|
|
remco k
|
|
|
quote: Klopt, maar heb toch het gevoel dat die nog 1 of 2 PEc potjes gaan spelen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 21:11 schreef remco k het volgende:[..] Klopt, maar heb toch het gevoel dat die nog 1 of 2 PEc potjes gaan spelen.. tja, Utrecht en Vitesse hebben ze zeker nog niet gewonnen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heerenveen krijgen ze ook nog toch? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vond De Jong prima vandaag. Eriksen ook trouwens.
Het is allemaal niet oogstrelend mooi waardoor de fan in ons al snel ontevreden is maar uiteindelijk had het ook 6-0 kunnen zijn, geeft Ajax NIETS weg en werd vrijwel elk balbezit van PEC op het middenveld al onschadelijk gemaakt. Dan kan je niet anders dan concluderen dat het middenveld prima bezig is geweest.
Overigens, heb mijn woorden over Blind moeten inslikken, ik dreig mijn woorden over Poulsen toch ook in te moeten gaan slikken.
Ten slotte het interview met de coach van PEC na de wedstrijd. Let op op het einde als het gaat over de aanvallende intenties van Ajax en het plaagstootje richting Advocaat.
http://eredivisielive.nl/video/119987-langeler-we-hebben-volledig-verdiend-verloren-vandaag.html |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 21:15 schreef Eide het volgende:Ik vond De Jong prima vandaag. Eriksen ook trouwens. Het is allemaal niet oogstrelend mooi waardoor de fan in ons al snel ontevreden is maar uiteindelijk had het ook 6-0 kunnen zijn, geeft Ajax NIETS weg en werd vrijwel elk balbezit van PEC op het middenveld al onschadelijk gemaakt. Dan kan je niet anders dan concluderen dat het middenveld prima bezig is geweest. Overigens, heb mijn woorden over Blind moeten inslikken, ik dreig mijn woorden over Poulsen toch ook in te moeten gaan slikken. Ten slotte het interview met de coach van PEC na de wedstrijd. Let op op het einde als het gaat over de aanvallende intenties van Ajax en het plaagstootje richting Advocaat. http://eredivisielive.nl/video/119987-langeler-we-hebben-volledig-verdiend-verloren-vandaag.html Wat dan, vond jij Poulsen eerst wel goed dan? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: jep, over 2 weken uit in H'veen. 2 lastigen voor Feyenoord, met Utrecht en H'veen.
Ajax krijgt AZ uit en NEC thuis
en PSV speelt tegen RKC thuis en RJC uit. Roda uit altijd lastig en RKC vorige keer van verloren... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nee, juist niet, maar naar mate het seizoen vordert vind ik hem wel beter worden. Hij komt wel loopvermogen tekort maar wordt op routine wel steeds belangrijker. Hij doet ook geen rare dingen meer wat wel prettig is.
Aanvallend vind ik het grootste verschil. Voorheen probeerde hij op te bouwen. Dat doet hij niet meer. Hij neemt Moisander over en Moisander mag dan de opbouw verzorgen. Dat zie je vandaag goed terug bij de 1-0. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: f'noord moet nog naar Heerenveen en DH toe. krijgen Utrecht en Vitesse nog thuis dus die winnen echt niet alle acht de wedstrijden |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 21:10 schreef remco k het volgende:[..] Ik vond Schone verder ook niet goed spelen en zie hem liever niet in de basis.. Wat vond je trouwens van de Jong vandaag.. Hoor er veel verschillende reacties op. De een zegt dat ie verschrikkelijk slecht was.. Persoonlijk vond ik hem wel redelijk goed achteraf gezien, hij is bij twee goals betrokken. Liep heel veel dicht, paar leuke combinaties.. Ja vond hem eigenlijk best goed.. Jij? De jong speelde aardig. Schijnt nu in de gaten te hebben dta hij in het gat moet duiken wat Siggi laat vallen als hij zich aanbiedt. Maar het blijft een beperkte speler voor de plek waar hij nu staat. Als ik even zie wat die kliene Eriksen doet bij de 3-0 dan loopt het kwijl uit mijn mond. jammer dat hij dat te weinig doet maar wat een klasse |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 21:15 schreef Eide het volgende:Ik vond De Jong prima vandaag. Eriksen ook trouwens. Het is allemaal niet oogstrelend mooi waardoor de fan in ons al snel ontevreden is maar uiteindelijk had het ook 6-0 kunnen zijn, geeft Ajax NIETS weg en werd vrijwel elk balbezit van PEC op het middenveld al onschadelijk gemaakt. Dan kan je niet anders dan concluderen dat het middenveld prima bezig is geweest. Overigens, heb mijn woorden over Blind moeten inslikken, ik dreig mijn woorden over Poulsen toch ook in te moeten gaan slikken. Ten slotte het interview met de coach van PEC na de wedstrijd. Let op op het einde als het gaat over de aanvallende intenties van Ajax en het plaagstootje richting Advocaat. http://eredivisielive.nl/video/119987-langeler-we-hebben-volledig-verdiend-verloren-vandaag.html Pouls2en begint inderdaad wat meer door te dekken en lijkt de middencirkel uit de durven komen maar speelt nog teveel ballen terug op de CV terwijl dat helemaal niet nodig is. Blind is een held. Nog wat meer werken aan zijn voorzetten en je hebt een back voor de komende jaren. