BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Aboutaleb staat geen Ajax-fans toe in Rotterdam

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 13 maart 2013 - 10:24
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Aboutaleb staat geen Ajax-fans toe in Rotterdam (VoetbalPrimeur)

Ajacied 410
 Ajacied 410 - woensdag 13 maart 2013 - 12:38   quote  deeplink  
Wat vinden jullie hiervan?
JoodSuper
 JoodSuper - woensdag 13 maart 2013 - 12:46   quote  deeplink  
Die is net zo bang als zijn eigen fans in het stadion.
Totale vernedering onder ogen van de Superjoden...
Loetje
 Loetje - woensdag 13 maart 2013 - 12:56   quote  deeplink  
Dat die pisnicht lekker de vinketering krijgt. Die vent moet naar de haven gaan, in een boot stappen en wegwezen
Brandje
 Brandje - woensdag 13 maart 2013 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 12:38 schreef Ajacied 410 het volgende:
Wat vinden jullie hiervan?
Ze eigen volk is zo'n beetje het grootste maatschappelijke probleem van Rotterdam en de rest van Nederland maar een keer peer jaar 1600 ajacieden per trein is teveel. Laat hem doodvallen.
Kijken wat voor politie-inzet er nodig is voor andere evenementen. Dit is gewoon de weg van de minste weerstand kiezen
Jesper11
 Jesper11 - woensdag 13 maart 2013 - 13:58   quote  deeplink  
Ik word er een beetje moe van: ben jaren naar Feyenoord uit geweest en heb me altijd keurig gedragen. Als dank voor dat goede gedrag mag ik nu niet meer komen. Stank voor dank heet dat! Pak de mensen aan die zich misdragen maar straf niet de goeden. En degenen die willen knokken mogen dat van mij als voorprogramma op de middenstip doen. Iedereen tevreden. Kunnen we Badr Hari niet inhuren???
Aartus
 Aartus - woensdag 13 maart 2013 - 14:03   quote  deeplink  
Typisch Nederlands weer zo,n halfzachte oplossing.Pak t probleem bij de wortel aan.Weer worden de echte voetballiefhebbers de dupe.Laat ie eerst eens met z,n eigen bevolkingsgroep aan de slag gaan.Die zal ie wel niet aan durven pakken.Dit is in geen enkel land in europa mogelijk,dat je je eigen club niet mag steunen.Dit kan alleen in Nederland.Aboutaleb,T word eens tijd dat je met je vorstelijke salaris eens echt aan t werk gaat.Ga eens in jouw stad de werkelijke problemen aanpakken.Of wil je je eigen landgenoten sparen.
Eide
 Eide - woensdag 13 maart 2013 - 15:26   quote  deeplink  
Ik heb er een paar maanden geleden een column over geschreven toen hetzelfde speelde met ADO. Ik vind dat er uitpubliek bij een wedstrijd moet zijn.

Tegelijkertijd snap ik ook de situatie in van the Rotterdamse burgemeester wel, waar agenten met vuurwapens destijds "fans" moest weghouden bij de Kuip. Hij is wel degene die wordt afgerekend als het uitloopt op een veldslag, of als een trein met fans wordt aangestoken.

Toch ben ik van mening dat er fans bijhoren.
Aartus
 Aartus - woensdag 13 maart 2013 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 15:26 schreef Eide het volgende:
Ik heb er een paar maanden geleden een column over geschreven toen hetzelfde speelde met ADO. Ik vind dat er uitpubliek bij een wedstrijd moet zijn.

Tegelijkertijd snap ik ook de situatie in van the Rotterdamse burgemeester wel, waar agenten met vuurwapens destijds "fans" moest weghouden bij de Kuip. Hij is wel degene die wordt afgerekend als het uitloopt op een veldslag, of als een trein met fans wordt aangestoken.

Toch ben ik van mening dat er fans bijhoren.
Weet je wat t probleem is,mensen met stadionverboden komen gewoon ongemerkt t stadion in en die zorgen voor rotzooi.Bij twente komen ze gewoon via t supportershome van vak-p binnen.Iedereen weet t,maar niemand doet er wat aan.Is t nu zo moeilijk om een kleine minderheid die t voor de grote meerderheid verpesten uit de stadions te weren??In engeland is t toch ook gelukt.Supporters moeten gewoon hun club kunnen steunen tijdens een uitwedstrijd.T verhoogt ook nog eens een keer de sfeer.En als je al naar een uitwedstrijd kunt word je ook nog eens een keer opgesloten in zo,n glazen viskom.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 maart 2013 door Aartus --
Eide
 Eide - woensdag 13 maart 2013 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 15:58 schreef Aartus het volgende:

[..]

