BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Hanegem: 'Pak geld met CL ipv transfers'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 11 maart 2013 - 11:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Van Hanegem: 'Pak geld met CL ipv transfers' (FR12.nl)

Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 11 maart 2013 - 11:10   quote  deeplink  
+1
JanM
 JanM - maandag 11 maart 2013 - 11:41   quote  deeplink  
Van Hanegem: 'Pak geld met CL ipv transfers'

Geschreven op 2013-03-11 om 11:01:09 | Bekeken: 2423 | Reacties: 18 | Foto: VI-Images | Bron: AD.nl

De aandacht voor de aanval van Feyenoord op de koppositie in de eredivisie wordt met de week groter. Dat is logisch bij zo'n grote club met zo'n enorme aanhang. Na een heel lange periode doen ze eindelijk weer mee. Iedereen in en om Feyenoord hunkert naar nieuw succes.

Ik hoop dat de spelers in deze fase het hoofd koel houden. Dat ze nuchter en heel gedecideerd de finale van de competitie ingaan. Ik zag tegen Roda JC dat de druk van de titelkans een rol gaat spelen in het spel van Feyenoord. Böetius had, los van zijn blessure, zijn dag niet, Clasie was op het laatst niet rücksichtslos genoeg, het zijn kleine dingen, maar het zijn wel signalen.

De 1-0 in Kerkrade was verschrikkelijk belangrijk om in de top mee te kunnen blijven doen. Maar je moet oppassen dat het belang van zo'n zwaar bevochten overwinning je niet verstikt, dat je krampachtig wordt. Dat zijn voor een trainer interessante ontwikkelingen om in de gaten te houden en bij te sturen. Feyenoord is gekomen waar het nu staat door de kwaliteiten en de intenties waarmee tot nu toe gespeeld is.

Daarbij heeft binnen de teamdiscipline jeugdig bravoure alle ruimte gekregen. Diezelfde jongens moeten nu blijven geloven in zichzelf. Ze moeten uitstralen dat ze kampioen willen worden op hun manier. En iedereen levert daar een bijdrage in. Daarom verontrustte het me hoe vaak Pellè gezocht werd. Ik weet ook wel dat die jongen goud waard is, dat hij de enige goal maakte, ik weet het allemaal.

Maar er zijn meer stations waarlangs Feyenoord een goal kan maken. Bovendien maak je het je tegenstander te gemakkelijk als je steeds maar weer Pellè zoekt. Ik zag Immers hem de bal toespelen in de tweede helft terwijl Pellè buitenspel stond en Immers beter zelf had kunnen schieten. Het is maar een voorbeeldje, waarbij ik wel wil zeggen dat die Immers veel nuttig werk heeft verricht, hij werkte zich een slag in de rondte.

Dat is niet meer dan normaal, maar juist in deze fase moet er veel arbeid verricht worden en dan is het fijn dat dat ook gebeurt.

Vorige week las ik in deze krant dat de opleiding van Feyenoord als een schatkamer wordt beschouwd. En ook dat de verkoop van sommige jongens door de club gewenst is om van zijn miljoenentekort af te komen. Daar schrok ik wel van. Iedereen weet dat je echt heel goede spelers niet vasthoudt in Nederland en dus ook die jongens van Feyenoord een keer zullen vertrekken.

Maar wees er zuinig op en loop er niet mee te koop. Je verdient volgens mij geld en status met een presterende selectie, het begint met het voetbal. Denk deze jongens weg en je kunt de poort sluiten. Mijn ideaalbeeld is dat deze groep grotendeels nog even bijeen blijft, dat er prijzen gepakt worden, dat je Champions League speelt en dat je dus geld verdient met het winnen van wedstrijden en de hele commercie die daar dan verder omheen hangt.

