BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 11 juni 2013 - 15:04   quote  deeplink  
Het is helemaal niet persoonlijk, het is mijn mening over iets, net zo goed als jij je mening erover hebt, ik loop hier toch ook niet te klagen dat je mij altijd moet hebben o iets dergelijks, kom op zeg..

Ik ben van mening dat we in de jeugd een hele goede oplossing hebben voor de rechter CV plek in de vorm van Veltman. En ik denk dat op ten duur Veltman en Moisander/Denswill beter gaan worden dan Alder/Moisander.

De positie waar ik me het meeste zorgen over maak is de CVM plek. Poulsen gaat daar niet weer een heel seizoen spelen en ik ben dan ook heel benieuwd wie de Boer daar wil zien spelen komend jaar.
vak413
 vak413 - dinsdag 11 juni 2013 - 15:55   quote  deeplink  
Boilesen linksback blind doorschuiven naar cvm plek! Denk alleen dat daley zelf zich wil richten op de linksback positie met het oog op het wk.
nora
 nora - dinsdag 11 juni 2013 - 15:57   quote  deeplink  
Ik denk aan CVM toch weer Poulsen en Schone.
remco k
 remco k - dinsdag 11 juni 2013 - 16:11   quote  deeplink  
Als dat zo blijft denk ik niet dat we gaan overwinteren in de CL, Poulsen was al niet 100% geweldig, en Schone is gewoon niet goed op die plek.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 11 juni 2013 - 16:33   quote  deeplink  
Boccara en de Kamps zullen het ook niet gelijk over kunnen nemen....
remco k
 remco k - dinsdag 11 juni 2013 - 16:36   quote  deeplink  
Denk ik ook niet, misschien beetje bij beetje.. Benieuwd of een van de talenten op die positie flinke stappen gaat maken in de voorbereiding.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - dinsdag 11 juni 2013 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 juni 2013 - 15:55 schreef vak413 het volgende:
Boilesen linksback blind doorschuiven naar cvm plek! Denk alleen dat daley zelf zich wil richten op de linksback positie met het oog op het wk.
Lijkt me een prima oplossing. Zou ik graag eens willen zien. Ondanks dat Daley niet snel is heeft hij wel een goed loop vermogen. Ik zeg doen....
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 11 juni 2013 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 juni 2013 - 16:36 schreef remco k het volgende:
Denk ik ook niet, misschien beetje bij beetje.. Benieuwd of een van de talenten op die positie flinke stappen gaat maken in de voorbereiding.
dat zou kunnen, maar in de CL zijn we denk ik gewoon de ervaring en hardheid van Poulsen nodig...
remco k
 remco k - dinsdag 11 juni 2013 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 juni 2013 - 17:18 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

dat zou kunnen, maar in de CL zijn we denk ik gewoon de ervaring en hardheid van Poulsen nodig...
Als hij hetzelfde niveau dan kan halen als in zijn beste wedstrijden van dit seizoen vind ik het prima..
Blaatkoe
 Blaatkoe - dinsdag 11 juni 2013 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 juni 2013 - 16:59 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Lijkt me een prima oplossing. Zou ik graag eens willen zien. Ondanks dat Daley niet snel is heeft hij wel een goed loop vermogen. Ik zeg doen....
Volgens mij valt zijn snelheid wel mee... alleen zijn startsnelheid is niet al te hoog. Ik denk dat Blind ook inderdaad een middenvelder is.
remco k
 remco k - dinsdag 11 juni 2013 - 17:40   quote  deeplink  
Ik denk dat Blind op 3 posities prima uit de voeten kan. LCV, LB, en CVM... Alleen heeft hij enkel en alleen op de LB kans op het halen van het NL elftal en zal hij zich waarschijnlijk dus op die positie blijven richten..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 11 juni 2013 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 juni 2013 - 15:04 schreef remco k het volgende:
Het is helemaal niet persoonlijk, het is mijn mening over iets, net zo goed als jij je mening erover hebt, ik loop hier toch ook niet te klagen dat je mij altijd moet hebben o iets dergelijks, kom op zeg..

