|
|
reje
|
|
|
Ik vind dat Ajax in ieder geval Maher moet halen deze zomer, hij is buitencategorie. Eriksen vertrekt toch wel. Verder zal ik Cuenca nog proberen te huren of kopen(eventueel met een terugkoopclausule. Voor de rest hoeven ze niemand te halen. Tenzij er een verdediger(Ailderwereld) weg gaat. Ajax heeft geweldige talenten die de overige posities in kunnen vullen. |
|
|
|
|
guidomaas
|
|
|
Hoe zit het met andersen en meleg zouden die wat gaan betekenen aankomend seizoen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 - 18:02 schreef guidomaas het volgende:Hoe zit het met andersen en meleg zouden die wat gaan betekenen aankomend seizoen Andersen, Meleg en Bazoer melden zich alle drie bij de A selectie als de trainingen weer beginnen. Of ze de A selectie ook allemaal halen is natuurlijk maar de vraag. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 - 18:41 schreef Eide het volgende:[..] Andersen, Meleg en Bazoer melden zich alle drie bij de A selectie als de trainingen weer beginnen. Of ze de A selectie ook allemaal halen is natuurlijk maar de vraag. Klopt zijn uitzonderlijke talenten...de Boer zal ze wellicht niet alle wedstrijden gebruiken....daar zijn ze nog te jong voor...ze mogen er aan ruiken denk ik....invallen in bekerwedstrijden is een optie... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Misschien is Ajax al in onderhandeling met Maher...Az is al aan het bieden op Gudelje...lees het volgende bericht op AD...
"AZ-bod op Gudelj afgewezen NAC Breda heeft een eerste bod van AZ op Nemanja Gudelj afgewezen. Volgens Omroep Brabant blijven beide clubs wel in gesprek over een eventuele overgang van de middenvelder. Ook FC Twente heeft interesse getoond in de zoon van NAC-trainer Nebojsa Gudelj." |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Kluivert naar Ajax2 ????...volgend seizoen uitkomend in de Jupiler League...
Patrick Kluivert heeft besloten om zijn contract niet te verlengen bij FC Twente. Dit heeft zijn management SportPromotion in een persbericht naar buiten gebracht. De oud-aanvaller was sinds de zomer van 2011 actief voor de Enschedese club.
Kluivert laat via de site weten dat hij een mooie tijd gehad heeft bij FC Twente, maar dat hij toe was aan iets nieuws. De voormalig Oranje-international maakte het beloftenelftal van de Tukkers vorig seizoen kampioen. Kluivert blijft nog wel actief als assistent-bondscoach.
Het is nog niet duidelijk waar Kluivert, die in zijn profloopbaan voor Ajax, AC Milan, FC Barcelona, Newcastle United, Valencia, PSV en Lille speelde, aan de slag gaat. Als trainer stond hij hiervoor onder contract bij NEC, waar hij assistent-trainer van het belofenelftal was en ook de spitsen trainde
Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/198045/Management_maakt_vertrek_Kluivert_bij_FC_Twente_bekend#ixzz2UbzaADra |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 - 19:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Klopt zijn uitzonderlijke talenten...de Boer zal ze wellicht niet alle wedstrijden gebruiken....daar zijn ze nog te jong voor...ze mogen er aan ruiken denk ik....invallen in bekerwedstrijden is een optie... Andersen en Meleg zullen zich moeten richten om invalbeurten en dan vlammen. Andersen heeft Fischer v oor zich, Meleg heeft Cuenca voor zich. Ze zullen dus moeten concurreren met Derk en Lukoki om minuten te pakken.
