|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: cvm misschien, maar ik denk niet dat hij zit te wachten op een terugkeer zoals als Jack zei... weet ook niet precies waarom ik hem noemde, zag het toevallig staan... dus tja... zou overigens wel veel ervaring meebrengen en kopkracht... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 23 mei 2013 - 18:03 schreef remco k het volgende:[..] Je begint over het "altijd gelijk willen hebben" daar leg je het dus bij mij neer. Maar als je wilt mag je best wat beelden laten zien waarbij Heerenveen zoals bij Ajax tegen een muur van verdedigers speelt op de helft van de tegenstander en dat hij dan goede dingen laat zien. Is het al wel rond met Benfica dan?? ja, is al rond. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 23 mei 2013 - 18:03 schreef remco k het volgende:[..] Je begint over het "altijd gelijk willen hebben" daar leg je het dus bij mij neer. Maar als je wilt mag je best wat beelden laten zien waarbij Heerenveen zoals bij Ajax tegen een muur van verdedigers speelt op de helft van de tegenstander en dat hij dan goede dingen laat zien. Is het al wel rond met Benfica dan?? Die beelden kon je ook alleen maar zien in Ajax-shirt... Jij doet net of hij heel beperkt is en geen techniek en pass heeft ik denk dat ie beter is dan een schone om er maar 1 te noemen. . Wil je gelijk even kijken hoeveel wedstrijden die dit seizoen bij ons gespeeld heeft? En nee heb geen tijd en zin om zulke beelden voor je te zoeken om vervolgens alleen maar te horen: allemaal uit reaktie.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Douglas is gegroeid bij Twente....tot aan de winterstop had Twente de minste tegendoelpunten mede dankzij hem...de overige van de Twente defensie zijn juist wel matig...Douglas heeft nog niet gespeeld voor Oranje ondanks dat hij elke x wordt opgeroepen....komt omdat van Gaal centraal de voorkeur geeft aan de Vrij en Indy 2 Feyenoorders...wat wel een juiste keuze is...vorig jaar gaf de Boer nog aan gecharmeerd te zijn van Douglas....Twente is nu niet blij met hem omdat hij transfervrij de deur uit loopt vandaar dat hij niet meer opgesteld wordt hopend dat hij zodoende niet meer in het oog springt....is verdedigend ijzersterk...kop sterk..maakt altijd een paar doelpuntjes per seizoen...goedkoop en voor de C.L. wedstrijden vanwege zijn ervaring geen slechte keuze...wat als de jongeren Denswil en veltman geblesseerd raken? ook kan en mag je niet verwachten dat die jonge gasten het hele seizoen gaan spelen dan overbelast je ze....de Boer kennende brengt ze rustig en regelmatig...mooi toch!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 23 mei 2013 - 19:22 schreef Hummel10 het volgende:[..] Die beelden kon je ook alleen maar zien in Ajax-shirt... Jij doet net of hij heel beperkt is en geen techniek en pass heeft ik denk dat ie beter is dan een schone om er maar 1 te noemen. . Wil je gelijk even kijken hoeveel wedstrijden die dit seizoen bij ons gespeeld heeft? En nee heb geen tijd en zin om zulke beelden voor je te zoeken om vervolgens alleen maar te horen: allemaal uit reaktie.. Heb zelfs gemeld dat hij misschien wel beter wordt als Eriksen of Maher...hij heeft ook snelheid...lijkt in zijn acties op Cruyff...ik denk dat hij perfect had gepast bij Ajax maar ook met een Maher ben ik zeer tevreden hoor! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 23 mei 2013 - 19:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Heb zelfs gemeld dat hij misschien wel beter wordt als Eriksen of Maher...hij heeft ook snelheid...lijkt in zijn acties op Cruyff...ik denk dat hij perfect had gepast bij Ajax maar ook met een Maher ben ik zeer tevreden hoor! Ik zie het ook in hem tijd zal het leren maar ik vindt het jammer dat ie de Nederlandse velden verlaten heeft.. Maher vindt ik ook minstens zo goed.