Ik ben van mening dat we in de jeugd een hele goede oplossing hebben voor de rechter CV plek in de vorm van Veltman. En ik denk dat op ten duur Veltman en Moisander/Denswill beter gaan worden dan Alder/Moisander.

De positie waar ik me het meeste zorgen over maak is de CVM plek. Poulsen gaat daar niet weer een heel seizoen spelen en ik ben dan ook heel benieuwd wie de Boer daar wil zien spelen komend jaar.
Omdat ik jou mening gewoon respecteer en jou nooit quote hoef jij dat ook niet te zeggen..
Als ik een andere mening heb dat zeg ik dat op een normale manier en onderbouw ik het ook voor je...
Dan kun je best een discussie hebben daar is een forum voor maar ik leg niet elk woordje van je onder een vergrootglas.

Maar denswil-veltman of zelfs bazoer-veltman dat is toch precies wat ik bedoel met een fysieke en een voetballer..
remco k
 remco k - dinsdag 11 juni 2013 - 18:26   quote  deeplink  
Ik zie het verschil niet zo tussen al die jongens.. Vind ze eerlijk gezegd allemaal fysiek niet heel erg sterk, maar dat vond ik Vertonghen ook niet..
Twanus
 Twanus - dinsdag 11 juni 2013 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 juni 2013 - 17:40 schreef remco k het volgende:
Ik denk dat Blind op 3 posities prima uit de voeten kan. LCV, LB, en CVM... Alleen heeft hij enkel en alleen op de LB kans op het halen van het NL elftal en zal hij zich waarschijnlijk dus op die positie blijven richten..
Het gaat er toch om wat het beste is voor AJAX niet wat het beste is voor het Nederlands elftal of voor Blind!!
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - dinsdag 11 juni 2013 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 juni 2013 - 18:39 schreef Twanus het volgende:

[..]

Het gaat er toch om wat het beste is voor AJAX niet wat het beste is voor het Nederlands elftal of voor Blind!!
Helemaal mee eens, trainer bepaald. Je moet alleen oppassen dat je geen 2de Urby of 2de Anita krijgt. Een speler die wel op meerdere plaatsen kan spelen, maar nergens echt top is. Urby had zich ook moeten blijven ontwikkelen op de LB plaats, maar ja dat is achteraf.
Helaas kan Boilesen niet op een andere plaats spelen als op LB. In het centrum zou hij dan ipv. Moisander moeten spelen. Denk niet dat dit gaat gebeuren, al hoop ik het wel......
remco k
 remco k - dinsdag 11 juni 2013 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 juni 2013 - 18:39 schreef Twanus het volgende:

[..]

