|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 26 mei 2013 - 22:52 schreef remco k het volgende:[..] Misschien omdat een team beter wordt hoe langer ze samen spelen, en aangezien Ajax altijd moet bouwen aan een nieuw elftal zal het niet uitmaken wat je koopt, op je top ben je nooit in de eerste maanden.. Dat is logisch maar een matige selectie is aan het eind van het seizoen ook geen goede ploeg want ik zie een Nac geen kampioen worden al duurt het seizoen 3 jaar.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 - 07:48 schreef Ronald 1960 het volgende:Ik zou Babel graag nog een seizoen bij ons ajax zien, maar denk dat hij weg gaat. Wel ben ik bang dat hij het toch weer net niet 'echt' gaat maken in het buitenland. Blijf maar lekker in Amsterdam, speel je in ieder geval CL en kun je je zelf nog meer in de kijker spelen en dan alsnog met een gelimiteerde transfersom vertrekken. Zeer beperkte speler die precies heeft "gebracht" wat ik van te voren verwachtte. Begon aardig maar zakte heel diep weg en heeft ook weer de nodige blessures gehad. Gewoon die paar miljoen voor Cuenca aftikken. Bij NAC uit zag je het verschil. Het gestuntel tov een echte votballer. Nee, ik ga Babel geen seconde missen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Het is zo'n echte "jood" dat hij niet weet hoe snel hij weer weg moet. Maar als je liever babel hebt dan Chadli dan vraag ik mij echt af of je er wel verstand van hebt. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Wat heeft hij gepresteerd dan?? |
|
|
|
|
Fischer_020
|
|
|
Goeienmorgenn,
Ajax zat gisteren op de Tribune voor Toornstra.
''De loopbaan van Jens Toornstra lijkt zich in stroomversnelling te ontwikkelen. De voormalig middenvelder van ADO Den Haag is geselecteerd voor het Nederlands elftal en staat in de belangstelling van Ajax.Volgens Studio Voetbal zat er zondag een delegatie van Ajax op de tribune bij FC Utrecht om Jens Toornstra te bekijken.'' http://tinyurl.com/otn5jtv
Meestal is JackvGelder wel goed op de hoogte. lijkt me een goede vervanger voor Poulsen(is immers al best oud) alleeen ben ik bang dat het niet gebeuren omdat Utrecht vast de hoofdprijs zal vragen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 27 mei 2013 - 08:20 schreef Fischer_020 het volgende:Goeienmorgenn, Ajax zat gisteren op de Tribune voor Toornstra. ''De loopbaan van Jens Toornstra lijkt zich in stroomversnelling te ontwikkelen. De voormalig middenvelder van ADO Den Haag is geselecteerd voor het Nederlands elftal en staat in de belangstelling van Ajax.Volgens Studio Voetbal zat er zondag een delegatie van Ajax op de tribune bij FC Utrecht om Jens Toornstra te bekijken.'' http://tinyurl.com/otn5jtvMeestal is JackvGelder wel goed op de hoogte. lijkt me een goede vervanger voor Poulsen(is immers al best oud) alleeen ben ik bang dat het niet gebeuren omdat Utrecht vast de hoofdprijs zal vragen. Die hadden ze een half jaar geleden voor een fooi kunnen ophalen. |
|
|
|
|
Fischer_020
|
|
|
quote: Ja die heeft utrehct voor 9 ton gekocht en nu zullen ze wel strootman achtige bedragen(7 miljoen) willen ontvangen voor hem. Alleen heb ik wel vertrouwen dat de huidige ajax directie niet langer meer laat chanteren dooor andere clubs |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 27 mei 2013 - 08:37 schreef Fischer_020 het volgende:[..] Ja die heeft utrehct voor 9 ton gekocht en nu zullen ze wel strootman achtige bedragen(7 miljoen) willen ontvangen voor hem. Alleen heb ik wel vertrouwen dat de huidige ajax directie niet langer meer laat chanteren dooor andere clubs Dan snap ik überhaupt niet waarom men dan gaat kijken. Ik denk dat ajax helemaal niet voor Toornstra is geweest. Tenminste niet alleen voor hem. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Misschien kwamen ze wel voor Chadli of misschien toch voor Toornstra wie zal het zeggen, hij zou voor de Jong de enige vervanger kunnen zijn van die twee ploegen. |