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 23 mei 2013 - 19:45 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ik zie het ook in hem tijd zal het leren maar ik vindt het jammer dat ie de Nederlandse velden verlaten heeft.. Maher vindt ik ook minstens zo goed.. Klopt Hummel!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Of wij zitten er altijd naast of juist niet haha... De afgelopen jaren ik alleen met Mickey en Blind die heeft me toch weten te verassen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 23 mei 2013 - 21:03 schreef Hummel10 het volgende:[..] Of wij zitten er altijd naast of juist niet haha... De afgelopen jaren ik alleen met Mickey en Blind die heeft me toch weten te verassen.. Natuurlijk niet joh wij hebben er gewoon kijk op.....maar goed we zullen het nooit kunnen bewijzen omdat Djuricic voor Benfica heeft gekozen....maar wat bedoel je precies met Mickey? Blind heeft me verrast naarmate de competitie vorderde edoch komt hij toch wat snelheid te kort alhoewel hij uitmuntend is in de combinatie vind ik dat zijn voorzet nog op een laag pitje staat. Denk dat Boilesen nog een betere back is...sneller en een goede voorzet...maar is blessuregevoelig....Dijks kan een kanjer worden heeft snelheid, een goede voorzet, is lang en sterk en heeft een goede sliding in huis...vind ik verdedigend zelfs beter...speelde in de JC schaal snelle Narsingh helemaal uit de wedstrijd....jammer dat hij koppend slecht is en dus niet geschikt om centraal te spelen....Blind en Boilesen zijn daarnaast wel geschikt om centraal te spelen....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 mei 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Dat denk ik ook Jacky! Inderdaad jammer want ik denk dat Djuricic completer het wel gered had bij ons en voor een redelijke prijs...
Voorzag een grote toekomst voor Mickey jammer dat hij het vooral mentaal niet heeft kunnen waarmaken.. Ja boilissen is wel beter dan blind maar toch heeft blind wat krediet vsn me verdiend.. Verder denken we het zelfde.. Dijks heeft nog wat minuten in de eredivisie nodig hoop bij Heerenveen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 23 mei 2013 - 19:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Heb zelfs gemeld dat hij misschien wel beter wordt als Eriksen of Maher... Ik wil me verder niet in deze discussie mengen... maar Djuricic is 1 jaar ouder dan Eriksen en 2 jaar ouder dan Maher en hij moet nog ebter gaan worden? Wanneer dan? Dan moeten die 2 wel heel radicaal stil gaan staan in hun ontwikkeling.
Die roep om Boilesen verbaas ik me ook over, en dan met name die stelligheid waarmee men Boilesen als beter bestempelt dan Blind. Ik vraag me af waar jullie dat op baseren. Nicolai heeft pas 10 competitie wedstrijden in 3 jaar gespeeld voor Ajax. Hij is zeker goed begonnen destijds maar om op basis van 10 wedstrijden te stellen dat hij beter is dan Daley Blind, Oranje klant met 94 officiele duels voor Ajax, lijkt me wat opportunistisch.
Laat Boilesen eerst eens minuten maken en een kans krijgen weer wat te laten zien voordat we hem dat predicaat "bater dan" omhangen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
'Droom van Babel komt uit: transfervrije overstap naar Londen in de maak'
Ryan Babel heeft zijn carrière bij Ajax uit het slop gehaald en dat is ook in het buitenland niet onopgemerkt voorbijgegaan. Spaanse en Turkse clubs werden al in verband gebracht met de aanvaller, maar ook een terugkeer naar de Premier League behoort tot de mogelijkheden. Martin Jol is van zins om zijn landgenoot naar Craven Cottage te halen, schrijft de Daily Mirror.
De coach van Fulham hoopt de droom van Babel te realiseren door hem weer een podium te bieden in de Premier League. Tussen 2007 en 2011 was de geboren Amsterdammer actief bij Liverpool, maar in het shirt van The Reds maakte Babel geen indruk. Als speler van TSG Hoffenheim kwam Babel evenmin uit de verf, waardoor hij zijn contract afkocht en zijn toekomst verbond aan Ajax. Hij tekende voor één seizoen en zodoende kan Jol zijn landgenoot transfervrij naar Londen halen.
