|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2013 - 01:29 schreef RedDevil1990 het volgende:Ja t is wel apart Robinho natuurlijk ook als mega talent naar Europa gehaald Pato ook die is nu 24 volgens mij en zelfs al terug gegaan naar Braziliƫ Alhoewel Ronaldinho bij barca een slechte tijd kreeg maar toen bij ac Milan zag je toch echt af en toe dat ie nog heel goed kon balle alleen hij durfde vaak ze trucs niet en daarom werd hij op een gegeven moment weer afgeserveerd Maar hij schijnt in Braziliƫ weer aardig gespeeld te hebben |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ging jij niet slapen haha |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Maar hier in dit kleine filmpje zie je wel dat ie vrijuit speelde Dan is hij echt gewoon weer genieten |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Jongens mazzel ik ga pitten.Morgenvroeg met m,n dochter naar handbal.Welterusten. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Heeft een Feyenoorder je een goeie morgen goeie avond topic gegeven ga je t alsnog hier zeggen eigenwijze druif haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij speelt daar zeker nog wel goed. En zo zijn er wel een aantal uitzonderingen zoals bijvoorbeeld Carlos. Maar over het algemeen uitgeblust na hun 28e. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ja misschien komt t omdat dan het voetbal en t uitgaan niet meer samen gaan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2013 - 10:21 schreef remco k het volgende:Hij speelt daar zeker nog wel goed. En zo zijn er wel een aantal uitzonderingen zoals bijvoorbeeld Carlos. Maar over het algemeen uitgeblust na hun 28e. Dan zou Silva ook bijna aan t' van zun latijn zijn... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zoals ik al zei, er zijn uiteraard uitzonderingen, maar dat kun je pas achteraf zeggen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
we gaan ut meemaken inderdaad.. |
|
|
|