|
|
NatjosFC
|
|
|
Frank de Boer heeft groot vertrouwen in dit talent, ziet hem vooral als potentiele rechtsbuiten. Meleg zelf vind zich meer een linksbuiten of Aanvallende middenvelder.
Reactie Middenvelder zelf:
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Symphatieke gast volgens mij.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Staat een mooi stukje in de VI oa over deze jongeman.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Volgens mij gaan wij plezier beleven aan die gozer |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Denk het ook, gaan we hopelijk ook nog aan verdienen!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Meleg wordt een grote...ga nu op mijn gevoel af... |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
quote: Het is te hopen ja, als ik het vandaag allemaal weer bekijk heb ik nog veel vraagtekens omtrent de spelers die nu rondlopen De Jong,onvoorstelbaar wat loopt die te kutten, Ericsen die ook geen lekkere pases geeft, fisher die denkt uit alle standen te kunnen scoren Hij scoort dan nu, Boerrichter,maar is ook niet echt de man. Ik hoop maar dat we een goeie gaan hebben aan meleg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 maart 2013 door uitnoord -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 maart 2013 - 18:12 schreef NatjosFC het volgende:Frank de Boer heeft groot vertrouwen in dit talent, ziet hem vooral als potentiele rechtsbuiten. Meleg zelf vind zich meer een linksbuiten of Aanvallende middenvelder. Reactie Middenvelder zelf: [ filmpje ] Ik wordt af en toe zo moe van die FdB. Deze jongen is geen rechtsbuiten maar Frankie is alweer bezig om hem te verzieken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tcoh zegt ie zelf al dat ie daar ook graag speelt.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: omdat Ajax speelt met een linkspoot op rechts en andersom.. maar hij speelt liever op links zegt ie. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Maar van origine is het linksbuiten of nummer tien. Laat hem daar dan ook spelen. je gaat toch spelers niet kopen zodat je ze eerst moet omturnen zodat ze op een andere positie moeten/kunnen spelen. Je koopt een spits maar je wil hem klaarstomen als keeper. is flauw maar dat doe je ook niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Op zich heb ik er niet veel problemen mee.. Sulejmani speelde zelf ook het liefst vanaf links maar speelde zijn beste wedstrijden voor ons vanaf rechts.. Je hebt wel meer spelers waar het niet zoveel uit maakt.. Suarez was er ook zo 1.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 21:12 schreef Brandje het volgende:[..] Maar van origine is het linksbuiten of nummer tien. Laat hem daar dan ook spelen. je gaat toch spelers niet kopen zodat je ze eerst moet omturnen zodat ze op een andere positie moeten/kunnen spelen. Je koopt een spits maar je wil hem klaarstomen als keeper. is flauw maar dat doe je ook niet Ligt maar net aan het talent en wat je in iemand ziet.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 21:12 schreef remco k het volgende:Op zich heb ik er niet veel problemen mee.. Sulejmani speelde zelf ook het liefst vanaf links maar speelde zijn beste wedstrijden voor ons vanaf rechts.. Je hebt wel meer spelers waar het niet zoveel uit maakt.. Suarez was er ook zo 1.. Suarez is en blijft een spits. dat hij op rechts goed uit de voeten kan wil niks zeggen wat zijn eigenlijke positie is |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: met Anita is ook niet bijster goed gegaan als Linksback...
kan me ook nog herinneren dan Huntelaar op 10 moest spelen en dan was ook niet alles. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Meleg speelde bij zijn club en jeugdteams als linksbuiten of op tien dus hoe kan je dan is godsnaam het talent in hem zien als rechtsbuiten terwijl hij daar nooit speelde. Scout dan een rechtsbuiten ga geen linksbuiten scouten om hem als rechtsbuiten te gebruiken. Ik zie daar echt het nut niet van |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 21:28 schreef Brandje het volgende:[..] Meleg speelde bij zijn club en jeugdteams als linksbuiten of op tien dus hoe kan je dan is godsnaam het talent in hem zien als rechtsbuiten terwijl hij daar nooit speelde. Scout dan een rechtsbuiten ga geen linksbuiten scouten om hem als rechtsbuiten te gebruiken. Ik zie daar echt het nut niet van Hij is vorig jaar al gescout. Dus zal het wel zo zijn dat.Frank denkt dat hij zijn kwaliteiten beter kan benutten vanaf rechts. En op links hebben we Fischer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Leuk interview. Symphatieke jongen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 21:26 schreef NatjosFC het volgende:[..] met Anita is ook niet bijster goed gegaan als Linksback... kan me ook nog herinneren dan Huntelaar op 10 moest spelen en dan was ook niet alles. Volgens mij juist wel als back. Hij haalde zelfs het nl elftal. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Maar op de CVM positie kwam hij pas echt goed uit de verf... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ja, dat bedoel ik dus~! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
INTERVIEW MET MELEG.
