|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 02 juni 2013 - 19:57 schreef remco k het volgende:[..] Dan moet je gewoon even terug lezen.. Volgens mij heb ik ook gezegd dat hij er in de grote wedstrijden wel heeft gestaan, dat hij toen gewoon heel goed speelde.. Boerrigter heeft gewoon een heel slecht seizoen gespeeld maar kan wel beter al vraag ik me af of hij de juiste mentaliteit wel heeft. Schone is de perfecte 12e man maar geen basis in mijn optiek. Vraag me trouwens flink af waarom je die laatste twee erbij haalt, heel de discussie hebben ze namelijk niets mee te maken.. je bent scherp kerel...hahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Valt wel mee,weet over het algemeen prima wat ik wel en niet post...:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 02 juni 2013 - 20:00 schreef remco k het volgende:[..] Dat is niet waar, kijk voor de grap eens de bekerfinale terug, hoe makkelijk Strootman en van Bommel Maher liet lopen was schrijnend, hoeveel foute keuzes die beslissend zijn mag een speler in een seizoen maken?? de keuze van van Bommel om Eriksen vrij te laten terwijl er niks aan de hand was heeft het seizoen uiteindelijk in negatief opzicht bepaald voor PSV Jij bent Eriksengeil dus die lofuiting neem ik maar met een vrachtwagen zout..
Achilles was verdediging. en wat betreft het laten lopen van Maher klopt mr dan nog mogen Bouma en Marcelo zich zo in de luren laten leggen.
hoor je wel weer, Remco van Gaal.. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Schöne zint op vertrek bij Ajax: "Ik zou ergens anders aan de slag willen"
Lasse Schöne ruilde Denemarken op zestienjarige leeftijd in voor Nederland, maar inmiddels heeft de middenvelder het wel gezien. Schöne staat na dienstverbanden bij sc Heerenveen, De Graafschap, NEC en Ajax open voor een buitenlandse uitdaging. Als de kans zich voordoet, hoopt hij te vertrekken.
"Ik heb ook ambities", laat Schöne weten aan Bold. "Ik zou ergens anders aan de slag willen. Als ik de stap hogerop zet, dan is dat in het buitenland. Na het kampioenschap met Ajax zou ik willen vertrekken." De 27-jarige Deen heeft echter geen haast om Nederland te verlaten, benadrukt hij. "Als het niet lukt, moet ik mijn waarde volgend jaar maar weer bewijzen. Dan kunnen we de situatie opnieuw bekijken."
Geïnteresseerde clubs moeten wel een transfersom neerleggen, daar Schöne nog twee jaar onder contract staat in Amsterdam. Hij kwam vorig jaar transfervrij over van NEC en is sindsdien uitgegroeid tot een vaste waarde voor Ajax. In het afgelopen seizoen maakte Schöne 32 keer zijn opwachting in de competitie en fabriceerde hij zes doelpunten. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 03 juni 2013 - 10:28 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Schöne zint op vertrek bij Ajax: "Ik zou ergens anders aan de slag willen" Lasse Schöne ruilde Denemarken op zestienjarige leeftijd in voor Nederland, maar inmiddels heeft de middenvelder het wel gezien. Schöne staat na dienstverbanden bij sc Heerenveen, De Graafschap, NEC en Ajax open voor een buitenlandse uitdaging. Als de kans zich voordoet, hoopt hij te vertrekken. "Ik heb ook ambities", laat Schöne weten aan Bold. "Ik zou ergens anders aan de slag willen. Als ik de stap hogerop zet, dan is dat in het buitenland. Na het kampioenschap met Ajax zou ik willen vertrekken." De 27-jarige Deen heeft echter geen haast om Nederland te verlaten, benadrukt hij. "Als het niet lukt, moet ik mijn waarde volgend jaar maar weer bewijzen. Dan kunnen we de