiteindelijk kwam er een politiecommissaris die helemaal niks wilde weten van een begeleiding naar het stadion, hij bood ons een retourtje Rotterdam..

Er was geen enkel begrip voor de supporters in de bus die hier toch vrij weinig aan konden doen, dit leidde tot wat commotie en woordenwisselingen. Op dat moment werd de hele bus omsingeld door de ME en zijn hier en daar wat tikken uitgedeeld aan de supporters die buiten de bus stonden.

Wat volgde was een bus vol geïrriteerde supporters die graag naar de wedstrijd wilden gaan. Iedereen had immers een geldig kaartje voor de wedstrijd. Na zon 3 kwartier ellende is toch besloten om onder ME begeleiding te gaan rijden. De buschauffeur sloeg op een rotonde alsnog rechtsaf richting stadion. Van enige bedreiging van de chauffeur die gesuggureerd werd in de media was uiteraard geen sprake. Hij reed gewoon netjes naar de plek toe die ons beloofd was. Eenmaal op de snelweg richting Kerkrade werd de bus klemgereden en met uitzicht op het stadion van Roda JC kwamen we tot stilstand. De bus werd wederom omsingeld door een behoorlijke hoeveelheid ME. De snelweg werd afgesloten en we konden geen kant op, inmiddels was de wedstrijd begonnen. Na een uur vol ellende, van een MEer die haar magazijn kwijt was op de snelweg tot politieagenten die ook geen idee hadden wat de bedoeling was, konden we gaan rijden. Retourtje Rotterdam onder ME begeleiding dus.

In de bus was inmiddels wel geaccepteerd dat we geen seconde van de wedstrijd zouden zien, er heerste vooral teleurstelling. Met de radio aan hoorde we ter hoogte van Eindhoven dat Pellè de 0-1 had binnengekopt, de vrolijkheid kwam langzaam terug. Ter hoogte van Breda vierden we in de bus de overwinning. Werd het toch nog een beetje een leuke dag, dachten we. Ondertussen reed de ME van Limburg nog steeds voor ons en bij elke op- en afrit ook naast ons zodat we nergens van de snelweg konden, ook niet voor een sanitaire stop. Bij Ridderkerk, toen iedereen dacht dat we bijna terug waren en rustig naar huis konden, trapte de ME bus voor ons ineens hard op de rem, de ME van Limburg werd hier vervangen door nog veel meer ME van Rotterdam. Dit leidde tot een uiterst gevaarlijke situatie op de snelweg met bijna een kettingbotsing tot gevolg. Eenmaal bij de Kuip aangekomen gingen we bij de stoplichten rechtsaf in plaats van rechtdoor naar de parkeerplaats. Bij de tramhalte kwamen we tot stilstand en gingen de deuren open, hierop ging iedereen de bus uit totdat de ME vol gas op de bus en supporters in reed, een aantal zetten het op een lopen aangezien niemand graag door een hond wordt gebeten of door een MEer wordt geslagen om niks.

Iedereen die buiten de bus was, werd gearresteerd en meegenomen, de overgebleven mensen in de bus kregen gezelschap van 6 MEers. Ook nu weer hadden ze geen idee wat de bedoeling was en na een half uurtje stonden we met de bus tussen de hekken bij het spoor (van het uitvak van de Kuip). Ook daar duurde alles weer lang en de MEers in de bus wisten ook niet wat er ging gebeuren.

Een inzittende die ondertussen bijna onwel werd, is met heel veel moeite na een kwartier de bus uit gelaten en verzorgd, er mocht niemand van ons bij hem blijven. Uiteindelijk moesten we 1 voor 1 de bus uit en wat volgde was: een drugscontrole, een zeer grondige fouillering, een id controle, een check of je nog lopende zaken had openstaan en een foto met jou en je id kaart in je handen. Communicatie met de eenheden was totaal onmogelijk. Het enige wat die te melden hadden was: muil houden of je krijgt een klap. Als alles in orde was, werd je de hekken uit begeleid en kon je eindelijk vertrekken.

En de buschauffeur? die had maar één klacht na afloop. Een ME busje was tegen zijn voordeur gereden met schade tot gevolg.

Verder is van enige hulp van de Rotterdamse VBE, fancoaches en/of supporterscoördinator de hele dag geen sprake geweest. Waar zijn zij als je ze echt nodig hebt?!

