|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 05 juni 2013 - 23:04 schreef remco k het volgende:Ik kan me Babel wel voorstellen. Het heeft hem veel geld gekost om zichzelf in de kijker te spelen.. Dat is eigenlijk volledig mislukt kunnen we wel stellen, nu krijgt hij de kans om nog een keer veel geld te verdienen en eerlijk gezegd gun ik hem dat ook wel. Voor mij wel een echte Ajacied ondanks dat hij achteraf niet de voetballer blijkt te zijn waarvan velen hebben gedacht dat hij het zou kunnen worden.. Sorry maar ik begrijp er echt helemaal niks van. Hij ging naar ajax en kocht zichzelf daarbij vrij om zich in de kijker de spelen. Nu gaat hij naar een kleine club in Turkije om zijn zakken te vullen. Ik vind het prima want ga hem niet missen |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 05 juni 2013 - 23:04 schreef remco k het volgende:Ik kan me Babel wel voorstellen. Het heeft hem veel geld gekost om zichzelf in de kijker te spelen.. Dat is eigenlijk volledig mislukt kunnen we wel stellen, nu krijgt hij de kans om nog een keer veel geld te verdienen en eerlijk gezegd gun ik hem dat ook wel. Voor mij wel een echte Ajacied ondanks dat hij achteraf niet de voetballer blijkt te zijn waarvan velen hebben gedacht dat hij het zou kunnen worden.. Precies ouwe! Zo is het!! |
|
|
|
|
RJ
|
|
|
quote:Op donderdag 06 juni 2013 - 07:39 schreef Peterhs het volgende:Is er bij jullie misschien ook opgekomen, dat het misschien ook wel deels anders zit. Ja hij heeft zich afgekocht en hij kon bij Ajax komen met een 1 jarig contract. Zou het niet zo zijn dat ze Babel de keuze geven nu dat hij langer kan blijven (contract) of iets anders zoeken? Zou me namelijk niets verbazen. Babel is transfervrij en Ajax heeft hem nog geen aanbod gedaan. Nu gaat hij >1 mil. salaris verdienen, dat is als ik me niet vergis het plafond bij Ajax. Dus Babel heeft er voor gekozen om in te gaan op de interesse en niet te wachten op een aanbieden van Ajax, lijkt me dus dat hij daar ook niet op uit was. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Gewoon 'jammer, maar helaas' Het is zijn goed recht om deze keus te maken, maar ik had hem toch nog wel een jaartje bij ajax willen zien zonder blessures., maar zoals gezegd: 'jammer, maar helaas'. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Geruchten blijven geruchten, dus niks is nog zeker of hij echt weg gaat. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Babel neemt na vakantie besluit over volgende stap Ryan Babel zegt nog niet te hebben besloten waar hij volgend seizoen gaat spelen.
Mijn zaakwaarnemer Winny Haatrecht heeft voor mij alle aanbiedingen en geïnteresseerde clubs naast elkaar gelegd en met mij besproken. Ik ben op vakantie en zal na terugkomst beslissen waar ik wil gaan spelen'', schrijft de 26-jarige voetballer op zijn eigen site.
Eerder werd al gespeculeerd over een overstap naar het Turkse Kasimpasa. ''Ik kan niet ontkennen dat het ambitieuze Kasimpasa een goede indruk op ons heeft gemaakt. Alleen moet ik er zelf nog gaan kijken en eventueel ook nog gekeurd worden.''
Duidelijk is in ieder geval dat hij Ajax verlaat, maar hij wil de fans van de Amsterdamse club nog wel even uitleggen waarom.
''Wat Ajax betreft was tussen beide partijen heel duidelijk afgesproken dat de samenwerking, gezien de toenmalige blessures van Derk Boerrigter en Kolbeinn Sigthorsson en de aanwezigheid van de vele jonge talenten, om slechts één jaar ging. Daarom zijn er ook nooit gesprekken tussen Ajax en mij geweest over een langer verblijf'', aldus Babel.
''Ik ben Ajax dankbaar voor de kans en vind het jammer dat ik door omstandigheden niet meer inbreng heb kunnen hebben. Ik verlaat Ajax dus niet om financiële redenen, maar om het sportieve belang van de jeugd. Als de club het wil, dan kom ik ooit terug.''
Door: NUsport |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Stekelenburg heeft 'gekozen' voor Fulham van wege jol.
