|
|
reje
|
|
|
Ik ben van mening dat Altidore de ideale Ajaxspits is. Hij lijkt mij tevens betaalbaar t.o.v. een Bony die ik ook een ideale Ajaxspits vind maar waar Ajax uiteraard geen monsterbedrag voor gaat betalen, daar kan ik me zeker in vinden.
Weet dat Ajax in het verleden ook geïnteresseerd was in Altidore maar volgens mij durfde ze toen de gok niet te nemen, AZ wel.
Als het goed is heeft hij nog een 2jarig contract, ik denk dat hij zo rond de 6 miljoen moet kosten. Eventueel zal je maher in de deal kunnen trekken en betaal je 14 miljoen. Dit zal Ajax kunnen doen bij bijvoorbeeld een verkoop van Eriksen. Zo kan je Hoesen verhuren, Siggi voor 2e spits gebruiken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ja man, want Altidore heeft de potentie om Europese top te worden. Ja toch?
Oh nee. Toch niet.
Maher zie ik dan wel weer graag komen indien De Jong vertrekt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Sigi zal nooit akkoord gaan met 2e spits. Als er iemand moet komen vind ik finbogasson wel wat |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 07 maart 2013 - 14:39 schreef Loetje het volgende:Sigi zal nooit akkoord gaan met 2e spits. Als er iemand moet komen vind ik finbogasson wel wat Die is in ieder geval vele malen talentvoller dan Altidore. Ik denk overigens dat Ajax met Siggie een prima spits in huis heeft, als hij nu heel blijft. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Siggi is een prima spits die als hij heel blijft volgens mij nog heel belangrijk gaat worden voor Ajax. |
|
|
|
|
Jesper11
|
|
|
Ik ga ook voor Sigthorsson, en Hoessen als goede tweede |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Zlatan paaien voor een terugkeer,
Anders Finbogie en Sigi laten concureren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Sarcasme mag ik hopen? |
|
|
|
|
DIABLO-AJAX
|
|
|
misschien breuer in de spits |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Zlatan zou toch leuk zijn:) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 07 maart 2013 - 14:39 schreef Loetje het volgende:Sigi zal nooit akkoord gaan met 2e spits. Als er iemand moet komen vind ik finbogasson wel wat Gotver weer eens met jou Brabo! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Beckham
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee ikke ....please,mag ik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 maart 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Jij staat altijd in de spits op dit forum... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is soms lastig Sjakie....hoe gaat het ouwe ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Okay, anders misschien Ismaël..?
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ZuigerT........
Hey Renato....kreeg een foto van je....lekkere boy
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Oke....maar dit wel,ga zo pitten
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Blijft je pctje weer de hele nacht aan staan.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehe...slaap mutsje voor de kakkies
|
|
|
|
|
Ajacied 410
|
|
|
Renato heeft wel humor. Ik denk dat hij een goede 2e spits is achter pelle
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 maart 2013 door Ajacied 410 -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Castaignos(Gratis af te halen) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
castaignos ? wij doen niet aan sociaal werk. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Jammer ik dacht kan t altijd proberen.Dan moet ie maar vakkenvuller worden bij C 1000. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 maart 2013 - 19:27 schreef Aartus het volgende:[..] Jammer ik dacht kan t altijd proberen.Dan moet ie maar vakkenvuller worden bij C 1000. aart komt Patrick Kluivert niet bij ajax weg ,heeft tie niet iets geflikt in zijn jongere jaren ,maar ze doen niet aan sociaal werk. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 maart 2013 - 19:36 schreef jonass het volgende:[..] aart komt Patrick Kluivert niet bij ajax weg ,heeft tie niet iets geflikt in zijn jongere jaren ,maar ze doen niet aan sociaal werk. Hij die zonder zonde is.......het valt niet goed te praten wat Kluivert gedaan heeft,feit is wel dat hij dat niet willens en wetens gedaan heeft,denk dat hem dat ook niet in de koude kleren heeft gezeten.
Dagenlijks gebeuren er ongelukken,bij bekende en onbekende mensen....bekende mensen hebben het nadeel dat het hun levenslang wordt aangedragen,ik word daar en beetje gallisch van....een kennis van mij heeft ook iemand dood gereden,buiten zijn schuld om,daar hoor je niemand over.
Tis ook een beetje willekeur.....Evita Peron wordt op handen gedragen....was een vuile fascist...die een hoop nazi's (vaak voor geld) in Argentinië onderdak heeft geboden, allemaal boterhoofden gelul |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Che Guavara was de beul van Castro. heeft duizenden mensen geëxecuteerd zonder enige vorm van protest en al die linkse moraalriddertjes dragen hem op handen. Kijk maar naar alle Che t-shirtjes op straat. En toch was de man een massa moordenaar.
