BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zaterdag 15 juni 2013 - 23:07   quote  deeplink  
Ook Maher en van Ginkel vandaag zeer matig..
Fredalfi
 Fredalfi - zaterdag 15 juni 2013 - 23:30   quote  deeplink  
Het zal toch niet gebeuren dat Ajax die van der Hoorn gaat kopen? Die heeft het reactievermogen van een lijk op sterk water, de handelingssnelheid van een slak en de souplesse van een lantaarnpaal. Dan is zelfs Veldman beter.
remco k
 remco k - zaterdag 15 juni 2013 - 23:35   quote  deeplink  
Zelfs??? Veltman is gewoon een groot talent dat er volgens velen klaar voor is Alder over te nemen..
Brandje
 Brandje - zondag 16 juni 2013 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 juni 2013 - 23:35 schreef remco k het volgende:
Zelfs??? Veltman is gewoon een groot talent dat er volgens velen klaar voor is Alder over te nemen..
Ik ben best overtuigd van Veltman maar niet in een centrum met Moisander. Twee voetballende CV's en geen echte mandekker is vragen om problemen
Hummel10
 Hummel10 - zondag 16 juni 2013 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 09:03 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik ben best overtuigd van Veltman maar niet in een centrum met Moisander. Twee voetballende CV's en geen echte mandekker is vragen om problemen
Dat geef ik al langer aan.. In Nederland kan het misschien nog wel masr
europa wordt het erg lastig zeker met Blind links opkomend en Poulsen cvm..
Peterhs
 Peterhs - zondag 16 juni 2013 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 09:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat geef ik al langer aan.. In Nederland kan het misschien nog wel masr
europa wordt het erg lastig zeker met Blind links opkomend en Poulsen cvm..
Moeten ze altijd opkomen dan? O ja dat moet, want we moeten altijd blind hetzelfde systeem blijven spelen. Daarom kan ieder elftal zich precies aanpassen dat het voor hun werkt. Er zijn weinig elftallen zo voorspelbaar als Ajax, maar er heerst zoveel kapsonus dat dit ze niet boeit.
joduh
 joduh - zondag 16 juni 2013 - 10:09   quote  deeplink  
Hij past wel in het financiële plaatje van ' ons' nieuw beleid.......
remco k
 remco k - zondag 16 juni 2013 - 11:01   quote  deeplink  
Wat een raar gedoe hier toch..

5 jaar geleden liep iedereen hier te zeiken dat ze eens moesten stoppen met zinloos kopen, eigen jeugd een kans moesten geven, beter moesten gaan opleiden en dat het hele bestuur moest opflikkeren bij Ajax omdat we 7 jaar op rij geen kampioen zouden worden, er niet meer herkenbaar Ajax voetbal gespeeld werd..

Dan veranderd alles, we worden 3 keer op rij kampioen met herkenbaar voetbal, verslaan met dat voetbal een aantal vooraanstaande clubs zoals Milan, United en City..
Ieder jaar heeft er een prima selectie gestaan die onder de Boer langzaam steeds beter werd om na de winterstop het uiteindelijk gat te slaan om kampioen te worden..

En wat gaan we dan met zijn allen doen??? Zeiken op het beleid..
remco k
 remco k - zondag 16 juni 2013 - 11:22   quote  deeplink  
United vol voor van Ginkel..

Ajax heeft gewoon nooit geen kans gehad op deze speler.. Zinloos dus om dat bij Ajax neer te leggen als klacht..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 16 juni 2013 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 11:01 schreef remco k het volgende:

5 jaar geleden liep iedereen hier te zeiken dat ze eens moesten stoppen met zinloos kopen, eigen jeugd een kans moesten geven, beter moesten gaan opleiden en dat het hele bestuur moest opflikkeren bij Ajax omdat we 7 jaar op rij geen kampioen zouden worden, er niet meer herkenbaar Ajax voetbal gespeeld werd..

Dan veranderd alles, we worden 3 keer op rij kampioen met herkenbaar voetbal, verslaan met dat voetbal een aantal vooraanstaande clubs zoals Milan, United en City..
Ieder jaar heeft er een prima selectie gestaan die onder de Boer langzaam steeds beter werd om na de winterstop het uiteindelijk gat te slaan om kampioen te worden..