Bazoer is een heel ander verhaal. Ik heb echt geen idee wat het plan met die jongen is. Uitzonderlijk goed, maar nog zo jong, zeker voor een verdediger. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 - 21:02 schreef Eide het volgende:[..] Andersen en Meleg zullen zich moeten richten om invalbeurten en dan vlammen. Andersen heeft Fischer v oor zich, Meleg heeft Cuenca voor zich. Ze zullen dus moeten concurreren met Derk en Lukoki om minuten te pakken. Bazoer is een heel ander verhaal. Ik heb echt geen idee wat het plan met die jongen is. Uitzonderlijk goed, maar nog zo jong, zeker voor een verdediger. Lees net dat cuenca er minstens 3 maanden uit is.. Lukoki is niet goed genoeg en boerrigter niet eens zeker of ie blijft.. Babel zal ook wel vertrekken dan blijft er verdomd weinig over voorin... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 - 20:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:Misschien is Ajax al in onderhandeling met Maher...Az is al aan het bieden op Gudelje...lees het volgende bericht op AD... "AZ-bod op Gudelj afgewezen NAC Breda heeft een eerste bod van AZ op Nemanja Gudelj afgewezen. Volgens Omroep Brabant blijven beide clubs wel in gesprek over een eventuele overgang van de middenvelder. Ook FC Twente heeft interesse getoond in de zoon van NAC-trainer Nebojsa Gudelj." Hoop het echt Jacky super aanwinst.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 29 mei 2013 - 21:32 schreef Hummel10 het volgende:[..] Lees net dat cuenca er minstens 3 maanden uit is.. Lukoki is niet goed genoeg en boerrigter niet eens zeker of ie blijft.. Babel zal ook wel vertrekken dan blijft er verdomd weinig over voorin... 3 voor de prijs van 1 Hummel!! Cuenca 3 maanden out...nu kopen voor een gelimiteeerd bedrag.....of....Narsingh ophalen in Eindhoven voor 4 miljoen....is een Ajacied is daar niet gelukkig past bij ons en was de koning onder de assists....daarnaast Maher voor 6,5 miljoen en Mike van der Hoorn oppikken uit Utrecht...allen voor de prijs van 1 nl. Eriksen....worden Siem en Alder ook nog verkocht is dat alleen maar winst.....of....voor Siem Toornstra maar ik weet niet wat hij moet kosten....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 mei 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Achter de schermen wordt er wel degelijk onderhandeld...afwachten wat er uit de hoge hoed komt.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
streep door Muniesa is gecontracteerd door Sociedad!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 mei 2013 - 22:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] 3 voor de prijs van 1 Hummel!! Cuenca 3 maanden out...nu kopen voor een gelimiteeerd bedrag.....of....Narsingh ophalen in Eindhoven voor 4 miljoen....is een Ajacied is daar niet gelukkig past bij ons en was de koning onder de assists....daarnaast Maher voor 6,5 miljoen en Mike van der Hoorn oppikken uit Utrecht...allen voor de prijs van 1 nl. Eriksen....worden Siem en Alder ook nog verkocht is dat alleen maar winst.....of....voor Siem Toornstra maar ik weet niet wat hij moet kosten.... Hoezo is Narsingh niet gelukkig????? |
|
|
|
|
ajaxdebeste***#1
|
|
|
---------------cillissen--------------- V rhijn---denswil---moisander---blind ---------------gudelj----------------- ------schöne----------serero-------- Ibarra----------siggi----------fischer |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 29 mei 2013 - 22:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] 3 voor de prijs van 1 Hummel!! Cuenca 3 maanden out...nu kopen voor een gelimiteeerd bedrag.....of....Narsingh ophalen in Eindhoven voor 4 miljoen....is een Ajacied is daar niet gelukkig past bij ons en was de koning onder de assists....daarnaast Maher voor 6,5 miljoen en Mike van der Hoorn oppikken uit Utrecht...allen voor de prijs van 1 nl. Eriksen....worden Siem en Alder ook nog verkocht is dat alleen maar winst.....of....voor Siem Toornstra maar ik weet niet wat hij moet kosten.... Cuenca mag volgens mij weg maar moet je zo een brekebeen willen? Narsingh kan maar aissaidi geen betere optie? Mag ook weg bij liverpool en is fitter.. Maher duidelijk de beste optie.. toornstra kan maar vind Gudelj dan ook wel een goede fysiek sterke speler en pas 21.. Van der hoorn vind ik al langer een echte verdediger met goede tackle en fysiek.
