BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote transfergeruchten topic zomer 2013

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 maart 2013 - 00:06   quote  deeplink  
Feyenoord zegt contract Isoufi op

600x200-mh-329869.jpg

Feyenoord heeft Shabir Isoufi formeel laten weten dat de club zijn aflopende contract niet verlengt. De in Afghanistan geboren middenvelder werd dit seizoen door Feyenoord uitgeleend aan Telstar. Isoufi kwam dit seizoen 24 keer uit voor Telstar en scoorde zes doelpunten. Technisch diricteur Martin van Geel heeft alleen Isoufi een brief moeten sturen, aangezien de andere contractspelers van Feyenoord of een doorlopend contract heeft of pas aan zijn eerste contract in de Kuip bezig is.

Clubs dienen spelers met een aflopende verbintenis voor 1 april duidelijkheid te verschaffen. Isoufi stond de laatste jaren onder contract in de Kuip, maar kon nooit doorbreken in Rotterdam. Vorig seizoen zat Isoufi onder trainer Koeman enkele malen bij de wedstrijdselectie. In de winterstop werd hij uitgleend aan FC Dordrecht, maar daar was hij geen vaste waarde. Eerder verhuurde Feyenoord Isoufi al een keer aan Excelsior, maar ook in Kralingen werd er door toenmalig trainer Alex Pastoor bijna geen beroep gedaan op hem.
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 maart 2013 - 00:51   quote  deeplink  
'Interesse voor Feyenoord-internationals gaat toenemen'

VI-clubwatcher Martijn Krabbendam in gesprek met VI Radio over de interesse voor de internationals van Feyenoord en de eventuele vervanger van de geschorste Graziano Pellè.

van geil
 van geil - donderdag 28 maart 2013 - 12:40   quote  deeplink  
Vincent van Dorp is binnen.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 maart 2013 - 23:49   quote  deeplink  
Schijnt een groot talent te zijn..
van geil
 van geil - vrijdag 29 maart 2013 - 00:27   quote  deeplink  
Feyenoord moet 1 of twee spelers van de basiself verkopen.

het beste in mijn ogen is bmi en Janmaat,hier zijn vervangers voor.

en de vrij en clasie kun je dan laten verlengen.en n acceptabele keeper halen.

verder zou ik de complete bank verversen.dus inderdaad,allemaal weg.
die staan allemaal al minimaal n jaar stil,zijn dus zeker niet beter geworden en gaan morren.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 maart 2013 - 00:48   quote  deeplink  
Janmaat zou ik zeker niet verkopen..
ar
 ar - vrijdag 29 maart 2013 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2013 - 00:27 schreef van geil het volgende:
Feyenoord moet 1 of twee spelers van de basiself verkopen.

het beste in mijn ogen is bmi en Janmaat,hier zijn vervangers voor.

en de vrij en clasie kun je dan laten verlengen.en n acceptabele keeper halen.

verder zou ik de complete bank verversen.dus inderdaad,allemaal weg.
die staan allemaal al minimaal n jaar stil,zijn dus zeker niet beter geworden en gaan morren.
Ik zou Janmaat echt niet wegdoen,die gozer wordt echt een topper.Ik denk alleen BMI verkopen voor een fors bedrag.
van geil
 van geil - vrijdag 29 maart 2013 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2013 - 19:54 schreef ar het volgende:

[..]

Ik zou Janmaat echt niet wegdoen,die gozer wordt echt een topper.Ik denk alleen BMI verkopen voor een fors bedrag.
is(nog) niet realistisch.investeerders willen cashen als het goed gaat.
kan alleen bij n kampioenschap jou optie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 maart 2013 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 april 2013 - 14:55   quote  deeplink  
'Broertje Kongolo in trek: Liverpool betaalt 1,8 miljoen'

