|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 22 mei 2013 - 07:19 schreef Eide het volgende:Verdedigend lijkt er geen enkele noodzaak te zijn voor et aantrekken van spelers. RB: Van Rhijn + Ligeon LB: Blind + Boilesen + Dijks RCV: Alderweireld + Veltman + Bazoer LCV: Moisander + Denswil Het kan natuurlijk dat Ajax, met het oog op de CL, een extra CV aantrekt met het oog op een waarschijnlijk vertrek van Toby. Maar Ajax heeft natuurlijk Veltman al, en kan eventueel terug vallen op Moisander als RCV en Denswil als LCV. Talenten door laten stromen is risico's accepteren. Gino van Kessel trouwens terug bij Ajax na zijn verhuur periode. Ben benieuwd wat Ajax met deze jongen van plan is. Heeft bij Almere City na de winterstop 10 wedstrijden op huurbasis gespeeld maar scoorde daarin maar 1 keer. Prima toch. Het is namelijk nog een A-junior en heeft al extra kracht en ervaring opgedaan in het vechtvoetbal van JL. Dit tien keer liever dan opdraven in Jong Ajax. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 22 mei 2013 - 07:19 schreef Eide het volgende:Verdedigend lijkt er geen enkele noodzaak te zijn voor et aantrekken van spelers. RB: Van Rhijn + Ligeon LB: Blind + Boilesen + Dijks RCV: Alderweireld + Veltman + Bazoer LCV: Moisander + Denswil Het kan natuurlijk dat Ajax, met het oog op de CL, een extra CV aantrekt met het oog op een waarschijnlijk vertrek van Toby. Maar Ajax heeft natuurlijk Veltman al, en kan eventueel terug vallen op Moisander als RCV en Denswil als LCV. Talenten door laten stromen is risico's accepteren. Gino van Kessel trouwens terug bij Ajax na zijn verhuur periode. Ben benieuwd wat Ajax met deze jongen van plan is. Heeft bij Almere City na de winterstop 10 wedstrijden op huurbasis gespeeld maar scoorde daarin maar 1 keer. Van Kessel is ook topscorer van Copa Amsterdam met 3 goals en dat was niet in 10 wedstrijden, maar in 4 of 5.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 mei 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 22 mei 2013 - 12:37 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Van Kessel is ook topscorer van Copa Amsterdam met 3 goals en dat was niet in 10 wedstrijden, maar in 4 of 5. De A1 is toch iets heel anders dan het betaald voetbal. ik weet van zat gasten die in de A1 niet te stoppen waren maar daarna nooit meer een bal hebben geraakt (Brutil Hose iemand?).
De reden dat ik over Gino van Kessel begin is dat ik hoop dat Ajax juist wel verder gaat met deze jongen. Ezra Walian in de B1 lijkt ook een goede te zijn, maar die is pas 15. Er zit dus een enorm gat achter Hoesen en Siggie. Als Ajax Gino van Kessel goed op de rit krijgt kan hij absoluut nog belangrijk worden bij Ajax de aankomende jaren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Een omschakel ploeg zoals Benfica een PSV normaal is. Zoals een real speelt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 - 22:45 schreef Nenam_tiL het volgende:Oke krijg geen antwoord....ben geen voetbal bolleboos.....is Ajax zo traag als dikke stront dan??.....snap er geen hol meer van ;-( Volgens mij weet jij prima dat ik altijd reageer. Beetje rare opmerking van je dit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 22 mei 2013 - 06:32 schreef Hummel10 het volgende:[..] Onzin is technisch, goede pass, goed in combinatie had ook met Ajax mee kunnen komen... Geen enkel van gezien dit seizoen. Vrijwel alles vanuit het reageren. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Haha nee hij kan niet voetballen en past niet bij Ajax je hebt gelijk.. Heb je hem überhaupt wel zien voetballen? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 22 mei 2013 - 12:58 schreef Eide het volgende:[..] De A1 is toch iets heel anders dan het betaald voetbal. ik weet van zat gasten die in de A1 niet te stoppen waren maar daarna nooit meer een bal hebben geraakt (Brutil Hose iemand?). De reden dat ik over Gino van Kessel begin is dat ik hoop dat Ajax juist wel verder gaat met deze jongen. Ezra Walian in de B1 lijkt ook een goede te zijn, maar die is pas 15. Er zit dus een enorm gat achter Hoesen en Siggie. Als Ajax Gino van Kessel goed op de rit krijgt kan hij absoluut nog belangrijk worden bij Ajax de aankomende jaren. Ozbilliz en Ebicilio hadden dat ook...