Gezien Babels voorkeur voor de Premier League lijkt Fulham een realistische optie, maar de aanvaller heeft meerdere ijzers in het vuur. Clubs als Real Betis, Fenerbahçe en Kasimpasa lonken eveneens naar de diensten van Babel. "Het is mijn ambitie om bij een mooie buitenlandse club te spelen en daar te slagen. Als die niet komt en Ajax wil met me verder dan ga ik met Ajax praten", gaf Babel onlangs aan. Het ligt dus in de lijn der verwachting dat zijn dienstverband bij Ajax beperkt blijft tot één jaar. http://www.soccernews.nl/news/197663/Droom_van_Babel_komt_uit:_transfervrije_overstap_naar_Londen_in_de_maak#ixzz2UBaDv2Yn |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 - 07:31 schreef Eide het volgende:[..] Ik wil me verder niet in deze discussie mengen... maar Djuricic is 1 jaar ouder dan Eriksen en 2 jaar ouder dan Maher en hij moet nog ebter gaan worden? Wanneer dan? Dan moeten die 2 wel heel radicaal stil gaan staan in hun ontwikkeling. Die roep om Boilesen verbaas ik me ook over, en dan met name die stelligheid waarmee men Boilesen als beter bestempelt dan Blind. Ik vraag me af waar jullie dat op baseren. Nicolai heeft pas 10 competitie wedstrijden in 3 jaar gespeeld voor Ajax. Hij is zeker goed begonnen destijds maar om op basis van 10 wedstrijden te stellen dat hij beter is dan Daley Blind, Oranje klant met 94 officiele duels voor Ajax, lijkt me wat opportunistisch. Laat Boilesen eerst eens minuten maken en een kans krijgen weer wat te laten zien voordat we hem dat predicaat "bater dan" omhangen. Daar heb je ook gelijk eide tijd noet dat ook leren maar aar ik zelf vond Djuricic alleen een goedkoper alternatief voor Maher. Wat je zegt Maher is jonger.. Erikssen laat maar mooie dingen zien maar ook nog erg wisselvallig maar ook daar zal de tijd leren wie beter wordt.. Blind vs Boilissen heb ik een lichte voorkeur voor Boilissen die is completer.. Maar ook die moet eerst 20 wedstrijden spelen maar vindt ik in potentie beter dan Blind.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Inderdaad. Ik had wel verwachtingen van Boilesen, maar dit was ook in de tijd dat Blind nog niet presteerde. Ik vind dat hij dan ook lekker blijft staan als Boilesen weer fit is. Ik kan ook simpelweg geen fan zijn van brekebeentjes, want daar kan je niet op vertrouwen. Voor je het weet liggen ze er weer uit. Lijkt wel of Ajax medisch slecht keurt, want de laatste jaren zijn er zoveel meer spelers dan bij andere clubs die wel iets mankeren wat niet ontdekt is. Maakt niet uit of het verzwegen is of niet. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 - 07:40 schreef Eide het volgende:'Droom van Babel komt uit: transfervrije overstap naar Londen in de maak'
Ryan Babel heeft zijn carrière bij Ajax uit het slop gehaald en dat is ook in het buitenland niet onopgemerkt voorbijgegaan. Spaanse en Turkse clubs werden al in verband gebracht met de aanvaller, maar ook een terugkeer naar de Premier League behoort tot de mogelijkheden. Martin Jol is van zins om zijn landgenoot naar Craven Cottage te halen, schrijft de Daily Mirror.
De coach van Fulham hoopt de droom van Babel te realiseren door hem weer een podium te bieden in de Premier League. Tussen 2007 en 2011 was de geboren Amsterdammer actief bij Liverpool, maar in het shirt van The Reds maakte Babel geen indruk. Als speler van TSG Hoffenheim kwam Babel evenmin uit de verf, waardoor hij zijn contract afkocht en zijn toekomst verbond aan Ajax. Hij tekende voor één seizoen en zodoende kan Jol zijn landgenoot transfervrij naar Londen halen.