C1%20Rodney%20Kongolo%20jpeg.jpg

Feyenoord dreigt opnieuw vroegtijdig afscheid te moeten nemen van één van haar talenten uit de eigen jeugdopleiding. Kyle Ebecilio, Nathan Ake, Karim Rekik en Jeffrey Bruma verlieten de geroemde opleiding van Feyenoord al op jonge leeftijd en Liverpool wil een naam aan dat lijstje toevoegen. De 15-jarige Rodney Kongolo, het broertje van Terence, kan naar de havenstad vertrekken. De Premier League-club heeft grof geld over om de puber volgend jaar over te nemen. Volgens de Sunday People is Liverpool bereid om maar liefst 1,8 miljoen euro te betalen voor de handtekening van Rodney Kongolo wanneer hij zestien wordt.
Bron:FR12
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 april 2013 - 14:57   quote  deeplink  
Als je niet voor Feyenoord wilt voetballen tief je gewoon lekker op Rotnie!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 april 2013 - 15:01   quote  deeplink  
+1908..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 01 april 2013 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 14:57 schreef Stylzz het volgende:
Als je niet voor Feyenoord wilt voetballen tief je gewoon lekker op Rotnie!
Zou jij 1,8 miljoen euro kunnen weigeren? Als dat waar is natuurlijk, en wie zegt dat ie weg gaat?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 april 2013 - 16:53   quote  deeplink  
Twijfel over een aanbod door een speler, moet voor club teken zinn niet meer te investeren in zo'n onzekerheid.
Doei.
Maximus
 Maximus - maandag 01 april 2013 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 14:57 schreef Stylzz het volgende:
Als je niet voor Feyenoord wilt voetballen tief je gewoon lekker op Rotnie!
Rotnie?? Als ie gaat Rotwel!
kuipje
 kuipje - maandag 01 april 2013 - 16:57   quote  deeplink  
mooi om altijd weer te zien hoe iedereen zon jongen allemaal slechts wenst.. terwijl hij zelf helemaal niets heeft gezegd..

give him a break
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 april 2013 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 16:57 schreef kuipje het volgende:
mooi om altijd weer te zien hoe iedereen zon jongen allemaal slechts wenst.. terwijl hij zelf helemaal niets heeft gezegd..

give him a break
Is ook zo. Maar stel dat...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 april 2013 - 17:49   quote  deeplink  
Dan is het een eikel en als ie blijft een held..wat een verschil..
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 april 2013 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 16:57 schreef kuipje het volgende:
mooi om altijd weer te zien hoe iedereen zon jongen allemaal slechts wenst.. terwijl hij zelf helemaal niets heeft gezegd..

give him a break
Krijgt ie ook en anders tieft ie lekker op.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 01 april 2013 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 16:57 schreef kuipje het volgende:
mooi om altijd weer te zien hoe iedereen zon jongen allemaal slechts wenst.. terwijl hij zelf helemaal niets heeft gezegd..

give him a break
De meeste zijn ook van die zeikerds hier , die een ander niks gunnen ...
kuipje
 kuipje - maandag 01 april 2013 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 17:00 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Is ook zo. Maar stel dat...
Maak hem dan maar kapot.. niet nu. Ook niet echt een stimulans om bij feyenoord te tekenen... of wel?
PieterBos
 PieterBos - maandag 01 april 2013 - 21:23   quote  deeplink  
http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/21942---feyenoord-meldt-zich-bij-fc-utrecht-voor-bulthuis--.html
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 01 april 2013 - 21:38   quote  deeplink  
Feyenoord heeft zich gemeld voor Bulthuis van Utrecht! Heb ik er toch wel kijk op dan !!! Hahaha
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 april 2013 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 21:38 schreef lijdensweg het volgende:
Feyenoord heeft zich gemeld voor Bulthuis van Utrecht! Heb ik er toch wel kijk op dan !!! Hahaha
Feyenoord in dit geval niet.
van geil
 van geil - maandag 01 april 2013 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 22:08 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Feyenoord in dit geval niet.
excuus Henk voor mijn reakties Zaterdag,was zwaar teleurgesteld omdat ik zo graag die coolsingel weer ns wil betreden.
reageerde dat verkeerd af.sorry.
arie reijnhout
 arie reijnhout - maandag 01 april 2013 - 22:35   quote  deeplink  
haal dan maar malky van roda
Peet1908fey
 Peet1908fey - maandag 01 april 2013 - 22:44   quote  deeplink  
Kali heeft al getekend bij Anderlecht voor de gene die dat nog niet wist!
MMM
 MMM - maandag 01 april 2013 - 23:17   quote  deeplink  
We hebben weer geld om te investeren en we willen spelers als Bulthuis..

Gaat weer helemaal mis zo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 april 2013 door MMM --
ar
 ar - maandag 01 april 2013 - 23:32   quote  deeplink  
Ik dacht dat Feyenoord alleen voor A spelers zou gaan als het weer centen zou hebben.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 02 april 2013 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 22:19 schreef van geil het volgende:

[..]

excuus Henk voor mijn reakties Zaterdag,was zwaar teleurgesteld omdat ik zo graag die coolsingel weer ns wil betreden.
reageerde dat verkeerd af.sorry.
Niet nodig van Geil. Hoort erbij.
Ik reageer nog wel eens te nuchter. Moet meer zuipen ;)
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 02 april 2013 - 03:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 22:08 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Feyenoord in dit geval niet.
Wat betreft Erwin Mulder, zeer zeker niet !!! :-)
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 02 april 2013 - 06:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 23:17 schreef MMM het volgende:
We hebben weer geld om te investeren en we willen spelers als Bulthuis..