Hoe bedoel je imago bepaalt alles.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 maart 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 maart 2013 - 21:30 schreef Eide het volgende:[..] Che Guavara was de beul van Castro. heeft duizenden mensen geëxecuteerd zonder enige vorm van protest en al die linkse moraalriddertjes dragen hem op handen. Hoe bedoel je imago bepaalt alles. Jij snapt mij ouwe....need i say more ? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: We snap each other very goed yes! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: heheheh mafkees....al bevorderd ouwe ?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Verdomme......moet weer buigen voor je ouwe....jij hebt weer punten,ik niet |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Buig niet teveel anders kom je niet meer om hoog ouwe |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Neuh, zo rap gaat dat nou ook weer niet ;)
Maareh, gewoon vertrouwen in Siggie.
Enne, puntjes blijven hiero, maar da's logisch.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 maart 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: In tegenstelling met jou.....ouwe kabouter...ben ik een jonge god ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 maart 2013 - 21:49 schreef Eide het volgende:[..] Neuh, zo rap gaat dat nou ook weer niet ;) Maareh, gewoon vertrouwen in Siggie. Enne, puntjes blijven hiero, maar da's logisch. Hou je in de gaten gap......we gaan Baco pakken |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Leck mich am ass marie ,mein geld das kriegst du nicht |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Met mij alles naar wens...en hoe is het met jou je dochter en je vriendin? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 maart 2013 - 21:30 schreef Eide het volgende:[..] Che Guavara was de beul van Castro. heeft duizenden mensen geëxecuteerd zonder enige vorm van protest en al die linkse moraalriddertjes dragen hem op handen. Kijk maar naar alle Che t-shirtjes op straat. En toch was de man een massa moordenaar. Hoe bedoel je imago bepaalt alles. Dacht je dat die castro beter was.In die landen maakt t niet uit of links of rechts regeerd.Wie t niet eens is krijgt de kogel.Politiek forum? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 maart 2013 - 22:30 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Met mij alles naar wens...en hoe is het met jou je dochter en je vriendin? Goed maatje....maar heb nog wat gesprekstof voor je |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 maart 2013 - 22:38 schreef Aartus het volgende:[..] Dacht je dat die castro beter was.In die landen maakt t niet uit of links of rechts regeerd.Wie t niet eens is krijgt de kogel.Politiek forum? Gevalletje klepel aart,ding dong......communisme is niet per definitief de kogel,dictatuur wel.
Ziekte kosten en scholing is gratis in Cuba |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 maart 2013 - 22:54 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Gevalletje klepel aart,ding dong......communisme is niet per definitief de kogel,dictatuur wel. Ziekte kosten en scholing is gratis in Cuba vrouwtjes ook :-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 maart 2013 - 22:38 schreef Aartus het volgende:[..] Dacht je dat die castro beter was.In die landen maakt t niet uit of links of rechts regeerd.Wie t niet eens is krijgt de kogel.Politiek forum? Che was de beul van Castro, dus alles gebeurde in opdracht van Castro. Lijkt me duidelijk. Punt is dat maar weinig mensen die kant van het verhaal kennen. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 maart 2013 - 22:54 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Gevalletje klepel aart,ding dong......communisme is niet per definitief de kogel,dictatuur wel. Ziekte kosten en scholing is gratis in Cuba Nou laat ik je zeggen dat ik m,n hele leven al links ben.Kijk maar de verzorgingsstaat die we onder links altijd waren.Allemmaal afgebroken door t neoliberalisme.En wat dictatuur betrefd ben ik t met je eens.Linkse of rechtse dictatuur.T is allebei fout. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Ojee het word hier nou Den Haag Vandaag |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 maart 2013 - 23:12 schreef Eide het volgende:[..] Che was de beul van Castro, dus alles gebeurde in opdracht van Castro. Lijkt me duidelijk. Punt is dat maar weinig mensen die kant van het verhaal kennen. zo kunnen we wel doorgaan,wat dacht je van t fascisme in argentinie,chili ga zo maar door. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: nee buitenhof,word zondagmorgen uitgezonden.En wij zijn te gast.Als ik maar op tijd terug ben voor twente-vitesse. Heb je die rooie vlag van mij nooit gezien met hamer en sikkel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 maart 2013 door Aartus -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 maart 2013 - 23:12 schreef Eide het volgende:[..] Che was de beul van Castro, dus alles gebeurde in opdracht van Castro. Lijkt me duidelijk. Punt is dat maar weinig mensen die kant van het verhaal kennen. heel bizar...ach geschiedenis heeft altijd mijn aandacht gehad....maar je hebt gelijk gap |
|
|
|