|
|
|
|
Fischer_020
|
|
|
in principe zou je zeggen dat de scouts van ajax chadli en toornstra toch niet meer hoeven te scouten. Deze jongens spelen al jaren in de eredivisie en moet je nu toch wel kennen |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
quote:Op zondag 26 mei 2013 - 22:52 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat je de een heel flink overschat, en de andere heel flink onderschat. en ik denk dat jij de duitse liga ondanks de champions league finale onderschat, en de eredivisie overschat, kijk luuk de jong en bas dost, waren super in NL en hier zitten ze op de bank. en ik volg de duitse liga zeer goed!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 mei 2013 - 23:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:..Ajax is wel wat beter gaan voetballen in de competitie maar niet noemenswaardig....tegen City en tegen Dortmund speelde ze zelfs hun beste wedstrijden van het seizoen...Dortmund is nadien veel sterker geworden ze hebben nu veel meer vermogen als tijdens de wedstrijd tegen Ajax...is niet meer te vergelijken... Nou dan denknik niet dat je veel van Dortmund hebt gezien dit seizoen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 27 mei 2013 - 06:39 schreef Hummel10 het volgende:[..] Dat is logisch maar een matige selectie is aan het eind van het seizoen ook geen goede ploeg want ik zie een Nac geen kampioen worden al duurt het seizoen 3 jaar.. Wie heeft het nu weer over een matige selectie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 27 mei 2013 - 09:36 schreef schapio het volgende:[..] en ik denk dat jij de duitse liga ondanks de champions league finale onderschat, en de eredivisie overschat, kijk luuk de jong en bas dost, waren super in NL en hier zitten ze op de bank. en ik volg de duitse liga zeer goed!!! Nee hoor, kijk heel veel Duits voetbal en die competitie is erg goed geworden de laatste 10 jaar. Maar die speler is gewoon niet wat. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 27 mei 2013 - 09:36 schreef schapio het volgende:[..] en ik denk dat jij de duitse liga ondanks de champions league finale onderschat, en de eredivisie overschat, kijk luuk de jong en bas dost, waren super in NL en hier zitten ze op de bank. en ik volg de duitse liga zeer goed!!! Luuk de Jong en Bas Dost waren bij Ajax ook niet gegarandeerd geslaagd. Het is koffiedik kijken maar de top van de Eredivisie zou in Duitsland prima mee kunnen komen. Of we mee zouden doen om het kampioenschap misschien niet.... maar Ajax won de afgelopen niet zomaar van Manchester United, Manchester City en AC Milan. 1 keer kan geluk zijn, maar steeds dat soort ploegen weten te pakken toont toch aan dat er zat kwaliteit rond loopt.
Het verschil met die clubs is dat Ajax, door de onervarenheid, het niveau in dat soort wedstrijden niet structureel kan vasthouden. Wel mist Ajax vaak net het laatste tikje kwaliteit, een echte ster, iets wat dat soort ploegen wel hebben. |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
quote:Op maandag 27 mei 2013 - 09:57 schreef remco k het volgende:[..] Nee hoor, kijk heel veel Duits voetbal en die competitie is erg goed geworden de laatste 10 jaar. Maar die speler is gewoon niet wat. jij jouw mening remco |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Denk niet dat Toornstra nibeau Ajax is. Gaat ajax niet beter maken. Dan liever Andersen of klaasen door laten stromen. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 27 mei 2013 - 08:09 schreef Brandje het volgende:[..] Het is zo'n echte "jood" dat hij niet weet hoe snel hij weer weg moet. Maar als je liever babel hebt dan Chadli dan vraag ik mij echt af of je er wel verstand van hebt. Dan denk ik dat jij je verstand gemist hebt in de rij van het uitdelen. |
|
|
|
|
Jesper11
|
|
|
Heren: hou het gezellig.