hierin geeft hij zelf ook aan dat hij een rechtsbuiten is. is dat gezeur ook weg.
Wedstrijdritme
Mede door gesteggel tussen Ajax, Vojvodina en een aantal zaakwaarnemers, etterden de onderhandelingen over Meleg door van februari tot december 2012. In die periode speelde het talent geen minuut bij Vojvodina. 'De reden dat ik nog nauwelijks wedstrijden heb gespeeld bij Ajax, is het feit dat ik een jaar lang niet heb kunnen spelen', vertelt de speler. 'Ik was na afgelopen winterstop dus nog niet speelklaar voor wedstrijden, waardoor ik slechts een paar keer mee heb kunnen doen bij Jong Ajax.'
Inmiddels is Meleg echter gewend aan alles in en rond Amsterdam. 'Het belangrijkste tijdens mijn eerste maanden bij Ajax was het aanpassen aan mijn nieuwe omgeving', legt hij uit. 'Aankomend seizoen start ik daardoor relaxed en vol vertrouwen. Ik verwacht aan te kunnen sluiten bij het eerste elftal. Wat dat betreft heb ik alles in eigen hand. Ik moet laten zien dat ik het verdien om te spelen en dan hoop ik de kans van Frank de Boer te krijgen.'
Buitenspeler
Over de positie van Meleg is sinds zijn aankomst bij Ajax veel onduidelijkheid onder de supporters. Net als zijn landgenoot Miralem Sulejmani kan Meleg als aanvallende middenvelder, rechtbuiten en linksbuiten uit de voeten. 'Maar mijn favoriete positie is die van rechtsbuiten', geeft hij aan. 'Mijn tweede keuze is de positie van linksbuiten.'
Op die posities lopen er met onder meer Viktor Fischer, Derk Boerrigter, Jody Lukoki en Lasse Schöne de nodige spelers rond bij Ajax. Meleg beseft dat de concurrentie groot is. 'Het zijn stuk voor stuk goede spelers', reageert de jonge voetballer. 'Ik heb respect voor hun allemaal. Fischer is net zo oud als ik, dus ik hoop dezelfde ontwikkeling door te maken als hij.'
Supporters
In het geval dat Meleg die ontwikkeling doormaakt, zal ook hij regelmatig gaan scoren in het eerste elftal. 'Als ik een doelpunt maak, zal ik direct naar de supporters rennen', weet Meleg al. 'Elke thuiswedstrijd zit de Arena vol. Het bevalt me hier wel. De fans van Ajax zijn fantastisch.' |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ben zeer benieuwd hoe hij zich in de selectie straks staande weet te houden. We gaan het zien. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 10 maart 2013 - 21:28 schreef Brandje het volgende:[..] Meleg speelde bij zijn club en jeugdteams als linksbuiten of op tien dus hoe kan je dan is godsnaam het talent in hem zien als rechtsbuiten terwijl hij daar nooit speelde. Scout dan een rechtsbuiten ga geen linksbuiten scouten om hem als rechtsbuiten te gebruiken. Ik zie daar echt het nut niet van Inderdaad denk dat we Sana en Boerrigter ook wel in dit rijtje kunnen zetten.. Werkt ook erg goed vanaf rechts hebben we gezien... Dat een linksbuiten ook rechts kan spelen is prima maar als links zijn favoriete positie is speelt ie daar waarschijnlijk beter en vrijer.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 12 juni 2013 - 11:19 schreef NatjosFC het volgende:INTERVIEW MET MELEG. hierin geeft hij zelf ook aan dat hij een rechtsbuiten is. is dat gezeur ook weg. Wedstrijdritme Mede door gesteggel tussen Ajax, Vojvodina en een aantal zaakwaarnemers, etterden de onderhandelingen over Meleg door van februari tot december 2012. In die periode speelde het talent geen minuut bij Vojvodina. 'De reden dat ik nog nauwelijks wedstrijden heb gespeeld bij Ajax, is het feit dat ik een jaar lang niet heb kunnen spelen', vertelt de speler. 'Ik was na afgelopen winterstop dus nog niet speelklaar voor wedstrijden, waardoor ik slechts een paar keer mee heb kunnen doen bij Jong Ajax.' Inmiddels is Meleg echter gewend aan alles in en rond Amsterdam. 