Een totaal onbegrijpelijke dag, hoe kan je zo met mensen omgaan? SCHAAM JE DIEP!
Bron:frl1908
JanM
 JanM - maandag 11 maart 2013 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 14:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Het ware verhaal achter het terugsturen van supportersbus

[ afbeelding ]

Vrijdagnacht maakten we nog even een wavedoek voor het uitvak om een oproep kracht bij te zetten. Daarnaast werden tijdens de museumnacht alvast honderden vlaggen en tientallen strandballen klaargelegd.

Zoals wel vaker reisden we af met een partybus. Het was één groot feest in de bus met supporters die zin hadden in de wedstrijd Roda JC Feyenoord. Onderweg merkten we dat we aan de late kant waren vertrokken en inderdaad, bij het meldpunt in Born waren wij 5 minuten te laat waarop we besloten door te rijden om in ieder geval de wedstrijd te kunnen bezoeken. In Heerlen is de bus bij een café gestopt voor een korte sanitaire stop aangezien er geen sanitaire voorzieningen waren in de bus. Eenmaal terug bij de bus was er een politiebusje gearriveerd en stonden er agenten uit undercover autos. Na overleg met de agenten zouden wij met de bus onder begeleiding naar het stadion gebracht worden. Hiervoor moesten we alleen even wachten tot ook de ME aanwezig was. Uiteindelijk kwam er een politiecommissaris die helemaal niks wilde weten van een begeleiding naar het stadion, hij bood ons een retourtje Rotterdam..

Er was geen enkel begrip voor de supporters in de bus die hier toch vrij weinig aan konden doen, dit leidde tot wat commotie en woordenwisselingen. Op dat moment werd de hele bus omsingeld door de ME en zijn hier en daar wat tikken uitgedeeld aan de supporters die buiten de bus stonden.

Wat volgde was een bus vol geïrriteerde supporters die graag naar de wedstrijd wilden gaan. Iedereen had immers een geldig kaartje voor de wedstrijd. Na zon 3 kwartier ellende is toch besloten om onder ME begeleiding te gaan rijden. De buschauffeur sloeg op een rotonde alsnog rechtsaf richting stadion. Van enige bedreiging van de chauffeur die gesuggureerd werd in de media was uiteraard geen sprake. Hij reed gewoon netjes naar de plek toe die ons beloofd was. Eenmaal op de snelweg richting Kerkrade werd de bus klemgereden en met uitzicht op het stadion van Roda JC kwamen we tot stilstand. De bus werd wederom omsingeld door een behoorlijke hoeveelheid ME. De snelweg werd afgesloten en we konden geen kant op, inmiddels was de wedstrijd begonnen. Na een uur vol ellende, van een MEer die haar magazijn kwijt was op de snelweg tot politieagenten die ook geen idee hadden wat de bedoeling was, konden we gaan rijden. Retourtje Rotterdam onder ME begeleiding dus.

In de bus was inmiddels wel geaccepteerd dat we geen seconde van de wedstrijd zouden zien, er heerste vooral teleurstelling. Met de radio aan hoorde we ter hoogte van Eindhoven dat Pellè de 0-1 had binnengekopt, de vrolijkheid kwam langzaam terug. Ter hoogte van Breda vierden we in de bus de overwinning. Werd het toch nog een beetje een leuke dag, dachten we. Ondertussen reed de ME van Limburg nog steeds voor ons en bij elke op- en afrit ook naast ons zodat we nergens van de snelweg konden, ook niet voor een sanitaire stop. Bij Ridderkerk, toen iedereen dacht dat we bijna terug waren en rustig naar huis konden, trapte de ME bus voor ons ineens hard op de rem, de ME van Limburg werd hier vervangen door nog veel meer ME van Rotterdam. Dit leidde tot een uiterst gevaarlijke situatie op de snelweg met bijna een kettingbotsing tot gevolg. Eenmaal bij de Kuip aangekomen gingen we bij de stoplichten rechtsaf in plaats van rechtdoor naar de parkeerplaats. Bij de tramhalte kwamen we tot stilstand en gingen de deuren open, hierop ging iedereen de bus uit totdat de ME vol gas op de bus en supporters in reed, een aantal zetten het op een lopen aangezien niemand graag door een hond wordt gebeten of door een MEer wordt geslagen om niks.

Iedereen die buiten de bus was, werd gearresteerd en meegenomen, de overgebleven mensen in de bus kregen gezelschap van 6 MEers. Ook nu weer hadden ze geen idee wat de bedoeling was en na een half uurtje stonden we met de bus tussen de hekken bij het spoor (van het uitvak van de Kuip). Ook daar duurde alles weer lang en de MEers in de bus wisten ook niet wat er ging gebeuren.

