|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Als een ploeg zich ingraaft...dan moet je extra zorgvuldig zijn...en natuurlijk creatief...de passes moeten aankomen en op snelheid....dan speel je die ploeg kapot... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vind Ajax prima spelen, vlak voor de eerste goal zat ik me net af te vragen waarom Schone uberhaubt weer mocht spelen, en toen gaf hij die hele mooie assist, heel goed en rustig afgemaakt door Sigthorson.
Eigenlijk haalt iedereen wel een voldoenden, al vind ik Poulsen wederom echt veel te veel vertragen, het lijkt wel alsog de rest dat bij vlagen overneemt.
Blind begint trouwens echt beter en beter te worden, hij wint ook vrijwel ieder fysiek duel vandaag, dekt heel goed door, verdedigd vooruit en doet aan de bal vrijwel alles goed..
Vind dat van Rhijn verdedigend toch echt heel onzeker oogt en dat is wel raar aangezien hij terecht alom geprezen werd door zijn goede verdedigen in de eerste weken na zijn debuut... Wel een hele mooie voorzet waar de 2-0 uitkomt. Ook een hele goede actie van Eriksen daar die de rust bewaard en kiest voor de voorzet van een ander i.p.v. de actie zelf te maken in de 16, dat laatste is iets dat Fischer in mijn ogen net iets te veel doet, daardoor loopt hij zich vaak vast..
De gehele ploeg lijkt trouwens fysiek beter in elkaar te zitten dan een paar weken terug.. Misschien dat dit toch te maken heeft met die twee wedstrijden spelen in de week.
Hopelijk kunnen ze dit doorzetten en deze wedstrijd goed uitspelen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 15:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Neem mijn woorden terug Remco...twee assists van Schone...twee doelpunten....geweldig... 1 maar die andere was van van Rhijn.. Maar vind hem trouwens helemaal niet goed spelen hoor, Schone heeft echt veel te vaak veel tijd nodig.. Speelt een voldoende, maar zit in mijn optiek tegen zijn max aan qua kunnen, en dat is echt niet goed genoeg..
je zag het met die combinatie op het middenveld waarbij Eriken en Fischer de bal 1 keer raken, Schone de bal ook in 1 keer door moet spelen en dat gewoon niet aankon daar.. Ook bij die corner laat hij die bal dom opstuiten door een verkeerde aanname.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 15:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:Als een ploeg zich ingraaft...dan moet je extra zorgvuldig zijn...en natuurlijk creatief...de passes moeten aankomen en op snelheid....dan speel je die ploeg kapot... Pec graaft zich niet zozeer in, dat willen ze namelijk helemaal niet, Ajax dringt PEC gewoon terug door het dominantie balbezit dat Ajax vrijwel altijd wel heeft..
Vind alleen wel dat Ajax te weinig kansen creert vandaag, eigenlijk maar twee, die gaan er beiden in en dus speelt Ajax "goed", vorige twee thuiswedstrijden hadden we in de eerste helft meer kansen dan nu alleen scoorden we niet.. Tsjaa, wat is dan de definitie van goed. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 15:28 schreef remco k het volgende:[..] Pec graaft zich niet zozeer in, dat willen ze namelijk helemaal niet, Ajax dringt PEC gewoon terug door het dominantie balbezit dat Ajax vrijwel altijd wel heeft.. Vind alleen wel dat Ajax te weinig kansen creert vandaag, eigenlijk maar twee, die gaan er beiden in en dus speelt Ajax "goed", vorige twee thuiswedstrijden hadden we in de eerste helft meer kansen dan nu alleen scoorden we niet.. Tsjaa, wat is dan de definitie van goed. Tegen Rjc niet hoor, had Blind 1 goede kans in de 1ehelft meer niet. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Wisseltje voor Fischer, doe Derk er maar in.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Weer fout van de grens!!! Pffff
En jezus Eriksen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Weer veel kansen verneukt na rust |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Nice avatar hoor:-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Idd, ongelooflijk man! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Vind Siem sterk spelen, jaagt het deze laatste minutennog ff aan. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Pijnvrij potje.
Geen schot op doel van Zwolle. Het enige dat wat jammer is is dat Ajax niet echt aan het doelsaldo heeft gewerkt. Ook geen kaarten. Prima potje. Niet geweldig maar degelijk zat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Eriksen en Siem vandaag alleen goed bij momenten, Eriksen heel goed bij de 1-0 en nog veel beter bij de 3-0, verder heel hard gewerkt, veel ballen veroverd maar verder niet veel gezien, moet die bal alleen op de keeper natuurlijk maken. Siem maakt knap en heel scherp de 2-0, verder ook heel hard gewerkt maar niet uitgeblonken verder, wel heel mooie pass op Eriksen.
