BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Het grote Winter 2012/2013 geruchten topic
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 17 maart 2013 - 01:20   quote  deeplink  
Het grote Zomer 2013 geruchten topic

Hier kunnen alle transfers en geruchten (inc bron) van deze zomer transferperiode geplaatst worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 maart 2013 door Boudewijn --
Brandje
 Brandje - zondag 17 maart 2013 - 09:43   quote  deeplink  
Messi,Ronaldo,Pique,Zlatan, Thiago Silva,Xavi en Iniesta schijnen allemaal al een voorcontract bij ajax te hebben getekend.

bron:mijn grote duim.

Beste kerel,
het is toch veel te vroeg hiervoor. We hebben nog acht/negen spannende weken te gaan dus op dit moment kan mij die transferperiode geen moer schelen.
Ajacieden fijne dag ik ben richting Alkmaar
Ajacied 410
 Ajacied 410 - zondag 17 maart 2013 - 10:13   quote  deeplink  
Beetje vroeg of nie?
remco k
 remco k - zondag 17 maart 2013 - 10:14   quote  deeplink  
Wat een verdediger die Silva. De beste van de wereld.
Stanley
 Stanley - zondag 17 maart 2013 - 10:59   quote  deeplink  
Regeren is vooruit zien!
Stanley
 Stanley - zondag 17 maart 2013 - 11:05   quote  deeplink  
Eriksen vervangen door Maher.

Topdpits scouten.

Sporkslede of Bocarra voor Poulsen.

Denswill laten doorbreken. In het centrum met van Rhijn.
Aldeweireld verkopen en Ligeon als Rechtsback.

Boilesen opv Blind die als stand-in mag blijven.

Verkoop van Siem is helaas maar kan ook intern worden opgevangen. ..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 17 maart 2013 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 10:14 schreef remco k het volgende:
Wat een verdediger die Silva. De beste van de wereld.
Nee man, ja Vidic;)
infamous psv
 infamous psv - zondag 17 maart 2013 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 11:06 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Nee man, ja Vidic;)
Hummels van Dortmund...
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 17 maart 2013 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 11:07 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Hummels van Dortmund...
Marcelo van PSV...
infamous psv
 infamous psv - zondag 17 maart 2013 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 11:08 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Marcelo van PSV...
Je hebt niet alleen slechte smaak van club mr ook van spelers..
Stanley
 Stanley - zondag 17 maart 2013 - 11:10   quote  deeplink  
---------------- Topspits---------------

Fischer------------------------Boerrigter

--------Maher-------------Serrero-------

---------------Sporkslede---------------

Boilesen------------------------Ligeon

-----------Denswill----vanRhijn-------

---------------Cilessen----------------
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 17 maart 2013 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 11:10 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Je hebt niet alleen slechte smaak van club mr ook van spelers..
Varane van Madrid...
infamous psv
 infamous psv - zondag 17 maart 2013 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 11:13 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Varane van Madrid...
Leguaan van Basel
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 17 maart 2013 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 11:10 schreef Stanley het volgende:

hopelijk niet.
hopen dat Christian bijtekent.
ook hoop ik dat ze nog een goede rechtsbuiten halen en Maher of van Ginkel voor Siem.

Cilessen
Rhijn Heitinga Moisander Blind
Boccara
Aankoop Eriksen
Meleg Sigthorsson Fischer
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 17 maart 2013 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 11:15 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Leguaan van Basel
Hooiveld van Southampton
infamous psv
 infamous psv - zondag 17 maart 2013 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 11:17 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Hooiveld van Southampton
Die Bulgaar van Fulham
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 17 maart 2013 - 11:18   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Het grote Winter 2012/2013 geruchten topic

quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 00:02 schreef Vincent1970 het volgende:
Als Eriksen verkocht wordt dan is de kans groot dat hij wel bij jullie komt, lijkt mij..
ligt er aan.
als Eriksen pas in Augustus wordt verkocht, denk ik dat Maher allang en breed in Eindhoven zit.
infamous psv
 infamous psv - zondag 17 maart 2013 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 11:18 schreef NatjosFC het volgende:
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Het grote Winter 2012/2013 geruchten topic