Hoe lang zou het duren voordat Dortmund Eriksen komt ophalen? Als ze hem willen, zal het wel snel rondkomen. Ik ga vast aftellen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 27 mei 2013 - 08:09 schreef Brandje het volgende:[..] Het is zo'n echte "jood" dat hij niet weet hoe snel hij weer weg moet. Maar als je liever babel hebt dan Chadli dan vraag ik mij echt af of je er wel verstand van hebt. Nee, natuurlijk heb ik er nie zoveel verstand van als jij........ Maar er zijn er ook niet zoveel die de wijsheid hebben zoals jij Louis Brandje!! Haha |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 27 mei 2013 - 12:04 schreef Peterhs het volgende:[..] Dan denk ik dat jij je verstand gemist hebt in de rij van het uitdelen. Haha, hij zat ff nie op te letten he? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Genoeg om te zien dat ze naarmate het seizoen duurde steeds beter zijn gaan spelen...vindt het knap dat jij altijd anders denkt dan de meesten onder ons....jij bent het niet vaak eens of hij moet Eide heten...andersom overigens ook... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 27 mei 2013 - 09:36 schreef schapio het volgende:[..] en ik denk dat jij de duitse liga ondanks de champions league finale onderschat, en de eredivisie overschat, kijk luuk de jong en bas dost, waren super in NL en hier zitten ze op de bank. en ik volg de duitse liga zeer goed!!! Eens schapio hij zet ons Ajax iets te hoog op een voetstuk...wij eindigen met Ajax misschien net in de duitse top 5 want vlak Schalke ook niet uit... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 27 mei 2013 - 10:11 schreef Eide het volgende:[..] Luuk de Jong en Bas Dost waren bij Ajax ook niet gegarandeerd geslaagd. Het is koffiedik kijken maar de top van de Eredivisie zou in Duitsland prima mee kunnen komen. Of we mee zouden doen om het kampioenschap misschien niet.... maar Ajax won de afgelopen niet zomaar van Manchester United, Manchester City en AC Milan. 1 keer kan geluk zijn, maar steeds dat soort ploegen weten te pakken toont toch aan dat er zat kwaliteit rond loopt. Het verschil met die clubs is dat Ajax, door de onervarenheid, het niveau in dat soort wedstrijden niet structureel kan vasthouden. Wel mist Ajax vaak net het laatste tikje kwaliteit, een echte ster, iets wat dat soort ploegen wel hebben. Wij mogen blij zijn dat we net in de top 5 zouden eindigen Eide...elke wedstrijd in Duitsland is een topper...dan moet je mentaal zeer sterk zijn...we hebben afgelopen seizoen 2x verloren tegen Vitesse....terwijl Vitesse in Duitsland een middenmoter zou zijn....ben het wel met je eens mocht Ajax 1 of 2 toppers hebben die de rest ontstijgen we zeker mee kunnen doen om de 2e of 3e plaats aldaar...bijvoorbeeld met een Bony en van Ginkel er bij.... Cruyff roept terecht dat we een of twee bikkellaars missen...misschien dat Ajax daarom achter Toornstra aan zit die overigens een langdurig contract heeft bij Utrecht...en dus wel het een en ander zal gaan kosten... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 27 mei 2013 - 20:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Genoeg om te zien dat ze naarmate het seizoen duurde steeds beter zijn gaan spelen...vindt het knap dat jij altijd anders denkt dan de meesten onder ons....jij bent het niet vaak eens of hij moet Eide heten...andersom overigens ook... Eide is top....Remco subtop.... dus geen vergelijking ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 27 mei 2013 - 17:33 schreef joduh het volgende:[..] Nee, natuurlijk heb ik er nie zoveel verstand van als jij........ Maar er zijn er ook niet zoveel die de wijsheid hebben zoals jij Louis Brandje!! Haha Hehehe...ze moesten eens weten,poetsen ze wel anders....ouwe ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: Jij ben oud !!!!!;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja......maar nog niet versleten gap,hoewel soms heb ik dagen.....en oja....heimwee,dat is erg ouwe |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Vandaag eens met Vi over Toornstra, moeten we niet willen. |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