Een inzittende die ondertussen bijna onwel werd, is met heel veel moeite na een kwartier de bus uit gelaten en verzorgd, er mocht niemand van ons bij hem blijven. Uiteindelijk moesten we 1 voor 1 de bus uit en wat volgde was: een drugscontrole, een zeer grondige fouillering, een id controle, een check of je nog lopende zaken had openstaan en een foto met jou en je id kaart in je handen. Communicatie met de eenheden was totaal onmogelijk. Het enige wat die te melden hadden was: muil houden of je krijgt een klap. Als alles in orde was, werd je de hekken uit begeleid en kon je eindelijk vertrekken.

En de buschauffeur? die had maar één klacht na afloop. Een ME busje was tegen zijn voordeur gereden met schade tot gevolg.

Verder is van enige hulp van de Rotterdamse VBE, fancoaches en/of supporterscoördinator de hele dag geen sprake geweest. Waar zijn zij als je ze echt nodig hebt?!

Een totaal onbegrijpelijke dag, hoe kan je zo met mensen omgaan? SCHAAM JE DIEP!
Bron:frl1908
Wat een verhaal. Onbegrijpelijk dat (als het allemaal zo gegaan is - ik was er niet bij) er dan alleen maar in de media wordt geroepen dat er problemen waren met een bus die bij Born was doorgereden. Hoog tijd voor de waarheid lijkt mij! En op z'n minst excuses!
Brian
 Brian - maandag 11 maart 2013 - 16:15   quote  deeplink  
Wilde dit net plaatsen maar je bent me al voor JanM
Goed dat je dit geplaatst hebt.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 maart 2013 - 17:37   quote  deeplink  
Roda-directeur over incidenten Feyenoord: 'Dit gebeurt bij meerdere clubs'

11724_1354806801_bunder-roda.jpg

"We zijn geschokt dat mensen een onveilig gevoel hebben gehad." Dat zegt algemeen directeur Marcel van den Bunder van Roda JC over de incidenten die gisteren (zondag) plaatsvonden tijdens de thuiswedstrijd tegen Feyenoord.

Op Roda JC TV vertelt hij over de situatie op de tribune, waarvan Van den Bunder benadrukt dat deze duidelijk door mensen als onveilig is aangevoeld. "Helaas heeft een aantal supporters van Feyenoord kaarten kunnen bemachtigen voor vakken van Roda JC. Toen Feyenoord scoorde, lieten ze hun sympathie voor de club zien en dat gaf wrevel."

"Supporters met een clubcard van Roda JC hier uit Limburg komen maar één keer per jaar hier. Juist als Feyenoord op bezoek komt. Dat is lastig te bestrijden. Bij hen is vooraf niet na te gaan voor welke club ze hun sympathie uitstralen," aldus Van den Bunder.

"Bij meerdere clubs gebeurt dit. Het is een goed idee om samen met die clubs hier over te gaan praten. Ook samen met Feyenoord. Ik wil het immers geen Feyenoord-probleem noemen. Want die supporters hebben er gisteren echt een feest van gemaakt. Alleen komen ze wel op een ongeoorloofde manier binnen. Het blijft een lastig probleem om dit te bestrijden."
Bron:Elfvoetbal
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 maart 2013 - 17:38   quote  deeplink  
'Mentaal sterk Feyenoord weet onder druk te presteren'

In gesprek met VI Radio blikt clubwatcher Martijn Krabbendam terug op de 0-1 zege van Feyenoord op bezoek bij Roda JC, waardoor de Rotterdammers op gelijke hoogte kwamen met PSV.

RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 maart 2013 - 22:06   quote  deeplink  
Reacties na Roda JC Kerkrade - Feyenoord 10 maart 2013

Mitchell Donald en Martijn Monteyne geven een eerste reactie na afloop van het met 0-1 verloren competitieduel tegen Feyenoord. Namens de Rotterdammers maakte Pellè de winnende.

RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 maart 2013 - 22:07   quote  deeplink  
Roda JC Kerkrade - Feyenoord [samenvatting] 10 maart 2013

RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 maart 2013 - 22:08   quote  deeplink  
Burgemeester Kerkrade wil voortaan identificatieplicht



Burgemeester Jos Som van Kerkrade vindt dat de voetbalrellen, zondag in Kerkrade, consequenties moeten krijgen. Som steunt collega Eurlings van de gemeente Valkenburg. Eurlings verklaarde eerder op L1 tijdens de weekenden geen risico-wedstrijden meer in Zuid-Limburg te willen zien. Ook voor Som zijn de rellen, na afloop van de wedstrijd Roda tegen Feyenoord, onacceptabel. Hij vindt dat voor risicowedstrijden een identificatieplicht moet worden ingesteld. Donderdag heeft de burgemeester van Kerkrade overleg met Roda JC.

