|
|
remco k
|
|
|
Kijk maar naar de meeste acties en goals van Djurucic, bijna alles is met veel ruimte voor zich, en die heb je niet bij Ajax.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De laatste tijd juist weer wel meer ruimte helemaal voorin....er wordt druk gezet maar niet zo diep als voorgaande jaren....overigens kan hij ook zeer zeker in de kleine ruimte zijn kunsten vertonen....Heerenveen speelt thuis ook op de helft van de tegenstander...waarom denk je dat Benfica hem haalt ?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax speelt aan de bal strak tegen de 16 van de tegenstander aan, Heerenveen speelt veel minder op de helft van de tegenstander..
Benfica?? Misschien even kijken wat voor type voetbal ze spelen, lijkt niet bepaald op het spel dat Ajax speelt..
Djurucic is een hele goede voetballer, maar niet voor Ajax naar mijn mening.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Nou volgens mij was zijn laatste doelpunt tegen NEC een plaatje van een stift in de 16 tussen 3 man in en een boog in de verre hoek een schoolvoorbeeld van klasse. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Inderdaad zoals er ook al bij staat. Uitzonderingen daargelaten. Dit was dus zon uitzondering. Die andere goal laat juist weer het verhaal over die ruimte zien. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Klopt maar die uitzondering geeft aan dat hij het wel kan, alleen komt hij weinig in die situatie daar Heereveen weinig in de 16 speelt bij de tegenstander. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Wiljan Pluim halen van PEC meester in de kleine ruimte... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zeker goede voetballer.. Of die goed genoeg is voor Ajax vraag ik me af.. de afgelopen 4 seizoenen bij Vitesse en Roda is ie niet echt heel opvallend geweest...
Of zou het een laatbloeier zijn..
Overigens heeft Zwolle nog wel een aantal interesante spelers.. Mokthar, Boer, Lachman..Ashente..
Intersante spelers waarvan ik niet zeker weet of ze wel of niet de stap zullen gaan maken... Daarnaast is Drost ook wel een leuk talentje.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 20 maart 2013 - 09:49 schreef nora het volgende:Klopt maar die uitzondering geeft aan dat hij het wel kan, alleen komt hij weinig in die situatie daar Heereveen weinig in de 16 speelt bij de tegenstander. Nora Ajax zou hem dolgraag willen hebben...is goedkoper als Maher en daarnaast ook zeer goed in de kleine ruimte....maar en nu komt het....er vertrekken bij ons nog geen spelers zoals een Eriksen en De Jong dus kan Ajax nog geen stappen ondernemen...had 1 van deze heren een contract getekend elders had Ajax wel een bod uitgebracht...ben ik zeker van... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 20 maart 2013 - 08:22 schreef remco k het volgende:Inderdaad zoals er ook al bij staat. Uitzonderingen daargelaten. Dit was dus zon uitzondering. Die andere goal laat juist weer het verhaal over die ruimte zien. Hahaha uitzonderingen daargelaten...bekijk hem maar eens op Youtube (new benfica 2013)... genoeg akties bij in de kleine ruimte...natuurlijk krijgt een speler met meer ruimte meer mogelijkheden om te scoren...dat geldt in principe voor de meeste grootmeesters....Eriksen is daar een goed voorbeeld van....nogmaals hij heeft iets weg van Cruyff vroeger.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 20 maart 2013 - 18:42 schreef remco k het volgende:Zeker goede voetballer.. Of die goed genoeg is voor Ajax vraag ik me af.. de afgelopen 4 seizoenen bij Vitesse en Roda is ie niet echt heel opvallend geweest... Of zou het een laatbloeier zijn.. Overigens heeft Zwolle nog wel een aantal interesante spelers.. Mokthar, Boer, Lachman..Ashente.. Intersante spelers waarvan ik niet zeker weet of ze wel of niet de stap zullen gaan maken... Daarnaast is Drost ook wel een leuk talentje.. lijkt me stug eigenlijk. hij is opzich wel een goede voetballer maar geen goede afmaker. en ook niet heel creatief ofzo..
ben ik met je eens, maar denk niet dat spelers als Mokthar en Lachman het top van de eredivisie niveau aankunnen. Acenteh denk ik wel, multifunctioneel goede trap en snel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 20 maart 2013 - 20:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hahaha uitzonderingen daargelaten...bekijk hem maar eens op Youtube (new benfica 2013)... genoeg akties bij in de kleine ruimte...natuurlijk krijgt een speler met meer ruimte meer mogelijkheden om te scoren...dat geldt in principe voor de meeste grootmeesters....Eriksen is daar een goed voorbeeld van....nogmaals hij heeft iets weg van Cruyff vroeger.... Heb hem op een uitzondering nog helemaal niks zien presteren in de kliene ruimte. Daarbij lijkt zijn loopje misschien heel iets op dat van Cuijff maar heefthij nog geen 10% van de kwaliteiten van de beste man. |
|
|
|