BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 31 mei 2013 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 22:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Afgelopen jaar had PSV zogenaamd ook de beste en breedste selectie. Bigin van het jaar hadden we alleen maar jeugd op de bank. Frank heeft wel heel het seizoen beroep op ze kunnen doen zonder dat we verslapte
Dat vind ik niet vriend...ze hadden echt niet de beste en breedste verdediging...had die goed geweest waren zij kampioen geweest...daar lag het mankement van PSV...
Loetje
 Loetje - vrijdag 31 mei 2013 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 23:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

ben ik wel mee eens met jou!!
alleen wat Veltman betreft...let wel hij deed het fantastisch...maar is nog erg jong en dus gaat en kan hij niet alle wedstrijden gaan spelen...
Laat ik het anders zeggen. Stel veltman speelt om en om met van der hoorn. Dan koop je dus een peperdure verdediger voor af en toe te spelen. Dat zal Overmars zeer zeker niet accepten en terrecht ook. Zet dan Bazoer erachter. Snap je me nu?
Loetje
 Loetje - vrijdag 31 mei 2013 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 23:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat vind ik niet vriend...ze hadden echt niet de beste en breedste verdediging...had die goed geweest waren zij kampioen geweest...daar lag het mankement van PSV...
Klopt. Maar wat zeiden die zogenaamde kennertjes allemaal? De jeugd heeft het fantastisch gedaan en we gingen er nooit op achteruit als ze erin kwamen. Knap hoor
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 31 mei 2013 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 23:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Laat ik het anders zeggen. Stel veltman speelt om en om met van der hoorn. Dan koop je dus een peperdure verdediger voor af en toe te spelen. Dat zal Overmars zeer zeker niet accepten en terrecht ook. Zet dan Bazoer erachter. Snap je me nu?
helamaal niet verkeerd....zou kunnen voor de eredivisie maar we spelen wel C.L. en daar wilt de Boer verder geraken volgend seizoen....maw hij legt de nadruk volgend seizoen op de C.L. en dan moet je geen vraagtekens hebben...
Loetje
 Loetje - vrijdag 31 mei 2013 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 23:16 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

helamaal niet verkeerd....zou kunnen voor de eredivisie maar we spelen wel C.L. en daar wilt de Boer verder geraken volgend seizoen....maw hij legt de nadruk volgend seizoen op de C.L. en dan moet je geen vraagtekens hebben...
Laat maar sjakie. Hier gaan we het niet eens worden
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 mei 2013 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 23:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad als er ook aan de verdediging gedacht was hadden we het
stuk moeilijker gehad.. Mede daardoor was Psv te wisselvallig
want als het liep gingen ze als een trein.. Stond wel tegenover
dat het ook rete slecht kon zijn...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 31 mei 2013 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 23:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hehe jij snapt het....pffff
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 31 mei 2013 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 23:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Laat maar sjakie. Hier gaan we het niet eens worden
Een keertje niet vriend....maar goed eerst maar eens afwachten wat ze kopen en verkopen dan weten we meer....
remco k
 remco k - vrijdag 31 mei 2013 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 22:41 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij zal nu goedkoop zijn...is geblesseerd en Barca wilt graag van een aantal spelers af...
Denk alleen niet dat ie verkocht wil worden..
Eide
 Eide - vrijdag 31 mei 2013 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 22:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

dat heeft de Boer overigens duidelijk laten weten...stel dat er iemand geblesseerd raakt dan wil je toch geen verzwakking binnen de lijnen...dat gaat je punten kosten...
Nogmaals: 22 gelijkwaardige spelers is een illusie. Het bestaat niet. niet bij Barca, niet bij Bayern en dus ook niet bij Ajax. Je wil spelers adequaat kunnen vervangen, maar op basis van gelijkwaardigheid? Onzin.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 juni 2013 door Eide --
remco k
 remco k - vrijdag 31 mei 2013 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 22:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