Nu je beste jongens laten gaan, zou verschrikkelijk jammer zijn. Ik ben daar bezorgd over. Dat komt misschien ook wel door het beeld van die reclame met die grote olifant waarbij je de hele directie van Feyenoord een beetje wazig voor zich uit ziet kijken. Die olifant blaast in dat spotje alle papieren van tafel. Alsof hij het hele sprookje uitblaast. Het zal toch niet? En zou die nieuwe Kuip er dan wel komen?

Da's ook zo'n vraag waarmee ik in alle euforie rond Feyenoord in mijn maag zit. Geen enkele tegenstander vindt het leuk om in de Kuip te komen spelen, moet je die voorsprong wel weggeven door straks in een heel nieuw stadion te gaan spelen? Ik zou het niet doen.

Ik ben er van overtuigd dat Feyenoord er alles aan zal doen om deze groep bij elkaar te houden al verwacht ik wel dat ze BMI zullen verkopen, zeker nu Nelom heeft verlengd. Zeker bij het behalen van CL denk ik ook dat de spelers zelf graag minimaal nog een jaar blijven.

Wat betreft WvH's uitspraak over De Kuip vind ik dat dat af moet hangen van de haalbaarheid van renovatie. Alleen als dat Feyenoord naar het beoogde hogere niveau kan tillen moet je m.i. daarvoor kiezen. Als dat alleen kan met een heel nieuw stadion is dat de enige keuze. Hopelijk vindt er snel een eerlijke vergelijking van de plannen plaats!
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 maart 2013 - 11:47   quote  deeplink  
-1
JanM
 JanM - maandag 11 maart 2013 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 11:47 schreef Stylzz het volgende:
-1
Verklaar u nader!
Brian
 Brian - maandag 11 maart 2013 - 12:36   quote  deeplink  
Je harte wens roepen is leuk
Maar moet ook realistische wezen
Uiteraard wil iedereen dat alles bij elkaar blijft
En dat we geld uit champions league gaan halen.
Maar hoe realistische is het ?
De groep groeit maar in de champions league, echt mee spelen
Lijkt mij erg ver weg nog. En gezien de status van Feyenoord
Zijn ze niet in de positie grote bedragen te weigeren.
Moeten ook niet in oude patronen vallen
Want gokken op de champions league en dan niet halen
Is wat de Gote Kale Leider zijn kop heeft gekost
En de Club bijna aan onderdoor is gegaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 maart 2013 door Brian --
van geil
 van geil - maandag 11 maart 2013 - 13:06   quote  deeplink  
+0
Fr08kevin
 Fr08kevin - maandag 11 maart 2013 - 13:26   quote  deeplink  
@Brian heeft niks met gokken op CL te maken. STEL je wordt dit jaar kampioen dan speel je gegarandeerd CL en heb je uit mn hoofd gegarandeerd 15 miljoen als een andere NLe club zich plaatst. Kans is groter door 2 voorrondes dat deze NLe club zich niet plaatst waardoor je nog meer geld hebt. Als je CL gaat spelen vind ik ook dat je niet 2 a 3 sterkhouders moet gaan verkopen, waarde zal alleen maar stijgen als ze CL ervaring opdoen. De Vrij is een ander verhaal die moet natuurlijk wel verlengen anders gaat die gratis weg, zou ontzettend zonde zijn maar daar zie ik hem niet voor aan.
Brian
 Brian - maandag 11 maart 2013 - 13:41   quote  deeplink  
Kampioen worden is nog erg ver weg.
Ook al droomt iedereen daar te recht van.
Dus hopelijk voor rondes overleven
en wat heb je dan in de CL te zoeken ?
Alles bij elkaar houden zal een taak op zich zijn.
Want als Feyenoord groot geld kan krijgen voor 1 of meerdere
spelers moeten ze dat noodgedwongen doen.
dat is de harde realiteit.

Het is heel makkelijk stukjes te schijven
met wat de Fans willen horen vol met hart kreten.
Maar hoe reëel is het allemaal.

Net als of de mensen in en rond de club
dit ook niet zouden willen of konden bedenken
Wacht nog 3 wedstrijden af en dan weten we echt waar
Feyenoord staat of mee doet.
en laat je niet gek maken door het Media Circus
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 maart 2013 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 12:16 schreef JanM het volgende:

[..]