situatie opnieuw bekijken." Geïnteresseerde clubs moeten wel een transfersom neerleggen, daar Schöne nog twee jaar onder contract staat in Amsterdam. Hij kwam vorig jaar transfervrij over van NEC en is sindsdien uitgegroeid tot een vaste waarde voor Ajax. In het afgelopen seizoen maakte Schöne 32 keer zijn opwachting in de competitie en fabriceerde hij zes doelpunten. WTF!! Waar haalt hij gvd het lef vandaan. Een paar aardige wedstrijden gespeeld en meneertje wil alweer weg. Niet dat ik er echt wakker van lig want het is meestal een vertragende factor in het positiespel van Ajax.Als CVM vind hem het best maar ook weer niet zo goed dat hij onvervangbaar is. |
|
|
|
|
Jesper11
|
|
|
Ik denk dat hij gewoon uitgekeken is op de NLse competitie na al die jaren. En nu is hij ook nog landskampioen geworden. Of hij is bang voor de concurrentiestrijd: dat hij die niet gaat winnen en nu maar vast elders gaat kijken. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 03 juni 2013 - 09:21 schreef infamous psv het volgende:[..] Jij bent Eriksengeil dus die lofuiting neem ik maar met een vrachtwagen zout.. Achilles was verdediging. en wat betreft het laten lopen van Maher klopt mr dan nog mogen Bouma en Marcelo zich zo in de luren laten leggen. hoor je wel weer, Remco van Gaal.. Niks verdediging. Jullie middenveld heeft het af laten weten. Die liepen nooit mee terug. Tegen een VVV of RKC thuis hoeft dat ook niet. Middenveld is het belangrijkst van een team. Toen AZ onder van Gaal kampioen stonden daar oa een Jaliens en Swerts. Maar het middenveld met Schaars,Martens en De Zeeuw draaide fantatstisch. Bij Bayern werd van Buiten 5 jaar geleden al te oud en traag bevonden en draaide een topseizoen vanwege het fantastische mideenveld. Ook heeft het middenveld van Ajax voor de titel gezord!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 03 juni 2013 - 10:49 schreef Jesper11 het volgende:Ik denk dat hij gewoon uitgekeken is op de NLse competitie na al die jaren. En nu is hij ook nog landskampioen geworden. Of hij is bang voor de concurrentiestrijd: dat hij die niet gaat winnen en nu maar vast elders gaat kijken. Dan moet hij gewoon zeggen dat hij zijn zakken wil gaan vullen want ik mag hopen dat hij niet de illusie heeft dat de topclubs hem willen. Voor de PL en Bundesliga komt hij sowieso te kort want hij is veel te traag. Met lopen en handelingssnelheid. Dus waar wil hij in vredesnaam naar toe? |
|
|
|
|
Jesper11
|
|
|
quote:Op maandag 03 juni 2013 - 10:51 schreef Brandje het volgende:[..] Dan moet hij gewoon zeggen dat hij zijn zakken wil gaan vullen want ik mag hopen dat hij niet de illusie heeft dat de topclubs hem willen. Voor de PL en Bundesliga komt hij sowieso te kort want hij is veel te traag. Met lopen en handelingssnelheid. Dus waar wil hij in vredesnaam naar toe? Rusland lijkt me wel wat voor hem, of Qatar ;).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 juni 2013 door Jesper11 -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 03 juni 2013 - 10:49 schreef Brandje het volgende:[..] Niks verdediging. Jullie middenveld heeft het af laten weten. Die liepen nooit mee terug. Tegen een VVV of RKC thuis hoeft dat ook niet. Middenveld is het belangrijkst van een team. Toen AZ onder van Gaal kampioen stonden daar oa een Jaliens en Swerts. Maar het middenveld met Schaars,Martens en De Zeeuw draaide fantatstisch. Bij Bayern werd van Buiten 5 jaar geleden al te oud en traag bevonden en draaide een topseizoen vanwege het fantastische mideenveld. Ook heeft het middenveld van Ajax voor de titel gezord!! Verdediging zwakke plek, capiche!