|
|
jonass
|
|
|
ff je kennis testen wie was de vrouw van albert einstein? vraag voor nenam natuurlijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 maart 2013 door jonass -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 maart 2013 - 23:17 schreef Aartus het volgende:[..] zo kunnen we wel doorgaan,wat dacht je van t fascisme in argentinie,chili ga zo maar door. Jij slaat de plank niet eens mis,je hebt het niet eens in je handen.....ik gaf gewoon een voorbeeld,zucht..... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 maart 2013 - 23:28 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Jij slaat de plank niet eens mis,je hebt het niet eens in je handen.....ik gaf gewoon een voorbeeld,zucht..... Sorry hoor...Ben al stil. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 maart 2013 - 23:28 schreef jonass het volgende:ff je kennis testen wie was de vrouw van albert einstein? vraag voor nenam natuurlijk Mileva MariƦ |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: duurde wel lang maar nee niet goed het was fraulein kieselstein ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kietel ff.....pfffffffff..... man man...opbokken ouwe......tering |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 maart 2013 - 23:28 schreef jonass het volgende:ff je kennis testen wie was de vrouw van albert einstein? vraag voor nenam natuurlijk waarom kon Einstein geen muur bouwen? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Omdat ie maar 1 steen had. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ik weet zeker dat muisje in een deuk lag |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: idd, hij had maar ein stein:) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Nee einstein=1 steen. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: nee hoor cement was heeft hij me zelf geschreven |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
forum vervuiling.......ga ff lekker met elkaar spelen pony's.....diklullen |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Simpele...pffff....mijn dochter is slimmer,bufnukkel |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: daar weet jij alles van en dikke lul klopt ben zeer gezond :-) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Dat heeft ze dan niet van jouw. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ik gaf trouwens alleen maar antwoord op een vraag.Je word ouder ouwe.steeds serieuzer. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: je weet toch zelf ook dat je de grootste keutel van t' forum bent... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ach dat valt ook nog wel mee. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Iedereen die niet voor Ajax is en in mindere mate voor Feijenoord(sorry jongens) zijn....Bufnukkels,tietebekken,beftekkels,rukkers,geen verstand van voetbal,wannabee's,gillers op het forum...maar niemand hoort jullie,aandacht trekkers....en er heel graag bij willen horen.
Hahahahahaha er zijn maar 2 clubs.........Ajax en Feijenoord...... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 maart 2013 - 23:54 schreef Nenam_tiL het volgende:Iedereen die niet voor Ajax is en in mindere mate voor Feijenoord(sorry jongens) zijn....Bufnukkels,tietebekken,beftekkels,rukkers,geen verstand van voetbal,wannabee's,gillers op het forum...maar niemand hoort jullie,aandacht trekkers....en er heel graag bij willen horen. Hahahahahaha er zijn maar 2 clubs.........Ajax en Feijenoord...... is ajax voetbal club dan ik maak altijd schoon met dat middel :-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ga jou echt niet serieus nemen knaap |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Vandaar dat tie slap hangt...je begrijpt het echt niet...ouwe |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 maart 2013 - 23:54 schreef Nenam_tiL het volgende:Iedereen die niet voor Ajax is en in mindere mate voor Feijenoord(sorry jongens) zijn....Bufnukkels,tietebekken,beftekkels,rukkers,geen verstand van voetbal,wannabee's,gillers op het forum...maar niemand hoort jullie,aandacht trekkers....en er heel graag bij willen horen. Hahahahahaha er zijn maar 2 clubs.........Ajax en Feijenoord...... Als je ons niet hoort reageer dan niet.Graag er bij willen horen,bij jullie??Over m,n lijk. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ouwe is heel goed bij ,opgedroogde poederdoos |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ovegangsjaren denk ik.Teveel vrouwelijke hormonen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Je eigen nest bevuilen...wat jij wil kleuter....moet je bij mij niet mee aankomen jochie.... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: dat weet ie niet..Korsakov weet je wel. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 maart 2013 - 00:03 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Je eigen nest bevuilen...wat jij wil kleuter....moet je bij mij niet mee aankomen jochie.... Niet bang worden he.ajaxieden die feijenoorders verdedigen.Dat zijn nu nest bevuilers. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 maart 2013 - 00:05 schreef Aartus het volgende:[..] Niet bang worden he.ajaxieden die feijenoorders verdedigen.Dat zijn nu nest bevuilers. Ten eerste is het Ajacieden lamlul....daar verspeel jij al je recht van spreken ponyneuker....ten tweede woon ik samen met een kakkie,geloof mij,voel je in bed niks van...ten derde ben jij al heel lang van het padje af,jij loopt ongecontreleerd allerlij onzin te .....tsja wat is het.... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 maart 2013 - 00:13 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ten eerste is het Ajacieden lamlul....daar verspeel jij al je recht van spreken ponyneuker....ten tweede woon ik samen met een kakkie,geloof mij,voel je in bed niks van...ten derde ben jij al heel lang van het padje af,jij loopt ongecontreleerd allerlij onzin te .....tsja wat is het.... Aan je reacties te zien verkeer je in n bepaald stadium.En van m,n padje af.Je doet dan goed je best om mij te volgen. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 maart 2013 - 00:13 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ten eerste is het Ajacieden lamlul....daar verspeel jij al je recht van spreken ponyneuker....ten tweede woon ik samen met een kakkie,geloof mij,voel je in bed niks van...ten derde ben jij al heel lang van het padje af,jij loopt ongecontreleerd allerlij onzin te .....tsja wat is het.... Zij voelt er niks van bedoel je. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 maart 2013 - 00:16 schreef Aartus het volgende:[..] Aan je reacties te zien verkeer je in n bepaald stadium.En van m,n padje af.Je doet dan goed je best om mij te volgen. Klopt....ben jou een beetje zat,jij maakt jezelf belachelijk......ik weet waar je zit slome....mijn advies,mijdt het forum ouwe,geloof mij....been there |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Uitverkoop??........tering wat laat jij je kennen |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 maart 2013 - 00:23 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Klopt....ben jou een beetje zat,jij maakt jezelf belachelijk......ik weet waar je zit slome....mijn advies,mijdt het forum ouwe,geloof mij....been there Ga je dreigen nu.Word ik niet anders van.hahaha moet er gewoon om lachen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik ga pitten slome....maar jij bent de schlemiel van het forum....tering wat een slappe truffel ben jij |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 maart 2013 - 00:23 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Klopt....ben jou een beetje zat,jij maakt jezelf belachelijk......ik weet waar je zit slome....mijn advies,mijdt het forum ouwe,geloof mij....been there i am been there to. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dreigen is niet mijn ding...... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 maart 2013 - 00:28 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik ga pitten slome....maar jij bent de schlemiel van het forum....tering wat een slappe truffel ben jij Truste jonge.Was me een genoegen. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: dan heb ik t verkeerd opgevat.Hoop dat je je hebt kunnen uitleven. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij ook....en nadenken ouwe...heb niks tegen jou |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 maart 2013 - 00:23 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Klopt....ben jou een beetje zat,jij maakt jezelf belachelijk......ik weet waar je zit slome....mijn advies,mijdt het forum ouwe,geloof mij....been there Ik mijdt geen forum omdat jij dat zo graag wilt.Wie denk je wel wie je bent.Doe effe normaal man. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ik had wel die indruk.Maar oke morgen een nieuwe dag,ben ik dit alweer vergeten.Ik heb namelijk ook niks tegen jou. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Moet je ook niet doen johxD |
|
|
|