Verklaar u nader!
Luxe positie hebben we niet.
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 maart 2013 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 12:16 schreef JanM het volgende:

[..]

Verklaar u nader!
Luxe positie hebben we niet.
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 maart 2013 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 12:16 schreef JanM het volgende:

[..]

Verklaar u nader!
Luxe positie hebben we niet.
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 maart 2013 - 14:10   quote  deeplink  
Goed man...
JanM
 JanM - maandag 11 maart 2013 - 14:10   quote  deeplink  
Bode is back!
JanM
 JanM - maandag 11 maart 2013 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 14:09 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Luxe positie hebben we niet.
Je bedoelt dat Feyenoord wel MOET verkopen als er hoge bedragen geboden worden, neem ik aan? Klopt, maar zodra bijvoorbeeld BMI voor zeg 10 miljoen verkocht is kan Feyenoord zich m.i. wel een stuk 'arroganter' opstellen en echte hoofdprijzen vragen waarmee verdere transfers mogelijkerwijs worden 'tegengewerkt'. Als dan spelers zelf - en hun makelaars niet te vergeten - ook nog eens uitspreken dat ze op z'n vroegst in de zomer van 2014 WILLEN vertrekken naar het buitenland, heb je volgens mij een aardige basis!
Thijs
 Thijs - maandag 11 maart 2013 - 14:18   quote  deeplink  
als je alles verkoopt volgend seizoen mag je hopen op europees voetbal!! laat ze aub gewoon nog een jaar blijven? De jongens moeten eerst europees wat ervaring op gaan doen en daarna pas gaan denken aan een vertrek naar t buiteland
van geil
 van geil - maandag 11 maart 2013 - 14:31   quote  deeplink  
een basisspeler verkopen plus wat bankzitters moet je sowieso elk jaar doen.

BMI of de Vrij zou ik verkopen.
JanM
 JanM - maandag 11 maart 2013 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 14:18 schreef Thijs het volgende:
als je alles verkoopt volgend seizoen mag je hopen op europees voetbal!! laat ze aub gewoon nog een jaar blijven? De jongens moeten eerst europees wat ervaring op gaan doen en daarna pas gaan denken aan een vertrek naar t buiteland
Met alles bedoel je BMI, De Vrij, Clasie, Vilhena en Pellè? Gaat niet gebeuren of levert dan 50 miljoen op of zo, waarmee je èn schuldenvrij bent èn geld hebt voor vervangers.

Persoonlijk denk ik dat alleen BMI wordt verkocht + De Vrij ALS ze het komende zomer niet eens worden over contractverlenging.