Gezien Babels voorkeur voor de Premier League lijkt Fulham een realistische optie, maar de aanvaller heeft meerdere ijzers in het vuur. Clubs als Real Betis, Fenerbahçe en Kasimpasa lonken eveneens naar de diensten van Babel. "Het is mijn ambitie om bij een mooie buitenlandse club te spelen en daar te slagen. Als die niet komt en Ajax wil met me verder dan ga ik met Ajax praten", gaf Babel onlangs aan. Het ligt dus in de lijn der verwachting dat zijn dienstverband bij Ajax beperkt blijft tot één jaar.http://www.soccernews.nl/news/197663/Droom_van_Babel_komt_uit:_transfervrije_overstap_naar_Londen_in_de_maak#ixzz2UBaDv2Yn Jamner zal wel gaan had hem liever seizoen lang fit gezien. . Aissadi is op te halen haha die zal balen dat ie niet naar Ajax gekomen is |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 - 07:44 schreef Peterhs het volgende:Inderdaad. Ik had wel verwachtingen van Boilesen, maar dit was ook in de tijd dat Blind nog niet presteerde. Ik vind dat hij dan ook lekker blijft staan als Boilesen weer fit is. Ik kan ook simpelweg geen fan zijn van brekebeentjes, want daar kan je niet op vertrouwen. Voor je het weet liggen ze er weer uit. Lijkt wel of Ajax medisch slecht keurt, want de laatste jaren zijn er zoveel meer spelers dan bij andere clubs die wel iets mankeren wat niet ontdekt is. Maakt niet uit of het verzwegen is of niet. Inderdaad wat eeb drama sigtorsson, boerrigter, boilissen, rits, sorrero, Babel enz enz. Ja boilissen noet zich opnieuw bewijzen naar heeft potentie |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik zou Babel graag nog een seizoen bij ons ajax zien, maar denk dat hij weg gaat. Wel ben ik bang dat hij het toch weer net niet 'echt' gaat maken in het buitenland. Blijf maar lekker in Amsterdam, speel je in ieder geval CL en kun je je zelf nog meer in de kijker spelen en dan alsnog met een gelimiteerde transfersom vertrekken. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 - 07:48 schreef Ronald 1960 het volgende:Ik zou Babel graag nog een seizoen bij ons ajax zien, maar denk dat hij weg gaat. Wel ben ik bang dat hij het toch weer net niet 'echt' gaat maken in het buitenland. Blijf maar lekker in Amsterdam, speel je in ieder geval CL en kun je je zelf nog meer in de kijker spelen en dan alsnog met een gelimiteerde transfersom vertrekken. Inderdaad beter dan 10 miljoen betalen voor chadli.. Haal dan Assaidi voor de helft als babel vertrekt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 23 mei 2013 - 19:22 schreef Hummel10 het volgende:[..] Die beelden kon je ook alleen maar zien in Ajax-shirt... Jij doet net of hij heel beperkt is en geen techniek en pass heeft ik denk dat ie beter is dan een schone om er maar 1 te noemen. . Wil je gelijk even kijken hoeveel wedstrijden die dit seizoen bij ons gespeeld heeft? En nee heb geen tijd en zin om zulke beelden voor je te zoeken om vervolgens alleen maar te horen: allemaal uit reaktie.. Het gaat er niet om hoe goed iemand is. Het gaat erom of iemand wel of niet bij een systeem past. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Geef babel een contract! Is een jood! Chadli nooit!!!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 - 00:42 schreef remco k het volgende:[..] Het gaat er niet om hoe goed iemand is. Het gaat erom of iemand wel of niet bij een systeem past. Bla bla bla hij zit bij Benfica dus we zullen het helaas nooit weten.. Dat van Basten alleen maar reactie-voetval kon spelen lag natuurlijk alleen aan Djuricic? Bij een club als Ajax heeft ie 10 voetballers omzich heen inplaats van 3 bij Heerenveen. Dus je kan wel over systeem en speelstijl blijven zeiken maar spelers kunnen zich ook aanpassen als ze kwaliteiten genoeg hebben. Denk aan: Techniek, (handelings) snelheid, passing enz enz. Ik zie genoeg kwaliteit om bij Ajax te slagen jij niet punt.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik ben voor, weet alleen niet of Babel wel wil |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ja als je moet kiezen Babel voor een paar miljoen behouden of voor minstens het dubbele chadli halen dan liever Babel.. Voor 10 miljoen koop je Elia en Aissaidi inplaats van Chadli.. Chadli zitten volgen tegen Utrecht maar die is helemaal niet fit liep te hijgen als een oud paard ook denk ik dat het weer een brekebeentjee is... Kwaliteit zat maar wel een risico |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Chadli als aanvaller zou komen hoor (als het gebeurt), eerder als aanvallende middenvelder, |
|
|
|
|
Blaatkoe
|
|
|
