BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ManCity, Arsenal en Chelsea volgen broertje Kongolo (15)

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 14 maart 2013 - 07:32
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

ManCity, Arsenal en Chelsea volgen broertje Kongolo (15) (Algemeen Dagblad)

Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 14 maart 2013 - 10:16   quote  deeplink  
Hier moet de politiek toch wat aan doen. Die jongens mogen geen volwaardig contract tekenen, omdat het niet mag, maar er mag wel aan hun getrokken worden voor als ze wel de leeftijd hebben. Dit zou je verkapte diepstal kunnen noemen. Misschien moet men de opleidingsvergoeding welke standaard geregeld is, opschroeven voor spelers, als ze vertrekken vóór ze 18 zijn. Ik roep maar wat hoor, maar dat zou misschien wel de oplossing zijn...
craven
 craven - donderdag 14 maart 2013 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 10:16 schreef Arie.Klooster het volgende:
Hier moet de politiek toch wat aan doen. Die jongens mogen geen volwaardig contract tekenen, omdat het niet mag, maar er mag wel aan hun getrokken worden voor als ze wel de leeftijd hebben. Dit zou je verkapte diepstal kunnen noemen. Misschien moet men de opleidingsvergoeding welke standaard geregeld is, opschroeven voor spelers, als ze vertrekken vóór ze 18 zijn. Ik roep maar wat hoor, maar dat zou misschien wel de oplossing zijn...
Is idd een vreemde zaak, echter als je goed leest doet feyenoord precies hetzelfde bij andere talenten
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 maart 2013 - 10:56   quote  deeplink  
Klopt, zo werkt het nu eenmaal. Eten en gegeten worden...
tomson
 tomson - donderdag 14 maart 2013 - 11:01   quote  deeplink  
Alleen komen die Engelsen met meer geld (= overtuigingskracht)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 maart 2013 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 11:01 schreef tomson het volgende:
Alleen komen die Engelsen met meer geld (= overtuigingskracht)
mwah, vraag me af of dat in de huidige situatie ook zo werkt.
Deze jongens zitten wel al jaren bij de jeugd he. Die Kuip trekt toch wel en ze hebben de voorbeelden gezien he, Ake, Bruma, la parra.. waar zijn die nou dan?
craven
 craven - donderdag 14 maart 2013 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 11:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

mwah, vraag me af of dat in de huidige situatie ook zo werkt.
Deze jongens zitten wel al jaren bij de jeugd he. Die Kuip trekt toch wel en ze hebben de voorbeelden gezien he, Ake, Bruma, la parra.. waar zijn die nou dan?
respectievelijk: Chelsea(1x basis),Hsv en Hoereveen ;)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 maart 2013 - 11:13   quote  deeplink  
Bruma speelt ook niet bij HSV geloof ik.. Die wilde ook alweer weg om minuten te maken?
kuipje
 kuipje - donderdag 14 maart 2013 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 10:16 schreef Arie.Klooster het volgende:
Hier moet de politiek toch wat aan doen. Die jongens mogen geen volwaardig contract tekenen, omdat het niet mag, maar er mag wel aan hun getrokken worden voor als ze wel de leeftijd hebben. Dit zou je verkapte diepstal kunnen noemen. Misschien moet men de opleidingsvergoeding welke standaard geregeld is, opschroeven voor spelers, als ze vertrekken vóór ze 18 zijn. Ik roep maar wat hoor, maar dat zou misschien wel de oplossing zijn...
Laten we niet vergeten dat wij ook spelertjes uit scandinavie weghalen.. Hier is gewoon barweinig aan te doen. Als de politiek het zou " kunnen" verbieden, dan kan er altijd onderhands afgesproken worden dat die ouders verhuizen. Je kunt er dus niet zoveel tegen doen.

Zoals Stylzz zegt, eten en gegeten worden, gelukkig zijn de randvoorwaarden nogal gunstig bij Feyenoord, dat het steeds minder aantrekkelijk wordt om snel weg te gaan.
JanM
 JanM - donderdag 14 maart 2013 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 11:17 schreef kuipje het volgende:

[..]

Laten we niet vergeten dat wij ook spelertjes uit scandinavie weghalen.. Hier is gewoon barweinig aan te doen. Als de politiek het zou " kunnen" verbieden, dan kan er altijd onderhands afgesproken worden dat die ouders verhuizen. Je kunt er dus niet zoveel tegen doen.

Zoals Stylzz zegt, eten en gegeten worden, gelukkig zijn de randvoorwaarden nogal gunstig bij Feyenoord, dat het steeds minder aantrekkelijk wordt om snel weg te gaan.
Randvoorwaarden beter idd, daarnaast de voorbeelden van de jongens die (veel) te vroeg gegaan zijn en nu TdV en Boëtius dis er juist voor kiezen om NIET te gaan + er is over de hele linie minder geld om mee te smijten (misschien alleen bij City nog, maar die gaan ook niet voor niets nu 11 spelers 'opruimen') binnen de voetballerij. Allemaal gunstige ontwikkelingen voor Feyenoord.