Mijn lijstje:
Aissaidi 4 Maher 6, 5 Gudelj 2, 5 Vd Hoorn 2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 mei 2013 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
---------- --Cilissen---- V rhijn-vd hoorn-moisander---boil/blind ------------Poulsen--------- ------gudelj-----maher Aissaidi-----Sigtorsson---Fisher |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Poulsen kan nog vervangen worden voor boccara En sigtorsson voor Hoessen omdat ie beter met Fisher en Aissaidi in het systeem past
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 mei 2013 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 30 mei 2013 - 06:43 schreef Hummel10 het volgende:Poulsen kan nog vervangen worden voor boccara En sigtorsson voor Hoessen omdat ie beter met Fisher en Aissaidi in het systeem past Laat assaidi toch de dikke tering krijgen! Wat moet je daar nou weer mee?
Fisher zal wel op de plek van eriksen komen, maher mag voor een mooi bedrag gekocht worden en voor de rest jeugd.. Beter dan een miljoen daar, 2,5 miljoen daar... Jeugd en maher en klaar |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 30 mei 2013 - 06:42 schreef Hummel10 het volgende:---------- --Cilissen---- V rhijn-vd hoorn-moisander---boil/blind ------------Poulsen--------- ------gudelj-----maher Aissaidi-----Sigtorsson---Fisher Klaassen of abdersen voor Gudelje en assaidi is geen rechtsbuiten... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 30 mei 2013 - 06:37 schreef Hummel10 het volgende:[..] Cuenca mag volgens mij weg maar moet je zo een brekebeen willen? Narsingh kan maar aissaidi geen betere optie? Mag ook weg bij liverpool en is fitter.. Maher duidelijk de beste optie.. toornstra kan maar vind Gudelj dan ook wel een goede fysiek sterke speler en pas 21.. Van der hoorn vind ik al langer een echte verdediger met goede tackle en fysiek. Mijn lijstje: Aissaidi 4 Maher 6, 5 Gudelj 2, 5 Vd Hoorn 2 Hoezo brekebeen?? Omdat ie twee blessures heeft gehad?? |
|
|
|
|
Bok
|
|
|
heren, ik lees hier diverse namen die gehaald moeten worden... hebben jullie niks geleerd van de laatste jaren... eerst intern kijken... dan pas halen. Aissaidi... haha. D'r zal er toch wel 1 in de jeugd lopen die dat ook kan...
Maher is idd een speler die je zou kunnen proberen te halen. Ik heb nog niet veel gehoord over spelers uit de eigen opleiding, van dat kaliber. Ben alleen bang dat hij te duur is.
Belangrijkste is, dat er spelers doorbreken uit de jeugd.
Maar ik ben blij dat Koning Frank er meer verstand van heeft, dan wij allemaal bij elkaar.
Komt ongetwijfeld goed volgend jaar!!! |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 30 mei 2013 - 11:42 schreef Bok het volgende:heren, ik lees hier diverse namen die gehaald moeten worden... hebben jullie niks geleerd van de laatste jaren... eerst intern kijken... dan pas halen. Aissaidi... haha. D'r zal er toch wel 1 in de jeugd lopen die dat ook kan... Maher is idd een speler die je zou kunnen proberen te halen. Ik heb nog niet veel gehoord over spelers uit de eigen opleiding, van dat kaliber. Ben alleen bang dat hij te duur is. Belangrijkste is, dat er spelers doorbreken uit de jeugd. Maar ik ben blij dat Koning Frank er meer verstand van heeft, dan wij allemaal bij elkaar. Komt ongetwijfeld goed volgend jaar!!! Mooie eerste post! :) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op donderdag 30 mei 2013 - 11:42 schreef Bok het volgende:heren, ik lees hier diverse namen die gehaald moeten worden... hebben jullie niks geleerd van de laatste jaren... eerst intern kijken... dan pas halen. Aissaidi... haha. D'r zal er toch wel 1 in de jeugd lopen die dat ook kan... Maher is idd een speler die je zou kunnen proberen te halen. Ik heb nog niet veel gehoord over spelers uit de eigen opleiding, van dat kaliber. Ben alleen bang dat hij te duur is. Belangrijkste is, dat er spelers doorbreken uit de jeugd. Maar ik ben blij dat Koning Frank er meer verstand van heeft, dan wij allemaal bij elkaar. Komt ongetwijfeld goed volgend jaar!!! Ben het helemaal met je eens!