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 21:33 schreef Brandje het volgende:[..] Pouls2en begint inderdaad wat meer door te dekken en lijkt de middencirkel uit de durven komen maar speelt nog teveel ballen terug op de CV terwijl dat helemaal niet nodig is. Blind is een held. Nog wat meer werken aan zijn voorzetten en je hebt een back voor de komende jaren. Ik vind dat juist goed van Poulsen. Bal afpakken en asap inleveren. Laat het opbouwen maar aan Toby en Niklas over. Doordat Poulsen dan overneemt kunnen zij ook veel meer meedoen. Dat zie je goed aan Moisander de afgelopen paar wedstrijden. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 21:33 schreef Brandje het volgende:[..] Blind is een held. Nog wat meer werken aan zijn voorzetten en je hebt een back voor de komende jaren. ... En terecht Man Of The Match!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 21:41 schreef Eide het volgende:[..] Ik vind dat juist goed van Poulsen. Bal afpakken en asap inleveren. Laat het opbouwen maar aan Toby en Niklas over. Doordat Poulsen dan overneemt kunnen zij ook veel meer meedoen. Dat zie je goed aan Moisander de afgelopen paar wedstrijden. Nee dat vind ik te makkelijk. En ik heb het niet over bal afpakken en inleveren maar juist bij de opbouw doet hij dat ook. Ik was,ben en wordt geen fan van Poulsen. Hij is bij zo ongelooflijk tegendoelpunten de fout in gegaan, of dat hij slap uit verdedigde. Brengt nooit wat extra. Kijk eens hoe die kleine Anita dat vorig deed. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 21:44 schreef Brandje het volgende:[..] Nee dat vind ik te makkelijk. En ik heb het niet over bal afpakken en inleveren maar juist bij de opbouw doet hij dat ook. Ik was,ben en wordt geen fan van Poulsen. Hij is bij zo ongelooflijk tegendoelpunten de fout in gegaan, of dat hij slap uit verdedigde. Brengt nooit wat extra. Kijk eens hoe die kleine Anita dat vorig deed. Anita is van een heel andere orde. Neemt niet weg dat Poulsen hoe langer hoe meer doet waar hij voor is, namelijk voor de verdediging aanvallen afstoppen.
In het begin wat het echt dramatisch maar ondertussen is hij toch een nuttige speler geworden. Ik zal ook geen fan van hem worden en hij heeft echt de klasse van Anita niet maar doordat zijn speelwijze is veranderd is hij wel beter in z'n element gekomen.
We hebben het al vaker gezegd maar Blind als CVM zie ik echt zitten. Laat Boilesen en Dijks maar knokken voor de linksback plek. Ik moet nog maar zien of Bocarra of Sporkslede Blind daar uit de ploeg zouden kunnen voetballen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 21:50 schreef Eide het volgende:[..] Anita is van een heel andere orde. Neemt niet weg dat Poulsen hoe langer hoe meer doet waar hij voor is, namelijk voor de verdediging aanvallen afstoppen. In het begin wat het echt dramatisch maar ondertussen is hij toch een nuttige speler geworden. Ik zal ook geen fan van hem worden en hij heeft echt de klasse van Anita niet maar doordat zijn speelwijze is veranderd is hij wel beter in z'n element gekomen. We hebben het al vaker gezegd maar Blind als CVM zie ik echt zitten. Laat Boilesen en Dijks maar knokken voor de linksback plek. Ik moet nog maar zien of Bocarra of Sporkslede Blind daar uit de ploeg zouden kunnen voetballen. Blind mist ook dat gif wat een cvmnodig heeft. Laat die maar lekker back laten staan. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 16:49 schreef dege het volgende:[..] vond van rhijn veruit de minste op het veld, erg vaak balverlies. blind terecht de Man of the Match, is uit aan het groeien tot mister ajax!! Toch denk ik dat hij als CVM wel eens een topper kan worden Mister Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongelooflijk. 7 maanden geleden nog verguisd door een groot deel van het publiek, en nu hoor je kreten als "mister ajax"..... Niet zozeer van jou hoor Nora, maar gewoon in het algemeen..
