BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Thulani Serero

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
steve'o
 steve'o - maandag 11 maart 2013 - 23:31   quote  deeplink  
Hij heeft z'n contract verlengt tot medio 2015, maar ik wil graag jullie mening horen over hem. Wordt dit nog een basisspeler of gaat het em niet worden? Zijn optreden in het eerste vind ik tot nu toe niet echt denderend dus ik denk dat laatste.

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 maart 2013 door steve'o --
infamous psv
 infamous psv - maandag 11 maart 2013 - 23:33   quote  deeplink  
Wat ben je toch n '' Jackass ''
Eide
 Eide - maandag 11 maart 2013 - 23:34   quote  deeplink  
Hij begon wel heel sterk dit seizoen, tot die rode kaart. Daarna de blessure en toen (te vroeg) de Afrika Cup. Sinds z'n herstel en terugkeer vind ik hem wel tegenvallen.

Ik zie hem niet snel basisspeler worden, ik snap de verlenging ook niet zo goed, anders dan dat men misschien hoopt om een verkoopje.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 11 maart 2013 - 23:36   quote  deeplink  
Heeft zes of zeven wedstrijden gespeeld en drie keer gescoord. Komt terug van een blessure en de Afrika-cup. Denk uiteindelijk dat hij er wel gaat komen volgend seizoen. Zal dit seizoen niet zo heel erg veel meer aan spelen toe komen denk ik, maar we zullen zien!
Brandje
 Brandje - maandag 11 maart 2013 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 23:34 schreef Eide het volgende:
Hij begon wel heel sterk dit seizoen, tot die rode kaart. Daarna de blessure en toen (te vroeg) de Afrika Cup. Sinds z'n herstel en terugkeer vind ik hem wel tegenvallen.

Ik zie hem niet snel basisspeler worden, ik snap de verlenging ook niet zo goed, anders dan dat men misschien hoopt om een verkoopje.
Hij begon uitstekend en kreeg daarna een zware blessure en is nu nog wat zoekende. We weten dus dat hij het kan dus ga je zo'n jongen toch niet afschrijven.
Eide
 Eide - maandag 11 maart 2013 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2013 - 23:37 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hij begon uitstekend en kreeg daarna een zware blessure en is nu nog wat zoekende. We weten dus dat hij het kan dus ga je zo'n jongen toch niet afschrijven.
Dat zou ook kunnen natuurlijk. Gevoelsmatig denk ik eigenlijk toch dat men wel een beetje klaar is met Thulani, ook al vanwege de (vermeende) interesse in Djuricic en/of Maher bij een vertrek van Eriksen en/of De Jong.
Loetje
 Loetje - dinsdag 12 maart 2013 - 00:34   quote  deeplink  
Hij heeft potentie. Dus geen slecht idee
Loetje
 Loetje - dinsdag 12 maart 2013 - 00:35   quote  deeplink  
Tip, vermeld een bron
steve'o
 steve'o - dinsdag 12 maart 2013 - 09:17   quote  deeplink  
quote:

[..]

We weten dus wat hij kan? Ik heb em nog geen 1 goede wedstrijd zien spelen. Laatst tegen AZ was het ook niet om over naar huis te schrijven.
Jesper11
 Jesper11 - dinsdag 12 maart 2013 - 09:48   quote  deeplink  
Hij viel niet tegen in het begin van het seizoen. Hij zal er wel wat van kunnen anders hadden ze toch niet verlengd?
steve'o
 steve'o - dinsdag 12 maart 2013 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2013 - 09:48 schreef Jesper11 het volgende:
Hij viel niet tegen in het begin van het seizoen. Hij zal er wel wat van kunnen anders hadden ze toch niet verlengd?
Hmmm dat zegt niet zo heel veel vind ik :P Ze hebben Sana ook een contract aangeboden en kijk waar hij nu staat
Eide
 Eide - dinsdag 12 maart 2013 - 14:46   quote  deeplink  
Deze pot tegen Heerenveen was Thulani echt de uitblinker tot z'n rode kaart. Ook een week eerder tegen NAC speelde Serero een hele hele degelijke pot.