Weet je wat t probleem is,mensen met stadionverboden komen gewoon ongemerkt t stadion in en die zorgen voor rotzooi.Bij twente komen ze gewoon via t supportershome van vak-p binnen.Iedereen weet t,maar niemand doet er wat aan.Is t nu zo moeilijk om een kleine minderheid die t voor de grote meerderheid verpesten uit de stadions te weren??In engeland is t toch ook gelukt.Supporters moeten gewoon hun club kunnen steunen tijdens een uitwedstrijd.T verhoogt ook nog eens een keer de sfeer.En als je al naar een uitwedstrijd kunt word je ook nog eens een keer opgesloten in zo,n glazen viskom.
In Engeland hebben ze het binnen de stadions voor elkaar. Buiten de stadions is het ook daar een heel ander verhaal.
Aartus
 Aartus - woensdag 13 maart 2013 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 16:02 schreef Eide het volgende:

[..]

In Engeland hebben ze het binnen de stadions voor elkaar. Buiten de stadions is het ook daar een heel ander verhaal.
Maar in nederland hebben ze t binnen de stadions toch ook voor elkaar?Ik bedoel t overgrote deel is bij de politie bekent.In Engeland moet je je toch melden op t politieburaeu tijdens een wedstrijd(Althans de hooligans).Ik had begrepen dat dat goed werkte.Ik ben in engeland geweest met arsenal-twente niets aan de hand.T was gewoon een feest.Voor de wedstrijd liepen we gewoon door elkaar.
Eide
 Eide - woensdag 13 maart 2013 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 16:09 schreef Aartus het volgende:

[..]

Maar in nederland hebben ze t binnen de stadions toch ook voor elkaar?Ik bedoel t overgrote deel is bij de politie bekent.In Engeland moet je je toch melden op t politieburaeu tijdens een wedstrijd(Althans de hooligans).Ik had begrepen dat dat goed werkte.Ik ben in engeland geweest met arsenal-twente niets aan de hand.T was gewoon een feest.Voor de wedstrijd liepen we gewoon door elkaar.
Maar tussen Engelse hooligan 'firms' onderling vinden zo nu en dan toch nog veldslagen plaats. Lang niet zo uitgebreid als in Italië en Polen bijvoorbeeld maar het gebeurt wel.
Eide
 Eide - woensdag 13 maart 2013 - 17:26   quote  deeplink  
Ik ben in Hamburg in het stamcafe van Fc St. Pauli geweest. Die lui zijn echt berucht in Duitsland. We hebben daar ik de kroeg gezamenlijk voetbal gekeken, eerst Ajax (omdat wij er waren en iets later HSV. Was fantastisch. Ze zijn overigens niet zo heel positief over HSV ;)

Het kan ook allemaal wel, maar soms even niet. Kijk ook hier op HL maar, er zijn zat lui die rucksichtloos opschrijven dat ze alle Ajacieden haten. Zeg het maar.
Aartus
 Aartus - woensdag 13 maart 2013 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 17:26 schreef Eide het volgende:
Ik ben in Hamburg in het stamcafe van Fc St. Pauli geweest. Die lui zijn echt berucht in Duitsland. We hebben daar ik de kroeg gezamenlijk voetbal gekeken, eerst Ajax (omdat wij er waren en iets later HSV. Was fantastisch. Ze zijn overigens niet zo heel positief over HSV ;)

Het kan ook allemaal wel, maar soms even niet. Kijk ook hier op HL maar, er zijn zat lui die rucksichtloos opschrijven dat ze alle Ajacieden haten. Zeg het maar.
Hsv is aartsvijand nr 1 voor Sankt Pauli.Trouwens dat Sankt Pauli heeft een klein stadion. Geloof 15000 toeschouwers.Maar die zijn zo fanatiek,dat t lijkt of er wel 50.000 man zitten.
Eide
 Eide - woensdag 13 maart 2013 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 17:35 schreef Aartus het volgende:

[..]

Hsv is aartsvijand nr 1 voor Sankt Pauli.Trouwens dat Sankt Pauli heeft een klein stadion. Geloof 15000 toeschouwers.Maar die zijn zo fanatiek,dat t lijkt of er wel 50.000 man zitten.
Yup, wij kwamen daar binnen omdat we van buiten voetbal zagen. Binnen allemaal lui met doodshoofden op de kleren. Uiteindelijk wel een waanzinnig leuke avond gehad.
joduh
 joduh - woensdag 13 maart 2013 - 20:23   quote  deeplink  
Anustaleb past precies bij dat volk .......
Eide
 Eide - donderdag 14 maart 2013 - 17:55   quote  deeplink  
Zieker dan De Klassieker

Meneer Aboutaleb. Ahmed. Luister. De fans van Ajax en Feyenoord vinden elkaar tegenwoordig lie-hief! Zie je dat dan niet?!