Je zou best zomaar iemand 'inside' ajax kunnen zijn ;-)) |
|
|
|
|
kruislandertje
|
|
|
Assaidi kopen met Maher en koulibaly van Genk en de jong, Eriksen, alderweireld, Lukoki, Boerrigter verkopen. dan hebben we een waardig champions league team om verder te komen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Koulibaly pffffff, sterk zeker, maar voetballend niet best, Dan liever Veltman of de Hoorn |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Assaidi kom toch op mensen wat heeft die ooit laten zien dan behalve dat ie het voor Mounir opnam tegen Ajax. Opzouten met die overgewaardeerde mafketel. |
|
|
|
|
kruislandertje
|
|
|
koulibaly is zo sterk als een beest en heeft ook opbouwende kwaliteit en is geen kabouter , want daar lopen er genoeg van rond in de competitie. Let maar op die wordt net zo goed als mangala die nu overal in de belangstelling staat en voorheen bij standaard luik speelde. Hij is een type Stam die je liever in je team heb dan tegen je hebt. Assaidi kan iemand passeren en naar binnen trekken. Beter als Boerrigter en Lukoki en Babbel en Cuenca , deze levert straks alleen maar meer op en zo kan je je spits beter bedienen. Maher kost wat , maar kun je misschien over 2 jaar al voor 14 miljoen verkopen en nu kopen voor 7 miljoen. Koulibaly heb je nodig om dat we teveel dames rond hebben lopen met weinig hardheid en kopkracht, die komen nog teveel fysieke kracht te kort. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Heb jij het frivole voetbal van hem gezien bij PSV zoals hij wekelijks bij Heerenveen liet zien ? ikke niet...die jongen hoort bij Ajax te spelen is jeugdspeler geweest bij Ajax...ik ken hem echt niet meer terug bij PSV... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 30 mei 2013 - 02:10 schreef ajaxdebeste***#1 het volgende:---------------cillissen--------------- V rhijn---denswil---moisander---blind ---------------gudelj----------------- ------schöne----------serero-------- Ibarra----------siggi----------fischer Denk dat van Ginkel helaas niet te halen valt bij Vitesse vandaar deze 11...
--------------------Vermeer/Cillessen-------------------- --V rhijn-------V.D HOORN-----moisander---------blind---- -----------------Poulsen/Schöne/Boccara------------------ ----TOORNSTRA of GUDELJE------MAHER/Andersen/Serero------ -NARSINGH of CUENCA---Hoessen/siggi---fischer/Boerrigter- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 30 mei 2013 - 19:20 schreef kruislandertje het volgende:koulibaly is zo sterk als een beest en heeft ook opbouwende kwaliteit en is geen kabouter , want daar lopen er genoeg van rond in de competitie. Let maar op die wordt net zo goed als mangala die nu overal in de belangstelling staat en voorheen bij standaard luik speelde. Hij is een type Stam die je liever in je team heb dan tegen je hebt. Assaidi kan iemand passeren en naar binnen trekken. Beter als Boerrigter en Lukoki en Babbel en Cuenca , deze levert straks alleen maar meer op en zo kan je je spits beter bedienen. Maher kost wat , maar kun je misschien over 2 jaar al voor 14 miljoen verkopen en nu kopen voor 7 miljoen. Koulibaly heb je nodig om dat we teveel dames rond hebben lopen met weinig hardheid en kopkracht, die komen nog teveel fysieke kracht te kort. Koulibaly is dan misschien sterk maar ook maar 1.85 hoor... de Hoorn is ook sterk en wordt denk ik beter als die Koulibaly, die Koulibaly vind ik verdedigend al niet echt sterk. daarbij is de Hoorn jonger als Koulibaly en is Hoorn een Nederlander vergt dus ook minder aanpassing.