En is het ook niet zo dat een speler op zijn best presteert daar waar hij zich ook goed voelt..
remco k
 remco k - dinsdag 11 juni 2013 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 juni 2013 - 19:48 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, trainer bepaald. Je moet alleen oppassen dat je geen 2de Urby of 2de Anita krijgt. Een speler die wel op meerdere plaatsen kan spelen, maar nergens echt top is. Urby had zich ook moeten blijven ontwikkelen op de LB plaats, maar ja dat is achteraf.
Helaas kan Boilesen niet op een andere plaats spelen als op LB. In het centrum zou hij dan ipv. Moisander moeten spelen. Denk niet dat dit gaat gebeuren, al hoop ik het wel......
Dat is niet zozeer achteraf toch, volgens mij hebben velen dat ook al aangegeven tijdens het verblijf van deze spelers bij Ajax..
remco k
 remco k - dinsdag 11 juni 2013 - 21:36   quote  deeplink  
Maar misschien is het ook wel zo dat Blind het WK niet als heilig ziet, maar dat hij zich inderdaad wil inzetten voor de positie van CVM..
remco k
 remco k - dinsdag 11 juni 2013 - 21:44   quote  deeplink  
Oeps, verkeerder topic..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 juni 2013 door remco k --
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 11 juni 2013 - 21:48   quote  deeplink  
Blind is een Ajacied!!!
Speelt ook In de spits als de Boer dat van hem vraagt.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 12 juni 2013 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 juni 2013 - 21:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is niet zozeer achteraf toch, volgens mij hebben velen dat ook al aangegeven tijdens het verblijf van deze spelers bij Ajax..
Toch vond ik Anita een prima CVM terwijl ik hem linksback om te janken vond
nora
 nora - woensdag 12 juni 2013 - 21:31   quote  deeplink  
Blind heeft in de jeugd ook vaak op het middenveld gespeeld en was erg goed op het middenveld.
remco k
 remco k - woensdag 12 juni 2013 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 - 21:31 schreef nora het volgende:
Blind heeft in de jeugd ook vaak op het middenveld gespeeld en was erg goed op het middenveld.
Maar in een heel ander systeem, waarbij hij de Janssen rol bij Twente had als linker verdedigende middenvelder.
remco k
 remco k - woensdag 12 juni 2013 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 - 20:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Toch vond ik Anita een prima CVM terwijl ik hem linksback om te janken vond
Inderdaad, dat is ook precies wat er aangegeven werd, een Urby moest gewoon LB blijven spelen, Anita op het middenveld..
Twanus
 Twanus - donderdag 13 juni 2013 - 13:17   quote  deeplink  
Ik lees net dat Douglas nog geen keuze heeft gemaakt voor welke club hij volgend jaar wil spelen en dat zijn keuze gericht is op het EK 2014 omdat hij daaraan deel wil nemen met het Nederlands elftal. Aangezien AJAX op zoek zal gaan naar een rechter centrale verdediger die niet te duur mag zijn zou ik zeggen klop eens bij Douglas aan! Zou in mijn ogen een goede keuze zijn voor de komende 2 jaar tot dat Bazoer 18 jaar is. Dan kunnen Veltman en Douglas samen strijden voor een plek in de basis. Dan Maher nog contracteren en een rechtsbuiten en de competitie kan beginnen.
Eide
 Eide - donderdag 13 juni 2013 - 13:56   quote  deeplink  
'Ajax hoopt De Jong te behouden'

Ajax hoopt ook volgend seizoen over Siem de Jong te beschikken. De aanvoerder liet na het winnen van de derde titel op rij weten te willen vertrekken.
Nu De Jong zich positief heeft laten zien tijdens de Azië-trip met het Nederlands elftal, hoopt Ajax dat de speler van gedachten is veranderd. Door een transfer naar het buitenland kunnen de WK-kansen van de middenvelder ernstig slinken, mocht hij niet aan spelen toekomen. Dat meldt De Telegraaf.

Bij Ajax is De Jong zeker van een basisplaats en Champions League-voetbal. Bovendien liet bondscoach Louis van Gaal eerder doorschemeren dat hij de top van de Eredivisie hoger inschat dan bijna alle andere competities. De Jong scoorde afgelopen week als invaller twee keer tegen Indonesië en begon in de basis tegen China.

http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2013/06/13/4045321/ajax-hoopt-de-jong-te-behouden?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 13 juni 2013 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juni 2013 - 13:56 schreef Eide het volgende:
'Ajax hoopt De Jong te behouden'

Ajax hoopt ook volgend seizoen over Siem de Jong te beschikken. De aanvoerder liet na het winnen van de derde titel op rij weten te willen vertrekken.
Nu De Jong zich positief heeft laten zien tijdens de Azië-trip met het Nederlands elftal, hoopt Ajax dat de speler van gedachten is veranderd. Door een transfer naar het buitenland kunnen de WK-kansen van de middenvelder ernstig slinken, mocht hij niet aan spelen toekomen. Dat meldt De Telegraaf.

Bij Ajax is De Jong zeker van een basisplaats en Champions League-voetbal. Bovendien liet bondscoach Louis van Gaal eerder doorschemeren dat hij de top van de Eredivisie hoger inschat dan bijna alle andere competities. De Jong scoorde afgelopen week als invaller twee keer tegen Indonesië en begon in de basis tegen China.

http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2013/06/13/4045321/ajax-hoopt-de-jong-te-behouden?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Denk ook echt dat De Jong nog een seizoen blijft en daarna misschien wel bijtekent en wordt opgewaardeerd....
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 13 juni 2013 - 16:20   quote  deeplink  
denk niet dat de Jong langer dan zijn 25e zal blijven Ronald... ik hoop nog 1 seizoen maar dan zal het wel over zijn...

ben benieuwd wat er voor Eriksen komt want Overmars verwacht blijkbaar nog wel wat voor Alderweireld en Eriksen...
remco k
 remco k - vrijdag 14 juni 2013 - 19:11   quote  deeplink  
http://www.goal.com/nl/news/786/transfers/2013/06/14/4048949/terugkeer-eredivisie-lonkt-voor-heitinga?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

John Heitinga mag weg bij Everton. Om uitzicht te houden op het WK is een terugkeer naar Nederland daarom aanstaande voor de verdediger.