[..]

ligt er aan.
als Eriksen pas in Augustus wordt verkocht, denk ik dat Maher allang en breed in Eindhoven zit.
Als Arsenal langskomt dan is hij pleite
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 17 maart 2013 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 11:19 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Als Arsenal langskomt dan is hij pleite
hij wil niet naar Arsenal.
infamous psv
 infamous psv - zondag 17 maart 2013 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 11:19 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hij wil niet naar Arsenal.
omdat
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 17 maart 2013 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 11:20 schreef infamous psv het volgende:

[..]

omdat
hij in Nederland wil blijven voor zn ontwikkeling.
infamous psv
 infamous psv - zondag 17 maart 2013 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 11:22 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hij in Nederland wil blijven voor zn ontwikkeling.
Benieuwd of hij zo denkt na een aanbieding van Arsenal of een andere grote club..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 17 maart 2013 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 11:26 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Benieuwd of hij zo denkt na een aanbieding van Arsenal of een andere grote club..
toen Verbeek aangaf dat hij Arsenal een goede plek zou vinden voor Maher, gaf Maher daar als antwoord op dat hij in Nederland wou blijven omdat hij nog niet toe was aan die stap.
infamous psv
 infamous psv - zondag 17 maart 2013 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 11:27 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

toen Verbeek aangaf dat hij Arsenal een goede plek zou vinden voor Maher, gaf Maher daar als antwoord op dat hij in Nederland wou blijven omdat hij nog niet toe was aan die stap.
We shall see
Eide
 Eide - zondag 17 maart 2013 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 11:18 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ligt er aan.
PSV heeft het geld niet om Maher te kopen. Punt uit. PSV heeft nog 27 miljoen uit de gemeente subsidie over + een aantal verkopen, geen eigen vermogen en maakt elk seizoen structureel verlies. In het huidige tempo heeft PSV 3 seizoenen om een netto winst te gaan noteren voordat het echt bijltjesdag is in Eindhoven.

Zelfs al plaatst PSV zich voor de CL heeft het nog niet voldoende financieel uitzicht om een aankoop van 10 miljoen te kunnen verantwoorden, dan speelt het namelijk een seizoen lang quitte op de inkomsten vs aanschaf van Maher en komt het financiële breekpunt alleen maar sneller dichterbij.

PSV moet eerst verkopen voordat het over die 6 miljoen van hun initiële bod kan. Bovendien heeft Ajax een halfjaarlijkse winst van 27 miljoen laten noteren en heeft het uit vorig seizoen 9 miljoen in de reserveringen gestort. Als Ajax Maher echt wil kan Ajax Maher altijd voor de neus van PSV wegkopen.

Misschien gaat Maher wel naar PSV hoor, maar dat is dan alleen omdat Ajax dat wel prima vindt want als FdB en Overmars Adam Maher echt willen komt die gewoon naar Amsterdam. PSV is gewoon niet kapitaalkrachtig genoeg op dit moment.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 maart 2013 door Eide --
infamous psv
 infamous psv - zondag 17 maart 2013 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 11:30 schreef Eide het volgende:

[..]

PSV heeft het geld niet om Maher te kopen. Punt uit. PSV heeft nog 27 miljoen uit de gemeente subsidie over + een aantal verkopen, geen eigen vermogen en maakt elk seizoen structureel verlies. In het huidige tempo heeft PSV 3 seizoenen om een netto winst te gaan noteren voordat het echt bijltjesdag is in Eindhoven.

Zelfs al plaatst PSV zich voor de CL heeft het nog niet voldoende financieel uitzicht om een aankoop van 10 miljoen te kunnen verantwoorden, dan speelt het namelijk een seizoen lang quitte op de inkomsten vs aanschaf van Maher en koopt het financiële breekpunt alleen maar sneller dichterbij.