maar mijn voorkeur gaat uit naar Rajkovic, is ook jong, lang en sterk en kost waarschijnlijk ook niet zo veel nu HSV weer geen CL speelt en hij daar ook weinig speelt. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 30 mei 2013 - 19:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Denk dat van Ginkel helaas niet te halen valt bij Vitesse vandaar deze 11... --------------------Vermeer/Cillessen-------------------- --V rhijn-------V.D HOORN-----moisander---------blind---- -----------------Poulsen/Schöne/Boccara------------------ ----TOORNSTRA of GUDELJE------MAHER/Andersen/Serero------ -NARSINGH of CUENCA---Hoessen/siggi---fischer/Boerrigter- Toorstra en Gudelje allebei niet goed genoeg, dan kun je beter daar een talent door laten stromen als we het toch op de jeugd gooien. daarbij moeten we eerst maar is kijken of Siem wel vertrekt, namelijk nog geen eens een gerucht over gehoord...
Cuenca is uitgeschakeld en als Ginkel niet haalbaar is is Narsingh dat helemaal niet. Narsingh heeft PSV namelijk 5 miljoen gekost, en hij heeft nog een lang contract. die gaan zeker 10 miljoen vragen als het niet meer is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 30 mei 2013 - 19:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Heb jij het frivole voetbal van hem gezien bij PSV zoals hij wekelijks bij Heerenveen liet zien ? ikke niet...die jongen hoort bij Ajax te spelen is jeugdspeler geweest bij Ajax...ik ken hem echt niet meer terug bij PSV... In de wedstrijden vlak voor zijn blessure speelde hij anders geweldig goed, met veel plezier en bravoure, net zoals bij Heerenveen, hij had het in het begin erg moeilijk, dat klopt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 30 mei 2013 - 20:05 schreef NatjosFC het volgende:[..] Koulibaly is dan misschien sterk maar ook maar 1.85 hoor... de Hoorn is ook sterk en wordt denk ik beter als die Koulibaly, die Koulibaly vind ik verdedigend al niet echt sterk. daarbij is de Hoorn jonger als Koulibaly en is Hoorn een Nederlander vergt dus ook minder aanpassing. maar mijn voorkeur gaat uit naar Rajkovic, is ook jong, lang en sterk en kost waarschijnlijk ook niet zo veel nu HSV weer geen CL speelt en hij daar ook weinig speelt. Mijn voorkeur gaat uit naar Veldman, prima verdediger die er klaar voor is om de positie van Alder over te nemen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Cuenca is zo'n 2,5 maand uitgeschakeld, de media bericht 3 maanden, maar medisch gezien hoorde ik vandaag een aantal mensen zeggen dat er 8 tot 10 weken voor deze operatie staat.. In principe mist hij dan alleen de voorbereiding en een paar wedstrijden aan het begin.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Als ze Assaidi halen zijn ze volledig van het padje af. Mensen die denken dat hij goed is zijn ook van het padje af. Als die komt kan iemand mij dan reanimeren, want dat gaat mijn hart niet trekken. Oprotten met die overrated hamlap in het kwadraat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 - 01:48 schreef Peterhs het volgende:Als ze Assaidi halen zijn ze volledig van het padje af. Mensen die denken dat hij goed is zijn ook van het padje af. Als die komt kan iemand mij dan reanimeren, want dat gaat mijn hart niet trekken. Oprotten met die overrated hamlap in het kwadraat. +1 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Lui, niet om het een of ander hoor, maar waarom steeds die roep om aankopen? Ik ben ook voor Maher of Van Ginkel bijvoorbeeld hoor, maar 1 aankoop is echt meer dan voldoende, zelfs al gaan Toby, Siem en Chris allemaal weg.
Ajax moet kopen om de selectie echt beter te maken, niet om allerlei lui te kopen die niet of nauwelijks beter zijn dan onze eigen jeugd. Zo zie ik die roep om die verdediger van Utrecht... echt, de neuk met zo'n vent. We hebben Veltman en Bazoer. Pleurt op met Mikey en pleurt al helemaal op met Utrecht. Elke cent is te veel voor die club...