Alsof ie veel keuze had.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Goede keuze, 1 miljoen Euro erbij voor Ajax buiten de opleidingsvergoeding.. Ook voor hem een veel betere competitie/ club om te gaan spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Goede keuze, 1 miljoen Euro erbij voor Ajax buiten de opleidingsvergoeding.. Ook voor hem een veel betere competitie/ club om te gaan spelen. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Inderdaad, prima gedaan van Steek. Vwb die opleidingsvergoeding wacht ik ook met smart op het bericht dat mourinho Sneijder naar Londen haalt. Volgens mij heeft ie nog 3 jaar contract, verdient heel veel en Chelsea heeft poen zat. Dat moet dus een aardig sommetje op kunnen leveren. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 06 juni 2013 - 19:54 schreef Oceanu het volgende:Inderdaad, prima gedaan van Steek. Vwb die opleidingsvergoeding wacht ik ook met smart op het bericht dat mourinho Sneijder naar Londen haalt. Volgens mij heeft ie nog 3 jaar contract, verdient heel veel en Chelsea heeft poen zat. Dat moet dus een aardig sommetje op kunnen leveren. Heitinga aast ook nog op een transfer... alle beetjes helpen mee... Emanuelson volgens mij ook nog?
ennuh... Suarez zal nog wel wat ons opleveren denk ik??? |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Ebecilio naar FC Gabala
GABALA - Lorenzo Ebecilio vervolgt zijn loopbaan bij FC Gabala uit Azerbeidzjan. De 21-jarige vleugelspits is een contract voor 1 jaar overeengekomen met de kapitaalkrachtige club.
Ebecilio verruilde Ajax in januari nog voor Metalurg Donetsk. Hij tekende voor 3 jaar in Oekraïne, maar mocht al snel weer vertrekken. Hij treft bij zijn nieuwe club Stanley Brard, die leiding geeft aan de jeugdopleiding van FC Gabala. Brard was tot voor kort verantwoordelijk voor de jeugdopleiding van Feyenoord. Hij kon naar eigen zeggen de lucratieve aanbieding van FC Gabala niet weigeren.
Waarom gaat zo'n jongen niet gewoon bij NEC of RKC voetballen. Z'n carriere is nu al zo goed als verpest. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
tja wat je wil hé... maar hij heeft zijn zakken goed gevuld... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij heb je een heel wat mindere carrière bij RKC als waar hij nu heen gaat. Hij verdient bakken met geld. Ook dat hoort bij een carrière. Als je bij RKC speelt ben je na je carrière niet financieel onafhankelijk. Dat is hij straks wel. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 18 maart 2013 - 22:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Alleen al omdat Moisander en Viergever een geweldig tandem vormde in het hart van de verdediging van AZ....vorig jaar heel ver gekomen in Europa...zij voelen elkaar feilloos aan...en ik denk dat de Boer dit zeer zeker ook weet...let maar op volgend seizoen!!! Viergever: 'Moisander ziet me graag bij Ajax komen'
De kans dat Nick Viergever deze zomer vertrekt bij AZ, is groot. "Als je voor vier jaar tekent, ga je er toch in principe van uit dat je na drie jaar vertrekt."
Dat lijkt een afscheid uit Alkmaar enkel groter te maken. Bijtekenen is voor de 23-jarige centrale verdediger geen optie, voegt hij toe in Voetbal International. "Dan haal je dus niet wat je echt wilde. In deze fase van je carrrière gaat het meestal als volgt: eerste jaar wennen, tweede jaar basisspeler worden, derde jaar bepalend zijn. En daarna ben je hopelijk klaar om te gaan."
Al scheelde het niet veel of hij lag nog enkele jaren langer in de Noord-Hollandse Kaasstad vast. "Anderhalf jaar geleden wilden ze mijn contract verlengen. Ik had daar wel oren naar, maar we kwamen er niet uit. Afgelopen winter is er door AZ nog een poging gedaan. En toen heb ik gezegd dat ik eerst wilde kijken hoe het deze zomer gaat lopen."
Ajax zou een mooie oplossing zijn. "Weer samen met Niklas Moisander. Hij ziet me graag komen, dat weet ik. We vulden elkaar goed aan." Hij bevestigt dat zijn naam steeds minder valt in verhouding tussen topclubs. "Ik ben wat uit beeld geraakt. Zo voelt het soms wel. Maar nu ben ik er ook meer mee bezig. Vorig jaar dacht ik helemaal nog niet aan een transfer."