PSV moet eerst verkopen voordat het over die 6 miljoen van hun initiële bod kan. Bovendien heeft Ajax een halfjaarlijkse winst van 27 miljoen laten noteren en heeft het uit vorig seizoen 9 miljoen in de reserveringen gestort. Als Ajax Maher echt wil kan Ajax Maher altijd voor de neus van PSV wegkopen.

Misschien gaat Maher wel naar PSV hoor, maar dat is dan alleen omdat Ajax dat wel prima vindt want als FdB en Overmars Adam Maher echt willen komt die gewoon naar Amsterdam. PSV is gewoon niet kapitaalkrachtig genoeg op dit moment.
Zit je in t bestuur bij PSV soms..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 17 maart 2013 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 11:30 schreef Eide het volgende:

[..]

Zelfs al plaatst PSV zich voor de CL heeft het nog niet voldoende financieel uitzicht om een aankoop van 10 miljoen te kunnen verantwoorden, dan speelt het namelijk een seizoen lang quitte op de inkomsten vs aanschaf van Maher en koopt het financiële breekpunt alleen maar sneller dichterbij.

maar stel, dat PSV Strootman Toivonen Mertens verkoopt en ook nog CL haalt.
is dat toch al gauw 40 miljoen hé!
infamous psv
 infamous psv - zondag 17 maart 2013 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 11:33 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

maar stel, dat PSV Strootman Toivonen Mertens verkoopt en ook nog CL haalt.
is dat toch al gauw 40 miljoen hé!
eerst zien dan geloven...
Eide
 Eide - zondag 17 maart 2013 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 11:32 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Zit je in t bestuur bij PSV soms..
Gewoon uit de jaarcijfers van PSV zelf. Ik schrijf columns, ik lees dus enorm veel, ook over andere clubs. De financiële situatie bij PSV is ronduit zorgwekkend aangezien het operationeel resultaat nog altijd structureel lager is dan de jaarlijkse kosten.

Edit: even uit m'n hoofd trouwens, zonder incidentele inkomsten 58 miljoen inkomsten bij PSV en zo'n 67 miljoen aan uitgaves. Zal er straks nog een zoekslag aan wagen.

Edit 2: iets minder dramatisch: een structureel verlies van 6.6 euro zonder de steun van de gemeente.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 maart 2013 door Eide --
remco k
 remco k - zondag 17 maart 2013 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 11:05 schreef Stanley het volgende:
Eriksen vervangen door Maher.

Topdpits scouten.

Sporkslede of Bocarra voor Poulsen.

Denswill laten doorbreken. In het centrum met van Rhijn.
Aldeweireld verkopen en Ligeon als Rechtsback.

Boilesen opv Blind die als stand-in mag blijven.

Verkoop van Siem is helaas maar kan ook intern worden opgevangen. ..
Veel prima opties, alleen snap ik die van Blind niet zo goed. Is dit seizoen de beste verdediger en de meest constante speler van dit Ajax..
remco k
 remco k - zondag 17 maart 2013 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 11:06 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Nee man, ja Vidic;)
Mag z'n schoenen nog niet eens poetsen.
remco k
 remco k - zondag 17 maart 2013 - 15:23   quote  deeplink  
quote:

Je weet dat ze allemaal nog met de A1 mogen meedoen?? Dit is echt veel te jong..
Ajacied 410
 Ajacied 410 - zondag 17 maart 2013 - 16:54   quote  deeplink  
Als Eriksen weggaat moeten we maher halen. Als toby vertrekt v. Dijk van Groningen. En een goeie rechtsvoor.
remco k
 remco k - zondag 17 maart 2013 - 17:17   quote  deeplink  
We hebben een aantal hele grote talenten voor de CV positie in de vorm van Veltman en Denswill.. Waarom dan kopen???
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 17 maart 2013 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 17:17 schreef remco k het volgende:
We hebben een aantal hele grote talenten voor de CV positie in de vorm van Veltman en Denswill.. Waarom dan kopen???
Omdat als je met Veltman en Moisander speelt geen echte mandekker hebt.
Zijn allebei meer opbouwers, vind ik.
Denk dat je dan te weinig kracht achterin,
Dan zou ik daar graag Heitinga zien.
Heeft ook ervaring, en op topniveau gespeelt.
Kan nog een tijdje mee ook!
remco k
 remco k - zondag 17 maart 2013 - 18:31   quote  deeplink  
Dus gewoon lekker weer de eigen jeugd kapot maken..
Eide
 Eide - zondag 17 maart 2013 - 19:28   quote  deeplink  
Maher kent naam droomclub: 'Ajax of PSV? Dat hou ik voor me'

