|
|
Stylzz
|
|
|
http://www.powned.tv/nieuws/sport/2013/03/ajaxspelers_worden_gehaat.html
Ajax-spelers worden gehaat
De Duitse krant Bild heeft een elftal gemaakt van de meest gehate voetballers ter wereld. Opvallend: er staan maar liefst vier spelers in die bij Ajax spelen of speelden.
Namelijk: Nigel de Jong (AC Milan), Luis SuƔrez (Liverpool), Zlatan IbrahimoviƦ (PSG) en Christian Poulsen. Alleen laatstgenoemde speelt momenteel nog bij de Amsterdammers.
Poulsen wordt door Bild omschreven als 'meester van de stiekeme overtreding'. Zo sloeg hij Markus Rosenberg (ook ex-Ajax) ooit in zijn maag tijdens een wedstrijd met het Deense elftal.
Over Nigel de Jong zegt Bild dat hij regelmatig tegenstanders blesseert met zijn harde tackles. De karatetrap in de WK-finale van 2010 is de bekendste.
Het elftal wordt gecompleteerd door Artur Boruc (Southampton), Dani Alves (Barcelona), Pepe (Real Madrid), John Terry (Chelsea), Marcelo (Real Madrid), Joey Barton (Olympique Marseille) en Mario Balotelli (AC Milan).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 maart 2013 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Toch 4 (oud) spelers van jouw cluppie! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pepe, Soarest en Balotelli kwamen ook gelijk in me op.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
C Ronaldo mag er van mij ook best bij en xabi Alonso Zijn ook 2 galbakken |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Wat denken jullie van Aldewereld Babel en Boerrichter en zo ken ik er nog een paar |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Roffa5314
|
|
|
Uuuhm ik zie eriksen niet ? |
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: C Ronaldo zit er ook bij.. alonso niet, maar dat vind ik ook een geweldenaar |
|
|
|