Er zit maar een heel dun lijntje tussen succesvol en gehaat worden.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2013 - 18:13 schreef remco k het volgende:Ongelooflijk. 7 maanden geleden nog verguisd door een groot deel van het publiek, en nu hoor je kreten als "mister ajax"..... Niet zozeer van jou hoor Nora, maar gewoon in het algemeen.. Er zit maar een heel dun lijntje tussen succesvol en gehaat worden.. dat dat ongelooflijk is is alleen maar compliment aan blinds ontwikkeling ja... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2013 - 18:13 schreef remco k het volgende:Ongelooflijk. 7 maanden geleden nog verguisd door een groot deel van het publiek, en nu hoor je kreten als "mister ajax"..... Niet zozeer van jou hoor Nora, maar gewoon in het algemeen.. Er zit maar een heel dun lijntje tussen succesvol en gehaat worden.. Dat ligt gewoon aan prestaties. Als je als speler slecht presteerd krijg je dat vanzelf te horen van het publiek. En als je het goed doed dus ook. Zo simpel is de wereld nu eenmaal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jawel alleen is het soms wel heel hypocriet en krijg ik snel het idee dat mensen maar met de andere mensen mee juichen of huilen en dat er maar weinig mensen zijn met een echte eigen mening op basis van de informatie die ze zelf zien. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2013 - 21:13 schreef remco k het volgende:Jawel alleen is het soms wel heel hypocriet en krijg ik snel het idee dat mensen maar met de andere mensen mee juichen of huilen en dat er maar weinig mensen zijn met een echte eigen mening op basis van de informatie die ze zelf zien. Heel juist... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Ja, wat dat aangaat zijn jullie 2en wel de enigen hier die het allemaal goed zien he?.....gelukkig dat jullie ons allemaal kunnen vertellen hoe het allemaal moet bij ajax....... Jullie hebben er tenminste kijk op....... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 maart 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2013 - 21:51 schreef joduh het volgende:Ja, wat dat aangaat zijn jullie 2en wel de enigen hier die het allemaal goed zien he?.....gelukkig dat jullie ons allemaal kunnen vertellen hoe het allemaal moet bij ajax....... Jullie hebben er tenminste kijk op....... Beetje domme opmerking he, maar dat weet je zelf ook wel toch.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik vond de Jong een van de betere....het is mij wel opgevallen dat wanneer de Jong middelmatig speelt heel de ploeg minder rendeert.... Ook vind ik dat Sigthorsson nog te weinig goed wordt aangespeeld....de eindpass moet secuurder worden richting hem... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2013 - 22:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ik vond de Jong een van de betere....het is mij wel opgevallen dat wanneer de Jong middelmatig speelt heel de ploeg minder rendeert.... Ook vind ik dat Sigthorsson nog te weinig goed wordt aangespeeld....de eindpass moet secuurder worden richting hem... Vergeet ook niet dat Sigie eigenlijk tot nu toe nauwelijks met de rest van de ploeg heeft samengespeeld. Nu dus verder uitbouwen want de 1-0 en de 2-0 laat zien dat Siggie wel die echte spits id die Ajax nodig heeft.
Kwestie van vertrouwen. De afgelopen 2 seizoen kwam dat vertrouwen er en bleef Ajax verder ongeslagen. Kijken of het weer gebeurt. Wel weer een knotsgekke competitie trouwens. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Ja sollie man..... Ben ook nie zo intelligent als jullie..... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ben je op je eigen forum nu ook al bezig.Met iedereen met een andere opmerking maakt een domme opmerking in jouw optiek.Wat ben je toch een zelfingenomen ventje. Op elk forum alleen maar mensen afzeiken.ooohh kijk eens ik ben remco k.De meest intelligente man van t forum.Jonge je hebt t te hoog in je bol.Keer eens terug op aarde.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 maart 2013 door Aartus -- |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 - 00:05 schreef Aartus het volgende:[..] Ben je op je eigen forum nu ook al bezig.Met iedereen met een andere opmerking maakt een domme opmerking in jouw optiek.Wat ben je toch een zelfingenomen ventje. Op elk forum alleen maar mensen afzeiken.ooohh kijk eens ik ben remco k.De meest intelligente man van t forum.Jonge je hebt t te hoog in je bol.Keer eens terug op aarde. pfff |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 - 00:05 schreef Aartus het volgende:[..] Ben je op je eigen forum nu ook al bezig.Met iedereen met een andere opmerking maakt een domme opmerking in jouw optiek.Wat ben je toch een zelfingenomen ventje. Op elk forum alleen maar mensen afzeiken.ooohh kijk eens ik ben remco k.De meest intelligente man van t forum.Jonge je hebt t te hoog in je bol.Keer eens terug op aarde. Ik post hier al jaren zoals ik ben. Lekker toch. Daarbij ken je heel het verhaal erachter niet en vraag ik me af waar je dus op oordeelt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad man. Om moe van te worden. |
|
|
|