Vond Schone veruit de minste vandaag bij Ajax, heel veel balverlies, heel vaak dat die de bal kon geven maar door onhandigheid kon hij die bal telkens weer niet geven. Vind het echt de minste Ajacied op het veld, daarnaast weer Poulsen heel matig, vertraagd alleen maar.
En veruit de beste man op het veld Daley Blind. Ieder duel gewonnen zowat, super goed in het doordekken vandaag. Gewoon heel erg goed, en als ie zo blijft spelen mag Ajax in zijn handjes knijpen als hij uberhaubt wil bijtekenen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 16:30 schreef remco k het volgende:Eriksen en Siem vandaag alleen goed bij momenten, Eriksen heel goed bij de 1-0 en nog veel beter bij de 3-0, verder heel hard gewerkt, veel ballen veroverd maar verder niet veel gezien, moet die bal alleen op de keeper natuurlijk maken. Siem maakt knap en heel scherp de 2-0, verder ook heel hard gewerkt maar niet uitgeblonken verder, wel heel mooie pass op Eriksen. Vond Schone veruit de minste vandaag bij Ajax, heel veel balverlies, heel vaak dat die de bal kon geven maar door onhandigheid kon hij die bal telkens weer niet geven. Vind het echt de minste Ajacied op het veld, daarnaast weer Poulsen heel matig, vertraagd alleen maar. En veruit de beste man op het veld Daley Blind. Ieder duel gewonnen zowat, super goed in het doordekken vandaag. Gewoon heel erg goed, en als ie zo blijft spelen mag Ajax in zijn handjes knijpen als hij uberhaubt wil bijtekenen.. Vond Fischer ook niet sterk hoor... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Van Rhijn eerste helft, de goal die Ajax maakt, Siggie nog op de lat...Die bal van Blind inderdaad, en nog wat goede schoten uit de tweede lijn.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vind hem voldoende spelen, mag alleen wel eens iets meer oog hebben voor zijn medespelers, en ondanks dat hij niet geweldig speelde, was hij wel heel dreigend, voerde alleen wat acties te ver door.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Prima wedstrijd opzich. Alleen veel te veel kansen weer mis. Ook fischer die te vaak onhandig buitenspel stond. Maar we staan eindelijk op 1. Voor psv ben ik eigenlijk al niet bang meer. Feyenoord gaat denk ik.onze concurrent worden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Toch moeten we gewoon nog uit naar PSV, en die westrijd win je niet 123 en daar kun je gewoon verliezen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 16:33 schreef remco k het volgende:[..] Van Rhijn eerste helft, de goal die Ajax maakt, Siggie nog op de lat...Die bal van Blind inderdaad, en nog wat goede schoten uit de tweede lijn.. Sigi op de lat was 2e helft jij had het over de 1e ook niet echt dreigende schoten 1e helft toen hoor. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 16:37 schreef remco k het volgende:Toch moeten we gewoon nog uit naar PSV, en die westrijd win je niet 123 en daar kun je gewoon verliezen.. Eerst maar eens naar Alkmaar Remco... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 16:43 schreef NatjosFC het volgende:[..] Sigi op de lat was 2e helft jij had het over de 1e ook niet echt dreigende schoten 1e helft toen hoor. Omdat ik het poste na de 1e helft...Pffffffffff...kan toch niet oordelen over de tweede helft als ie nog gespeeld moet worden.. Die schoten waren er trouwens wel degelijk ook in de eerste helft.. En die bal van Ricardo ook.. Ajax krijgt vrijwel altijd de eerste kans, en die gaat er te vaak niet in.. Zelfs in ALLE CL wedstrijden dit seizoen kreeg Ajax de eerste kans.. Zelfs uit en thuis tegen Madrid.. Daar gaat het om, niet om 1 wedstrijd waarbij het wel of niet zo zou zijn.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hij heeft het toch over PSV of niet soms!!! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 16:30 schreef remco k het volgende:Eriksen en Siem vandaag alleen goed bij momenten, Eriksen heel goed bij de 1-0 en nog veel beter bij de 3-0, verder heel hard gewerkt, veel ballen veroverd maar verder niet veel gezien, moet die bal alleen op de keeper natuurlijk maken. Siem maakt knap en heel scherp de 2-0, verder ook heel hard gewerkt maar niet uitgeblonken verder, wel heel mooie pass op Eriksen. Vond Schone veruit de minste vandaag bij Ajax, heel veel balverlies, heel vaak dat die de bal kon geven maar door onhandigheid kon hij die bal telkens weer niet geven. Vind het echt de minste Ajacied op het veld, daarnaast weer Poulsen heel matig, vertraagd alleen maar. En veruit de beste man op het veld Daley Blind. Ieder duel gewonnen zowat, super goed in het doordekken vandaag. Gewoon heel erg goed, en als ie zo blijft spelen mag Ajax in zijn handjes knijpen als hij uberhaubt wil bijtekenen.. vond van rhijn veruit de minste op het veld, erg vaak balverlies. blind terecht de Man of the Match, is uit aan het groeien tot mister ajax!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Ja, probeerde er mee aan te geven dat ik in Az ook een erg lastige pot zie die je zo maar kunt verliezen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 16:53 schreef NatjosFC het volgende:[..] Ja, probeerde er mee aan te geven dat ik in Az ook een erg lastige pot zie die je zo maar kunt verliezen. Dat is zeker zo..