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 juni 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 03 juni 2013 - 10:46 schreef Brandje het volgende:[..] WTF!! Waar haalt hij gvd het lef vandaan. Een paar aardige wedstrijden gespeeld en meneertje wil alweer weg. Niet dat ik er echt wakker van lig want het is meestal een vertragende factor in het positiespel van Ajax.Als CVM vind hem het best maar ook weer niet zo goed dat hij onvervangbaar is. Weer typisch 020.. |
|
|
|
|
Jesper11
|
|
|
Het bericht van Schone is alweer achterhaald: hij wil best nog een jaartje blijven. Ik wist trouwens niet dat het netnummer van Denemarken 020 is? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 03 juni 2013 - 10:46 schreef Brandje het volgende:[..] WTF!! Waar haalt hij gvd het lef vandaan. Een paar aardige wedstrijden gespeeld en meneertje wil alweer weg. Niet dat ik er echt wakker van lig want het is meestal een vertragende factor in het positiespel van Ajax.Als CVM vind hem het best maar ook weer niet zo goed dat hij onvervangbaar is. Is helemaal niet waar naar het nu blijkt, gewoon niet goed vertaald, wil namelijk bij Ajax blijven.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Maaaaaar als tie wilt gaan dan gaat hij toch lekker...Ajax is niet afhankelijk van hen hoor!!! |
|
|
|
|
Stapleton
|
|
|
Toivonen is voor 3 á 4 mio te koop. Meteen doen, als vervanger van Siem. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Als jou eerste post garant staat voor je volgende posts, blijf dan liever weg, want dan komt er alleen snot uit je neus. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Fischer_020
|
|
|
Ajax en sc Heerenveen hebben overeenstemming bereikt over de verhuur van de verdediger Mitchell Dijks, zo meldt Ajax op haar website. Heerenveen huurt het talent van Ajax voor een seizoen. De verdediger heeft nog een contract tot medio 2015 bij Ajax. http://transferzone.nl/?p=644 |
|
|
|
|
Fischer_020
|
|
|
moooi kan lekker speelminuten maken en sterker terugkomen |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote: Je eerste post is inderdaad een gewaagde post. Ik weet niet of je het serieus meent, maar deze discussie heb ik in het Eindhovense ook veel gevoerd. Ondanks dat het (sinds Suarez weg is) de meest irritante speler van de ED is, ben ik er wel van gecharmeerd. Ik ben er zelfs van overtuigd dat er nog meer rendament uitkomt als hij bij ons AJAX zou spelen. Ditzelfde geldt m.i. ook voor Lens en Strootman. Maar of het verstandig is om één van deze 3 spelers te halen lijkt mij niet...... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 juni 2013 - 14:55 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:[..] Je eerste post is inderdaad een gewaagde post. Ik weet niet of je het serieus meent, maar deze discussie heb ik in het Eindhovense ook veel gevoerd. Ondanks dat het (sinds Suarez weg is) de meest irritante speler van de ED is, ben ik er wel van gecharmeerd. Ik ben er zelfs van overtuigd dat er nog meer rendament uitkomt als hij bij ons AJAX zou spelen. Ditzelfde geldt m.i. ook voor Lens en Strootman. Maar of het verstandig is om één van deze 3 spelers te halen lijkt mij niet...... Mwah voetballer Toivonen is best alleen het is een vies ventje. Strootman zelfde met zijn jank kop! Lens ben ik opzich wel fan van en is ook een versterking.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
we gaan de CL in en wat heeft toivonen laten ziein in topwedstrijden?