Gaat weer helemaal mis zo.
+1
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 april 2013 - 08:00   quote  deeplink  
22jaar plus 3jaar eredivisie ervaring.
Wel 1 van de betere op zijn positie.
Misschien hetzelfde als Janmaat, las ik vorig jaar zelfde reacties over.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 02 april 2013 - 10:27   quote  deeplink  
Bultrug is een typische Feyenoordspeler...
Had het liefst janmaat de vrij indi en nelom gezien ,maar als
Indi toch weggaat lijkt Bultrug mij een prima optie..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 april 2013 - 11:33   quote  deeplink  
http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/21945-slabbekoorn-gaat-driejarig-contract-tekenen-bij-feyenoord.html

Martin van Geel gaat opnieuw een groot talent uit de jeugdopleiding van Feyenoord belonen met een professioneel contract. Marlon Slabbekoorn, aanvallende middenvelder van origine, is kort geleden zestien jaar geworden en mag dus nu officieel worden gecontracteerd. Slabbekoorn, geboren in Colombia en geadopteerd door Nederlanders, is één van de grootste talenten binnen de jeugdopleiding. Hij wordt voor de aankomende drie jaar verbonden aan Feyenoord.

"Er is interesse uit het buitenland maar ik wil mijn naam eerst vestigen in Nederland, bij Feyenoord", zegt de groeibriljant tegenover dagblad De Limburger. Slabbekoorn speelt momenteel in de B1 van Feyenoord, daarnaast maakte hij deel uit van de selectie van Oranje onder 17, die zich niet wist te kwalificeren voor het jeugd EK.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 april 2013 - 13:57   quote  deeplink  
Feyenoord heeft naar verluidt belangstelling voor FC Utrecht-speler Dave Bulthuis, maar van een serieuze benadering is nog geen sprake geweest. Dat weet Ard Schouten, FC Utrecht-watcher van het Algemeen Dagblad, te melden.

Schouten meldt via zijn Twitter-pagina dat de geruchten omtrent een serieuze poging van Feyenoord bij FC Utrecht niet kloppen. De Rotterdammers zouden in Bulthuis de eerste versterking zien voor komende zomer. Volgens de Utrecht-watcher klopt deze berichtgeving echter niet en zou Feyenoord niet officieel hebben aangeklopt om de linksachter over te nemen.

Bulthuis heeft nog een contract voor meerdere seizoenen bij Utrecht. De Purmerender is momenteel een vaste kracht in het team van trainer Jan Wouters. Voorlopig lijkt zijn toekomst in de Domstad te liggen, mits er komende zomer wel een serieuze poging gaat komen van Feyenoord of een andere club.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/191978/Feyenoord_klopte_nog_niet_aan_voor_Utrechter_Bulthuis#ixzz2PJ3ictkh
el triste
 el triste - dinsdag 02 april 2013 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2013 - 23:17 schreef MMM het volgende:
We hebben weer geld om te investeren en we willen spelers als Bulthuis..

Gaat weer helemaal mis zo.
eens!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 april 2013 - 14:06   quote  deeplink  
Blijkbaar niet
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 02 april 2013 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 april 2013 - 08:00 schreef Stylzz het volgende:
22jaar plus 3jaar eredivisie ervaring.
Wel 1 van de betere op zijn positie.
Misschien hetzelfde als Janmaat, las ik vorig jaar zelfde reacties over.
Prima aankoop mits we die binnen halen! Bulthuis !! Ik head het al vaker gezegd dat we zo'n type beter kunnen gebruiken dan een Nelom ... op links
ar
 ar - dinsdag 02 april 2013 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 april 2013 - 15:22 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Prima aankoop mits we die binnen halen! Bulthuis !! Ik head het al vaker gezegd dat we zo'n type beter kunnen gebruiken dan een Nelom ... op links
Ik weet het niet L,volgens mij is het weer zo,n halve.Nelom doet het toch verdienstelijk?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 02 april 2013 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 april 2013 - 15:22 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Prima aankoop mits we die binnen halen! Bulthuis !! Ik head het al vaker gezegd dat we zo'n type beter kunnen gebruiken dan een Nelom ... op links
Voorlopig hebben we nog Indi, Nelom en Woudenberg voor die positie. Ik vind niet dat de prioriteit op die positie ligt. Ik vind hem ook niet echt overtuigen. Tegen Feyenoord was hij niet goed en het is niet de eerste keer dat hij verdedigend door mand valt. Zijn voorzetten leken ook nergens op. Desalniettemin is het wel een talentvolle jongen. Kan, wanneer hij zich ontwikkeld, Feyenoord wel verder helpen, maar als we wat geld hebben liggen, dan liever wat offensieve versterkingen, want achter Boëtius, Pellè en Schaken zit bar weinig. En vooral Boëtius moet nog veel stappen zetten.