dat heeft de Boer overigens duidelijk laten weten...stel dat er iemand geblesseerd raakt dan wil je toch geen verzwakking binnen de lijnen...dat gaat je punten kosten...
Dat is helemaal niet wat de Boer heeft gezegd, hij heeft gezegd dat er een speler achter moet zitten die het niveau ook aan kan.. Dat kan een talent zijn, een type Ooijer een Schone..
remco k
 remco k - vrijdag 31 mei 2013 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 22:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ajax moet in mijn inziens alleen Eriksen en De Jong vervangen. Die vang je niet zomaar op. Zeker we de CL ingaan is het heel riskant om daar spelers met geen ervaring überhaupt in de eredivisie neer te zetten. Verdedigend zit het goed. Qua keepers ook. In de spits us niks mis. Hoesen doet het top. En een fitte Kolbeinn is heel goed. CVM maak ik me ook geen zorgen over. De vleugel mag van mij wel beter ingevuld worden. Of een goede Boerrigter en anders zou ik zeker daar wijzigen. Al is het maar met eigen jeugd
Als je voor beide spelers wat koopt maak je heel veel kapot.. Serrero, Klaassen, Schone, in mindere mate Andersen, daarbij geef je een heel slecht signaal af naar de jeugd..

1 speler moet met een aankoop vervangen worden, de andere door Serrero Fischer, Klaassen Schone en Andersen..
remco k
 remco k - vrijdag 31 mei 2013 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 22:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Afgelopen jaar had PSV zogenaamd ook de beste en breedste selectie. Bigin van het jaar hadden we alleen maar jeugd op de bank. Frank heeft wel heel het seizoen beroep op ze kunnen doen zonder dat we verslapte
Helemaal mee eens.
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 01 juni 2013 - 02:16   quote  deeplink  
Ik vind op zich dat Klaassen wel een aardige kans maakt om 1 van die posities te vullen. Beetje vertrouwen kan geen kwaad. Schone is noodoplossing en de rest niet goed genoeg of nog niet goed genoeg.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 juni 2013 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 23:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Denk alleen niet dat ie verkocht wil worden..
Dat zou kunnen maar er moeten een aantal spelers weg bij Barca...misschien met hij reëel zijn...en hij had het goed naar de zin bij Ajax...dus waarom niet een poging wagen ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 juni 2013 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 23:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet wat de Boer heeft gezegd, hij heeft gezegd dat er een speler achter moet zitten die het niveau ook aan kan.. Dat kan een talent zijn, een type Ooijer een Schone..
Jij zegt eigenlijk het zelfde wat ik zegt Remco.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 juni 2013 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2013 - 02:16 schreef Peterhs het volgende:
Ik vind op zich dat Klaassen wel een aardige kans maakt om 1 van die posities te vullen. Beetje vertrouwen kan geen kwaad. Schone is noodoplossing en de rest niet goed genoeg of nog niet goed genoeg.
Klaassen zou goed kunnen...we moeten niet onnodige aankopen doen...
remco k
 remco k - zaterdag 01 juni 2013 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2013 - 12:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jij zegt eigenlijk het zelfde wat ik zegt Remco.
Nee helemaal niet zelfs, jij wil er een speler naast die 5 miljoen ofzo moet gaan kosten, daarbij is dat wat ik opnoem niet een gelijkwaardige speler..