Algemeen directeur Roda JC wil overleg met andere clubs
Roda JC Kerkrade reageert bij monde van algemeen directeur Marcel van den Bunder tegenover Roda JC TV op de ontstane onrust die ontstond op de tribunes tijdens Roda JC Kerkrade - Feyenoord. "We zijn geschokt dat mensen een onveilig gevoel hebben gehad", aldus Van den Bunder. ''Het baart ons wel zorgen. Het enige wat je zou kunnen doen is dat je zegt dat alleen seizoenkaarthouders het stadion mogen betreden. Ik weet niet of dat de oplossing is. Misschien moeten we met andere clubs er eens over gaan praten, óók met Feyenoord.'
Bron:L1.nl
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 maart 2013 - 07:42   quote  deeplink  
Schande Feyenoordsupporters teruggestuurd



rjc-fey-partybus-0.jpg

rjc-fey-partybus-1.jpg

rjc-fey-partybus-21.jpg

rjc-fey-partybus-3.jpg

rjc-fey-partybus-5.jpg

rjc-fey-partybus-6.jpg

rjc-fey-partybus-7.jpg
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 12 maart 2013 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2013 - 07:42 schreef RenatoBos het volgende:
Schande Feyenoordsupporters teruggestuurd

[ filmpje ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Het zal eens niet zo zijn !! Meldplicht is meldplicht, en als men daar zich niet aan hou. Terug sturen , prima gedaan van de ME. Het wordt de hoogste tijd dat het tuig eruit wordt gehaald zodat de 'goede en trouwe' supporters de wedstrijden kunnen bezoeken. Nu zal er in die bus wel weer een groep welwillende supporters de dupe geworden zijn van een paar malloten ...
tomson
 tomson - dinsdag 12 maart 2013 - 09:52   quote  deeplink  
Je klinkt als een veldwachter uit 1954.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 maart 2013 - 10:08   quote  deeplink  
We waren 5 minuten te laat, dus hebben we besloten maar door te rijden.
Daar gaat het dus mis, zelf besluiten nemen en je niet houden aan de afspraken.
Gevolg is dat men geen idee heeft wat voor bus er richting stadion gaat en welke mensen er in zitten..

Dus tsja, verkeerde keuze, verkeerde afloop.
craven
 craven - dinsdag 12 maart 2013 - 10:28   quote  deeplink  
storm...glas water...
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 12 maart 2013 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2013 - 09:52 schreef tomson het volgende:
Je klinkt als een veldwachter uit 1954.
Ik vond het alleen maar goed dat men die bus terug naar Rotterdam heeft gestuurd !!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 12 maart 2013 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2013 - 09:52 schreef tomson het volgende:
Je klinkt als een veldwachter uit 1954.
En jammer dat die er niet meer zijn , dan waren de rotte appels allang achter de tralies gezet ...
sevillana
 sevillana - dinsdag 12 maart 2013 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2013 - 09:52 schreef tomson het volgende:
Je klinkt als een veldwachter uit 1954.
Bromsnor?
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 12 maart 2013 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2013 - 11:02 schreef sevillana het volgende:

[..]

Bromsnor?
Speciaal voor jou? Doet ie wel, ha haha ha haha
tomson
 tomson - dinsdag 12 maart 2013 - 11:09   quote  deeplink  
Ha haha ha haha
JanM
 JanM - dinsdag 12 maart 2013 - 13:13   quote  deeplink  
En de moraalridder hangt weer onder zijn paard ... zucht
sevillana
 sevillana - dinsdag 12 maart 2013 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2013 - 11:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Speciaal voor jou? Doet ie wel, ha haha ha haha
nog steeds zoekende naar de klepel? ... ;)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 13 maart 2013 - 16:07   quote  deeplink  
Even voor de zeikerdjes onder ons: die niet gegeven penalty (BMI schoffelde Malki genadeloos neer) had volgens iedereen.... jaja, iedereen een penalty moeten zijn..., maar ben ik nou gek of trapt die Malki zelf tegen de hak van BMI, waarop hij zich vervolgens maar al te graag laat vallen? Ik heb het nog een stuk of wat keren langs zien komen, maar ik vraag me af of de scheidsrechter het misschien gewoon goed had... Wat jullie?
Wim2
 Wim2 - woensdag 13 maart 2013 - 17:49   quote  deeplink  
Hij gaat niet voor de bal. Enkel voor de penalty. Martins Indi raakt hem maar Malki heeft alleen oog voor de penalty en volgt de bal niet eens.

