|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: Ik ga niet paginas terug lezen voor ik een bericht plaats haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nee het zou toeval zijn.. En pagina's is meervoud. Pagina is 1 |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Als ik het had gelezen dan had ik het natuurlijk niet herhaald... Maargoed waar hebben we het over;-) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 05 augustus 2013 - 21:02 schreef iAmsterdam het volgende:Als ik het had gelezen dan had ik het natuurlijk niet herhaald... Maargoed waar hebben we het over;-) Louis van Gaal , 2 pagina's terug... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote: Paginas terug lezen voor ik post doe ik natuurlijk niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Je berijpt ook maar barweinig |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Haha diegene die me een pm stuurde weet wie ik bedoel Je had gelijk! Ik heb een stalker op deze site Remco de zuurpruim Hahahaha Ik lach me kapot om die geflipte gast |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wou je eens uitrekenen wie van ons beiden elkaar meer quote?? Weet ik wel wie er gaat winnen. En ik een zuurpruim? Whahahahahaha. Nu ben je al een grappige mafkees |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 augustus 2013 - 22:32 schreef remco k het volgende:Wou je eens uitrekenen wie van ons beiden elkaar meer quote?? Weet ik wel wie er gaat winnen. En ik een zuurpruim? Whahahahahaha. Nu ben je al een grappige mafkees Jij bent degene die steeds begint. Ik reageer alleen maar Stalker.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Beginnen?.. Denk niet dat je van mij iets naar jou toe kan vinden dat niet of een quote is of over een bericht van je gaat. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Je hoeft niet op quote te drukken om het niet tegen mij te hebben Zuurpruim |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ik denk dat Boudewijn als hij terug is door 500 meldberichten mag worstelen inmiddels haha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Lezen kan je ook al niet?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Heeft ie wat te doen.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat een gelul allemaal zeg, ga naar de kapper man daar vind je misschien een paar soortgenoten. Gewoon lekker dat stomme gelul van de VI en wie dat al te serieus neemt is zelf schuld. |
|
|
|
|
Hollands glorie
|
|
|
Vi was vanavond zeer vermakelijk met Joling en John de Bever in de studio. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Was het wel eens met Derksen, al dat gezanik over die eikelbijters! Huilen al voordat er geslagen is.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Goed dat je het ff meld, Einstein! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Oja, degene die het niet met mij eens is, is HOMO!!
Ben benieuwd... |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Ik ben denk ik een van de weinige die Derksen wel mag in deze topic haha Zeer vermakelijk VI altijd lkker na het werk met een biertje... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 - 01:06 schreef iAmsterdam het volgende:Ik ben denk ik een van de weinige die Derksen wel mag in deze topic haha Zeer vermakelijk VI altijd lkker na het werk met een biertje... Ik mag Dersen ook wel, hij heeft het gewoon heel vaak bij het rechte eind! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ik vind Genee vooral een kwal. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Lolll. Als er iemand er heel vaak naast zit is het die overbehaarde chimpansee wel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 5 dagen later reageren op een niks zeggende post??? En dan ben ik hier Einstein??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Stond laatst ergens een mooi verhaal. Die man schijnt meer dan de helft van zijn berichtgeving er gewoon faliekant naast te zitten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een homo is een homo, een neger is een neger, een kaaskop is een kaaskop en een jankert is een jankert. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als je de berichtgeving omtrent dit programma ziet afgelopen week dan vraag ik me toch echt af of er nog mensen zijn die daadwerkelijk iets te doen hebben. Tering man. Lekker net zijn allen vd Gijp belangrijk maken. Die gast geniet enkel en alleen maar van deze aandacht. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Maakt me niet zoveel uit of Derksen het bij het rechte eind heeft of niet, zo serieus neem ik het allemaal niet.. Het is niet het NOS Journaal het blijft maar voetbal.. vind het een vermakelijke programma voor serieuze zaken Zapp ik wel naar het Journaal of pak ik de krant erbij, of vd Gijp nou veel aandacht wilt of niet vind ik totaal niet belangrijk Om daarover te filosoferen, ik moet er altijd om lachen dieper ga ik er niet over nadenken zoals gezegd vind ik niet belangrijk;-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Kan wel zo zijn, maar dan komen we terug op een stukje waar we het eerder over hadden. Hij gaat dus eigenlijk bullshit vertellen over spelers die vervolgens hier misschien wel de dupe van worden en iedereen gelooft het terwijl hij met zijn misselijke rotkop alles denkt te kunnen zeggen. |
|
|
|