Denswill is niet gelijkwaardig aan Moisander om maar een voorbeeld te noemen..
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 01 juni 2013 - 14:12   quote  deeplink  
Niet? Dat is de mens. Ieder mens heeft zijn eigen mening.
Persoonlijk vind ik Moisander niets extras voor Ajax brengen wat we binnen de jeugd hebben. O ja dat zogenaamde ietsiepietsie ervaring.
Ik zou hem zo omruilen.
remco k
 remco k - zaterdag 01 juni 2013 - 16:31   quote  deeplink  
Maar de Boer blijkbaar niet... Dat stukje ervaring zag je bijvoorbeeld bij Veltman tegen Janssen, prima verdediger, maar Alder had die fout nooit gemaakt.
schapio
 schapio - zaterdag 01 juni 2013 - 23:25   quote  deeplink  
roel brouwer halen voor de ervaring en de kopkracht en het dan maar samen met veltman uit laten zoeken wie speelt, heb je iig achterin wat meer zekerheid
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 01 juni 2013 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2013 - 13:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee helemaal niet zelfs, jij wil er een speler naast die 5 miljoen ofzo moet gaan kosten, daarbij is dat wat ik opnoem niet een gelijkwaardige speler..

Denswill is niet gelijkwaardig aan Moisander om maar een voorbeeld te noemen..
Als van der Hoorn 5 miljoen moet gaan kosten dan niet doen....maar voor max 3 miljoen halen....niet gelijkwaardig ???
Denswil is qua ervaring niet gelijkwaardig maar kan dat wel worden misschien zelfs beter...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 juni 2013 door Jack Huntelaar --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 02 juni 2013 - 00:07   quote  deeplink  
***JODUH***

***A,dam 113***Baco***APIK***Sjakie H

***Peterhs***Guyt***Piet de paler(aankoop)

***Natjos***Ride***Pietje

Bank:Remco K,Loetje,Hashkop, en Nora

Ideale wereld....was het maar zo ;-(

35i6l9t.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 juni 2013 door Nenam_tiL --
Peterhs
 Peterhs - zondag 02 juni 2013 - 01:58   quote  deeplink  
Sorry Nenam, maar dat word kandidaat degradatie dan :-P
Rechtshalf bevalt me wel, maar mijn conditie is niet zo sterk meer dus Guyt mag gaan meeverdedigen :-)
kruislandertje
 kruislandertje - zondag 02 juni 2013 - 08:15   quote  deeplink  
willen wij een stapje verder dan zal je koulibaly moeten nemen, een type stam en geen type dijks of denswil of veltman die moeten nog stappen maken. assaidi is iemand die voorzetten geeft, en een man kan passeren,maher is een betere uitvoering van eriksen. verkoop dijks eriksen , de jong , boeriggter, lukoki, cuenca is geblesseerd, dus heb je niks aan, babbel is een overschatte voetballer, en suljemani is weg. ik denk dat we erop vooruitgaan met deze sterren, om een ronde verder te komen in de champions league. van ginkel mag niet, chadli waren ze te laat mee,want die konden ze een paar jaar geleden voor 4 ton kopen.assaidi kunnen ze betrekken met eriksen liverpooldeal. van der hoorn maakt nog wel wat foutjes,maar moedt nog stappen maken vind ik niet zo goed als koulibaly. let op koulibaly zien we straks bij lyon of arsenal of city spelen. breed , sterk en opbouwend goed, goedkoper dan van der hoorn.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 juni 2013 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 juni 2013 - 00:07 schreef Nenam_tiL het volgende:
***JODUH***