Bovendien als je een beetje een man bent laat blijf je gewoon staan zoals Schaken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 maart 2013 door Wim2 --
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 maart 2013 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 16:07 schreef Arie.Klooster het volgende:
Even voor de zeikerdjes onder ons: die niet gegeven penalty (BMI schoffelde Malki genadeloos neer) had volgens iedereen.... jaja, iedereen een penalty moeten zijn..., maar ben ik nou gek of trapt die Malki zelf tegen de hak van BMI, waarop hij zich vervolgens maar al te graag laat vallen? Ik heb het nog een stuk of wat keren langs zien komen, maar ik vraag me af of de scheidsrechter het misschien gewoon goed had... Wat jullie?
Gek genoeg heb ik dezelfde twijfel, bovendien ging BRUNO wel degelijk voor de bal.
Wim2
 Wim2 - woensdag 13 maart 2013 - 20:05   quote  deeplink  
Man dat Roda moet niet zo zeiken. Als we gewoon onze kansen begin tweede helft hadden afgemaakt stond het 0-3 dan had je niemand over die pingel gehoord.

Ik hoop dat ze degraderen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 maart 2013 - 21:24   quote  deeplink  
lalalalalalala
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 maart 2013 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 21:24 schreef FR-Henk het volgende:
lalalalalalala
Moeilijk?
tomson
 tomson - woensdag 13 maart 2013 - 21:56   quote  deeplink  
Bij vlagen
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 maart 2013 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 21:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Moeilijk?
't Is wennen.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 13 maart 2013 - 23:01   quote  deeplink  
welnee, gwn 0-1
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 maart 2013 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 23:01 schreef hoogvliet010 het volgende:
welnee, gwn 0-1
Ik ben tegen.
Gewoon, omdat het kan.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 13 maart 2013 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 23:02 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik ben tegen.
Gewoon, omdat het kan.
Oke Wim2! :)
tomson
 tomson - donderdag 14 maart 2013 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 23:02 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik ben tegen.
Gewoon, omdat het kan.
Durfal !
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 14 maart 2013 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 20:05 schreef Wim2 het volgende:
Man dat Roda moet niet zo zeiken. Als we gewoon onze kansen begin tweede helft hadden afgemaakt stond het 0-3 dan had je niemand over die pingel gehoord.

Ik hoop dat ze degraderen.
Dat vroeg ik toch niet, dove...
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 maart 2013 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 23:02 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik ben tegen.
Gewoon, omdat het kan.
maar dan ben ik voor.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 03 april 2013 - 20:39   quote  deeplink  
c605adbb2d0d9acd5ad75a1140aac969.png

aboutaleb.gif

Een groepje Feyenoordsupporters wil dat burgemeester Aboutaleb van Rotterdam zijn woorden terugneemt over een incident voorafgaand aan de wedstrijd bij Roda JC.

De supportersbus werd in het zicht van het stadion stopgezet en teruggestuurd naar Rotterdam. Aboutaleb zei op Radio Rijnmond dat er ongeregeldheden waren, maar supporter Marcel zegt dat er niets aan de hand was.

De bus werd volgens hem plotseling door de politie tot stilstand gebracht en gedwongen om te keren. Later bleek dat de chauffeur zich niet volgens de regels bij een controleplaats zou hebben gemeld.

De supporters vinden sowieso dat zij doelwit zijn van overdreven zoekacties door de autoriteiten. Marcel vreest in het stadion zelfs lipleescamera's om de gesprekken van de fans af te luisteren. Volgens Aboutaleb zijn daar in Engeland goede ervaringen mee om kwetsende spreekkoren tegen te gaan.

Uit protest tegen de lipleescamera's willen sommige Feyenooord supporters mondkapjes gaan dragen.
Bron:Rijnmond
tomson
 tomson - woensdag 03 april 2013 - 20:41   quote  deeplink  
Mondkapjes... Beetje overdreven. We hebben toch gezien hoe de Sneijdertjes en de Van Bommeltjes dat aanpakken ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Roda JC - Feyenoord (zondag 10 maart 12:30) 0-1









0.0106310