Nelom kan BMI dan moeiteloos vervangen en voor De Vrij wordt mogelijkerwijs een vervanger aangetrokken.
Thijs
 Thijs - maandag 11 maart 2013 - 14:36   quote  deeplink  
wie moet die vervanger worden dan?
Thijs
 Thijs - maandag 11 maart 2013 - 14:38   quote  deeplink  
pelle gaat blijven denk ik. En als we kampioen worden blijven ze allemaal wel en worden we volgend seizoen ook kampioen en gaan we mischien overwinteren in europa
JanM
 JanM - maandag 11 maart 2013 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 14:36 schreef Thijs het volgende:
wie moet die vervanger worden dan?
In eerste instantie Kongolo denk ik, maar is een linkspoot en nog wel heel erg jong. Om te halen is bij vertrek van zowel BMI als De Vrij misschien Van Dijk van Groningen een optie (contract t/m 2015). Of Gouweleeuw van Heerenveen (contract t/m 2014)? Beiden staan m.i. dit seizoen een beetje stil in hun ontwikkeling, maar hebben al wel behoorlijk wat ervaring en mogelijkerwijs de potentie om een volgende stap te zetten. Ben echter geen scout hè!
Thijs
 Thijs - maandag 11 maart 2013 - 14:51   quote  deeplink  
nee maar de 2 namen die jij nu noemt, zijn in mijn ogen 2 grote talenten die de top aankunnen. Die van aanholt van fietstas daar ben ik pas gecharmeerd van. die mag van mij op de plek van bruno komen, maar dan zit je de ontwikkeling van nelom in de weg die ik persoonlijk ook erg goed vind invallen. Maar we gaan het zien JanM
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 11 maart 2013 - 14:55   quote  deeplink  
Onzin, we hebben Kongolo, Van Beek en Ramsteijn, dus we hoeven niets te halen, maar dan beginnen we weer bij punt nul. Nu moeten we lef tonen door het succes af te dingen, ondernemerschap noemen ze dat. Als je alleen maar op zeker speelt, komen we er ook niet. Dit wil overigens niet zeggen dat men gokt, want uit het verleden moet men lering trekken... Geen talentpools meer!
Thijs
 Thijs - maandag 11 maart 2013 - 14:57   quote  deeplink  
Arie ook daar heb je een punt. KOngolo vind ik erg goed. Maar Van Beek en Ramsteijn moeten in mijn ogen nog een jaar verhuurd worden.
JanM
 JanM - maandag 11 maart 2013 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 14:55 schreef Arie.Klooster het volgende:
Onzin, we hebben Kongolo, Van Beek en Ramsteijn, dus we hoeven niets te halen, maar dan beginnen we weer bij punt nul. Nu moeten we lef tonen door het succes af te dingen, ondernemerschap noemen ze dat. Als je alleen maar op zeker speelt, komen we er ook niet. Dit wil overigens niet zeggen dat men gokt, want uit het verleden moet men lering trekken... Geen talentpools meer!
3 talenten idd, maar niet/nauwelijks eredivisie-ervaring. Denk niet dat ALS er geld is voor aankopen na het eventuele vertrek van zowel BMI als De Vrij Feyenoord zich het risico KAN permiteren om géén verdediger met de nodige ervaring aan te trekken!

Is een andere situatie dan die toen er geen geld was om spelers te kopen. Dat heeft gelukkig heel goed uitgepakt en voor de doorbraak van onze talenten gezorgd, maar had natuurlijk ook heel anders (lees veel slechter) uit kunnen pakken ... Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst hè!
Thijs
 Thijs - maandag 11 maart 2013 - 15:05   quote  deeplink  
Het gaat gelukkig de goeie kant op met onze club! dus laten we daar lekker van genieten en hopen dat we aan het einde van dit seizoen met de schaal op de coolsingel staan !!
JanM
 JanM - maandag 11 maart 2013 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 15:05 schreef Thijs het volgende:
Het gaat gelukkig de goeie kant op met onze club! dus laten we daar lekker van genieten en hopen dat we aan het einde van dit seizoen met de schaal op de coolsingel staan !!
12 mei staat al in mijn agenda!
Thijs
 Thijs - maandag 11 maart 2013 - 15:06   quote  deeplink  
hahahahaha bij mij ook
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 11 maart 2013 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 15:00 schreef JanM het volgende:

[..]

3 talenten idd, maar niet/nauwelijks eredivisie-ervaring. Denk niet dat ALS er geld is voor aankopen na het eventuele vertrek van zowel BMI als De Vrij Feyenoord zich het risico KAN permiteren om géén verdediger met de nodige ervaring aan te trekken!