[ afbeelding ]
Hahaha geweldig filmpje...alleen ben je mij wel vergeten gap...of zit ik op de reservebank??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 juni 2013 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 juni 2013 - 08:15 schreef kruislandertje het volgende:
willen wij een stapje verder dan zal je koulibaly moeten nemen, een type stam en geen type dijks of denswil of veltman die moeten nog stappen maken. assaidi is iemand die voorzetten geeft, en een man kan passeren,maher is een betere uitvoering van eriksen. verkoop dijks eriksen , de jong , boeriggter, lukoki, cuenca is geblesseerd, dus heb je niks aan, babbel is een overschatte voetballer, en suljemani is weg. ik denk dat we erop vooruitgaan met deze sterren, om een ronde verder te komen in de champions league. van ginkel mag niet, chadli waren ze te laat mee,want die konden ze een paar jaar geleden voor 4 ton kopen.assaidi kunnen ze betrekken met eriksen liverpooldeal. van der hoorn maakt nog wel wat foutjes,maar moedt nog stappen maken vind ik niet zo goed als koulibaly. let op koulibaly zien we straks bij lyon of arsenal of city spelen. breed , sterk en opbouwend goed, goedkoper dan van der hoorn.
Misschien heb je wel gelijk in alles alleen zie ik het helemaal niet zitten in die mafkees Assaidi...laat die aub weg blijven...liever Cuenca...komt wel terug!!
Die Koulibaly zie ik ook wel zitten alleen kost die wel een paar knaken...die gaat Ajax echt niet halen denk ik!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 02 juni 2013 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 juni 2013 - 09:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahaha geweldig filmpje...alleen ben je mij wel vergeten gap...of zit ik op de reservebank??
Je staat LB slome ;-)
Jesper11
 Jesper11 - zondag 02 juni 2013 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 juni 2013 - 09:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Je staat LB slome ;-)
Doe mij maar een functie als assistent-trainer. Ik ben nl. te lui om achter een bal aan te rennen. Anderen aansporen kan ik echter goed!
Ajacied 410
 Ajacied 410 - zondag 02 juni 2013 - 10:24   quote  deeplink  
Ajax 2013-2014 zoals ik het graag zie

Cillessen
Van Rhijn, Veltman, Moisander, Blind
Boccara of Sporkslede
Van Ginkel (is die niet haalbaar dan Maher), Fischer
Cuenca, Siggy, Babel of Deulofeu

Stel dat V Ginkel en Maher allebei niet haalbaar zijn dan gwn daar Schöne of een ander talent neerzetten.
Denswil als stand-in voor Moisander en Veltman, die jongen moet nu een kans krijgen.
Verder misschien Poulsen nog, maar die zou ik alleen gebruiken in wedstrijden dat je hem echt nodig hebt.
Deulofeu is niet noodzakelijk aangezien we Andersen, Babel, Lukoki, De Sa en Boerrigter ook nog hebben, maar toch een leuke speler om erbij te hebben.
Boilesen als stand-in van Daley en Ligeon zou ik de taken van Ricardo laten overnemen als hij niet beschikbaar is.
Voor Vermeer gewoon wat centen vangen en Jasper lekker 1e doelman laten worden. 2e keeper Leeuwenburg of Vd Hart
remco k
 remco k - zondag 02 juni 2013 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 juni 2013 - 23:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Als van der Hoorn 5 miljoen moet gaan kosten dan niet doen....maar voor max 3 miljoen halen....niet gelijkwaardig ???
Denswil is qua ervaring niet gelijkwaardig maar kan dat wel worden misschien zelfs beter...
Tussen kunnen en zijn zit een wezenlijk verschil... Zowel Veltman als vd Hoorn zitten nu op een leeftijd dat ze gewoon 34 wedstrijden in de ED moeten gaan spelen..
remco k
 remco k - zondag 02 juni 2013 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 juni 2013 - 00:07 schreef Nenam_tiL het volgende:
***JODUH***

[ afbeelding ]
T gaat hard, zit tegenwoordig al op de bank, niet lang meer voor de tribune..
frankdribben
 frankdribben - zondag 02 juni 2013 - 13:52   quote  deeplink  
Heel optimitisch allemal, maar wil je wat betekenen in de CL, dan ga je het met
Boccara of Sporkslede echt niet redden.Zelf De Boer zegt dat je dan wat meer ervaring moet hebben.