quote:Op maandag 27 mei 2013 - 10:11 schreef Eide het volgende:[..] Luuk de Jong en Bas Dost waren bij Ajax ook niet gegarandeerd geslaagd. Het is koffiedik kijken maar de top van de Eredivisie zou in Duitsland prima mee kunnen komen. Of we mee zouden doen om het kampioenschap misschien niet.... maar Ajax won de afgelopen niet zomaar van Manchester United, Manchester City en AC Milan. 1 keer kan geluk zijn, maar steeds dat soort ploegen weten te pakken toont toch aan dat er zat kwaliteit rond loopt. Het verschil met die clubs is dat Ajax, door de onervarenheid, het niveau in dat soort wedstrijden niet structureel kan vasthouden. Wel mist Ajax vaak net het laatste tikje kwaliteit, een echte ster, iets wat dat soort ploegen wel hebben. garantie krijg je nooit eide, maar ik denk dat vooral dost in onze speelstijl uitstekend zou kunnen spelen. en eerlijk gezegd denk ik dat ajax in de bundesliga zou moeten strijden om de europa league met oa gladbach,hsv hannover enz. de bovenste plaatsen gaan we niet halen, elke week een topper is anders als zich opladen voor een paar topwedstrijden. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: vandaar dat hij het heel vaak met Eide eens is pik!! en wie zijn wij in zijn ogen ??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 27 mei 2013 - 23:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] vandaar dat hij het heel vaak met Eide eens is pik!! en wie zijn wij in zijn ogen ??? Nono's.......schijt an ouwe |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 27 mei 2013 - 23:12 schreef schapio het volgende:[..] garantie krijg je nooit eide, maar ik denk dat vooral dost in onze speelstijl uitstekend zou kunnen spelen. en eerlijk gezegd denk ik dat ajax in de bundesliga zou moeten strijden om de europa league met oa gladbach,hsv hannover enz. de bovenste plaatsen gaan we niet halen, elke week een topper is anders als zich opladen voor een paar topwedstrijden. Dat denk ik ook, maar vergis je niet, de lagere ploegen in de Bundesliga zijn fitter dan de Nederlandse subtoppers maar qua niveau zijn die zo goed niet hoor. Is een ploeg als HSV of Schalke nou echt zo goed? Ze hebben een aantal jongens die gewoon echt beter zijn dan alles wat we in Nederland hebben, maar als ploeg, en het spel wat ze spelen... mwah, is echt niet altijd best hoor.
Anyway, terug naar Babel, iemand vroeg (Brandje dacht ik) wat die nou eigenlijk had gepresteerd: Babel was in de paar competitiewedstrijden die hij speelde bijna effectiever dan Boerichter en Lukoki samen. Babel had 6 assists en 4 goals. Derk en Jody 3 om 2 assists en 5 om 3 goals. Babel speelde 16 wedstrijden, Derk 30 en Jody ook 16.
Statistieken liegen altijd, maar het mag toch duidelijk zijn dat Babel VEEL meer heeft laten zien dan Derk en Jody. Cuenca laat ik even buiten beschouwing, die heeft nauwelijks gespeeld. Wat mij betreft dus bijtekenen als het kan. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 27 mei 2013 - 23:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] vandaar dat hij het heel vaak met Eide eens is pik!! en wie zijn wij in zijn ogen ??? Zou toch wat kritischer zijn, Remco is het vaker eens met mij dan met veel anderen, maar we zijn het toch ook heel vaak niet met elkaar eens. En zo heb ik ook een heel eigen kijk op het voetbal, is ook niet altijd de mening van de rest ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 mei 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 - 01:27 schreef Eide het volgende:[..] Zou toch wat kritischer zijn, Remco is het vaker eens met mij dan met veel anderen, maar we zijn het toch ook heel vaak niet met elkaar eens. En zo heb ik ook een heel eigen kijk op het voetbal, is ook niet altijd de mening van de rest ;) En gelukkig maar anders viel er niets te typen.. :) |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Ajax heeft zich gemengd in de strijd om Mike van der Hoorn. Na PSV hebben nu ook de Amsterdammers zich bij FC Utrecht gemeld voor de centrale verdediger.