Van burgemeester Eberhard van der Laan (020) zou het onderhand wel weer mogen, na een stuk of acht Klassiekers zonder supporters van de bezoekende club. Wat hem betreft zijn bij de eerstvolgende Ajax - Feyenoord in de Amsterdam Arena weer 1600 Feyenoord-supporters welkom. Zoals vroeger. Helaas voor aanhangers van beide clubs, en tot Van der Laans verrassing, wil burgemeester Ahmed Aboutaleb (010) er nog niet aan. ''Zolang er sprake is en blijft van erupties van geweld, zie ik geen reden om de maatregel in te trekken.'' (Alsof de afspraak destijds was dat de supportersagressie eerst moest afnemen naar het laagste niveau óóit, en dat het hele jaar lang, voordat de speciaal op De Klassieker geldende regel teruggedraaid kan worden. Maar dat terzijde.)

Ernstig wangedrag
Een deel van de supporters in zijn stad lijkt de boodschap niet begrepen te hebben, meent Aboutaleb: ''De afspraak was dat zij zich zouden gaan gedragen, en niet alleen in relatie tot Ajax. Ik constateer dat een aantal lieden consequent ernstig wangedrag blijft vertonen. Ik tolereer dat niet.''
Tja. Die heeft dus niet opgelet.
Meneer Aboutaleb, beste Ahmed: de supporters van Ajax en Feyenoord zijn geen vijanden meer. Ze houden van elkaar. Natuurlijk bestaan er nog enkele uitzonderingen op die regel, maar in het algemeen kunnen we stellen dat de kemphanen van weleer elkaar helemaal hebben gevonden. Het is dikke mik. Met speciale dank aan een gemeenschappelijke vijand die zich dit seizoen manifesteert als verrukkelijk haatbaar (PSV dus) en een sportwebsite die het verheven redactioneel doel heeft mensen tot elkaar te brengen (NUsport.nl).

Voor het geval niet alleen Aboutaleb, maar ook u die ontwikkeling gemist heeft, leg ik het nog een keertje uit. 010 en 020 schaarden zich voor het eerst in hetzelfde kamp toen NUsport.nl in november vorig jaar een verkiezing lanceerde omtrent de vraag: wie is de irritantste speler van de eredivisie?

Overrompelend
Normaliter zou je verwachten dat de meeste stemmen naar Ajacieden en Feyenoorders zouden gaan. Dat zijn immers de twee clubs met veruit de grootste aanhang in den lande. Aartsvijanden, bovendien. Al die neuzen en kakkerlakken stemmen dus, normaliter, op elkaars spelers. Zou je denken. Maar nee: lijnrecht tegen de macht van de grote getallen in, stemde heel Nederland Ola Toivonen, Mark van Bommel, Kevin Strootman én Dries Mertens de top vijf in. Zo overrompelend was de eindscore dat het haast leek alsof alle PSV-supporters óók op die vier hadden gestemd.

Dáár is het begonnen. Feyenoorders en Ajacieden dachten: hé, zo kan het ook. Ze bekeken elkaars elftallen, constateerden dat de oude erfvijand eigenlijk best een heel leuk ploegje had en stelden vast dat ze eigenlijk een veel grotere hekel aan PSV hadden. 010 en 020 Een maand na de NUsport.nl-verkiezing stuurden de oude kemphanen elkaar kerstkaartjes. Het verbroederingsvirus is onstuitbaar. Om mij heen merk ik dat veel Ajacieden liever Feyenoord kampioen zien worden dan PSV, en vice versa. Daarmee zijn de burgemeesters van een groot probleem verlost, want 040-afkeer leidt tot minder problemen: PSV neemt toch bijna nooit 1600 supporters mee.

Massale knuffelpartijen
Heeft Ahmed Aboutaleb dit nou echt niet gezien? Of verzwijgt hij de ware reden van zijn Klassiekervrees en is hij in werkelijkheid slechts bang voor massale knuffelpartijen en Woodstock-achtige sit-ins voor aanvang van Feyenoord - Ajax, op het plein voor De Kuip?
Doe niet zo mal, Ahmed. Fight the real enemy.
Voor zinloos vandalisme, fysieke agressie en kwetsende en/of discriminerende teksten moet je tegenwoordig in Eindhoven zijn: dwazen die uit frustratie dwars door ruiten heen stompen, na een nederlaag de vijand op gaan staan wachten om hem bij de strot te grijpen of hem met overslaande stem voor ''vieze homo'' uit te schelden - kortom: de gekste and proud of it.