We kunnen ook doorslaan met alleen maar jeugd inbrengen
Brandje
 Brandje - zondag 02 juni 2013 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 mei 2013 - 23:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat de verdediging van psv niet best was is wel duidelijk maar het probleem lag net zoveel op het middenveld/ De heren Bommel en Strootman, door velen geprezen, hebben zo vaak verzaakt. Die lopen nooit met hun man mee en daarom komt die toch matige verdediging tegen een overtal te staan. Kijk eens hoe Eriksen Bommel twee keer totaal uit de wedstrijd speelde
Hummel10
 Hummel10 - zondag 02 juni 2013 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 juni 2013 - 08:15 schreef kruislandertje het volgende:
Ben het wel aardig eens met je..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 02 juni 2013 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 juni 2013 - 14:12 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat de verdediging van psv niet best was is wel duidelijk maar het probleem lag net zoveel op het middenveld/ De heren Bommel en Strootman, door velen geprezen, hebben zo vaak verzaakt. Die lopen nooit met hun man mee en daarom komt die toch matige verdediging tegen een overtal te staan. Kijk eens hoe Eriksen Bommel twee keer totaal uit de wedstrijd speelde
Ook wel waar die twee samen was ook niet altijd alles..
Maar die verdediging joh dat was echt slecht denk dat wij
met die verdediging ook geen kampioen hadden geworden..
remco k
 remco k - zondag 02 juni 2013 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 juni 2013 - 13:52 schreef frankdribben het volgende:
Boccara of Sporkslede echt niet redden.Zelf De Boer zegt dat je dan wat meer ervaring moet hebben.

Volgens mij is Poulsen er komend seizoen ook gewoon nog en kun je dus prima uit de voeten met die jongere gasten erbij..
remco k
 remco k - zondag 02 juni 2013 - 16:03   quote  deeplink  
quote:

[..]

En de Jong tegen Strootman niet anders.. Beide heren werden beide wedstrijden volledig overlopen..
Eide
 Eide - zondag 02 juni 2013 - 16:08   quote  deeplink  
Blijft overigens erg rustig rond Siem de Jong, Christian Eriksen en Toby Alderweireld. 27 Juli begint het nieuwe seizoen met de Johan Cruijff schaal. Ajax is vanaf 24 juni weer in training

Voor compleetheid:
maandag 24 juni 2013 - Eerste training seizoen 2013/14
zaterdag 29 juni 2013 - Vrienschappelijk tegen: SDC Putten
1 juli 2013 t/m 9 juli 2013 - Trainingskamp: Stubaital, Oostenrijk
zaterdag 6 juli 2013 - Vrienschappelijk tegen: Dynamo Dresden
zaterdag 13 juli 2013 - Vrienschappelijk tegen: RKC Waalwijk
zaterdag 13 juli 2013 - Vrienschappelijk tegen: De Graafschap
15 juli 2013 t/m 21 juli 2013 - Trainingskamp: De Lutte, Overijssel
vrijdag 19 juli 2013 - Vrienschappelijk tegen: Werder Bremen
zaterdag 27 juli 2013 - Johan Cruijff Schaal tegen: AZ

Ben benieuwd wanneer het voor FdB klaar is met praten over transfers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 juni 2013 door Eide --
Brandje
 Brandje - zondag 02 juni 2013 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 juni 2013 - 16:08 schreef Eide het volgende:
Blijft overigens erg rustig rond Siem de Jong, Christian Eriksen en Toby Alderweireld. 27 Juli begint het nieuwe seizoen met de Johan Cruijff schaal. Ajax is vanaf 24 juni weer in training

Voor compleetheid:

De transferperiode is nog niet eens begonnen en het kan snel gaan. Ik denk ook dat Siem nog een jaar blijft want het is geen speler waar een club even 15 tot 20 miljoen voor gaat neertellen dus die zal verkocht worden volgend jaar dfenk ik.
Ik hoop wel dat Eriksen en Alderweireld snel verkocht gaan worden en dat het team klaar is als de comp. begint.
Eide
 Eide - zondag 02 juni 2013 - 16:18   quote  deeplink  
Zeven clubs jagen op Babel
Ryan Babel is populair. De Ajacied mag zich verheugen in de belangstelling van liefst zeven clubs. Meldden we eerder al de interesse van Kasimpasa, Fenerbahçe, VfL Wolfsburg, Real Betis en Fulham maken Griekse media vandaag melding van gegadigden Olympiacos en Besiktas. Babel gaf eerder al aan dat een langer verblijf bij Ajax noch een vertrek uit de Arena deze zomer kan worden uitgesloten.