De regerend landskampioen meldde zich al eerder bij FC Utrecht voor Van der Hoorn. Maar toen kreeg de club te horen dat er pas na de play-offs officieel kan worden gepraat over een mogelijke transfer, weet De Telegraaf.
Van der Hoorn wordt door Ajax gezien als de opvolger van Toby Alderweireld. De Belgische international heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar het buitenland. Van der Hoorn moet in Amsterdam de concurrentiestrijd aan gaan met Joël Veltman. Trainer Frank de Boer ziet in hem de opvolger van Alderweireld, maar op het fysieke vlak moet Veltman nog stappen maken.
PSV toonde ook interesse in Van der Hoorn. Maar doordat de Eindhovenaren eerst spelers moeten verkopen voordat er spelers aangetrokken kunnen worden, heeft Ajax een voorsprong. De Amsterdammers hebben meer dan voldoende geld in kas om spelers te kopen. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Zou dit een goede aankoop zijn of hebben we hem niet nodig? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Prima aankoop concurentie voor Veltman. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 27 mei 2013 - 20:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Genoeg om te zien dat ze naarmate het seizoen duurde steeds beter zijn gaan spelen...vindt het knap dat jij altijd anders denkt dan de meesten onder ons....jij bent het niet vaak eens of hij moet Eide heten...andersom overigens ook... Omdat de meesten hier vrijwel geen buitenlands voetbal kijken.
Ik denk dat de wedstrijden tegen Real in de poulefase en de halve finale dat wel aantonen. Beide thuiswedstrijden oppermachtig in het spel n beide uitwedstrijden ook niet de mindere aan Real. En dat terwijl Real juist na de winterstop een stuk slechter is geworden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Pikzuiger
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 mei 2013 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ballenlikker.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 mei 2013 door remco k -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 27 mei 2013 - 20:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Wij mogen blij zijn dat we net in de top 5 zouden eindigen Eide...elke wedstrijd in Duitsland is een topper...dan moet je mentaal zeer sterk zijn...we hebben afgelopen seizoen 2x verloren tegen Vitesse....terwijl Vitesse in Duitsland een middenmoter zou zijn....ben het wel met je eens mocht Ajax 1 of 2 toppers hebben die de rest ontstijgen we zeker mee kunnen doen om de 2e of 3e plaats aldaar...bijvoorbeeld met een Bony en van Ginkel er bij.... Cruyff roept terecht dat we een of twee bikkellaars missen...misschien dat Ajax daarom achter Toornstra aan zit die overigens een langdurig contract heeft bij Utrecht...en dus wel het een en ander zal gaan kosten... He Jackie die Toornstra heb ik vorig jaar al een keer geopperd is een bikkelaar en een geweldige stofzuiger waardoor voetballers als Eriksen en Maher hun kwaliteiten kunnen gebruiken waar ze goed in zijn aanvallen en niet verdedigen,hij zou in mijn ogen geen verkeerde optie zijn om de Jong te vervangen,heel veel topclubs hebben zo,n soort voetballer in hun team,met alleen panna voetballers wordt je echt geen topploeg meer,kijk naar Real Khadera - Esien .B/Munchen Sweinst/Dortmund die Turkse speler/Barcelona Sergio en Mascherano /Manchester Carrick en Scholes.In vroegere teams had Ajax jongens als Neeskens en Reinders en Gabri en de Zeeuw dus zo gek vind ik het niet om zo,n voetballer te bekijken en evt te kopen,in de Nederlandse competitie en betaalbaar zie ik niet zo veel van dit soort voetballers uiteraard zou ik liever van Ginkel voor de Jong zien die is wat completer als Toornstra maar is denk ik niet te betalen voor Ajax dus lijkt mij Toornstra een optie.