"Ajax legde een goed bod neer bij AZ. Het was onbespreekbaar. Die interesse is er nog steeds, zeggen ze. Ik ben dus niet helemaal uit de picture, hoogstens sta ik wat verder op de achtergrond. Daarom is de kans groot dat ik na de vakantie eerst gewoon bij AZ aan de voorbereiding begin. Als er geen Nederlandse club komt, moet ik een afweging maken. Mijn contract uitdienen of naar het buitenland? Maar dan moet er wel iets leuks komen. Ik zie mezelf niet bij de nummer twaalf van Frankrijk zitten."
Had het niet verkeerd gezien.... |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 juni 2013 - 18:49 schreef remco k het volgende:Volgens mij heb je een heel wat mindere carrière bij RKC als waar hij nu heen gaat. Hij verdient bakken met geld. Ook dat hoort bij een carrière. Als je bij RKC speelt ben je na je carrière niet financieel onafhankelijk. Dat is hij straks wel. Ik vind het prima dat hij z'n zakken vult. Maar doe dat dan als je 28+ bent en probeer daarvoor iets van je carriere te maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 juni 2013 door PETER111 -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 juni 2013 - 19:24 schreef PETER111 het volgende:[..] Ik vind het prima dat hij z'n zakken vult. Maar doe dat dan als je 28+ bent en probeer daarvoor iets van je carriere te maken. Dat vind ik niet helemaal fair. Ik ben en was niet zo'n fan van hem, maar laten we niet vergeten dat hij weg moest bij Ajax. Hij had toen niet veel te kiezen qua clubs. Als ik dan moest kiezen tussen een club die onderin meedraait of de andere keuze, veel geld elders dan zou ik het ook wel weten. Die jongen verkiest zelf ook wel carriere boven het geld, maar als de clubs er niet zijn om dit te kunnen doen dan zul je iets anders moeten. RKC of NEC had ik ook niet gedaan. Plaats 5-9 ongeveer in competities als Engeland, Spanje, Italië of Duitsland was wel kans nog op carriere, maar nogmaals als daar niemand van komt, wat dan? Dan zou ik ook het geld pakken en hopen dat over een paar jaar wel die club komt waar je weer iets van je carriere kan maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 juni 2013 door Peterhs -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 juni 2013 - 18:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Viergever: 'Moisander ziet me graag bij Ajax komen' De kans dat Nick Viergever deze zomer vertrekt bij AZ, is groot. "Als je voor vier jaar tekent, ga je er toch in principe van uit dat je na drie jaar vertrekt." Dat lijkt een afscheid uit Alkmaar enkel groter te maken. Bijtekenen is voor de 23-jarige centrale verdediger geen optie, voegt hij toe in Voetbal International. "Dan haal je dus niet wat je echt wilde. In deze fase van je carrrière gaat het meestal als volgt: eerste jaar wennen, tweede jaar basisspeler worden, derde jaar bepalend zijn. En daarna ben je hopelijk klaar om te gaan." Al scheelde het niet veel of hij lag nog enkele jaren langer in de Noord-Hollandse Kaasstad vast. "Anderhalf jaar geleden wilden ze mijn contract verlengen. Ik had daar wel oren naar, maar we kwamen er niet uit. Afgelopen winter is er door AZ nog een poging gedaan. En toen heb ik gezegd dat ik eerst wilde kijken hoe het deze zomer gaat lopen." Ajax zou een mooie oplossing zijn. "Weer samen met Niklas Moisander. Hij ziet me graag komen, dat weet ik. We vulden elkaar goed aan." Hij bevestigt dat zijn naam steeds minder valt in verhouding tussen topclubs. "Ik ben wat uit beeld geraakt. Zo voelt het soms wel. Maar nu ben ik er ook meer mee bezig. Vorig jaar dacht ik helemaal nog niet aan een transfer." "Ajax legde een goed bod neer bij AZ. Het was onbespreekbaar. Die interesse is er nog steeds, zeggen ze. Ik ben dus niet helemaal uit de picture, hoogstens sta ik wat verder op de achtergrond. Daarom is de kans groot dat ik na de vakantie eerst gewoon bij AZ aan de voorbereiding begin. Als er geen Nederlandse club komt, moet ik een afweging maken. Mijn contract uitdienen of naar het buitenland? Maar dan moet er wel iets leuks komen. Ik zie mezelf niet bij de nummer twaalf van Frankrijk zitten." Had het niet verkeerd gezien.... Het was Moisander of Viergever. Het is Moisander geworden, beiden zijn linksbenig en dat wil de Boer gewoon pertinent niet. Denswill is bijvoorbeeld ook verder dan Veltman, maar als Alderweireld niet speelt dan speelt Veltman en niet Denswill. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Van mij mogen Veltman en Denswill beiden spelen. AZ mag Moisander gratis terug krijgen :-) Viergever hoeven we al helemaal niet. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 juni 2013 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: niets zeggend bericht..... ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