Walian is pas 15 maar ik denk dat we aan Sigi en Hoesen nog minimaal 4 jaar een vaste spits hebben. en dan is die andere ijslander die we hebben aangetrokken al 20 a 21... en Walian 19... EDIT: BIJSTER GOED REKENWERK:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 mei 2013 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die andere IJslander is er toch nog niet?? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: niet?? ohh ik meende dat we die al binnen hadden gehengelt... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik weet het ook niet hoor, dacht alleen dat Siggie hem had aanbevolen.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
remco k - woensdag 22 mei 2013 - 14:14 quote deeplink
quote: Op woensdag 22 mei 2013 - 06:32 schreef Hummel10 het volgende:
[..]
Onzin is technisch, goede pass, goed in combinatie had ook met Ajax mee kunnen komen...
Geen enkel van gezien dit seizoen. Vrijwel alles vanuit het reageren.
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ja. En alles vanuit het reageren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Geweldige speler hoor en misschien was ie best geslaagd bij ons. Maar hij heeft nog nooit ergens iets laten zien waar je op de helft van de tegenstander speelt 90 minuten. |
|
|
|
|
Twanus
|
|
|
Waarom discussiëren over Djuricic als hij niet naar AJAX wil?
Laten we hopen dat Maher,Cuenca en een goede rechter centrale verdediger (vd Hoorn of Douglas)naar AJAX komen. Ik ben gecharmeerd van Veltman maar daar moet concurrentie bij! Dan komt het helemaal goed aankomend seizoen en niet alleen in Nederland. Ik ga er wel vanuit dat Alderweireld, de Jong en/of Eriksen weg gaan. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Zie toch ook een goede actie en mooie steekpasses maar ja meneer moet weer zijn gelijk hebben. Was een goedkopere optie dan van Ginkel en Maher.. En een betere optie dan Toornstra of Duarte.. Maar inderdaad hij heeft getekend bij Benfica dus lekker boeiend! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 22 mei 2013 - 20:18 schreef Twanus het volgende:Waarom discussiëren over Djuricic als hij niet naar AJAX wil? Laten we hopen dat Maher,Cuenca en een goede rechter centrale verdediger (vd Hoorn of Douglas)naar AJAX komen. Ik ben gecharmeerd van Veltman maar daar moet concurrentie bij! Dan komt het helemaal goed aankomend seizoen en niet alleen in Nederland. Ik ga er wel vanuit dat Alderweireld, de Jong en/of Eriksen weg gaan. Inderdaad Maher is een must bij vertrek Erikssen.. Sorrero, Schone eventueel Fischer voor de Jong zijn plek laten concurreren. Babel en Cuenca proberen te behouden... Douglas voor Alderweireld Komt best goed! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 22 mei 2013 - 19:58 schreef remco k het volgende:Geweldige speler hoor en misschien was ie best geslaagd bij ons. Maar hij heeft nog nooit ergens iets laten zien waar je op de helft van de tegenstander speelt 90 minuten. Heerenveen speelt thuis heel aanvallend voetbal onder van Basten...heb hem meedere malen acties zien maken met voldoende spelers voor zijn neus....hij is een klasse apart...dus niet eens Remco wat jij ook van hem vindt!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 22 mei 2013 - 21:30 schreef Hummel10 het volgende:[..] Zie toch ook een goede actie en mooie steekpasses maar ja meneer moet weer zijn gelijk hebben. Was een goedkopere optie dan van Ginkel en Maher.. En een betere optie dan Toornstra of Duarte.. Maar inderdaad hij heeft getekend bij Benfica dus lekker boeiend! Eens! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 22 mei 2013 - 21:39 schreef Hummel10 het volgende:[..] Inderdaad Maher is een must bij vertrek Erikssen.. Sorrero, Schone eventueel Fischer voor de Jong zijn plek laten concurreren. Babel en Cuenca proberen te behouden... Douglas voor Alderweireld Komt best goed! Douglas voor Alder zou niet verkeerd zijn...ongeveer zelfde type speler...met name voor de C.L. heb je ervaren kerels nodig...Douglas is er zo een....bij Twente zijn ze als de dood mocht hij vertrekken...ze stellen hem zelfs niet meer op...en de Boer liet zich precies een jaar geleden nog positief uit over hem...dus wie weet.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ben totaal niet gecharmeerd van Douglas, Dan zie ik liever van Dijk of vd Hoorn komen. Zijn allebei ook best betaalbaar denk ik,
Maar misschien een kerel als Heitinga? Ik heb trouwens ook best vertrouwen in Veltman hoor, Daarom heeft voor mij het Middenveld en de rv positie de ptioriteit.