0... niks...noppes.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 03 juni 2013 - 10:49 schreef Brandje het volgende:[..] Niks verdediging. Jullie middenveld heeft het af laten weten. Die liepen nooit mee terug. Tegen een VVV of RKC thuis hoeft dat ook niet. Middenveld is het belangrijkst van een team. Toen AZ onder van Gaal kampioen stonden daar oa een Jaliens en Swerts. Maar het middenveld met Schaars,Martens en De Zeeuw draaide fantatstisch. Bij Bayern werd van Buiten 5 jaar geleden al te oud en traag bevonden en draaide een topseizoen vanwege het fantastische mideenveld. Ook heeft het middenveld van Ajax voor de titel gezord!! Ben ik het wel met je eens Brandje!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Geen galbak als Toivonen in een Ajax shirt aub....laat hem maar lekker naar het buitenland gaan... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 juni 2013 - 20:53 schreef Jack Huntelaar het volgende:Geen galbak als Toivonen in een Ajax shirt aub....laat hem maar lekker naar het buitenland gaan... Zit hij al....tering kan maar niet wennen aan braboland,versta er geen hol van ;-( |
|
|
|
|
Stapleton
|
|
|
Dat een Toivonen-transfer weinig bijval zou krijgen, was te verwachten. En ik snap die sentimenten best. Maar als ik moest kiezen tussen Toivonen en Van Ginkel..., doe mij dan maar dat ettertje uit Zweden. |
|
|
|
|
Fischer_020
|
|
|
Toivonen lijkt al richting Engeland te vertrekken..die eindhovenaren kunnen hun spelers niet verkopen..als je iemand naar het 2e stuurt wordt hij juist minder waard http://transferzone.nl/toivonen-staat-voor-engelse-transfer/
OFF
Dortmund en Liverpool lijken toch niet voor Eriksen te gaan...Gaat de boer hem dan op de bank zetten als eriksen niet verlengt??? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 juni 2013 - 21:10 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Zit hij al....tering kan maar niet wennen aan braboland,versta er geen hol van ;-( Hij zit!!!!! Whahahaha als je wilt kan je alles....niet moeilijk pik!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Eriksen wil graag zijn marktwaarde verhogen...hij lijkt me wel discreet....en welke clubs spelen er allemaal C.L ??? Eriksen is geen El Hamdaoui of Sulejmani....is Ajax goed gezind dus tekent hij gewoon bij mits hij niet weg gaat... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 juni 2013 - 22:45 schreef Stapleton het volgende:Dat een Toivonen-transfer weinig bijval zou krijgen, was te verwachten. En ik snap die sentimenten best. Maar als ik moest kiezen tussen Toivonen en Van Ginkel..., doe mij dan maar dat ettertje uit Zweden. Doe mij maar van Ginkel...is een voetballer die straight is zoals Bergkamp en nog vele anderen... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Dat Dijks verhuurt word is op zich niet erg en misschien goed. Waar ik wel bang voor ben is het feit dat ze een fout gaan maken die in het verleden te vaak is gemaakt. Voor een habbekrats en een doosje koekjes word ie straks over genomen en dat lijkt me niet de bedoeling. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 juni 2013 - 22:45 schreef Stapleton het volgende:Dat een Toivonen-transfer weinig bijval zou krijgen, was te verwachten. En ik snap die sentimenten best. Maar als ik moest kiezen tussen Toivonen en Van Ginkel..., doe mij dan maar dat ettertje uit Zweden. mee eens |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 03 juni 2013 - 18:46 schreef remco k het volgende:[..] Is helemaal niet waar naar het nu blijkt, gewoon niet goed vertaald, wil namelijk bij Ajax blijven.. En jij geloofd dat? Je moet toch zo langzamerhand weten dat slecht vertaald en verkeerd begrepen de nummer een smoezen zijn van voetballers als er iets wordt geplubiceerd wat ze beter niet hadden kunnen zeggen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 juni 2013 - 22:45 schreef Stapleton het volgende:Dat een Toivonen-transfer weinig bijval zou krijgen, was te verwachten. En ik snap die sentimenten best. Maar als ik moest kiezen tussen Toivonen en Van Ginkel..., doe mij dan maar dat ettertje uit Zweden. Ik hoef geen gek in het team van ajax te hebben. Als meneertje weer kortsluiting krijgt dan weet je het maar nooit. Lekker wegblijven dus |
|
|
|
|
Panzer
|
|
|
Ik lees net op Twitter dat AS Monaco een bod van 30 miljoen wil gaan uitbrengen op Eriksen. Wat er precies waar van is weet ik niet, maar voor dat bedrag mogen ze hem zeker wel meenemen! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Dat is dus echt onbetrouwbaar. Alle clubs hebben hun informatie goed op orde. Ze weten dat Eriksen minder hoeft op te leveren dan 30 mil. Dan is dat bedrag dus volledig uit de lucht gegrepen. Daarnaast als je een volledig team bij elkaar koopt dan zoek je wel betere spelers dan Eriksen, dus nogmaals een puur onzin gerucht. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Christian heeft toch al aan gegeven te verlengen als de juiste club niet komt... dan hoeft hij ook niet bang te zijn voor de bank. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
En dan tekent hij 1 jaar max. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: en wat dan nog? volgend jaar is hij weer beter, weer meer ervaren, heeft Ajax alleen maar baat bij... de prijs zal er niet van omlaag gaan...