Nogmaals, in principe wel een speler die zich kan ontwikkelen naar een goede back voor Feyenoord, maar ik betwijfel of zijn komst op dit moment wel logisch is.
van geil
 van geil - dinsdag 02 april 2013 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 april 2013 - 18:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Voorlopig hebben we nog Indi, Nelom en Woudenberg voor die positie. Ik vind niet dat de prioriteit op die positie ligt. Ik vind hem ook niet echt overtuigen. Tegen Feyenoord was hij niet goed en het is niet de eerste keer dat hij verdedigend door mand valt. Zijn voorzetten leken ook nergens op. Desalniettemin is het wel een talentvolle jongen. Kan, wanneer hij zich ontwikkeld, Feyenoord wel verder helpen, maar als we wat geld hebben liggen, dan liever wat offensieve versterkingen, want achter Boëtius, Pellè en Schaken zit bar weinig. En vooral Boëtius moet nog veel stappen zetten.

Nogmaals, in principe wel een speler die zich kan ontwikkelen naar een goede back voor Feyenoord, maar ik betwijfel of zijn komst op dit moment wel logisch is.
mee eens.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 02 april 2013 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 april 2013 - 18:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Voorlopig hebben we nog Indi, Nelom en Woudenberg voor die positie. Ik vind niet dat de prioriteit op die positie ligt. Ik vind hem ook niet echt overtuigen. Tegen Feyenoord was hij niet goed en het is niet de eerste keer dat hij verdedigend door mand valt. Zijn voorzetten leken ook nergens op. Desalniettemin is het wel een talentvolle jongen. Kan, wanneer hij zich ontwikkeld, Feyenoord wel verder helpen, maar als we wat geld hebben liggen, dan liever wat offensieve versterkingen, want achter Boëtius, Pellè en Schaken zit bar weinig. En vooral Boëtius moet nog veel stappen zetten.

Nogmaals, in principe wel een speler die zich kan ontwikkelen naar een goede back voor Feyenoord, maar ik betwijfel of zijn komst op dit moment wel logisch is.
Zo ken ik er nog een die vorig seizoen tegen Feyenoord ook niet kon overtuigen, precies hetzelfde als wat we nu horen over Bulthuis! Denk maar eens terug aan Janmaat ...
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 02 april 2013 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 april 2013 - 18:00 schreef ar het volgende:

[..]

Ik weet het niet L,volgens mij is het weer zo,n halve.Nelom doet het toch verdienstelijk?
Mijn voorkeur is het niet , ik vind dat we meer 'power' achterin nodig hebben
van geil
 van geil - dinsdag 02 april 2013 - 19:34   quote  deeplink  
keeper,middenveld en voorhoede heeft prioriteit.

en eerst n man of 10 weg.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 02 april 2013 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 april 2013 - 19:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zo ken ik er nog een die vorig seizoen tegen Feyenoord ook niet kon overtuigen, precies hetzelfde als wat we nu horen over Bulthuis! Denk maar eens terug aan Janmaat ...
Vond Janmaat vorig jaar wel overtuigen. Beter bij Heerenveen dan Bulthuis nu bij Utrecht. Bovendien hadden we toen behoefte aan een back, nu is de linksbackpositie beter bezet dan vorig jaar rechtsback.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 03 april 2013 - 06:35   quote  deeplink  
QT @Mkrabby: Cissé scoorde vanavond namens Jong#Feyenoord tegen PSV, vorige week kreeg hij te horen dat hij ondanks n doorlopend contract móet vertrekken
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 03 april 2013 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 april 2013 - 21:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vond Janmaat vorig jaar wel overtuigen. Beter bij Heerenveen dan Bulthuis nu bij Utrecht. Bovendien hadden we toen behoefte aan een back, nu is de linksbackpositie beter bezet dan vorig jaar rechtsback.
Het is maar wat je beter bezet vind ...
JanM
 JanM - woensdag 03 april 2013 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2013 - 08:34 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het is maar wat je beter bezet vind ...
Wat jij vindt moet je afgeven bij de eigenaar van het paard waar jij onder hangt: de politie!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 03 april 2013 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 april 2013 - 10:28 schreef JanM het volgende:

[..]

Wat jij vindt moet je afgeven bij de eigenaar van het paard waar jij onder hangt: de politie!
Hebben ze jou ook weer vrij gelaten ?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het grote transfergeruchten topic zomer 2013









0.0075619