|
|
JanM
|
|
|
Volgens mij is/was 'ie er nog niet, een topic voor geruchten voor komende zomer.
Eentje die het gerucht zelf de wereld ingestuurd heeft is Toornstra:
Jens Toornstra maakte onlangs de overstap van ADO Den Haag naar FC Utrecht, maar de middenvelder hoopt op meer. De huidig speler van de Domstedelingen hoopt namelijk in de toekomst uit te mogen komen voor Feyenoord.
"Ik kom uit een échte Feyenoordfamilie", legde Toornstra zijn voorkeur voor de Rotterdammers uit in gesprek met Forza. "Ik wil me nu bewijzen in Utrecht, maar ik hoop ooit voor Feyenoord te spelen."
Toornstra is niet de enige oud-speler van ADO Den Haag, die graag de overstap naar Feyenoord wilde maken. Onder andere Lex Immers, die ADO Den Haag in de zomer verliet voor de club uit Rotterdam, en Wesley Verhoek, die momenteel uitkomt voor de Rotterdammers en ook een verleden kent bij de club uit Den Haag, gingen Toornstra namelijk al voor.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/189632/Toornstra_hoopt_ooit_voor_Feyenoord_te_spelen#ixzz2NElr4FiG
En verder kunnen we natuurlijk volop speculeren over het mogelijke vertrek van BMI, De Vrij, Clasie, TdVilhena, Pellè, Vormer, etc.
Oh ja en Mulder natuurlijk (=> samen met l naar Barcelona). |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
toornstra heb je niet nodig!!! En aub niemand weg !!!!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Toornstra is ook m.i. niet goed genoeg. Dan misschien eerder die Kali (komende zomer tranfervrij!), Mike van der Hoorn of Leon de Kogel (beiden contract t/m 2016)??? Maar of deze jongens goed genoeg zijn/worden ... |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
kali moet je niet halen. haal dan die bulthuis, die straalt wat uit van, ik ben de baas op het veld dus kom maar op!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Maar die moa is al tijden niet meer gesignaleerd hier ... en Boudewijn doet het (blijkbaar) niet. Vandaar! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2013 - 14:41 schreef Thijs het volgende:kali moet je niet halen. haal dan die bulthuis, die straalt wat uit van, ik ben de baas op het veld dus kom maar op!! Die Bulthuis is een waardeloze back. Nelom is beter.
Kali is een goede middenvelder en transfervrij. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 11 maart 2013 - 14:41 schreef Thijs het volgende:kali moet je niet halen. haal dan die bulthuis, die straalt wat uit van, ik ben de baas op het veld dus kom maar op!! Vind ik ook een goeie linksback met kopkracht. Kunnen we achterin en voorin bij corners goed gebruiken !! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je hebt wel lef Jan dat je dit topic durft te openen. Zou uitkijken als moa straks online komt en dit ziet. Die word kwaad want dit soort topics zijn, zijn idee!