Kopen moet Ajax alleen doen als we zelf echt de kwaliteit missen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 30 mei 2013 - 23:55 schreef remco k het volgende:[..] Mijn voorkeur gaat uit naar Veldman, prima verdediger die er klaar voor is om de positie van Alder over te nemen.. Zo simpel is het niet Remco....Veltman is een zeer goede verdediger alleen is nog erg jong...die laat de Boer niet het gehele seizoen spelen...hij gaat hem echt niet overbelasten....de Boer wilt voor elke positie 2 gelijkwaardige spelers....dus vandaar de interesse van Ajax in een extra verdediger...in dit geval een sterke jongen met een mooie toekomst...van der Hoorn.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 - 17:52 schreef Eide het volgende:Lui, niet om het een of ander hoor, maar waarom steeds die roep om aankopen? Ik ben ook voor Maher of Van Ginkel bijvoorbeeld hoor, maar 1 aankoop is echt meer dan voldoende, zelfs al gaan Toby, Siem en Chris allemaal weg. Ajax moet kopen om de selectie echt beter te maken, niet om allerlei lui te kopen die niet of nauwelijks beter zijn dan onze eigen jeugd. Zo zie ik die roep om die verdediger van Utrecht... echt, de neuk met zo'n vent. We hebben Veltman en Bazoer. Pleurt op met Mikey en pleurt al helemaal op met Utrecht. Elke cent is te veel voor die club... Kopen moet Ajax alleen doen als we zelf echt de kwaliteit missen. Je moet als Ajax zijnde soms kopen om twee gelijkwaardige spelers voor 1 positie te hebben...puntverlies moet vetrmeden worden mochten er meerdere blessure gevallen zijn...weet je nog vorig seizoen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 - 20:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Zo simpel is het niet Remco....Veltman is een zeer goede verdediger alleen is nog erg jong...die laat de Boer niet het gehele seizoen spelen...hij gaat hem echt niet overbelasten....de Boer wilt voor elke positie 2 gelijkwaardige spelers....dus vandaar de interesse van Ajax in een extra verdediger...in dit geval een sterke jongen met een mooie toekomst...van der Hoorn.. Waar zeg ik dat er niet een nummer 2 bij zou kunnen dan?? Volgens mij zeg ik alleen heel duidelijk dat mijn voorkeur uitgaat naar Veltman.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 30 mei 2013 - 23:55 schreef remco k het volgende:[..] Mijn voorkeur gaat uit naar Veldman, prima verdediger die er klaar voor is om de positie van Alder over te nemen.. ben ik eigenlijk ook wel met je eens, maar ik denk dat Ajax de JC schaal weer als maatstaf gebruikt net als bij Blind, als Veltman dan door het ijs zakt is de Hoorn misschien een optie... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 30 mei 2013 - 23:57 schreef remco k het volgende:Cuenca is zo'n 2,5 maand uitgeschakeld, de media bericht 3 maanden, maar medisch gezien hoorde ik vandaag een aantal mensen zeggen dat er 8 tot 10 weken voor deze operatie staat.. In principe mist hij dan alleen de voorbereiding en een paar wedstrijden aan het begin.. kun je weer doen, maar dan moet een speler wel wéér van een blessure terugkomen, maar laat Ajax hem eerst maar huren zien we dan wel wat te doen met zijn blessure... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 - 17:52 schreef Eide het volgende:Lui, niet om het een of ander hoor, maar waarom steeds die roep om aankopen? Ik ben ook voor Maher of Van Ginkel bijvoorbeeld hoor, maar 1 aankoop is echt meer dan voldoende, zelfs al gaan Toby, Siem en Chris allemaal weg. Ajax moet kopen om de selectie echt beter te maken, niet om allerlei lui te kopen die niet of nauwelijks beter zijn dan onze eigen jeugd. Zo zie ik die roep om die verdediger van Utrecht... echt, de neuk met zo'n vent. We hebben Veltman en Bazoer. Pleurt op met Mikey en pleurt al helemaal op met Utrecht. Elke cent is te veel voor die club... Kopen moet Ajax alleen doen als we zelf echt de kwaliteit missen. 