chadli is een goede voetballer, maar je gaat niet miljoenen uitgeven voor een voetballer die meer dan de helft van de tijd geblesseerd is geweest. Ajax heeft hem toen hij bij AGOVV (als mijn geheugen mij niet in de steek laat) speelde laten passeren, dat zouden ze nu ook moeten doen. Ik denk eerder dat dit een spel is om de prijs van Maher te drukken. Ik vind het trouwens behoorlijk stil om Eriksen, De Jong en Alderweireld. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 - 09:59 schreef Blaatkoe het volgende:chadli is een goede voetballer, maar je gaat niet miljoenen uitgeven voor een voetballer die meer dan de helft van de tijd geblesseerd is geweest. Ajax heeft hem toen hij bij AGOVV (als mijn geheugen mij niet in de steek laat) speelde laten passeren, dat zouden ze nu ook moeten doen. Ik denk eerder dat dit een spel is om de prijs van Maher te drukken. Ik vind het trouwens behoorlijk stil om Eriksen, De Jong en Alderweireld. Inderdaad tegen Ajax in de beker speelde Chadli super, Wielaert was helemaal nergens.. Nu paar jaar en veel blessures later moet je hem denk ik laten lopen.. zeker voor 8 miljoen of meer. Binnen Nederland vindt ik Maher de beste optie maar wordt moeilijk.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 - 07:50 schreef Hummel10 het volgende:[..] Bla bla bla hij zit bij Benfica dus we zullen het helaas nooit weten.. Dat van Basten alleen maar reactie-voetval kon spelen lag natuurlijk alleen aan Djuricic? Bij een club als Ajax heeft ie 10 voetballers omzich heen inplaats van 3 bij Heerenveen. Dus je kan wel over systeem en speelstijl blijven zeiken maar spelers kunnen zich ook aanpassen als ze kwaliteiten genoeg hebben. Denk aan: Techniek, (handelings) snelheid, passing enz enz. Ik zie genoeg kwaliteit om bij Ajax te slagen jij niet punt.. Waarom wordt je zo boos man. Jij hebt jouw mening. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Chadli is veruit de beste voetballer van Twente en zou een geweldige Ajax speler zijn heel goed in de korte comb/Ajax spel sterk aan de bal techn/goed kopt sterk en scoort regelmatig en heeft ook nog een perfecte pas in huis.Maaaaar blessure gevoelig en is hij dus een risico aankoop en de vraagprijs van 10 miljoen voor zo,n risico voetballer moet Ajax zeker niet doen,als je hem voor 5 miljoen kan kopen dan moet je hem zeker kopen. |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
misschien maar weer bij anderlecht langs gaan of praet nu te koop is voor een schappelijk bedrag, voor als eriksen gaat. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 26 mei 2013 - 12:07 schreef nora het volgende:Chadli is veruit de beste voetballer van Twente en zou een geweldige Ajax speler zijn heel goed in de korte comb/Ajax spel sterk aan de bal techn/goed kopt sterk en scoort regelmatig en heeft ook nog een perfecte pas in huis.Maaaaar blessure gevoelig en is hij dus een risico aankoop en de vraagprijs van 10 miljoen voor zo,n risico voetballer moet Ajax zeker niet doen,als je hem voor 5 miljoen kan kopen dan moet je hem zeker kopen. eens, maar denk dat Chadli's prijs wel zakt als Twente um in Augustus nog niet kwijt is. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 26 mei 2013 - 12:30 schreef schapio het volgende:misschien maar weer bij anderlecht langs gaan of praet nu te koop is voor een schappelijk bedrag, voor als eriksen gaat. is ook een enorm talent, weet alleen niet of hij nu al goed genoeg is. denk dat Maher dan beter is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Chadli zal ook niet komen, moet 10 miljoen kosten..
Spelers tot 7.5 miljoen vraagprijs zullen voor Ajax interessant blijven, alles erboven zal snel worden afgeketst.. |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
quote:Op zondag 26 mei 2013 - 13:00 schreef NatjosFC het volgende:[..] is ook een enorm talent, weet alleen niet of hij nu al goed genoeg is. denk dat Maher dan beter is.. misschien is maher nu wel beter,maar moeten maar afwachten hoe duur hij is, en dan kan deze praet misschien een gunstiger alternatief zijn als opvolger van eriksen. opvolger van siem zou ik graag aaron hunt willen zien, zal ook niet te duur zijn. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 26 mei 2013 - 16:45 schreef remco k het volgende:Chadli zal ook niet komen, moet 10 miljoen kosten.. Spelers tot 7.5 miljoen vraagprijs zullen voor Ajax interessant blijven, alles erboven zal snel worden afgeketst.. Je bedoeld spelers tot en met 5 miljoen...is vorig jaar naar buiten gebracht door het "nieuwe bestuur"....het kan zijn dat ze de 5 miljoen passeren alleen bij hoge uitzondering....er werd gemeld eenmalig voor een speler met exceptionele kwaliteiten....dus misschien eenmaal 7,5 miljoen bij uitzondering....het kan zijn dat de Boer tijdens zijn contractbesprekingen heeft laten vast leggen dat Ajax een uitzondering moet maken voor een Chadli of Maher....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 mei 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 mei 2013 - 19:17 schreef schapio het volgende:[..] misschien is maher nu wel beter,maar moeten maar afwachten hoe duur hij is, en dan kan deze praet misschien een gunstiger alternatief zijn als opvolger van eriksen. opvolger van siem zou ik graag aaron hunt willen zien, zal ook niet te duur zijn. Dat is een in mijn optiek matige linksbenige speler die vaak van positie is veranderd en nergens echt uitblonk. Inmiddels ook al bijna 27 jaar, hij scoort te weinig op afgelopen seizoen na.