is code taal Ronald... haha |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: dat weet jij, maar dat weet de rest niet hahaha
shit!! nu is het toch bekend!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 juni 2013 - 19:44 schreef remco k het volgende:[..] Het was Moisander of Viergever. Het is Moisander geworden, beiden zijn linksbenig en dat wil de Boer gewoon pertinent niet. Denswill is bijvoorbeeld ook verder dan Veltman, maar als Alderweireld niet speelt dan speelt Veltman en niet Denswill. We wachten het af...ik denk dat Viergever komt mocht Alderweireld vertrekken....linksbenig rechtbenig whatever....er zijn meer CV's die hetzelfde been hebben...maar in deze tijd zijn bijna alle profs in het algemeen links als ook rechtsbenig...wordt vervolgd... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 juni 2013 - 23:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] We wachten het af...ik denk dat Viergever komt mocht Alderweireld vertrekken....linksbenig rechtbenig whatever....er zijn meer CV's die hetzelfde been hebben...maar in deze tijd zijn bijna alle profs in het algemeen links als ook rechtsbenig...wordt vervolgd... Viergever is niks beter dan Veltman denk ik. Laat Veltman het maar proberen. Je moet zo'n jongen ooit een echte kans geven dus waarom nu niet. Bazoer zit er ook nog achter. Al zie ik die liever als cvm spelen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 juni 2013 - 08:24 schreef Brandje het volgende:[..] Viergever is niks beter dan Veltman denk ik. Laat Veltman het maar proberen. Je moet zo'n jongen ooit een echte kans geven dus waarom nu niet. Bazoer zit er ook nog achter. Al zie ik die liever als cvm spelen Jij zegt denk ik...misschien is de Boer ook niet helemaal zeker.... Als het aan mij ligt dan denk ik ook dat de jeugd de toekomst heeft....Veltman heeft het in minuten goed gedaan...Denswil ook en Bazoer zou ik ook als een CVM bestempelen...maar de Boer, als ook Cruyff hebben volgend seizoen de focus op de C.L. daar willen ze stappen maken...nu begin je weer jong en fruitig maar win je daar de oorlog mee?? Ik denk echt dat de Boer voor zekerheid kiest....denk echt dat er naast Veltman, Bazoer en Denswil nog iemand aangetrokken wordt....maar nogmaals of het nodig weet ik niet...laten we afwachten wat er gebeurd mocht Alderweireld vertrekken...dan weten we direct waar de jonge jongens staan en wat dus de strategie van de Boer is....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 juni 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
maar Jack, wat voegt Viergever nou eigenlijk toe dan in jou mening? Veltman is niet sterk of groot, Viergever ook niet... Viergever is verdedigend sterk, Veltman is dat afgaand op de beloftes ook... Viergever kost je weer 4 a 5 miljoen, Veltman kost niks... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 juni 2013 - 09:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Jij zegt denk ik...misschien is de Boer ook niet helemaal zeker.... Als het aan mij ligt dan denk ik ook dat de jeugd de toekomst heeft....Veltman heeft het in minuten goed gedaan...Denswil ook en Bazoer zou ik ook als een CVM bestempelen...maar de Boer, als ook Cruyff hebben volgend seizoen de focus op de C.L. daar willen ze stappen maken...nu begin je weer jong en fruitig maar win je daar de oorlog mee?? Ik denk echt dat de Boer voor zekerheid kiest....denk echt dat er naast Veltman, Bazoer en Denswil nog iemand aangetrokken wordt....maar nogmaals of het nodig weet ik niet...laten we afwachten wat er gebeurd mocht Alderweireld vertrekken...dan weten we direct waar de jonge jongens staan en wat dus de strategie van de Boer is.... Vind van der Hoorn bv meer een type Alderweireld.. Viergever is beetje zelfde type als Moisander en Veltman dus niet nodiv.. Dus als je Alderweireld gaat vervangen denk ik niet dat Viergever de beste optie is.. Eerder van der Hoorn of van Dijk of iemand uit andere competitie of jeugd een kans geven. Is van Rhijn geen optie? Blind rechtsback.. Blind---van Rhijn--Moisander--Boilissen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 juni 2013 - 23:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] We wachten het af...ik denk dat Viergever komt mocht Alderweireld vertrekken....linksbenig rechtbenig whatever....er zijn meer CV's die hetzelfde been hebben...maar in deze tijd zijn bijna alle profs in het algemeen links als ook rechtsbenig...wordt vervolgd... Zowel Moisander als Viergever hebben een waardeloos rechter been.. En dat er meerdere duo's zijn is niet zo relevant. De Boer heeft het constant benadrukt dat hij een rechtsbenige en linksbenige cv wil hebben spelen..