Dat meldt althans Sky Sports. Volgens het Britse medium heeft de nieuwe Everton-coach Roberto Martinez geen plannen met Heitinga, die daardoor mag uitkijken naar een andere club.

Een terugkeer naar de Eredivisie zou aanstaande zijn, omdat Heitinga zijn kansen op het WK met Nederland niet wil vergooien. Mocht de verdediger inderdaad terugkeren naar zijn vaderland, dan lijkt een terugkeer naar Ajax het meest waarschijnlijk.

Heitinga speelde in het verleden al voor de Amsterdamse club en liet eerder al weten ooit nog eens terug te willen keren.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 14 juni 2013 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juni 2013 - 19:11 schreef remco k het volgende:
http://www.goal.com/nl/news/786/transfers/2013/06/14/4048949/terugkeer-eredivisie-lonkt-voor-heitinga?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

John Heitinga mag weg bij Everton. Om uitzicht te houden op het WK is een terugkeer naar Nederland daarom aanstaande voor de verdediger.

Dat meldt althans Sky Sports. Volgens het Britse medium heeft de nieuwe Everton-coach Roberto Martinez geen plannen met Heitinga, die daardoor mag uitkijken naar een andere club.

Een terugkeer naar de Eredivisie zou aanstaande zijn, omdat Heitinga zijn kansen op het WK met Nederland niet wil vergooien. Mocht de verdediger inderdaad terugkeren naar zijn vaderland, dan lijkt een terugkeer naar Ajax het meest waarschijnlijk.

Heitinga speelde in het verleden al voor de Amsterdamse club en liet eerder al weten ooit nog eens terug te willen keren.
Heitinga redelijke verdediger veel ervaring nu nog redelijk fit..
Is ie goed genoeg voor het niveau wat we nastreven?
Voor de eredivisie vindt ik Heitinga-Moisander wel een goed koppel.
Prijs? Loon?
Douglas geen betere optie? Die is transfervrij
remco k
 remco k - vrijdag 14 juni 2013 - 20:59   quote  deeplink  
Douglas gaat naar Newcastle zoals het nu lijkt, en vind ik ook totaal geen Ajax voetballer.
Brandje
 Brandje - vrijdag 14 juni 2013 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juni 2013 - 19:11 schreef remco k het volgende:

Nu of nooit wat mij betreft.
ajacied
 ajacied - vrijdag 14 juni 2013 - 21:36   quote  deeplink  
Heitinga moet je niet willen terug halen.Dan kennen we beter onze jeugd de kans geven.
Brandje
 Brandje - vrijdag 14 juni 2013 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juni 2013 - 21:36 schreef ajacied het volgende:
Heitinga moet je niet willen terug halen.Dan kennen we beter onze jeugd de kans geven.
Heitinga vind ik beter dan Alderweireld. Is opbouwend nog wat sterker vind ik. Je kan niet met Van Rhijn,Veltman,Moisander en Blind de CL in gaan. Je centrum moet staan.
Poulsen is ook weer een jaar ouder. Dus Heitinga mag van mij komen maar dan wel NU
ajacied
 ajacied - vrijdag 14 juni 2013 - 21:44   quote  deeplink  
Ik hoop toch dat Denswil of Veltman dan de kans krijgt.Precies in de CL hebben we denk ik ook weinig aan Heitinga , vond hem bij Everton niet bepaald uitblinken ook.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 14 juni 2013 - 22:15   quote  deeplink  
Heitinga kan ook CVM en dat zou toch wel mooi zijn.
iig geval strijd met hem.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 14 juni 2013 - 22:58   quote  deeplink  
we zijn Pasveer totaal niet nodig vind ik...
we hebben van der Hart en daarachter ook nog veel aanstormend talent...
aan de andere kant als we dan toch een 2e keeper halen, denk ik aan Robbin Ruiter van Utrecht... kan net als Cillessen toentertijd gelijk de concurentie aan en heb je ook een keeper voor de toekomst... krijg je vergelijkbare situatie als nu.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 15 juni 2013 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juni 2013 - 21:39 schreef Brandje het volgende:

[..]