Nee, die gaat niet beter worden dan dat ie nu is, en is nu al niet beter dan de Jong.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 mei 2013 - 20:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Je bedoeld spelers tot en met 5 miljoen...is vorig jaar naar buiten gebracht door het "nieuwe bestuur"....het kan zijn dat ze de 5 miljoen passeren alleen bij hoge uitzondering....er werd gemeld eenmalig voor een speler met exceptionele kwaliteiten....dus misschien eenmaal 7,5 miljoen bij uitzondering....het kan zijn dat de Boer tijdens zijn contractbesprekingen heeft laten vast leggen dat Ajax een uitzondering moet maken voor een Chadli of Maher.... Nee, ik bedoel vraagprijs van max 7.5 miljoen, anders had ik wel 5 miljoen neergezet.. Een vraagprijs is nooit de prijs die betaald wordt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat laatste zal echt niet zo zijn, de Boer is namelijk een van die mensen die besloten hebben niet meer dan dat uit te geven.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Als we in Europa hoge ogen willen gooien...en Ajax heeft al laten weten verder te willen komen in de C.L. dan moeten er echte verbeteringen moeten door gevoerd worden....m.a.w. zullen ze dan met betere voetballers moeten aankomen als Babel...dus lekker laten gaan... Babel zelf wilt graag weer naar een grotere competitie heeft geen contract in Amsterdam dus gaat weg... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij was Ajax afgelopen jaar gewoon een goede tegenstander in de zwaarste poule van allemaal, hebben we City kansloos gelaten en dus bewezen een selectie te hebben die in een normale poule zou moeten kunnen overwinteren in de CL..
Als Ajax een selectie kan krijgen die gelijkwaardig is dan denk ik dat we best wat kunnen laten zien.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 26 mei 2013 - 20:17 schreef remco k het volgende:Dat laatste zal echt niet zo zijn, de Boer is namelijk een van die mensen die besloten hebben niet meer dan dat uit te geven.. Maar de Boer is duidelijk gecharmeerd van Chadli en Maher dus zal hij er niet rouwig om zijn mocht Ajax rond de 7,5 miljoen een van deze spelers aantrekken...de Boer heeft laten weten volgend seizoen in Europa hoger te willen scoren als de afgelopen 2 seizoenen...denk dat daar daar nu de focus op ligt...ook Cruyff heeft dit voor ogen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 26 mei 2013 - 20:19 schreef remco k het volgende:Volgens mij was Ajax afgelopen jaar gewoon een goede tegenstander in de zwaarste poule van allemaal, hebben we City kansloos gelaten en dus bewezen een selectie te hebben die in een normale poule zou moeten kunnen overwinteren in de CL.. Als Ajax een selectie kan krijgen die gelijkwaardig is dan denk ik dat we best wat kunnen laten zien.. gelijkwaardig is geen verbetering...de pers heeft ook laten weten dat Ajax niets is opgeschoten in Europa tav het vorige seizoen...weet zeker dat de Boer dit zich heeft aangetrokken... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 mei 2013 - 20:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] gelijkwaardig is geen verbetering...de pers heeft ook laten weten dat Ajax niets is opgeschoten in Europa tav het vorige seizoen...weet zeker dat de Boer dit zich heeft aangetrokken... Wat de pers zegt boeit me geen reet.. Uit bij Dortmund is Ajax minimaal gelijkwaardig, tegen Madrid moet Ajax de 2-2 maken, en tegen City waren we twee wedstrijden de betere.