Liefst Cuenca huren en Lukoki verhuren. En ik hoop dat Overmars nog iemand scout voor de rv positie. Want ik xie er in de ED zo niet een, Babel.verlengen lijkt me goede optie. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Mitchell Dijks ontkent akkoord verhuur aan sc Heerenveen
quote: SPEELTIJD IN FRIESLAND? - Volgens TjerkstraMedia wordt Mitchell Dijks komend seizoen door Ajax verhuurd aan sc Heerenveen.
De verdediger van Ajax wordt voor één seizoen uitgeleend aan de Friese club. Bij Ajax heeft Dijks concurrentie van international Blind en de van een blessure teruggekeerde Boilesen. De speler zou het nieuws inmiddels bevestigd hebben tegenover dit medium.
Update 16.19 uur: Mitchell Dijks ontkent op zijn twitter-pagina dat hij volgend seizoen bij SC Heerenveen op huurbasis zal gaan voetballen. Volgens de Ajacied zijn de clubs er nog niet uit.
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=5356&abbr=ajaxshowtime |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
'Remko Pasveer staat in de belangstelling van Ajax'
quote:Remko Pasveer zou, volgens een journaliste van TC/Tubantia, in de belangstelling staan van Ajax. Via haar Twitter account laat ze het volgende weten: Remko Pasveer in belangstelling Ajax #tctubantia. Hoe zij aan deze informatie komt is niet bekend.
Pasveer staat momenteel nog tot medio 2014 onder contract bij Heracles Almelo. Ajax-trainer Frank de Boer liet eerder nog weten niet op zoek te zijn naar een nieuwe doelman. Met Kenneth Vermeer en Jasper Cillissen heeft hij al twee volwaardige doelmannen tot zijn beschikking.
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=98094&abbr=voetbalcentraal |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ajax geïnteresseerd in topscorer PSV A1
quote:Ajax is geïnteresseerd in Albian Muzaqi, de topscorer van de PSV A1. De spits scoorde afgelopen seizoen vijftien goals voor het hoogste jeugdelftal van de Eindhovense club, dat onder leiding stond van Phillip Cocu.
Ajax stuurde meerdere malen scouts naar Brabant om de jonge aanvaller te bekijken. De Amsterdamse club is echter niet de enige geïnteresseerde buitenpartij: ook FC Twente bekeek Muzaqi en vanuit Duitsland is er concrete belangstelling van Bayer Leverkusen en Werder Bremen.
Muzaqi kreeg van PSV onlangs een aanbieding voor een tweejarig contract. Het jeugdcontract van de speler loopt deze zomer af bij de club, waarna hij voor een opleidingsvergoeding van slechts 6.000 euro op te halen is door andere verenigingen, indien hij niet bijtekent.
Binnenkort zal Muzaqi over zijn toekomst beslissen. Saillant detail: op de site van de PSV-jeugd valt te lezen dat ex-Ajacieden Luis Suárez en Zlatan Ibrahimovic zijn favoriete spelers zijn. Aankomend weekend zal hij met de PSV A1 op het Terborg Toernooi onder meer Ajax tegenkomen. http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=5355&abbr=ajaxshowtime |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Haags keeperstalent Vermolen naar Ajax A-jeugd
quote:Ajax heeft een nieuwe keeper aangetrokken als versterking voor de Ajax A-jeugd. De 17-jarige Jan Vermolen zal vanaf volgend seizoen onder de lat staan bij Ajax. De afgelopen twee seizoenen was hij in dienst van FC Twente.
Vermolen zal nog wel een medische keuring moeten ondergaan. Het is nog onduidelijk voor hoelang de sluitpost aan Ajax is verbonden.
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=5360&abbr=ajaxshowtime |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax richt pijlen op Chadli
OPMERKELIJK - In de zoektocht naar versterkingen heeft Ajax zijn pijlen op FC Twente-aanvaller Nacer Chadli (23) gericht. 'We zijn geïnteresseerd. Dat klopt', bevestigt directeur voetbalzaken Marc Overmars desgevraagd dat de Belg hoog op het Amsterdamse verlanglijstje staat.
'Chadli past goed bij ons'. De interesse van Ajax bevindt zich in een pril stadium, omdat Overmars zich nog niet bij FC Twente heeft gemeld voor de buitenspeler, die een overgang zelf zou zien zitten.