Als we het dan trouwens over kansen missen hebben... Twente Vitesse aan het kijken?? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 16:49 schreef dege het volgende:[..] vond van rhijn veruit de minste op het veld, erg vaak balverlies. blind terecht de Man of the Match, is uit aan het groeien tot mister ajax!! Kweet niet, vond Ricardo er vermoeid uitzien. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 17:01 schreef remco k het volgende:[..] Dat is zeker zo.. Als we het dan trouwens over kansen missen hebben... Twente Vitesse aan het kijken?? ja, die van Jansen pffff |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 16:53 schreef NatjosFC het volgende:[..] Ja, probeerde er mee aan te geven dat ik in Az ook een erg lastige pot zie die je zo maar kunt verliezen. Zeker AZ uit. Toch een beetje onze angsgegner. Ik blijf ze toch voetballend goed vinden. Psv uit zie ik ons sowuezo niet winnen. Dan krijg je nog NAC en groningen uit. Ook verre van makkelijk. Thuis nog tegen NEC, heracles en heerenveel. Ook daar zullen we aardig tegen moeten voetballen. Alleen willem II zou een makkie moeten zijn. We zijn er nog lang niet. Feyenoord is voor mij favoriet nu |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 17:39 schreef Loetje het volgende:[..] Zeker AZ uit. Toch een beetje onze angsgegner. Ik blijf ze toch voetballend goed vinden. Psv uit zie ik ons sowuezo niet winnen. Dan krijg je nog NAC en groningen uit. Ook verre van makkelijk. Thuis nog tegen NEC, heracles en heerenveel. Ook daar zullen we aardig tegen moeten voetballen. Alleen willem II zou een makkie moeten zijn. We zijn er nog lang niet. Feyenoord is voor mij favoriet nu volledig mee eens, maar vind NAC en Groningen zeker winbaar, herinner me Groningen uit in de beker als een makkie. jij?
en ik zie Ajax als titel favoriet. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 17:44 schreef NatjosFC het volgende:[..] volledig mee eens, maar vind NAC en Groningen zeker winbaar, herinner me Groningen uit in de beker als een makkie. jij? en ik zie Ajax als titel favoriet. Pec Zwolle....geen twijfel mogenlijk |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Volgend jaar denk ik. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee man.......dit jaar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 maart 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 17:44 schreef NatjosFC het volgende:[..] volledig mee eens, maar vind NAC en Groningen zeker winbaar, herinner me Groningen uit in de beker als een makkie. jij? en ik zie Ajax als titel favoriet. Nac en groningen zijn zeker te winnen. Maar zijn kwaaie potten. Avondje nac is altijd lastig en groningen winnen we niet vaak uit in de,eredivisie. Beker is altijd anders |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Je kan elke pot verliezen. Een middag er niet staan en het is zo gebeurt. De krakers zijn toch PSV en AZ. De rest is echt een kwestie van scherp blijven en niet gemakzuchtig worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Helemaal met Eide eens.. PSV en volgende week AZ zijn de twee moeilijkste potten. Al moet AZ gezien de positie op de ranglijst wel moeten kunnen..
Maar wat misschien wel de doorslag zal geven in het kampioenschap.. Op Vitesse na heeft niemand in de ED van Ajax kunnen winnen tot nu toe. Er is gewoon niet makkelijk te winnen van dit Ajax.