Maher heeft meer klasse dan schone, klaassen, en Sorrero..
Dus gewoon nu je slag slaan het te laat is. Bv als psv verkoopt..
Ik zie het weer gebeuren dat op het laatst Erikssen/de jong of beiden verkocht worden.
Dan ben je zo laat heb je geen Djuricic, Maher dus lever je veelste veel kwaliteit in..
Dus als je dat een prima beleid noemt ook prima..
In mijn ogen mag je bij verkoop nooit veel zwakker worden..
Maar komt vast goed...
Hummel10
 Hummel10 - zondag 16 juni 2013 - 12:14   quote  deeplink  
quote:

Ik zie het weer gebeuren dat op het laatst Erikssen/de jong of beiden verkocht worden.
Dan ben je zo laat heb je geen Djuricic, Maher dus lever je veelste veel kwaliteit in..
Maar komt vast goed...
joduh
 joduh - zondag 16 juni 2013 - 12:32   quote  deeplink  
quote:

We shall see ouwe.... Prima gedachtengang hoor, maar in het hedendaagse voetbal mijns inzien niet genoeg voor het bereiken van wat de meesten willen ...... Aansluiting bij de Europese top 10......
Hummel10
 Hummel10 - zondag 16 juni 2013 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 12:32 schreef joduh het volgende:

[..]

We shall see ouwe.... Prima gedachtengang hoor, maar in het hedendaagse voetbal mijns inzien niet genoeg voor het bereiken van wat de meesten willen ...... Aansluiting bij de Europese top 10......
Of dat ooit nog haalbaar is weet ik niet aangezien er financieel niet tegenop
te boksen is.. Maar als Ajax mede door talenten als Maher weer wat groter kan groeien
komen er ook sneller grote talenten naar Ajax wat weer betekent dat je alleen maar sterker wordt.
We zullen zien las net dat ie persoonlijk akkoord is..
riveco
 riveco - zondag 16 juni 2013 - 13:08   quote  deeplink  
Ik ben blij dat het geld niet uitgegeven kan worden door de heren hier, want mijn god wat zou het dan een kut bende wezen. Binnen een jaar blut en eindigend op de 10e plek. Zeiken over het beleid is het makkelijkste wat er is, maar dan wel met betaalbare en BETERE voetballers aankomen als dat we hebben. Ook ik hoop dat Maher komt, maar als hij niet komt zal het wel z'n reden hebben. Steun je club, wacht rustig af en HOU op met zeiken voor je geslagen wordt!!!!!
riveco
 riveco - zondag 16 juni 2013 - 13:09   quote  deeplink  
Gerucht: 'Maher persoonlijk akkoord met Ajax'
Door BvdPloeg
, 16 juni 2013 12:20
, 1736 views
, Bron: Twitter |
Wed 50 euro gratis op wedstrijden

OOK SPURS GEÏNTERESSEERD - Adam Maher heeft volgens meerdere Ajax-bronnen op Twitter een persoonlijk akkoord bereikt met Ajax voor een contract voor vier seizoenen. De vooralsnog wazige geruchten komen op het moment dat Sky Sports bekend maakt dat Tottenham Hotspur ook geïnteresseerd is in de middenvelder.

Maher, die de afgelopen maanden bleef volhouden dat hij na het EK -21 pas wilde praten, werd gisteren uitgeschakeld door Jong Italië en zodoende zou een akkoord toekomen aan het begrip 'spijkers met koppen slaan'. Of er een kern van waarheid is, is vooralsnog de vraag want zaakwaarnemer Sigi Lens is vooralsnog onbereikbaar voor Ajax Showtime.

Ajax Fanzone, Ajax Inside en het Ajax Voetbalmuseum melden echter dat Maher akkoord is met een deal voor vier seizoenen. De clubs moeten echter nog met elkaar om de tafel en dat zou nog flink wat onderhandelingen op kunnen leveren. AZ wil graag de hoofdprijs, terwijl Ajax een budget in het hoofd heeft en sowieso liever pas koopt als Eriksen of De Jong zijn vertrokken.

Concurrentie voor Maher heeft Ajax hoe dan ook genoeg. PSV is al maanden geïnteresseerd, maar zal eerst spelers moeten verkopen om een kans te maken. Sky Sports meldde zaterdagavond dat ook Tottenham Hotspur hengelt naar de diensten van de smaakmaker. Echter, Maher gaf zaterdag in het AD nog aan dat hij het liefst een stap maakt in Nederland, ook met het oog op het WK in Brazilië.
remco k
 remco k - zondag 16 juni 2013 - 13:12   quote  deeplink  
=

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 juni 2013 door remco k --
remco k
 remco k - zondag 16 juni 2013 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 12:14 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Maar komt vast goed...
Fischer, Klaassen, Andersen, Meleg Serrero zijn jongens die daar in principe allemaal kunnen en die gehaald zijn voor Ajax 1. Ik denk persoonlijk dat deze jongens het niveau wel aan zullen kunnen.. Ze moeten alleen constanter worden..

En verkopen zonder, daar geld op verdienen en direct net zo sterk zijn als het was is een utopie..
remco k
 remco k - zondag 16 juni 2013 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 12:32 schreef joduh het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad kerel. Alleen is het uitgeven van 20 miljoen extra per jaar genoeg om die aansluiting te vinden?? Ik denk dat als je het met geld doet dat die 20 miljoen bij lange na niet genoeg is.. En dan steekt Ajax zich structureel in de schulden???
remco k
 remco k - zondag 16 juni 2013 - 13:20   quote  deeplink  
SERIOUS BUSINESS -Voor Toby Alderweireld lijkt het een kwestie van tijd totdat hij een handtekening kan zetten onder een contract bij Bayer Leverkusen. De Belgische verdediger van Ajax wil zelf graag naar Duitsland en Ajax en Leverkusen naderen elkaar in een transfersom.