http://www.ad.nl/ad/nl/11264/TransferTalk/article/detail/3451194/2013/06/02/TT-Oude-Dame-knipoogt-naar-Janmaat-7-clubs-voor-Babel.dhtml

quote:
De transferperiode is nog niet eens begonnen en het kan snel gaan.
Je hebt gelijk, dat is ook wel weer zo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 juni 2013 door Eide --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 juni 2013 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 juni 2013 - 09:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Je staat LB slome ;-)
Hahahaha bedankt kerel ja dat heb je als je al veteraan bent....had sjakie wel in een flits gezien maar wist niet dat ik dat was hahaha...bedankt pik love you!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 juni 2013 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 juni 2013 - 13:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Tussen kunnen en zijn zit een wezenlijk verschil... Zowel Veltman als vd Hoorn zitten nu op een leeftijd dat ze gewoon 34 wedstrijden in de ED moeten gaan spelen..
Dat dan weer wel..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 juni 2013 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 juni 2013 - 13:52 schreef frankdribben het volgende:

Juist kerel en alleen met Maher red je het weer net niet tussen die grote jongens...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 juni 2013 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 juni 2013 - 16:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij is Poulsen er komend seizoen ook gewoon nog en kun je dus prima uit de voeten met die jongere gasten erbij..
En je vond Poulsen helemaal niks het hele seizoen...ook Boerrigter was niet veel en Schone al helemaal niet...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 02 juni 2013 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 juni 2013 - 16:08 schreef Eide het volgende:

Voor compleetheid:

Ja kort dag...ik weet ook niet op welke datum Ajax de niet weg loop datum heeft ingepland...
Eide
 Eide - zondag 02 juni 2013 - 19:00   quote  deeplink  
Mooi trouwens, die 2 oefenwedstrijden op 13 juli. Gewoon iedereen maximaal aan het werk zien. Ik vind dat wel mooi.
infamous psv
 infamous psv - zondag 02 juni 2013 - 19:41   quote  deeplink  
quote:

[..]

Pure onzin..

Want juist vanwege de kneusjes achterin liepen de middenvelders op eieren..
Het is een stuk lekkerder spelen met de wetenschap dat er een type Alex/Stam rondloopt achterin..
remco k
 remco k - zondag 02 juni 2013 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 juni 2013 - 17:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

En je vond Poulsen helemaal niks het hele seizoen...ook Boerrigter was niet veel en Schone al helemaal niet...
Dan moet je gewoon even terug lezen.. Volgens mij heb ik ook gezegd dat hij er in de grote wedstrijden wel heeft gestaan, dat hij toen gewoon heel goed speelde.. Boerrigter heeft gewoon een heel slecht seizoen gespeeld maar kan wel beter al vraag ik me af of hij de juiste mentaliteit wel heeft. Schone is de perfecte 12e man maar geen basis in mijn optiek.

Vraag me trouwens flink af waarom je die laatste twee erbij haalt, heel de discussie hebben ze namelijk niets mee te maken..
remco k
 remco k - zondag 02 juni 2013 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 juni 2013 - 19:41 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Pure onzin..

Want juist vanwege de kneusjes achterin liepen de middenvelders op eieren..
Het is een stuk lekkerder spelen met de wetenschap dat er een type Alex/Stam rondloopt achterin..
Dat is niet waar, kijk voor de grap eens de bekerfinale terug, hoe makkelijk Strootman en van Bommel Maher liet lopen was schrijnend, hoeveel foute keuzes die beslissend zijn mag een speler in een seizoen maken?? de keuze van van Bommel om Eriksen vrij te laten terwijl er niks aan de hand was heeft het seizoen uiteindelijk in negatief opzicht bepaald voor PSV

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

0.0140771