Heitinga vind ik beter dan Alderweireld. Is opbouwend nog wat sterker vind ik. Je kan niet met Van Rhijn,Veltman,Moisander en Blind de CL in gaan. Je centrum moet staan.
Poulsen is ook weer een jaar ouder. Dus Heitinga mag van mij komen maar dan wel NU
Maduro ook niet een optie? Die kan ook cvm en wil aan spelen toekomen
met oog op wk..
Heitinga maduro maher en een rechtsbuiten
Bij vertrek alderweireld, Erikssen heb je de middelen
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 15 juni 2013 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juni 2013 - 22:58 schreef NatjosFC het volgende:
we zijn Pasveer totaal niet nodig vind ik...
we hebben van der Hart en daarachter ook nog veel aanstormend talent...
aan de andere kant als we dan toch een 2e keeper halen, denk ik aan Robbin Ruiter van Utrecht... kan net als Cillessen toentertijd gelijk de concurentie aan en heb je ook een keeper voor de toekomst... krijg je vergelijkbare situatie als nu.
Moet je zo een situatie als nu willen dan? Zonde van Cilissen zijn talent man..
Ook niet best voor zijn ontwikkeling en als vermeer blijft gaat hij weg..
Vermeer/cillisen met daar achter een goedkope oudere keeper met een talent daarachter
is best zat..
nora
 nora - zaterdag 15 juni 2013 - 20:06   quote  deeplink  
Heitinga aub niet terug halen is gewoon niet de man waar wij sterker van worden dan zie ik liever Veltman veel meer voetballer als Heitinga en als CVM zou ik ik Maduro niet verkeerd vinden maar ik denk zelf dat hij dan salaris moet inleveren ik weet niet of hij dat doet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 juni 2013 door nora --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 15 juni 2013 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 20:06 schreef nora het volgende:
Heitinga aub niet terug halen is gewoon niet de man waar wij sterker van worden dan zie ik liever Veltman veel meer voetballer als Heitinga en als CVM zou ik ik Maduro niet verkeerd vinden maar ik denk zelf dat hij dan salaris moet inleveren ik weet niet of hij dat doet.
Graag Maduro op de CVM positie....

Maduro overweegt vertrek bij Sevilla om kansen op WK levend te houden

Auteur: Dominic Mostert 15 Juni 2013 om 15:47

Hedwiges Maduro heeft de hoop op deelname aan het WK in Brazilië nog niet opgegeven. Hoewel bondscoach Louis van Gaal sinds zijn intrede diverse nieuwe namen uitnodigde, valt Maduro voorlopig buiten de boot. De verdediger annex middenvelder van Sevilla wil echter koste wat het kost in beeld blijven.

Om dat te bewerkstelligen, is een vertrek wellicht noodzakelijk. In de slotfase van het afgelopen seizoen was de zeventienvoudig international geen vaste waarde; onder trainer Míchel kwam Maduro vaker in actie dan onder diens opvolger, Unai Emery. Na de vakantie volgt een gesprek met de oefenmeester. Mocht blijken dat Maduro volgend seizoen niet voorkomt in de plannen van Emery, dan overweegt hij een vertrek. Dat meldt Omroep Flevoland.

Van Gaal verlangt van zijn internationals een basisplaats bij hun club en het is nog onduidelijk of Maduro daarop kan rekenen. De Almeerder, wiens laatste interland dateert van september 2011, vertelde onlangs aan Voetbal International dat hij niet van plan is om volgend seizoen op de bank te belanden. "Dat moet ik wel goed bespreken. Aan de andere kant moet je als prof niet weglopen voor concurrentie", vertelde Maduro.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/199674/Maduro_overweegt_vertrek_bij_Sevilla_om_kansen_op_WK_levend_te_houden?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2WJFrLaA2
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 15 juni 2013 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 20:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Graag Maduro op de CVM positie....