Adam Maher wilde zondag na de nederlaag van AZ tegen Ajax (2-3) niet zeggen bij welke club hij volgend seizoen het liefst voetbalt. 'Ik heb wel een voorkeur', zei hij over de belangstelling van Ajax en PSV.

PSV probeerde Maher in de winterstop al over te nemen. Ajax wil graag in de zomer zaken doen.

De Oranje-international weet wel waar hij heen zou verkassen als hij mocht kiezen. 'Maar de naam houd ik voor me', zei hij na afloop in Alkmaar.

'Ajax is een mooie club en een voetballende ploeg', reageerde Maher. 'Ik woon ook dichtbij Amsterdam, dus de link is voor velen snel gemaakt. Zo ver is het nog niet. Een club moet er ook met AZ uitkomen. Ik schat de kans dat ik naar PSV of naar Ajax ga daarom nog allebei op 50 procent.'

http://www.ad.nl/ad/nl/1442/AZ/article/detail/3410781/2013/03/17/Maher-kent-naam-droomclub-Ajax-of-PSV-Dat-hou-ik-voor-me.dhtml

Hummel10
 Hummel10 - zondag 17 maart 2013 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 19:28 schreef Eide het volgende:

Adam Maher wilde zondag na de nederlaag van AZ tegen Ajax (2-3) niet zeggen bij welke club hij volgend seizoen het liefst voetbalt. 'Ik heb wel een voorkeur', zei hij over de belangstelling van Ajax en PSV.

PSV probeerde Maher in de winterstop al over te nemen. Ajax wil graag in de zomer zaken doen.

De Oranje-international weet wel waar hij heen zou verkassen als hij mocht kiezen. 'Maar de naam houd ik voor me', zei hij na afloop in Alkmaar.

'Ajax is een mooie club en een voetballende ploeg', reageerde Maher. 'Ik woon ook dichtbij Amsterdam, dus de link is voor velen snel gemaakt. Zo ver is het nog niet. Een club moet er ook met AZ uitkomen. Ik schat de kans dat ik naar PSV of naar Ajax ga daarom nog allebei op 50 procent.'

http://www.ad.nl/ad/nl/1442/AZ/article/detail/3410781/2013/03/17/Maher-kent-naam-droomclub-Ajax-of-PSV-Dat-hou-ik-voor-me.dhtml
Mag van mij komen hoor geweldige speler.. 8 a 9 miljoen geen cent meer zo hard hebben we hem ook niet nodig..
Brandje
 Brandje - zondag 17 maart 2013 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 19:28 schreef Eide het volgende:

Joh laat psv lekker 8 tot 10 miljoen voor hem neertellen. Wij met Fischer,Andersen en meleg prima alernatieven.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 17 maart 2013 - 19:43   quote  deeplink  
quote:

-----------Cilissen----------(Vermeer kun je wel missen als er een leuk bod komt)

Van Rhijn----Denswil--Moisander--Boilissen(Toby verkopen, Moisander raak je toch niet kwijt, Boilissen als Blind niet bij tekent anders doet hij het momenteel ook prima)

---------------Bocarra of Sportsklede?--------- (Beide moeten zich nog bewijzen)

---------Maher----------------Fischer---------- ( Ga er van uit dat Siem en Erikssen vertreken)