als Eriksen bijtekent hebben we daar alleen maar profijt van... is gewoon 1 van de beste in de eredivisie... daarnaast zal Maher volgend jaar ook nog maar 1 jaar contract hebben als hij niet naar PSV gaat. zelfde geld voor van Ginkel. op het moment is er niet veel vervanging op de markt voor Siem en Eriksen misschien is dat volgend jaar wel anders. als Eriksen bijtekent lijtk mij dat de ideale situatie, zeker omdat het nu nog zo rustig is rond de Jong...
maar de transferperiode duurt nog lang... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 05 juni 2013 - 08:11 schreef Brandje het volgende:[..] En jij geloofd dat? Je moet toch zo langzamerhand weten dat slecht vertaald en verkeerd begrepen de nummer een smoezen zijn van voetballers als er iets wordt geplubiceerd wat ze beter niet hadden kunnen zeggen Nou volgens mij reageerde hij dezelfde dag nog en is het gerectificeerd.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 05 juni 2013 - 12:12 schreef NatjosFC het volgende:[..] en wat dan nog? volgend jaar is hij weer beter, weer meer ervaren, heeft Ajax alleen maar baat bij... de prijs zal er niet van omlaag gaan... als Eriksen bijtekent hebben we daar alleen maar profijt van... is gewoon 1 van de beste in de eredivisie... daarnaast zal Maher volgend jaar ook nog maar 1 jaar contract hebben als hij niet naar PSV gaat. zelfde geld voor van Ginkel. op het moment is er niet veel vervanging op de markt voor Siem en Eriksen misschien is dat volgend jaar wel anders. als Eriksen bijtekent lijtk mij dat de ideale situatie, zeker omdat het nu nog zo rustig is rond de Jong... maar de transferperiode duurt nog lang... Helemaal mee eens.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 05 juni 2013 - 12:12 schreef NatjosFC het volgende:[..] en wat dan nog? volgend jaar is hij weer beter, weer meer ervaren, heeft Ajax alleen maar baat bij... de prijs zal er niet van omlaag gaan... als Eriksen bijtekent hebben we daar alleen maar profijt van... is gewoon 1 van de beste in de eredivisie... daarnaast zal Maher volgend jaar ook nog maar 1 jaar contract hebben als hij niet naar PSV gaat. zelfde geld voor van Ginkel. op het moment is er niet veel vervanging op de markt voor Siem en Eriksen misschien is dat volgend jaar wel anders. als Eriksen bijtekent lijtk mij dat de ideale situatie, zeker omdat het nu nog zo rustig is rond de Jong... maar de transferperiode duurt nog lang... Maher blijft niet nog eens 1 jaar voetballen bij AZ...ik verwacht wel dat Eriksen weg gaat...want oals jij al schreef de transferperiode duurt nog lang.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 05 juni 2013 - 08:17 schreef Panzer het volgende:Ik lees net op Twitter dat AS Monaco een bod van 30 miljoen wil gaan uitbrengen op Eriksen. Wat er precies waar van is weet ik niet, maar voor dat bedrag mogen ze hem zeker wel meenemen! Hahaha...nog meer onzin ?? |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Kasimpasa slaat slag met binnenhalen Babel en Donk 05/06/2013 22:16
Ryan Babel (26) verlaat Ajax en vervolgt zijn loopbaan bij het Turkse Kasimpasa. Ook Ryan Donk (27) trekt naar de club waar voormalig Ajacied Shota Arveladze trainer is. Hij komt over van Club Brugge.