Maduro overweegt vertrek bij Sevilla om kansen op WK levend te houden

Auteur: Dominic Mostert 15 Juni 2013 om 15:47

Hedwiges Maduro heeft de hoop op deelname aan het WK in Brazilië nog niet opgegeven. Hoewel bondscoach Louis van Gaal sinds zijn intrede diverse nieuwe namen uitnodigde, valt Maduro voorlopig buiten de boot. De verdediger annex middenvelder van Sevilla wil echter koste wat het kost in beeld blijven.

Om dat te bewerkstelligen, is een vertrek wellicht noodzakelijk. In de slotfase van het afgelopen seizoen was de zeventienvoudig international geen vaste waarde; onder trainer Míchel kwam Maduro vaker in actie dan onder diens opvolger, Unai Emery. Na de vakantie volgt een gesprek met de oefenmeester. Mocht blijken dat Maduro volgend seizoen niet voorkomt in de plannen van Emery, dan overweegt hij een vertrek. Dat meldt Omroep Flevoland.

Van Gaal verlangt van zijn internationals een basisplaats bij hun club en het is nog onduidelijk of Maduro daarop kan rekenen. De Almeerder, wiens laatste interland dateert van september 2011, vertelde onlangs aan Voetbal International dat hij niet van plan is om volgend seizoen op de bank te belanden. "Dat moet ik wel goed bespreken. Aan de andere kant moet je als prof niet weglopen voor concurrentie", vertelde Maduro.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/199674/Maduro_overweegt_vertrek_bij_Sevilla_om_kansen_op_WK_levend_te_houden?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2WJFrLaA2
Daarom las het ook en hij kan eventueel cv en cvm dus prima optie mits niet te duur..
remco k
 remco k - zaterdag 15 juni 2013 - 22:06   quote  deeplink  
Nog steeds mensen die vd Hoorn graag naar Ajax zien komen??? Wat een waardeloze verdediger is dat zeg..
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 15 juni 2013 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 22:06 schreef remco k het volgende:
Nog steeds mensen die vd Hoorn graag naar Ajax zien komen??? Wat een waardeloze verdediger is dat zeg..
Echt enorm slecht verdedigd ja!
remco k
 remco k - zaterdag 15 juni 2013 - 22:10   quote  deeplink  
En niet de eerste keer. Tegen Duitsland was het ook niet om aan te zien..
remco k
 remco k - zaterdag 15 juni 2013 - 22:23   quote  deeplink  
Wel mooi om te zien dat al die grote talenten van het NL elftal nu opstaan...
remco k
 remco k - zaterdag 15 juni 2013 - 22:24   quote  deeplink  
Matige talenten, geen winnaars.. Alleen op talent win je niks..

En laat die vd Hoorn aub naar een andere club gaan zeg, wat speelt die slecht..
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 15 juni 2013 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
na vandaag ben ik het met je eens... zakt volledig door het ijs...
maar kan niet ontkennen dat hij een vrij goed seizoen had....

Ajax lijkt voortijdig in te willen spelen op een mogelijk vertrek van bepalende spelers. Nadat Ajax concreet werd voor Van Ginkel heeft men ook bij FC Utrecht een concreet bod neergelegd voor Mike van der Hoorn.

'Tot nu toe is alleen Ajax concreet geweest voor Mike van der Hoorn', zegt Edwin de Kruyff, Manager Spelerszaken van FC Utrecht, in gesprek met RTV Utrecht.

Met deze uitspraak bevestigt de Kruyff dat Ajax bij Utrecht een eerste bod heeft neergelegd, wat door Utrecht niet geaccepteerd is. Het is niet duidelijk of Ajax zijn bod wil verhogen, daar het in Joël Veltman een mogelijke opvolger van Alderweireld al in huis heeft.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 15 juni 2013 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Helemaal mee eens Remco 6x niks!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 15 juni 2013 - 23:03   quote  deeplink  
Laten ze hem aub niet kopen....2x waardeloos zien spelen....komt dus te kort...Veltman is al verder als hem...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

0.0161030