Rechtsbuiten Aankoop-----Sig--------------Babel/Andersen/Meleg (Babel Proberen te houden misschien dat je er nog iets aan hebt)

Dit lijkt me meest voor de handliggend voor volgend jaar kost je weinig en je krijg een hoop geld binnen door vertrekkende spelers.. Aankopen is prima maar alleen echt goede spelers die je zelf nog niet hebt lopen...
remco k
 remco k - zondag 17 maart 2013 - 19:47   quote  deeplink  
De Boer gaat terecht echt niet met een 21 jarige selectie aan het nieuwe seizoen verschijnen..
Eide
 Eide - zondag 17 maart 2013 - 19:50   quote  deeplink  
Ben eens benieuwd wat Babel gaat doen. Ik zie de buitenlandse clubs de deur nog niet platlopen na Liverpool, Hoffenheim en weinig minuten bij Ajax. En in die minuten die hij heeft gespeeld heeft was hij goed, maar niet uitzonderlijk.

Hoop wel dat hij snel weer aansluit. Zal goed zijn om hem er weer bij te hebben nu de flanken niet lopen.
remco k
 remco k - zondag 17 maart 2013 - 19:52   quote  deeplink  
Dat zeker, al denk ik niet dat ie Fischer er zo maar af gaat halen.. Iedere speler die bij de Boer een echte kans krijgt, mag dat over het algemeen echt een wedstrijd of 10 laten zien..

Daarbij gaat er iedere wedstrijd wel veel dreiging uit van Fischer, ook al speelt hij niet goed..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 17 maart 2013 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 maart 2013 - 19:50 schreef Eide het volgende:
Ben eens benieuwd wat Babel gaat doen. Ik zie de buitenlandse clubs de deur nog niet platlopen na Liverpool, Hoffenheim en weinig minuten bij Ajax. En in die minuten die hij heeft gespeeld heeft was hij goed, maar niet uitzonderlijk.

Hoop wel dat hij snel weer aansluit. Zal goed zijn om hem er weer bij te hebben nu de flanken niet lopen.
Hoop dat babel nog voor PSV zijn rentree maakt...hebben hem nu hard genoeg nodig!
remco k
 remco k - zondag 17 maart 2013 - 21:48   quote  deeplink  
Vond je hem zo goed spelen dan??
nora
 nora - maandag 18 maart 2013 - 17:36   quote  deeplink  
Babel heeft wel uitstraling en is sterk en kan een bal vasthouden en kan ook scoren en kan ook in het centrum spelen dus als hij weer in vorm is/komt dan is hij zeker een versterking.
Eide
 Eide - maandag 18 maart 2013 - 18:06   quote  deeplink  
Reading, een degradatiekandidaat uit de Premier League, zou interesse hebben. Daar zie ik Ryan niet naar toe gaan.

Hij zou aankomende week zijn rentree kunnen maken naar verluidt. Heb even het schema van Jong Ajax hier niet dus weet niet of hij daar alvast de eerste minuten zou kunnen maken om dan tegen NEC een helft te spelen of zo.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 18 maart 2013 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 maart 2013 - 18:06 schreef Eide het volgende:
Reading, een degradatiekandidaat uit de Premier League, zou interesse hebben. Daar zie ik Ryan niet naar toe gaan.

Hij zou aankomende week zijn rentree kunnen maken naar verluidt. Heb even het schema van Jong Ajax hier niet dus weet niet of hij daar alvast de eerste minuten zou kunnen maken om dan tegen NEC een helft te spelen of zo.
Babel-Sig-Fischer is een beste aanval hoor.. Mits fit Babel houden zeg ik..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 18 maart 2013 - 22:01   quote  deeplink  
De Jong, Alderweireld, Erikssen vertrekken waarschijnlijk..
Maher, Van Dijk en Djuricic voor terughalen!
remco k
 remco k - maandag 18 maart 2013 - 22:07   quote  deeplink  
Djurucic heet al in Portugal getekend..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

0.0065231