Heb er zelf ook reacties op gehad van hem toen ik zo'n topic opende. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 - 11:12 schreef MMM het volgende:Je hebt wel lef Jan dat je dit topic durft te openen. Zou uitkijken als moa straks online komt en dit ziet. Die word kwaad want dit soort topics zijn, zijn idee! Heb er zelf ook reacties op gehad van hem toen ik zo'n topic opende. Boeien toch wat ene Moa denkt !! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 - 11:12 schreef MMM het volgende:Je hebt wel lef Jan dat je dit topic durft te openen. Zou uitkijken als moa straks online komt en dit ziet. Die word kwaad want dit soort topics zijn, zijn idee! Heb er zelf ook reacties op gehad van hem toen ik zo'n topic opende. Volgens mij is hij gevlogen. Goed voorbeeld! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 - 11:07 schreef MMM het volgende:[..] Die Bulthuis is een waardeloze back. Nelom is beter. Kali is een goede middenvelder en transfervrij. mwa, ben nog niet echt overtuigd van Kali. Hij kan wel wat, maar goed genoeg voor Feyenoord? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 - 14:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] mwa, ben nog niet echt overtuigd van Kali. Hij kan wel wat, maar goed genoeg voor Feyenoord? nee mentaal niet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 - 14:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] mwa, ben nog niet echt overtuigd van Kali. Hij kan wel wat, maar goed genoeg voor Feyenoord? Jij bent ook makkelijk over te halen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Finbogasson erbij voor de CL. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Finnbogasson...Mmmm...Tsja....In ons speltype? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: AUB laat Erwin Mulder vertrekken naar Barcelona, zoals vele hier dat wil hebben. Espanyol is een mooie club voor Erwin Mulder ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
lijkt idd sterk op obsessief gedrag .. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
heerenveen gewonnen Sevi? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 - 11:07 schreef MMM het volgende:[..] Die Bulthuis is een waardeloze back. Nelom is beter. Kali is een goede middenvelder en transfervrij. Kali halen kunnen we vormer verhuren mits Clasie niet vertrekt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kali gaat naar Anderlecht geloof ik. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
cyan kali........niet doen....
finbogasson voor Schaken. Clasie blijft.vormer naar Heerenveen. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
martens van Az is volgens mij transfervrij. wel zeer veel blessurres gehad. zie m wel veel liever als Vormer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 maart 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2013 - 22:35 schreef van geil het volgende:martens van Az is volgens mij transfervrij. wel zeer veel blessurres gehad. zie m wel veel liever als Vormer. Zijn geen concurrenten, want voor verschillende posities. En Martens is nog blessuregevoeliger dan Cissé. Goede speler, maar je kan niet van hem op aan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 maart 2013 - 22:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zijn geen concurrenten, want voor verschillende posities. En Martens is nog blessuregevoeliger dan Cissé. Goede speler, maar je kan niet van hem op aan. klopt..verkeerde vergelijking van mij.
wel jammer.hij kan wel voetballen...maar risicovol met blessures inderdaad. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 - 22:10 schreef van geil het volgende:cyan kali........niet doen.... finbogasson voor Schaken. Clasie blijft.vormer naar Heerenveen. Vind Finnbogason nou niet echt een typische rechtsbuiten maar wel van harte welkom. Schaken hoeft wat mij betreft niet te vertrekken.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Fledderus wordt Feyenoorder. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hij zat in De Kuip geloof ik he? Kwam dat bij Studio Voetbal? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lijkt me overigens niet dat ie komt. Goossens is een vergelijkbare speler, al speelt Fledderus meestal wat verder naar achter. Op dit moment hebben we ook geen extra middenvelder nodig. Nog los van de vraag of Fledderus goed genoeg is. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Mark-Jan..klinkt meer als een hockeyert.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: yep.
ik ben wel gecharmeerd van hem.scoort makkelijk.en kan t nivo aan |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: quote: Lijkt me niet. Die gozer kan er niks van.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor de breedte doen, maar dan moeten er wel een paar weg... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goossens, Mokotjo, Leerdam. Fledderus past in dat rijtje. Niet doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Breedte voetballers, heb je nodig soms op de bank. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Tuurlijk, maar een stap vooruit maken is ook nivo op de bank verhogen. Fledderus is 30 én maakt bij Roda weinig klaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Al 30..laat maar dan, dat niveau of iets eronder hebben we ook in de jeugd. |
|
|
|
|
Ronda 2
|
|
|
Haal een nieuwe keeper mulder is te zwak geeft geen leiding |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op maandag 18 maart 2013 - 09:21 schreef FR-Henk het volgende:[..] Tuurlijk, maar een stap vooruit maken is ook nivo op de bank verhogen. Fledderus is 30 én maakt bij Roda weinig klaar. denk eigenlijk dat hij ook echt als fan kwam.. niet voor niets had hij een feyenoord sjawl om |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Rinus Israel was er gisteren ook. Die gaat echt niet voor de basis of de breedte tekenen....;) |
|
|
|