Ajax heeft echter concurrentie van Juventus dat zich reeds bij het management van de speler meldde. Ook Borussia Dortmund heeft Chadli in het vizier.
FC Twente wil de speler in principe verkopen, omdat hij nog maar een contract voor één seizoen heeft. In de zomer van 2014 kan Chadli transfervrij de Grolsch Veste uitlopen. http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/70687/ajax-richt-pijlen-op-chadli.html
Opvallend nieuws. Ik vind Chadli een waanzinnig goede voetballer, kan op 9, 10 en 11 spelen. Groot, sterk maar technisch ook heel goed. Enige reserve die ik heb is dat Chadli vrij regelmatig gebelesseerd is geweest.
Maar zou zomaar een ideale vervanger voor Siem de Jong kunnen zijn. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Eens Eide, Vaak geblesseerd, maar ben benieuwd naar zijn prijskaartje. Twente is wel geld nodig als ze vnvd geen EL halen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Z'n contract loopt 2014 af, dus dit is waarschijnlijk het laatste moment dat Twente nog geld kan verdienen aan Chadli.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 mei 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 22 mei 2013 - 21:30 schreef Hummel10 het volgende:[..] Zie toch ook een goede actie en mooie steekpasses maar ja meneer moet weer zijn gelijk hebben. Was een goedkopere optie dan van Ginkel en Maher.. En een betere optie dan Toornstra of Duarte.. Maar inderdaad hij heeft getekend bij Benfica dus lekker boeiend! Ik zie geen enkele steekpass bij aanhoud balbezit van Heerenveen. Alleen maar in de omschakeling. En dat jouw eigen "bewijs" onderuit gehaald wordt moet je niet bij mij neerleggen. Ik hief namelijk helemaal geen gelijk te hebben. Het is namelijk niks meer dan een constatering en heeft niet zoveel met een mening te maken. Misschien de volgende keer eens gewoon volwassen reageren zou best fijn zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 22 mei 2013 - 22:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Heerenveen speelt thuis heel aanvallend voetbal onder van Basten...heb hem meedere malen acties zien maken met voldoende spelers voor zijn neus....hij is een klasse apart...dus niet eens Remco wat jij ook van hem vindt!!! Nou ik vind het wel heem apart. Van Baste. Heeft namelijk aangegeven dat hij dit seioen aanvallend en dominant wou spelen. Maar dat dit lukte met het materiaal dat hij had. En dat het succes van dit seizoen te danken is aan het hanteren van een andere speelstijl. Ze verloren in ht begin namelijk vrijwel alles. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Goed spellen is lastig op een mobiel trouwens. Sorry daarvoor. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 23 mei 2013 - 09:09 schreef Eide het volgende:Z'n contract loopt 2014 af, dus dit is waarschijnlijk het laatste moment dat Twente nog geld kan verdienen aan Chadli. Klopt, maar zal hij voor 5 miljoen op te halen zijn? Dat denk ik namelijk niet. En ze verkopen natuurlijk liever aan Juventus. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Chadli zou een mooie versterking zijn! Zeker! Kun je Fisher voor de Jong of Eriksen gebruiken en heb je een goede degelijke ervaren en gevaarlijke buitenspeler die het gewend is om op de helft van de tegenstander te spelen.. Klint logish toch? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Chadli zou een van de uitdagingen die ik voorzie wel oplossen, namelijk dat Ajax met Chadli kracht en lengte zou binnenhalen. Dan is het wat makkelijker dat een Fischer, Klaassen of Andersen naast te zetten.
Vanzelfsprekend verkoopt Twente Chadli liever aan het buitenland, maar Chadli heeft dat ook een zegje in. Belgie gaat zich waarschijnlijk kwalificaren voor het WK en Chadli zal ttoch een seizoen willen spelen, zorgen dat hij basisspeler is bij de Rode Duivels en in ieder geval zorgen dat hij rimte heeft. Daarmee is Ajax voor Chadli dus geen gekke optie.