Maar komt het schip met het grote geld toch voorbij, zullen we vroeger of later toch weer een groot talent verliezen ... helaas!
van geil
 van geil - donderdag 14 maart 2013 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 11:13 schreef Stylzz het volgende:
Bruma speelt ook niet bij HSV geloof ik.. Die wilde ook alweer weg om minuten te maken?
ja,evt naar nederland.Psv en Vitesse toonden al interresse.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 maart 2013 - 14:51   quote  deeplink  
Ja die willen onze afdankertjes altijd hebben :)
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 14 maart 2013 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 11:17 schreef kuipje het volgende:

[..]

Laten we niet vergeten dat wij ook spelertjes uit scandinavie weghalen.. Hier is gewoon barweinig aan te doen. Als de politiek het zou " kunnen" verbieden, dan kan er altijd onderhands afgesproken worden dat die ouders verhuizen. Je kunt er dus niet zoveel tegen doen.

Zoals Stylzz zegt, eten en gegeten worden, gelukkig zijn de randvoorwaarden nogal gunstig bij Feyenoord, dat het steeds minder aantrekkelijk wordt om snel weg te gaan.
Feyenoord wilde pas toch ook een trainer hierheen halen zodat ze zoon bij onze jeugd kon spelen maar dat ging niet door omdat zijn zoon t eerste jaar geen officiële wedstrijden mocht spelen en hij niet 1 jaar alleen maar wilde trainen
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 14 maart 2013 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 11:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

mwah, vraag me af of dat in de huidige situatie ook zo werkt.
Deze jongens zitten wel al jaren bij de jeugd he. Die Kuip trekt toch wel en ze hebben de voorbeelden gezien he, Ake, Bruma, la parra.. waar zijn die nou dan?
Vind het voor Ake nog te vroeg om te zeggen dat ie een verkeerde keuze heeft gemaakt
Zit daar volgens mij nog niet zo heel erg lang en heeft in december tegen Chelsea volgens mij zijn debuut gemaakt
Die zal straks misschien wel een stapje omhoog doen in de pikorde als kolo Touré en lescott weg zijn
van geil
 van geil - donderdag 14 maart 2013 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 16:21 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Vind het voor Ake nog te vroeg om te zeggen dat ie een verkeerde keuze heeft gemaakt
Zit daar volgens mij nog niet zo heel erg lang en heeft in december tegen Chelsea volgens mij zijn debuut gemaakt
Die zal straks misschien wel een stapje omhoog doen in de pikorde als kolo Touré en lescott weg zijn
stond ook al ns in de basis.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 14 maart 2013 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 16:27 schreef van geil het volgende:

[..]

stond ook al ns in de basis.
Ja klopt
Ik kan t niet uitleggen maar ik heb een gevoel dat Ake verder gaat komen dan Bruma en die ebicilio bij Arsenal
Een niet te verklaren vertrouwen
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 maart 2013 - 16:37   quote  deeplink  
Dan nog, 1 op de whatever red t dus maar
RedDevil1990
 RedDevil1990 - donderdag 14 maart 2013 - 16:45   quote  deeplink  
Ja maar ook vele die t in Nederland waarmaken redden t bij grote clubs niet
craven
 craven - vrijdag 15 maart 2013 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 maart 2013 - 16:45 schreef RedDevil1990 het volgende:
Ja maar ook vele die t in Nederland waarmaken redden t bij grote clubs niet
Ja maar regelmatig wedstrijden spelen maakt de overgang denk ik wel makkelijker,,,
Milo
 Milo - vrijdag 15 maart 2013 - 12:25   quote  deeplink  
maakt me allemaal geen kloot uit, over 5 jaar ziet het er toch weer heel anders uit! ake bruma hadden het ook niet gered bij Feijenoord! je wilt het of niet zo simpel is het.
van geil
 van geil - vrijdag 15 maart 2013 - 17:34   quote  deeplink  
verschil van voetbal is ook n oorzaak.
zeker met Engeland.
niet te vergelijken met de eredivisie.
en overtrokken.het nivo valt eigenlijk bar tegen.zeker als je naar de investeringen kijkt.
Internationaal is het Engelse team ook altijd bagger.tactisch zeer zwak.
Je moet erin gedijen.Van Persie past het ,maar die raakt geen knikker in Oranje.
Totaal ander voetbal.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 15 maart 2013 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 maart 2013 - 17:34 schreef van geil het volgende:
verschil van voetbal is ook n oorzaak.
zeker met Engeland.
niet te vergelijken met de eredivisie.
en overtrokken.het nivo valt eigenlijk bar tegen.zeker als je naar de investeringen kijkt.
Internationaal is het Engelse team ook altijd bagger.tactisch zeer zwak.
Je moet erin gedijen.Van Persie past het ,maar die raakt geen knikker in Oranje.
Totaal ander voetbal.
Kan er ook mee te maken hebben dat het spel bij Arsenal en ook United op hem is ingericht. Zelfs Rooney heeft eigenlijk een stapje terug moeten doen. Moet nu veel meer meters maken en heeft meer een dienende rol. In het Nederlands elftal heb je 3 sterren lopen. Van Persie, Sneijder en Robben. Die moeten/willen allen de belangrijkste man zijn om volledig tot hun recht te komen. En meestal is die belangrijkste rol niet voor Van Persie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ManCity, Arsenal en Chelsea volgen broertje Kongolo (15)









0.0068159