We hebben de pech gehad met de loting dit jaar, twee halve finalisten in de poule waarvan 1 finalist.
Als Ajax een betere loting heeft met een gelijkwaardige ploeg overwinteren wij in de CL.
Gelijkwaardig is dus prima.. Daar kun je namelijk op verder bouwen en wordt je naar gelang het seizoen dus beter dan dat we dit seizoen waren.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 mei 2013 - 20:22 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Maar de Boer is duidelijk gecharmeerd van Chadli en Maher dus zal hij er niet rouwig om zijn mocht Ajax rond de 7,5 miljoen een van deze spelers aantrekken...de Boer heeft laten weten volgend seizoen in Europa hoger te willen scoren als de afgelopen 2 seizoenen...denk dat daar daar nu de focus op ligt...ook Cruyff heeft dit voor ogen... En volgens mij hebben beide mensen die je nu noemt heel duidelijk laten weten dat Ajax terecht niet over een bepaalde grens heen gaat.
Als Ajax het nu ineens wel gaat doen is de gehele revolutie voor niets geweest, en zijn we weer precies daar waar JC is begonnen.. |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
quote:Op zondag 26 mei 2013 - 20:15 schreef remco k het volgende:[..] Dat is een in mijn optiek matige linksbenige speler die vaak van positie is veranderd en nergens echt uitblonk. Inmiddels ook al bijna 27 jaar, hij scoort te weinig op afgelopen seizoen na. Nee, die gaat niet beter worden dan dat ie nu is, en is nu al niet beter dan de Jong.. ach remco ik schat de duitse liga wat hoger in als de eredivisie en als je je daar jarenlang staande houdt en ook nog regelmatig je doelpunten maakt, championsleague ervaring hebt, dan doe je het niet zo slecht. de jong is goed, maar hij moet het in het buitenland nog maar laten zien, kan alles wel redelijk maar is nergens echt goed in dus van mij mag hij weg. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 26 mei 2013 - 20:30 schreef remco k het volgende:[..] Wat de pers zegt boeit me geen reet.. Uit bij Dortmund is Ajax minimaal gelijkwaardig, tegen Madrid moet Ajax de 2-2 maken, en tegen City waren we twee wedstrijden de betere. We hebben de pech gehad met de loting dit jaar, twee halve finalisten in de poule waarvan 1 finalist. Als Ajax een betere loting heeft met een gelijkwaardige ploeg overwinteren wij in de CL. Gelijkwaardig is dus prima.. Daar kun je namelijk op verder bouwen en wordt je naar gelang het seizoen dus beter dan dat we dit seizoen waren.. Dus je wordt beter naar mate het seizoen vordert? Waarom niet sterker beginnen om nog beter te eindigen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 mei 2013 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 mei 2013 - 21:36 schreef Hummel10 het volgende:[..] Dus je wordt beter naar mate het seizoen vordert? Waarom niet sterker beginnen om nog beter te eindigen? Misschien omdat een team beter wordt hoe langer ze samen spelen, en aangezien Ajax altijd moet bouwen aan een nieuw elftal zal het niet uitmaken wat je koopt, op je top ben je nooit in de eerste maanden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 mei 2013 - 21:07 schreef schapio het volgende:[..] ach remco ik schat de duitse liga wat hoger in als de eredivisie en als je je daar jarenlang staande houdt en ook nog regelmatig je doelpunten maakt, championsleague ervaring hebt, dan doe je het niet zo slecht. de jong is goed, maar hij moet het in het buitenland nog maar laten zien, kan alles wel redelijk maar is nergens echt goed in dus van mij mag hij weg. Ik denk dat je de een heel flink overschat, en de andere heel flink onderschat. |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Ajax op de tribune voor Toornstra volgens de heer Van Gelder. Geen verrassing denk ik. Zou een goede versterking zijn. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
..Ajax is wel wat beter gaan voetballen in de competitie maar niet noemenswaardig....tegen City en tegen Dortmund speelde ze zelfs hun beste wedstrijden van het seizoen...Dortmund is nadien veel sterker geworden ze hebben nu veel meer vermogen als tijdens de wedstrijd tegen Ajax...is niet meer te vergelijken... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 26 mei 2013 - 23:25 schreef PETER111 het volgende:Ajax op de tribune voor Toornstra volgens de heer Van Gelder. Geen verrassing denk ik. Zou een goede versterking zijn. Ev voor Siem wel... |
|
|
|