'Het belangrijkste tijdens mijn eerste maanden bij Ajax was het aanpassen aan mijn nieuwe omgeving', legt hij uit. 'Aankomend seizoen start ik daardoor relaxed en vol vertrouwen. Ik verwacht aan te kunnen sluiten bij het eerste elftal. Wat dat betreft heb ik alles in eigen hand. Ik moet laten zien dat ik het verdien om te spelen en dan hoop ik de kans van Frank de Boer te krijgen.' Buitenspeler Over de positie van Meleg is sinds zijn aankomst bij Ajax veel onduidelijkheid onder de supporters. Net als zijn landgenoot Miralem Sulejmani kan Meleg als aanvallende middenvelder, rechtbuiten en linksbuiten uit de voeten. 'Maar mijn favoriete positie is die van rechtsbuiten', geeft hij aan. 'Mijn tweede keuze is de positie van linksbuiten.' Op die posities lopen er met onder meer Viktor Fischer, Derk Boerrigter, Jody Lukoki en Lasse Schöne de nodige spelers rond bij Ajax. Meleg beseft dat de concurrentie groot is. 'Het zijn stuk voor stuk goede spelers', reageert de jonge voetballer. 'Ik heb respect voor hun allemaal. Fischer is net zo oud als ik, dus ik hoop dezelfde ontwikkeling door te maken als hij.' Supporters In het geval dat Meleg die ontwikkeling doormaakt, zal ook hij regelmatig gaan scoren in het eerste elftal. 'Als ik een doelpunt maak, zal ik direct naar de supporters rennen', weet Meleg al. 'Elke thuiswedstrijd zit de Arena vol. Het bevalt me hier wel. De fans van Ajax zijn fantastisch.' Als rechtsbuiten zijn favo positie is heb ik hierboven niks gezegd. . :) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ik denk al man... laat net een compleet interview zien waarin hij duidelijk zegt dat rechts zijn favo positie is xD |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
:) had hem nog niet gezien.. Maar mijn mening gaat ook voor de rechtsbuiten op.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Meleg kan zowel vanaf links als ook rechts....het zelfde wat betreft Boerrigter....maar wat te denken van onze 17 jarige jongeling Anwar El-Ghazi.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zal denk ik nog te jong zijn.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dachten ze ook van Eriksen en Cruyff ook.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Juist Pik...je doe wel alsof je er niet veel van snapt...maar ondertussen... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 13 juni 2013 - 23:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Juist Pik...je doe wel alsof je er niet veel van snapt...maar ondertussen... Ben net als Joduh ouwe....we zijn niet dom,maar dat oeverloze gelul en een betweter die het woord heeft uitgevonden......laat maar,we lezen mee.....en laten het daar bij. Vindt het leuk om jou af en toe te porren |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 13 juni 2013 - 23:54 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ben net als Joduh ouwe....we zijn niet dom,maar dat oeverloze gelul en een betweter die het woord heeft uitgevonden......laat maar,we lezen mee.....en laten het daar bij. Vindt het leuk om jou af en toe te porren Weet ik gap...prachtig...vindt het mooi dat jij en Joduh soms zo lekker nuchter zijn....lekker recht door zee....no nonsens....niet opgeven pikkies....lekker door gaan zo!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
....en toen was ie er weer, en toen was ie weer weg...... ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En Eriksen speelde al veel op zijn 17e? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: en hoeveel speelde Seedorf op 16 en 17 jarige leeftijd??? NIet zo heel veel.. 12 en 19 wedstrijdjes waarvan het merendeel invalbeurten.
Daarbij stond hij ook wel bekend als een iets groter talent dan deze jongen. |
|
|
|