Of hij betaalbaar is voor Ajax is een andere vraag. munsterman zal Chadli niet zomaar laten gaan. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 mei 2013 door Eindhovense Ajaxfan -- |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op donderdag 23 mei 2013 - 11:09 schreef Eide het volgende:Chadli zou een van de uitdagingen die ik voorzie wel oplossen, namelijk dat Ajax met Chadli kracht en lengte zou binnenhalen. Dan is het wat makkelijker dat een Fischer, Klaassen of Andersen naast te zetten. Vanzelfsprekend verkoopt Twente Chadli liever aan het buitenland, maar Chadli heeft dat ook een zegje in. Belgie gaat zich waarschijnlijk kwalificaren voor het WK en Chadli zal ttoch een seizoen willen spelen, zorgen dat hij basisspeler is bij de Rode Duivels en in ieder geval zorgen dat hij rimte heeft. Daarmee is Ajax voor Chadli dus geen gekke optie. Of hij betaalbaar is voor Ajax is een andere vraag. munsterman zal Chadli niet zomaar laten gaan. Wil Chadli uberhaupt wel naar AJAX. Dat lijkt mij ook niet een geheel onbelangrijke vraag. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 23 mei 2013 - 12:32 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Wil Chadli uberhaupt wel naar AJAX. Dat lijkt mij ook niet een geheel onbelangrijke vraag. Jawel, maar alleen een gek wil niet naar onze geweldige club natuurlijk ;) |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote: Haha, daar heb je dan wel weer gelijk in.... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 23 mei 2013 - 09:15 schreef remco k het volgende:[..] Ik zie geen enkele steekpass bij aanhoud balbezit van Heerenveen. Alleen maar in de omschakeling. En dat jouw eigen "bewijs" onderuit gehaald wordt moet je niet bij mij neerleggen. Ik hief namelijk helemaal geen gelijk te hebben. Het is namelijk niks meer dan een constatering en heeft niet zoveel met een mening te maken. Misschien de volgende keer eens gewoon volwassen reageren zou best fijn zijn. Niet bij jou neerleggen? Jij bent volgens mij de enige die het onderuit haalt? Of mis ik ergens een paar berichten? Maar zoals ik zei hij zit bij Benfica dus boeiende discussie! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Chadli maher en douglas :) klinkt goed!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 mei 2013 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Douglas lekker in Twente laten. Die heeft Ajax absoluut niet nodig. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
hoorde dat Vermaelen voor 6 miljoen was op te pikken... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Assaidi mag weg bij liverpool, dus misschien zit daar een ruil in met Eriksen of evt Alderweireld. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Vermaelen, Maher, Aissaidi ook prima! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: No problem Remco, het was duidelijk. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 23 mei 2013 - 11:09 schreef Eide het volgende:Chadli zou een van de uitdagingen die ik voorzie wel oplossen, namelijk dat Ajax met Chadli kracht en lengte zou binnenhalen. Dan is het wat makkelijker dat een Fischer, Klaassen of Andersen naast te zetten. Vanzelfsprekend verkoopt Twente Chadli liever aan het buitenland, maar Chadli heeft dat ook een zegje in. Belgie gaat zich waarschijnlijk kwalificaren voor het WK en Chadli zal ttoch een seizoen willen spelen, zorgen dat hij basisspeler is bij de Rode Duivels en in ieder geval zorgen dat hij rimte heeft. Daarmee is Ajax voor Chadli dus geen gekke optie. Of hij betaalbaar is voor Ajax is een andere vraag. munsterman zal Chadli niet zomaar laten gaan. Zou een geweldige aankoop zijn...hadden hem echter destijds moeten kopen blonk uit in de wedstrijd van AGOVV tegen Ajax...was zelfs de beste van het veld...Ajax had toen geen interesse wat ik toen niet begreep....maar goed dan nu maar...ben bang dat Munsterman hem niet laat vertrekken naar Ajax....van de bij voorbaat aangegeven interesse voor spelers geef ik Maher de grootste kans...van Ginkel en Chadli zijn moeilijk los te weken bij hun clubs door Ajax...en ik denk dat Maher weleens te duur wordt... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Denk niet dat Vermaelen zit te wachten op een terugkeer naar Ajax... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 23 mei 2013 - 14:56 schreef Hummel10 het volgende:[..] Niet bij jou neerleggen? Jij bent volgens mij de enige die het onderuit haalt? Of mis ik ergens een paar berichten? Maar zoals ik zei hij zit bij Benfica dus boeiende discussie! Je begint over het "altijd gelijk willen hebben" daar leg je het dus bij mij neer.
Maar als je wilt mag je best wat beelden laten zien waarbij Heerenveen zoals bij Ajax tegen een muur van verdedigers speelt op de helft van de tegenstander en dat hij dan goede dingen laat zien.
Is het al wel rond met Benfica dan?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Aub geen Douglas man... Matige verdediger. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Voor naast Moisander, Denswill, Blind, Dijks en Boilesen voor 2 posities?? |
|
|
|