Werk aan de winkel, meneer Aboutaleb. Persbericht opstellen en snel een beetje: de komende vijf jaar geen PSVers naar De Kuip. Geen PSV-spelers welteverstaan. Na vijf seizoenen maar eens evalueren.

Menno Pot

http://www.nusport.nl/balgevoel/3369056/zieker-dan-klassieker.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 maart 2013 door Eide --
joduh
 joduh - donderdag 14 maart 2013 - 18:43   quote  deeplink  
Wat een gelul zeg......
Eide
 Eide - donderdag 14 maart 2013 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 18:43 schreef joduh het volgende:
Wat een gelul zeg......
Nee man, heerlijk sarcastisch stukje.
remco k
 remco k - donderdag 14 maart 2013 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 18:43 schreef joduh het volgende:
Wat een gelul zeg......
En hij schrijft nog wel over jou persoonlijk..
joduh
 joduh - donderdag 14 maart 2013 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 19:41 schreef remco k het volgende:

[..]

En hij schrijft nog wel over jou persoonlijk..
Meen je dat???? Wow!!! Mooi stuk zeg!!!
remco k
 remco k - donderdag 14 maart 2013 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 19:45 schreef joduh het volgende:

[..]

Meen je dat???? Wow!!! Mooi stuk zeg!!!
Fijn dat je dit inziet..
joduh
 joduh - donderdag 14 maart 2013 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 19:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Fijn dat je dit inziet..
Tsja, een beetje ego heb ik natuluk wel he?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 14 maart 2013 - 20:23   quote  deeplink  
Hehehehe....love is in the air
remco k
 remco k - donderdag 14 maart 2013 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 20:06 schreef joduh het volgende:

[..]

Tsja, een beetje ego heb ik natuluk wel he?
Geen probleem toch kerel..
remco k
 remco k - donderdag 14 maart 2013 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 20:23 schreef Nenam_tiL het volgende:
Hehehehe....love is in the air
Altijd, dat weet je toch..
joduh
 joduh - donderdag 14 maart 2013 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 21:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen probleem toch kerel..
Nope
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 14 maart 2013 - 22:01   quote  deeplink  
Open
joduh
 joduh - donderdag 14 maart 2013 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 22:01 schreef Nenam_tiL het volgende:
Open
Kutje
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 14 maart 2013 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 22:13 schreef joduh het volgende:

[..]

Kutje
Ja hier naast me
joduh
 joduh - donderdag 14 maart 2013 - 22:16   quote  deeplink  
Kutje of KUT
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 14 maart 2013 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 22:16 schreef joduh het volgende:
Kutje of KUT
Hehehehehe.....zit nog ff te flossen ouwe....stik de moord
muisje1966
 muisje1966 - donderdag 14 maart 2013 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 22:16 schreef joduh het volgende:
Kutje of KUT
hahaha denk erom jij he een beetje respect
muisje1966
 muisje1966 - donderdag 14 maart 2013 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 22:19 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

hallo ga je lekker;-)
joduh
 joduh - donderdag 14 maart 2013 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 22:19 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Gedver.... Haar????
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 14 maart 2013 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 22:23 schreef joduh het volgende:

[..]

Gedver.... Haar????
Whahahahaha....daar zit een kunstgebit....moet lief blijven,anders knijpt ze ff met haar boven beenspieren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 maart 2013 door Nenam_tiL --
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 16 maart 2013 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 maart 2013 - 13:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ze eigen volk is zo'n beetje het grootste maatschappelijke probleem van Rotterdam en de rest van Nederland maar een keer peer jaar 1600 ajacieden per trein is teveel. Laat hem doodvallen.
Kijken wat voor politie-inzet er nodig is voor andere evenementen. Dit is gewoon de weg van de minste weerstand kiezen
+1
abcdef
 abcdef - donderdag 28 maart 2013 - 14:16   quote  deeplink  
mensen doe toch niet zo stoer jo ik geef hem groot gelijk dat die geen ajax fans wil in Rotterdam dan heeft de NS het weer druk met treinen maken
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 28 maart 2013 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 maart 2013 - 14:16 schreef abcdef het volgende:
mensen doe toch niet zo stoer jo ik geef hem groot gelijk dat die geen ajax fans wil in Rotterdam dan heeft de NS het weer druk met treinen maken
lol xd

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Aboutaleb staat geen Ajax-fans toe in Rotterdam

0.0063569