1 aankoop? dan denk ik dat je een vervanger voor Chris bedoelt... maar een rechtsbuiten zie ik ook graag komen hoor, of in ieder geval een vleugelspits op rechts... zeker als Cuenca niet terugkomt en Babel ook niet verlengt... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 - 22:15 schreef NatjosFC het volgende:[..] kun je weer doen, maar dan moet een speler wel wéér van een blessure terugkomen, maar laat Ajax hem eerst maar huren zien we dan wel wat te doen met zijn blessure... Hij zal nu goedkoop zijn...is geblesseerd en Barca wilt graag van een aantal spelers af... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 - 22:19 schreef NatjosFC het volgende:[..] 1 aankoop? dan denk ik dat je een vervanger voor Chris bedoelt... maar een rechtsbuiten zie ik ook graag komen hoor, of in ieder geval een vleugelspits op rechts... zeker als Cuenca niet terugkomt en Babel ook niet verlengt... Eens!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 - 20:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Je moet als Ajax zijnde soms kopen om twee gelijkwaardige spelers voor 1 positie te hebben 2 gelijkwaardige spelers in voor een positie is echt kont (met alle respect, niet persoonlijk bedoelt.). Dan krijg je Vermeer en Cillisen. Drama, gelul. Dat wil je niet. 1 goede keuze met een talent of een keuze voor de breedte erachter. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 - 22:44 schreef Eide het volgende:[..] 2 gelijkwaardige spelers in voor een positie is echt kont (met alle respect, niet persoonlijk bedoelt.). Dan krijg je Vermeer en Cillisen. Drama, gelul. Dat wil je niet. 1 goede keuze met een talent of een keuze voor de breedte erachter. dat heeft de Boer overigens duidelijk laten weten...stel dat er iemand geblesseerd raakt dan wil je toch geen verzwakking binnen de lijnen...dat gaat je punten kosten... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ajax moet in mijn inziens alleen Eriksen en De Jong vervangen. Die vang je niet zomaar op. Zeker we de CL ingaan is het heel riskant om daar spelers met geen ervaring überhaupt in de eredivisie neer te zetten. Verdedigend zit het goed. Qua keepers ook. In de spits us niks mis. Hoesen doet het top. En een fitte Kolbeinn is heel goed. CVM maak ik me ook geen zorgen over. De vleugel mag van mij wel beter ingevuld worden. Of een goede Boerrigter en anders zou ik zeker daar wijzigen. Al is het maar met eigen jeugd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 - 22:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] dat heeft de Boer overigens duidelijk laten weten...stel dat er iemand geblesseerd raakt dan wil je toch geen verzwakking binnen de lijnen...dat gaat je punten kosten... Afgelopen jaar had PSV zogenaamd ook de beste en breedste selectie. Bigin van het jaar hadden we alleen maar jeugd op de bank. Frank heeft wel heel het seizoen beroep op ze kunnen doen zonder dat we verslapte |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 - 22:50 schreef Loetje het volgende:[..] Ajax moet in mijn inziens alleen Eriksen en De Jong vervangen. Die vang je niet zomaar op. Zeker we de CL ingaan is het heel riskant om daar spelers met geen ervaring überhaupt in de eredivisie neer te zetten. Verdedigend zit het goed. Qua keepers ook. In de spits us niks mis. Hoesen doet het top. En een fitte Kolbeinn is heel goed. CVM maak ik me ook geen zorgen over. De vleugel mag van mij wel beter ingevuld worden. Of een goede Boerrigter en anders zou ik zeker daar wijzigen. Al is het maar met eigen jeugd ben ik wel mee eens met jou!! alleen wat Veltman betreft niet...let wel hij deed het fantastisch...maar is nog erg jong en dus gaat en kan hij niet alle wedstrijden gaan spelen... |
|
|
|