Is een andere situatie dan die toen er geen geld was om spelers te kopen. Dat heeft gelukkig heel goed uitgepakt en voor de doorbraak van onze talenten gezorgd, maar had natuurlijk ook heel anders (lees veel slechter) uit kunnen pakken ... Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst hè!
Dat zou betekenen dat talenten nooit hun kans krijgen.... Je moet ze ook voor de leeuwen durven gooien... Trouwens, BMI heeft geluk gehad dat Ramsteijn geblesseerd raakte, want die speelde heel behoorlijk die eerste zeven wedstrijden. Kongolo is een groot talent, die moet je er ook voor durven te gooien. Van Beek moet daarentegen wel ervaring op doen, want dat moet ik nog zien..... Overigens hoop ik dat ze de groep enigszins bij elkaar houden. Belangrijkste man is bij dezen Clasie, want die is niet te vervangen. De rest, hoe goed ze ook zijn, wel... (Boëtius/Vilhena daargelaten, maar die gaan toch nog niet...). Wat dat betreft zou het wel gezond zijn als een BMI bijvoorbeeld vertrekt, want dat betekent geld in het laatje plus dat je in Nelom een goed alternatief hebt, plus Kongolo/Ramsteijn.... De Vrij zou eventueel ook kunnen, maar aan de rechterkant zijn we wat slechter bedeeld...
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 11 maart 2013 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 15:05 schreef JanM het volgende:

[..]

12 mei staat al in mijn agenda!
Hoeft niet in mijn agenda, ik hou er ALTIJD rekening mee ... Dat zijn de echte supporters!
Thijs
 Thijs - maandag 11 maart 2013 - 18:14   quote  deeplink  
ik ben een echte supporter lijdensweg :P
feyelinde
 feyelinde - maandag 11 maart 2013 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 18:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hoeft niet in mijn agenda, ik hou er ALTIJD rekening mee ... Dat zijn de echte supporters!
verduld ,nu is het weer gebeurd met een leuk topic ,je wacht als lezer even af welk goede reactie volgt op een mooie redenatie ,komt die l.. weer tussendoor met een reactie op de man, wat totaal niks toevoegd aan de inhoud van dit topic,sodemietert toch eens op vent

meestal is dan de ervaring dat er weer gereageerd word ,dus einde topic
Thijs
 Thijs - maandag 11 maart 2013 - 18:27   quote  deeplink  
feyelinde ik laat me niet gek maken. ik zeg gewoon dat ik een echte supporter ben. en hij vind het heerlijk al die aandacht dus daarom
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 maart 2013 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 18:12 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hoeft niet in mijn agenda, ik hou er ALTIJD rekening mee ... Dat zijn de echte supporters!
Wat ben je toch goed he..
Thijs
 Thijs - maandag 11 maart 2013 - 18:36   quote  deeplink  
wij zijn zeker goed renato
JanM
 JanM - maandag 11 maart 2013 - 18:49   quote  deeplink  
Maar hij heeft wel de best gekozen nickname ... dat dan weer wel!
Wim2
 Wim2 - maandag 11 maart 2013 - 20:13   quote  deeplink  
Slotje..

Er hoeft toch niet voor iedere column van van Hanegem een apart topic te komen??
Thijs
 Thijs - maandag 11 maart 2013 - 20:14   quote  deeplink  
jawel wim2
Wim2
 Wim2 - maandag 11 maart 2013 - 20:16   quote  deeplink  
Hallo Thijs.. hoe gaat het er mee?
Thijs
 Thijs - maandag 11 maart 2013 - 20:18   quote  deeplink  
ja gaat wel wim2. het is verdomme elke week weer billen knijpen in deze achterlijke competitie
Wim2
 Wim2 - maandag 11 maart 2013 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 20:18 schreef Thijs het volgende:
ja gaat wel wim2. het is verdomme elke week weer billen knijpen in deze achterlijke competitie
Vertel mij wat..

