|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon 4 vrijkaarten gewonnen voor Feyenoord-Vitesse ! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nog een uitverkochte wedstrijd ook. The chosen one ! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Leuk. Weet je al welk vak? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee staat er niet bij. Zal wel N zijn of OO |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
Gefeliciteerd man... wel leuk! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Waar kan ik het best vier kaarten kopen voor Feyenoord- VVV |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Vak K, gewoon op die (standaard) niet verkochte stoeltjes. Maar goed nieuws, leuk! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lekker Stylzz! Als jij er bent: 3 punten op zeker! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vorigjaar had ik ze ook gewonnen....Krijg je sjaaltjes en T shirts bij.. Vak KK gaat t worden btw.. 3 jaar terug had ik kaarten Heerenveen Sparta op een wedstrijd van Feyenoord.. Ik had dus tot 2 x toe iemand gelukkig kunnen maken...
Leuk man,veel plezier.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Hey leuk man, gefeliciteerd ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 maart 2013 - 19:00 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vorigjaar had ik ze ook gewonnen....Krijg je sjaaltjes en T shirts bij.. Vak KK gaat t worden btw.. 3 jaar terug had ik kaarten Heerenveen Sparta op een wedstrijd van Feyenoord.. Ik had dus tot 2 x toe iemand gelukkig kunnen maken... Leuk man,veel plezier.. KK .. niet vervelend |
|
|
|
|
lord - adonis
|
|
|
nou nou Stylzz,
je krijgt er opeens veel vrienden bij lol. mooi man gefeliciteerd en veel plezier. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: kan je ook gewoon lekker zitten met t gezinnetje kerel ! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Of je neemt Wim2 en lijdensweg mee als die tenminste op verlof mogen: komen die ook eens in het stadion! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Twee jaar terug ook kaartjes gewonnen Feyenoord-VVV, pleurde ik van het stoeltje af, pols op twee plaatsen gebroken:( Dus kijk uit Stylzz!
Gefeliciteerd! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 06 maart 2013 - 11:39 schreef hoogvliet010 het volgende:Twee jaar terug ook kaartjes gewonnen Feyenoord-VVV, pleurde ik van het stoeltje af, pols op twee plaatsen gebroken:( Dus kijk uit Stylzz! Gefeliciteerd! zuipschuit |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Dat viel toen wel mee, kan je nagaan! :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 06 maart 2013 - 11:39 schreef hoogvliet010 het volgende:Twee jaar terug ook kaartjes gewonnen Feyenoord-VVV, pleurde ik van het stoeltje af, pols op twee plaatsen gebroken:( Dus kijk uit Stylzz! Gefeliciteerd! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik neem Lisa mee, 4.5 jaar oud, voor t eerst naar de Kuip! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
idd erg tof! Nog ff paar jaartjes wachten en dan neem ik die kleine ook mee naar de kuip... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En Wim2 en lijdensweg dus? Of mogen ze de inrichting niet verlaten? |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Zie ze wel van de 2e ring naar beneden komen....kijk er nu al naar uit! ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahahaha droom maar lekker verder!! Wat een loser ...... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De kaartjes zijn vergeven ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Lachen man...Dat zal een onwijze indruk maken op haar..leuk. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: JanM komt blijkbaar thuis niet aan zijn trekken bij het vrouwtje en daardoor moet ie ons blijkbaar 'hebben' .... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 06 maart 2013 - 21:10 schreef lijdensweg het volgende:[..] JanM komt blijkbaar thuis niet aan zijn trekken bij het vrouwtje en daardoor moet ie ons blijkbaar 'hebben' .... Wim2 is heel dom, jij doet je slim voor. Hulp nodig? |
|
|
|