Het contract van Babel bij Ajax loopt deze zomer af, waardoor er geen transfersom betaald hoeft te worden door de Turken. Babel tekent bij zijn nieuwe werkgever voor drie jaar.
Afgelopen zomer kocht de 42-voudig Oranje-international zijn doorlopende contract bij 1899 Hoffenheim nog af om op transfervrije basis naar Amsterdam te kunnen verkassen. In het kampioensseizoen kwam Babel uiteindelijk tot zestien optredens en vier goals.
Donk, die bij Club nog over een contract tot medio 2014 beschikte, is de andere Nederlander die de Turkse club komt versterken. Hij verlaat de Belgische topclub na vier seizoenen. Donk stond in het verleden onder contract bij RKC Waalwijk, AZ en West Bromwich Albion.
Kasimpasa werd het afgelopen seizoen zesde in de Turkse competitie en hoopt volgend seizoen de aansluiting te vinden met de bovenste ploegen. (Taco van den Velde) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik kan me Babel wel voorstellen. Het heeft hem veel geld gekost om zichzelf in de kijker te spelen.. Dat is eigenlijk volledig mislukt kunnen we wel stellen, nu krijgt hij de kans om nog een keer veel geld te verdienen en eerlijk gezegd gun ik hem dat ook wel.
Voor mij wel een echte Ajacied ondanks dat hij achteraf niet de voetballer blijkt te zijn waarvan velen hebben gedacht dat hij het zou kunnen worden.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 05 juni 2013 - 23:04 schreef remco k het volgende:Ik kan me Babel wel voorstellen. Het heeft hem veel geld gekost om zichzelf in de kijker te spelen.. Dat is eigenlijk volledig mislukt kunnen we wel stellen, nu krijgt hij de kans om nog een keer veel geld te verdienen en eerlijk gezegd gun ik hem dat ook wel. Voor mij wel een echte Ajacied ondanks dat hij achteraf niet de voetballer blijkt te zijn waarvan velen hebben gedacht dat hij het zou kunnen worden.. Deze x volledig mee eens Remco... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 05 juni 2013 - 23:04 schreef remco k het volgende:Ik kan me Babel wel voorstellen. Het heeft hem veel geld gekost om zichzelf in de kijker te spelen.. Dat is eigenlijk volledig mislukt kunnen we wel stellen, nu krijgt hij de kans om nog een keer veel geld te verdienen en eerlijk gezegd gun ik hem dat ook wel. Voor mij wel een echte Ajacied ondanks dat hij achteraf niet de voetballer blijkt te zijn waarvan velen hebben gedacht dat hij het zou kunnen worden.. Weet niet wat ie daar gaat verdienen maar konden hij en Ajax er niet beter een jaar aan vast plakken? De wedstrijden die hij speelde vond ik hem best sterk.. Maar wat je zegt gun het hem wel en inderdaad talent zat maar nooit bewezen. . |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Is er bij jullie misschien ook opgekomen, dat het misschien ook wel deels anders zit. Ja hij heeft zich afgekocht en hij kon bij Ajax komen met een 1 jarig contract. Zou het niet zo zijn dat ze Babel de keuze geven nu dat hij langer kan blijven (contract) of iets anders zoeken? Zou me namelijk niets verbazen. |
|
|
|