Veel mensen klagen ook over het spel van Ajax terwijl alle trainers tegen wie Ajax heeft gespeeld juist zeggen dat ajax zo goed is, zelfs Verbeek zei dat en gaf eerlijk toe dat AZ het gewoon heel erg moeilijk had in de bekerwedstrijd, en daar speelde niet eens onze beste basis.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 15:26 schreef remco k het volgende:[..] 1 maar die andere was van van Rhijn.. Maar vind hem trouwens helemaal niet goed spelen hoor, Schone heeft echt veel te vaak veel tijd nodig.. Speelt een voldoende, maar zit in mijn optiek tegen zijn max aan qua kunnen, en dat is echt niet goed genoeg.. je zag het met die combinatie op het middenveld waarbij Eriken en Fischer de bal 1 keer raken, Schone de bal ook in 1 keer door moet spelen en dat gewoon niet aankon daar.. Ook bij die corner laat hij die bal dom opstuiten door een verkeerde aanname.. Klopt helemaal |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 16:37 schreef remco k het volgende:Toch moeten we gewoon nog uit naar PSV, en die westrijd win je niet 123 en daar kun je gewoon verliezen.. Dat denk ik ook ja...wordt een helse topper... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 17:39 schreef Loetje het volgende:[..] Zeker AZ uit. Toch een beetje onze angsgegner. Ik blijf ze toch voetballend goed vinden. Psv uit zie ik ons sowuezo niet winnen. Dan krijg je nog NAC en groningen uit. Ook verre van makkelijk. Thuis nog tegen NEC, heracles en heerenveel. Ook daar zullen we aardig tegen moeten voetballen. Alleen willem II zou een makkie moeten zijn. We zijn er nog lang niet. Feyenoord is voor mij favoriet nu Beter een niet te makkelijk programma hebben, want nu weten ze dat het er op of er onder is... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 19:17 schreef remco k het volgende:Helemaal met Eide eens.. PSV en volgende week AZ zijn de twee moeilijkste potten. Al moet AZ gezien de positie op de ranglijst wel moeten kunnen.. Maar wat misschien wel de doorslag zal geven in het kampioenschap.. Op Vitesse na heeft niemand in de ED van Ajax kunnen winnen tot nu toe. Er is gewoon niet makkelijk te winnen van dit Ajax.Veel mensen klagen ook over het spel van Ajax terwijl alle trainers tegen wie Ajax heeft gespeeld juist zeggen dat ajax zo goed is, zelfs Verbeek zei dat en gaf eerlijk toe dat AZ het gewoon heel erg moeilijk had in de bekerwedstrijd, en daar speelde niet eens onze beste basis.. en daarom gaan we ook niet verliezen in de lampenstad! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Overigens is er na vandaag op zich niets veranderd. Vanwege het doelsaldo heeft PSV het nog altijd in eigen hand, en Ajax natuurlijk ook. Feyenoord komt pas in beeld als ze OF heel veel goals inlopen op PSV EN als Ajax punten laat liggen.
Ajax en PSV hebben het vanwege de onderlinge pot nog beide in eigen hand. Dat zal Advocaat nu ook wel willen benadrukken richting zijn ploeg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 20:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Beter een niet te makkelijk programma hebben, want nu weten ze dat het er op of er onder is... Klopt.,maar tegen willem II win je op 40% nog. Maar tegen de,rest niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 20:58 schreef Eide het volgende:Overigens is er na vandaag op zich niets veranderd. Vanwege het doelsaldo heeft PSV het nog altijd in eigen hand, en Ajax natuurlijk ook. Feyenoord komt pas in beeld als ze OF heel veel goals inlopen op PSV EN als Ajax punten laat liggen. Ajax en PSV hebben het vanwege de onderlinge pot nog beide in eigen hand. Dat zal Advocaat nu ook wel willen benadrukken richting zijn ploeg. Toch wel een verschil, PSV moet van Ajax winnen waar ze eerder aan een gelijk spel genoeg zouden hebben gehad.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nou ja, Willem II, NEC, Heracles en Grongingen moeten potjes zijn die Ajax op routine moet kunnen pakken. NAC uit kan listig zijn maar heeft niet de klasse normaliter om echt pittig te zijn. H'veen zit in een goede flow en is voor mij de gevaarlijkste pot van de "kleintjes".
AZ op half 1 is gewoon moeilijk ondanks de ranglijst. Tegen PSV wordt het beslist.