Tot nu toe heeft de Boer geen van zin uitspraken onrecht aan gedaan en ik denk dan ook niet dat hij er nu mee begint.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 juni 2013 - 16:46 schreef Hummel10 het volgende:[..] Vind van der Hoorn bv meer een type Alderweireld.. Viergever is beetje zelfde type als Moisander en Veltman dus niet nodiv.. Dus als je Alderweireld gaat vervangen denk ik niet dat Viergever de beste optie is.. Eerder van der Hoorn of van Dijk of iemand uit andere competitie of jeugd een kans geven. Is van Rhijn geen optie? Blind rechtsback.. Blind---van Rhijn--Moisander--Boilissen Kom op zeg, je weet toch wat de Boer wil en doet?? Die gaat echt geen linksbenige speler op RB zetten... Dan nog eerder Ligeon Rechtsback en van Rhijn naar het centrum |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 juni 2013 - 17:25 schreef remco k het volgende:[..] Kom op zeg, je weet toch wat de Boer wil en doet?? Die gaat echt geen linksbenige speler op RB zetten... Dan nog eerder Ligeon Rechtsback en van Rhijn naar het centrum Was maar een optie deed het bij groningen ook erg goed.. Van Rhijn--Denswil--moisander--Blind kan ook best hoor.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 juni 2013 - 21:33 schreef Hummel10 het volgende:[..] Was maar een optie deed het bij groningen ook erg goed.. Van Rhijn--Denswil--moisander--Blind kan ook best hoor.. jij hebt geen vertrouwen in Veltman, doen jou reacties mij vermoeden haha;)
vind het niet eens zo'n slechte verdediging... maar in tegenstelling tot wat Remco zegt heeft Moisander een prima Rechterbeen en zou ik dus eerder hem op RCV zetten. speelde hij in zijn AZ tijd namelijk ook...
maar ik vind Veltman op het moment de beste optie. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Afgelopen zaterdag zette België een prima stap naar het WK 2014, door in eigen land te winnen van Servie. Rudi Voller bezocht namens Bayer Leverkusen het duel en zat volgens het Duitse magazine Kicker speciaal op de tribune voor Ajacied Toby Alderweireld.
Volgens Kicker zou de Ajacied prima passen in het hart van de defensie bij de Duitse subtop club. De Belg is naar eigen zeggen toe aan een nieuwe stap in zijn carrière en daarbij zou de Duitse competitie prima aansluiten.
Alderweireld speelde tegen Servie het gehele duel mee.