(Hij was mij bij Ado al opgevallen toen stuk goedkoper). |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 - 01:23 schreef Eide het volgende:[..] Dat denk ik ook, maar vergis je niet, de lagere ploegen in de Bundesliga zijn fitter dan de Nederlandse subtoppers maar qua niveau zijn die zo goed niet hoor. Is een ploeg als HSV of Schalke nou echt zo goed? Ze hebben een aantal jongens die gewoon echt beter zijn dan alles wat we in Nederland hebben, maar als ploeg, en het spel wat ze spelen... mwah, is echt niet altijd best hoor. Anyway, terug naar Babel, iemand vroeg (Brandje dacht ik) wat die nou eigenlijk had gepresteerd: Babel was in de paar competitiewedstrijden die hij speelde bijna effectiever dan Boerichter en Lukoki samen. Babel had 6 assists en 4 goals. Derk en Jody 3 om 2 assists en 5 om 3 goals. Babel speelde 16 wedstrijden, Derk 30 en Jody ook 16. Statistieken liegen altijd, maar het mag toch duidelijk zijn dat Babel VEEL meer heeft laten zien dan Derk en Jody. Cuenca laat ik even buiten beschouwing, die heeft nauwelijks gespeeld. Wat mij betreft dus bijtekenen als het kan. Babel is een kanjer het is jammer dat sommige mensen dat niet zien. |
|
|
|
|
Fischer_020
|
|
|
Dortmund schijnt 12 miljoen euro te hebben geboden op eriksen..Ik had vroeger altijd gehoopt dat hij voor minimaal 25 miljoen weg zou gaan. http://tinyurl.com/o7k6tph |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: 25 miljoen is niet realistisch voor een middenvelder vanuit de eredivisie. 12 miljoen is al heel veel voor een middenvelder. Ik dat dat hij voor 15 weg is. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 - 12:44 schreef Eide het volgende:[..] 25 miljoen is niet realistisch voor een middenvelder vanuit de eredivisie. 12 miljoen is al heel veel voor een middenvelder. Ik dat dat hij voor 15 weg is. en dan voor de helft Maher halen.... |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote: Gaan we er m.i. niet eens veel op achteruit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
25 miljoen is realistisch voor een Ajax middenvelder met een contract voor 4 jaar, 21 jaar oud en al 3 seizoenen op rij 25 goals en 20 assists..
Eriksen heeft nog een 1 jarig contract.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 - 10:44 schreef nora het volgende:[..] He Jackie die Toornstra heb ik vorig jaar al een keer geopperd is een bikkelaar en een geweldige stofzuiger waardoor voetballers als Eriksen en Maher hun kwaliteiten kunnen gebruiken waar ze goed in zijn aanvallen en niet verdedigen,hij zou in mijn ogen geen verkeerde optie zijn om de Jong te vervangen,heel veel topclubs hebben zo,n soort voetballer in hun team,met alleen panna voetballers wordt je echt geen topploeg meer,kijk naar Real Khadera - Esien .B/Munchen Sweinst/Dortmund die Turkse speler/Barcelona Sergio en Mascherano /Manchester Carrick en Scholes.In vroegere teams had Ajax jongens als Neeskens en Reinders en Gabri en de Zeeuw dus zo gek vind ik het niet om zo,n voetballer te bekijken en evt te kopen,in de Nederlandse competitie en betaalbaar zie ik niet zo veel van dit soort voetballers uiteraard zou ik liever van Ginkel voor de Jong zien die is wat completer als Toornstra maar is denk ik niet te betalen voor Ajax dus lijkt mij Toornstra een optie.(Hij was mij bij Ado al opgevallen toen stuk goedkoper). Volledig mee eens Nora! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ajax vraagt 15 miljoen....Dortmund wil hem voor 12 miljoen....een gat van 3 miljoen lijkt te overbruggen...Eriksen gaat denk ik voor 13,5 miljoen de deur uit...is niet verkeerd voor een speler met nog maar 1 jaar contract... |
|
|
|