Hij heeft dus wel degelijk laten zien wat hij kan. Maar goed, in die periode speelde Sana ook heel leuk, zie ook die pot tegen NAC weer. Het gaat om consistent en consequent goed zijn. En of hij dat kan is maar de vraag.
steve'o
 steve'o - dinsdag 12 maart 2013 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2013 - 14:46 schreef Eide het volgende:
Deze pot tegen Heerenveen was Thulani echt de uitblinker tot z'n rode kaart. Ook een week eerder tegen NAC speelde Serero een hele hele degelijke pot.

Hij heeft dus wel degelijk laten zien wat hij kan. Maar goed, in die periode speelde Sana ook heel leuk, zie ook die pot tegen NAC weer. Het gaat om consistent en consequent goed zijn. En of hij dat kan is maar de vraag.
Juist ;)
remco k
 remco k - dinsdag 12 maart 2013 - 15:10   quote  deeplink  
quote:

[..]

Helemaal mee eens. Vind hem daarbij aan de bal gewoon een heel goede voetballer en zie hem op bet middenveld veel liever dan een schone.
remco k
 remco k - dinsdag 12 maart 2013 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2013 - 09:17 schreef steve'o het volgende:

[..]

We weten dus wat hij kan? Ik heb em nog geen 1 goede wedstrijd zien spelen. Laatst tegen AZ was het ook niet om over naar huis te schrijven.
De eerste serie wedstrijden van dit seizoen vergeten?? Tegen Heerenveen veruit de beste man op het veld.
remco k
 remco k - dinsdag 12 maart 2013 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2013 - 14:46 schreef Eide het volgende:

Hij heeft ook nooit de kans gehad dat te laten zien.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 15 maart 2013 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 maart 2013 - 15:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Vind hem daarbij aan de bal gewoon een heel goede voetballer en zie hem op bet middenveld veel liever dan een schone.
Klopt + zijn balbehandeling is sneller...
J ayax
 J ayax - zaterdag 16 maart 2013 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2013 - 19:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt + zijn balbehandeling is sneller...
Hij beheerst inderdaad het spelletje van het in een keer tikken veel beter als een Schone, die moet eerst altijd een balletje aannemen en dan drie keer om zijn eigen as draaien, waardoor de tegenstander op het gemakkie weer kan aansluiten en de kansen daardoor verkleind worden. Dat Serero veel in zijn mars heeft, bv. Scorend vermogen, een zeer goed inzicht, snelle balbehandeling, het spel kunnen lezen, dat heb ik, ondanks de weinige wedstrijden die hij gespeeld heeft, toch degelijk in hem gezien. De consistentie, het iedere wedstrijd weer op een hoog niveau kunnen presteren, dat zal wel komen, als hij regelmatiger kan spelen. Hij zal zeker bij de beloften genoeg laten zien, waardoor een contractverlenging, juist hierdoor + de visie voor het volgend seizoen, een feit is geworden. Als de trainers dit niet in hem zouden zien, is ook een contractverlenging geen meerwaarde, want dan krijg je hem ook niet voor een redelijke prijs verkocht. Wat velen misschien vergeten, zijn de enorme manuren welke in zo'n speler gestoken worden...en dan bedoel ik van de trainer tot aan de fysiotherapeut tot aan de verzorger toe. Er wordt een kapitaal geïnvesteerd in zo'n speler en dat doe je niet, als je het niet in hem ziet zitten. Dus de koopsom van een speler is niet alleen bepalend, maar de verdere energie en manuren die je erin steekt nog meer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 maart 2013 door J ayax --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 16 maart 2013 - 13:39   quote  deeplink  
helemaal mee eens J ayax!
Eide
 Eide - zaterdag 16 maart 2013 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 maart 2013 - 10:38 schreef J ayax het volgende:

[..]

Hij beheerst inderdaad het spelletje van het in een keer tikken veel beter als een Schone [...]
Dat zeg je nu wel maar dat ben ik niet zomaar met je eens. Thulani is een echte Afrikaanse voetballer. Speelt met veel enthousiasme maar is tactisch niet de sterkste. Dat heeft Schone juist wel weer. Die is tactisch wel sterk.

Thulani heeft ook veel meer risico opgesloten in zijn spel.

Het is in mijn optiek niet een kwestie van een die beter is dan de ander, maar 2 voetballers met zeer verschillende kwaliteiten. Kwalitatief ontlopen ze elkaar niet zo heel veel in mijn optiek.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 16 maart 2013 - 19:53   quote  deeplink  
Ik weet bijna zeker dat Serero volgend seizoen zijn voeten laat spreken...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Thulani Serero

0.0044999