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=5633&abbr=ajaxshowtime |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
z'n jongen als Alderweireld moet voor die paar ton meer geen 5e plek voetbal in Duitsland gaan spelen... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 juni 2013 - 21:54 schreef NatjosFC het volgende:[..] jij hebt geen vertrouwen in Veltman, doen jou reacties mij vermoeden haha;) vind het niet eens zo'n slechte verdediging... maar in tegenstelling tot wat Remco zegt heeft Moisander een prima Rechterbeen en zou ik dus eerder hem op RCV zetten. speelde hij in zijn AZ tijd namelijk ook... maar ik vind Veltman op het moment de beste optie. Tijd zal het leren.. Beoordeel niemand op 1 wedstrijd. . Zie liever verdediging met bikkel/werker en een voetballer.. Zie vertongen/alderweireld denk veltman/moisander te zwak verdedihend is.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ja met name door de schakel Moisander :-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 10 juni 2013 - 21:00 schreef Hummel10 het volgende:[..] Tijd zal het leren.. Beoordeel niemand op 1 wedstrijd. . Zie liever verdediging met bikkel/werker en een voetballer.. Zie vertongen/alderweireld denk veltman/moisander te zwak verdedihend is.. Wie was de bikkel in het Alder Vertonghen verhaal dan?? Volgens mij speelde Jan een verschrikkelijke eerste seizoenshelft vorig jaar. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 10 juni 2013 - 22:19 schreef remco k het volgende:[..] Wie was de bikkel in het Alder Vertonghen verhaal dan?? Volgens mij speelde Jan een verschrikkelijke eerste seizoenshelft vorig jaar. Jij wil me toch nooit begrijpen.. Wil jij Jan dan zien als bikkel? Jan is 1 van de betere voetbalende verdedigers... In dat gedeelte moet Toby de bikkel zijn.. zeg ook niet dat ze altijd goed speelden maar het gaat om de taakverdeling: 1 voor de duels 1 voor de opbouw.. Denswil---Veltman vd hoorn-- moisander Toby--Jan om wat voorbeelden te noemen
Veltman--- Moisander gaat dat niet lukken vrees ik opbouwend sterk maar verdedigend zwak |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Gezien de prestaties van van Ginkel, kunnen de liefhebbers van hem het sowieso vergeten nu na het kampioenschap. Inmiddels word ie gevolgd door vele scouts, dus Ajax hoeft niet eens moeite meer te doen. (als hij uberhaupt al haalbaar was)
Maher was overigens helemaal niks laatste wedstrijd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 juni 2013 door Peterhs -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Alle talenten worden gevolgd door heel veel scouts Peter. Er zit een wereld van verschil tussen volgen en daadwerkelijk bieden. Kijk alleen al naar Ajax, als alle geruchten waar zouden zijn had Ryan Babel ondertussen voor 3 clubs gespeeld...
Verkoop de huid niet voordat de beer geschoten is.
Overigens Vitesse wil helemaal niet met Ajax praten dus dat Van Ginkel komt is uitgesloten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 juni 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 - 07:20 schreef Hummel10 het volgende:[..] Jij wil me toch nooit begrijpen.. Wil jij Jan dan zien als bikkel? Jan is 1 van de betere voetbalende verdedigers... In dat gedeelte moet Toby de bikkel zijn.. zeg ook niet dat ze altijd goed speelden maar het gaat om de taakverdeling: 1 voor de duels 1 voor de opbouw.. Denswil---Veltman vd hoorn-- moisander Toby--Jan om wat voorbeelden te noemen Veltman--- Moisander gaat dat niet lukken vrees ik opbouwend sterk maar verdedigend zwak Ik kijk niet eens naar de persoon die ik quote. Kijk enkele wat er geschreven wordt. Je eerste zin slaat dus helemaal nergens op. Toby is net zo min een bikkel als al de andere jongens die je noemt. Sommigen zijn alleen wat jonger en daardoor fysiek nog iets minder. Maar qua spelers eigenlijk allemaal dezelfde types. En om verdedigend sterk te zijn hoef je niet altijd fysiek super sterk te zijn. |
|
|
|
|
vak413
|
|
|
Iemand bekend met van velzen? Op zn 16e weg geplukt uit de jeugd van ajax door man u, wil nu graag spelen in de eredivisie. Misschien iets om die terug te halen?? En las gister ergens dat chelsea geprobeerd had okore te halen, talentvolle deens centrale verdediger met ivoriaanse roots maar dat hij geweigerd had omdat hij aan spelen toe wil komen. Misschien de vervanger van toby?? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Die heet Veltman :) En de vervanger van Veltman heet Bazoer ;D |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 - 09:23 schreef vak413 het volgende:Iemand bekend met van velzen? Op zn 16e weg geplukt uit de jeugd van ajax door man u, wil nu graag spelen in de eredivisie. Misschien iets om die terug te halen?? En las gister ergens dat chelsea geprobeerd had okore te halen, talentvolle deens centrale verdediger met ivoriaanse roots maar dat hij geweigerd had omdat hij aan spelen toe wil komen. Misschien de vervanger van toby?? Ik ken van Velzen wel ja. Dat is die kabouter met die piano. Lijkt mij iets te klein voor in het veld :-0 |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 - 11:41 schreef Peterhs het volgende:[..] Ik ken van Velzen wel ja. Dat is die kabouter met die piano. Lijkt mij iets te klein voor in het veld :-0 Hahahahaha |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Schijnt 7 miljoen geboden te zijn voor van Ginkel... Dan noet Maher er ook wel inzitten.... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 - 09:07 schreef remco k het volgende:[..] Ik kijk niet eens naar de persoon die ik quote. Kijk enkele wat er geschreven wordt. Je eerste zin slaat dus helemaal nergens op. Toby is net zo min een bikkel als al de andere jongens die je noemt. Sommigen zijn alleen wat jonger en daardoor fysiek nog iets minder. Maar qua spelers eigenlijk allemaal dezelfde types. En om verdedigend sterk te zijn hoef je niet altijd fysiek super sterk te zijn. Daardoor staan wij ook lijnrecht tegenover elkaar en wie er echt kijk op heeft laten we daarom maar in het midden.. Mijn insteek is dat als je twee opbouwende fysiek zwakkere centrale verdedigers opstelt dat je niet het hoogste rendement uit je verdediging haalt.. Toby is fysiek sterker dan moisander, veltman, Denswil dus mag hem daarom best als bikkel omschrijven.. Jou weerwoord naar mij toe is elke keer alleen maar om mij naar beneden te halen zonder dat je iets onderbouwd Dit is al de zoveelste keer dat je van mij niet meer hoeft te reageren op me.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Guttegut. Jullie lijken net vrouwen. BITCHFIGHT! :-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 - 12:45 schreef Hummel10 het volgende:[..] Daardoor staan wij ook lijnrecht tegenover elkaar en wie er echt kijk op heeft laten we daarom maar in het midden.. Mijn insteek is dat als je twee opbouwende fysiek zwakkere centrale verdedigers opstelt dat je niet het hoogste rendement uit je verdediging haalt.. Toby is fysiek sterker dan moisander, veltman, Denswil dus mag hem daarom best als bikkel omschrijven.. Jou weerwoord naar mij toe is elke keer alleen maar om mij naar beneden te halen zonder dat je iets onderbouwd Dit is al de zoveelste keer dat je van mij niet meer hoeft te reageren op me.. Volgens mij onderbouw ik juist altijd alles kerel, je moet eens leren het je niet persoonlijk aan te trekken als je geen gelijk krijgt, is een beetje zielig aan het worden.
Nogmaals, ik reageer op de post die ik zie en lees, ik kijk niet eens naar wie ik quote. Stel je eens niet zo aan man.
En ik zal ook gewoon blijven reageren, gewoon omdat ik er een mening over heb, en daar is een forum voor gemaakt lijkt me.
Alderweireld is fysiek juist helemaal niet zo sterk en wordt met grote regelmaat kinderlijk eenvoudig opzij gezet, misschien nu nog wel iets sterker dan een Veltman, maar een Denswill doet al niet meer onder qua fysiek. Fysiek is Alder de sterkste verdediger die qij nu hebben, maar dat zegt helemaal niets over zijn fysieke hardheid, ik zie hem echt met regelmaat duels verliezen die hij niet mag verliezen.
Snap dan ook echt totaal niet dat hij zelf al vind dat ie toe is aan de volgende stap.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 - 13:33 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij onderbouw ik juist altijd alles kerel, je moet eens leren het je niet persoonlijk aan te trekken als je geen gelijk krijgt, is een beetje zielig aan het worden. Nogmaals, ik reageer op de post die ik zie en lees, ik kijk niet eens naar wie ik quote. Stel je eens niet zo aan man. En ik zal ook gewoon blijven reageren, gewoon omdat ik er een mening over heb, en daar is een forum voor gemaakt lijkt me. Alderweireld is fysiek juist helemaal niet zo sterk en wordt met grote regelmaat kinderlijk eenvoudig opzij gezet, misschien nu nog wel iets sterker dan een Veltman, maar een Denswill doet al niet meer onder qua fysiek. Fysiek is Alder de sterkste verdediger die qij nu hebben, maar dat zegt helemaal niets over zijn fysieke hardheid, ik zie hem echt met regelmaat duels verliezen die hij niet mag verliezen. Snap dan ook echt totaal niet dat hij zelf al vind dat ie toe is aan de volgende stap.. Kerel als je mij quote is het toch persoonlijk? Ik quote nooit anderen om ze naar beneden te halen..
Alderweireld is sterker dan de andere die ik noem en daarbij zeg ik dat je Het beste tandem kan hebben met verdediger/voetballer zoals nu alder/moisander Zeg nergens dat ze de beste zijn maar begrijp wel de insteek.. |
|
|
|