Roda jc uit heb ik de laatste twintig minuten in het zweet zitten uitkijken.. ik was nog nooit zo blij met het laatste fluitsignaal.
Thijs
 Thijs - maandag 11 maart 2013 - 20:22   quote  deeplink  
hier nog 1! ik werd gek. heb geen nagels meer over :P
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 11 maart 2013 - 21:14   quote  deeplink  
Heeft van Hanegem ooit wel eens waardering over Koeman geuit?
Alexi
 Alexi - maandag 11 maart 2013 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 20:18 schreef Thijs het volgende:
ja gaat wel wim2. het is verdomme elke week weer billen knijpen in deze achterlijke competitie
Helemaal mee eens,
deze competitie kan nog alle kanten op,er steekt er niet een met zijn kop bovenuit,ook wij niet!
Maar als we zo doorgaan,komen we een heel eind,met een beetje geluk aan onze kant,denk aan roda moet het wel lukken lijkt mij!
tomson
 tomson - maandag 11 maart 2013 - 21:42   quote  deeplink  
Als het weekend begint zit ik al met kriebels in m'n buik van de zenuwen.Heel het weekend denk ik eraan. We gaan in ieder geval een paar spannende weken tegemoet en dat is op zichzelf al een geweldig gevoel !
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 12 maart 2013 - 11:17   quote  deeplink  
Zo zitten voetballers helaas niet in elkaar. Dat ze samen besluiten om een aantal jaren voor Feyenoord te blijven spelen. Zodra de man met het geld komt gaan de ambities over op de euro tekens ...
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 12 maart 2013 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 18:49 schreef JanM het volgende:
Maar hij heeft wel de best gekozen nickname ... dat dan weer wel!
Hahahaha met dank aan Erwin Mulder, door hem ben ik erop gekomen ...
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 12 maart 2013 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 18:14 schreef Thijs het volgende:
ik ben een echte supporter lijdensweg :P
Goed zo Thijs !!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 maart 2013 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 14:13 schreef JanM het volgende:

[..]

Je bedoelt dat Feyenoord wel MOET verkopen als er hoge bedragen geboden worden, neem ik aan? Klopt, maar zodra bijvoorbeeld BMI voor zeg 10 miljoen verkocht is kan Feyenoord zich m.i. wel een stuk 'arroganter' opstellen en echte hoofdprijzen vragen waarmee verdere transfers mogelijkerwijs worden 'tegengewerkt'. Als dan spelers zelf - en hun makelaars niet te vergeten - ook nog eens uitspreken dat ze op z'n vroegst in de zomer van 2014 WILLEN vertrekken naar het buitenland, heb je volgens mij een aardige basis!
Ik denk dat dat nog wel een jaar of 5 gaat duren. Alle inkomsten gaan op dit moment nog naar het aflossen van schulden en gedeeltelijk naar gerichte aankopen, liefst voor gratis.
Daarna moet je de aandelen nog terugkopen. Dus kan even duren nog.
van geil
 van geil - dinsdag 12 maart 2013 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2013 - 11:23 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik denk dat dat nog wel een jaar of 5 gaat duren. Alle inkomsten gaan op dit moment nog naar het aflossen van schulden en gedeeltelijk naar gerichte aankopen, liefst voor gratis.
Daarna moet je de aandelen nog terugkopen. Dus kan even duren nog.
inderdaad.
plus dat kredietverstrekkers ook geld nodig hebben.
en druk op de ketel zetten,zeker als er interesse is voor spelers.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 12 maart 2013 - 13:05   quote  deeplink  
Een betere groep betekent betere resultaten, wat weer als een magneet spelers aantrekt, waardoor een gezonder klimaat voor Feyenoord ontstaat. Als we nu al spelers verkopen, gaan we weer terug naar af. Kunnen we weer opnieuw beginnen en wie zegt mij dat het dan weer zo gaat. We hebben ondanks de penibele situatie de wind behoorlijk in de rug gehad, dat is niet altijd zo..., nou dan moeten we zorgen dat we aan de top blijven. Dat kost wat, maar dat levert zeker wat op.... en daar moet je dan van aflossen... De weg van de geleidelijkheid, maar zeker niet alles verkopen om zo van de schulden af te komen. Ja, dan heb je geen schulden meer, maar moet je wel investeren omdat je anders az achterna gaat. Per saldo zou dat zomaar veel meer kunnen gaan kosten, dan als je probeert een goede, ingespeelde groep bij elkaar te houden. Het geeft niet als er bijvoorbeeld ééntje verkast, maar niet meer...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Hanegem: 'Pak geld met CL ipv transfers'









0.0086679