Zo 17-03-2013 12:30 AZ - Ajax Zo 31-03-2013 16:30 Ajax - NEC Zo 07-04-2013 16:30 Ajax - Heracles Almelo Zo 14-04-2013 16:30 PSV - Ajax Vr 19-04-2013 20:00 Ajax - sc Heerenveen Za 27-04-2013 20:45 NAC Breda - Ajax Zo 05-05-2013 12:30 Ajax - Willem II Zo 12-05-2013 14:30 FC Groningen - Ajax |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 21:04 schreef remco k het volgende:[..] Toch wel een verschil, PSV moet van Ajax winnen waar ze eerder aan een gelijk spel genoeg zouden hebben gehad.. Correct, maar toch heeft PSV het nog in eigen hand. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 15:24 schreef remco k het volgende:Vind Ajax prima spelen, vlak voor de eerste goal zat ik me net af te vragen waarom Schone uberhaubt weer mocht spelen, en toen gaf hij die hele mooie assist, heel goed en rustig afgemaakt door Sigthorson. Eigenlijk haalt iedereen wel een voldoenden, al vind ik Poulsen wederom echt veel te veel vertragen, het lijkt wel alsog de rest dat bij vlagen overneemt. Blind begint trouwens echt beter en beter te worden, hij wint ook vrijwel ieder fysiek duel vandaag, dekt heel goed door, verdedigd vooruit en doet aan de bal vrijwel alles goed.. Vind dat van Rhijn verdedigend toch echt heel onzeker oogt en dat is wel raar aangezien hij terecht alom geprezen werd door zijn goede verdedigen in de eerste weken na zijn debuut... Wel een hele mooie voorzet waar de 2-0 uitkomt. Ook een hele goede actie van Eriksen daar die de rust bewaard en kiest voor de voorzet van een ander i.p.v. de actie zelf te maken in de 16, dat laatste is iets dat Fischer in mijn ogen net iets te veel doet, daardoor loopt hij zich vaak vast.. De gehele ploeg lijkt trouwens fysiek beter in elkaar te zitten dan een paar weken terug.. Misschien dat dit toch te maken heeft met die twee wedstrijden spelen in de week. Hopelijk kunnen ze dit doorzetten en deze wedstrijd goed uitspelen... Je mag van iemand die bij ajax speelt, zo'n pass als wat Schone gaf, toch wel verwachten??! Ik heb mij namelijk weer dood zitten ergeren aan dat vertragen van hem. Samen met Poulsen. Die twee temporiseren zoveel bij Ajax. Blind is gewoon heel goed bezig. Hij is op een andere manier aan het dekken want hij wordt zelden voorbij gespeeld en/of geklopt op snelheid hij zit er heel kort bovenop. deze jongen mag van mij ajacied van het jaar worden. Ajax voetbalt van alle clubs bovenin het makkelijkst. Wat ons nog kan opbreken is dat wij een stukje gif missen in onze selectie en het allemaal koorknaapjes zijn maar laten we hopen dat ze het dan voetballend gaan redden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat wel, maar dan moeten ze van Ajax winnen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Ajax moet in principe ook winnen aangezien 010 er anders overheen komt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 21:06 schreef Brandje het volgende:[..] Je mag van iemand die bij ajax speelt, zo'n pass als wat Schone gaf, toch wel verwachten??! Ik heb mij namelijk weer dood zitten ergeren aan dat vertragen van hem. Samen met Poulsen. Die twee temporiseren zoveel bij Ajax. Blind is gewoon heel goed bezig. Hij is op een andere manier aan het dekken want hij wordt zelden voorbij gespeeld en/of geklopt op snelheid hij zit er heel kort bovenop. deze jongen mag van mij ajacied van het jaar worden. Ajax voetbalt van alle clubs bovenin het makkelijkst. Wat ons nog kan opbreken is dat wij een stukje gif missen in onze selectie en het allemaal koorknaapjes zijn maar laten we hopen dat ze het dan voetballend gaan redden Ik vond Schone verder ook niet goed spelen en zie hem liever niet in de basis..
Wat vond je trouwens van de Jong vandaag.. Hoor er veel verschillende reacties op. De een zegt dat ie verschrikkelijk slecht was..
Persoonlijk vond ik hem wel redelijk goed achteraf gezien, hij is bij twee goals betrokken. Liep heel veel dicht, paar leuke combinaties.. Ja vond hem eigenlijk best goed..
Jij? |
|
|
|