Volgens Rheinische Post verlangt Ajax 7,5 miljoen voor de nog eenjarige verbintenis van Alderweireld. Leverkusen wil dit betalen, maar hoopt van de 7,5 miljoen twee miljoen variabel te betalen. De vader van Alderweireld gaf eerder deze week al aan dat de gesprekken met Leverkusen in een vergevorderd stadium zijn.

Wolfgang Holzhäuser, voorzitter van de Duitse nummer drie van afgelopen seizoen, bevestigt de interesse in de verdediger. 'Er is sprake van wederzijdse belangstelling. Maar er zijn nog wel wat gesprekken nodig.'

http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/71125/-ajax-zet-in-op-7-5-mln-voor-alderweireld-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
remco k
 remco k - zondag 16 juni 2013 - 13:21   quote  deeplink  
EXCLUSIEF INTERVIEW - Gyliano van Velzen werd in 2010 op 16-jarige leeftijd door Manchester United weggekaapt uit de jeugdopleiding van Ajax. Na twee jaar in de jeugdopleiding van United en een verhuurperiode bij Antwerp FC, mag de vleugelaanvaller nu transfervrij vertrekken.

Rooney, Scholes en Giggs

Ajax Showtime benaderde de inmiddels 19-jarige voetballer voor een kort interview. Ondanks het feit dat hij niet doorbrak bij de kampioen van Engeland, kijkt Van Velzen niet ontevreden terug op zijn tijd in Manchester. 'Het waren voor mij goede leerzame jaren bij Manchester United', vertelt de speler. 'Ik ben er een stuk volwassener geworden, zowel in als buiten het veld. Ik heb me zeker ook goed doorontwikkeld als voetballer.'

Die ontwikkeling kwam volgens Van Velzen deels voort uit de kwaliteiten van de spelers om hem heen. 'Ik heb de mogelijkheid gehad om met grootheden als Wayne Rooney, Paul Scholes en Ryan Giggs op het veld te staan', geeft hij aan. 'Ik heb met hen getraind en veel van ze geleerd. In de beginfase leek het soms wel een droom.'

'Afgelopen seizoen was de verhuurperiode bij Antwerp voor mij goed om ervaring op te doen in een eerste elftal', vertelt de ex-Ajacied verder. 'Ik heb dan ook zeker geen spijt van mijn vertrek bij Ajax. Alhoewel ik het heel jammer vond dat Ajax mij geen contract heeft aangeboden nadat Manchester United interesse had getoond. Wellicht was ik dan bij Ajax gebleven.'

Terugkeer

Nadat bekend werd dat Van Velzen zou vertrekken bij United, gaf de speler direct aan graag terug naar Nederland te keren. 'Nederland past beter bij mijn manier van spelen', legt hij uit. 'Daarnaast wil ik nu graag in een eerste elftal spelen, omdat ik daar klaar voor ben. Als Ajax interesse zou tonen, zou ik een terugkeer zeker overwegen. Ajax zit nog wel in mijn hart. In de D-junioren liep ik stage bij Ajax. Dat was toen onder Frank de Boer en daar heb ik nog goede herinneringen aan.'

Ajax meldde zich echter nog niet bij Van Velzen. 'Ik ben wel met een aantal clubs uit Nederland in gesprek', aldus de aanvaller. 'Ik wil de komende jaren graag basisspeler zijn bij een club uit de Eredivisie. Daarnaast zou ik ook weer Nederlands jeugdinternational/international willen zijn.'

http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/71091/van-velzen-ajax-zit-in-mijn-hart-.html
Panzer
 Panzer - zondag 16 juni 2013 - 13:24   quote  deeplink  
Dit topic en het specifieke `Maher´ topic even gelezen. Nou moet ik zeggen dat ik ook voor het inpassen van eigen jeugd ben, maar als Eriksen weg gaat zou ik het niet erg vinden als Maher gehaald wordt. Goeie voetballer ( met in mijn ogen veel meer rendement dan Eriksen ) die er gelijk staat. Siem de Jong gaat op z'n laatst volgend seizoen weg. Pas dan daar maar een jonkie in.

En als beide deze zomerstop toch mochten vertrekken blijf ik er bij dat het op deze manier ook wel goed moet komen ( in de NL competitie dan ) maar dat er minimaal 1 middenvelder moet komen die al op enig niveau is vind ik niet meer dan normaal. Als je het van Serero, Klaassen, Schone, en Andersen ( en evt Meleg ) moet hebben op het middenveld vrees ik dat die nog niet constant genoeg zijn.

Het kan natuurlijk altijd anders lopen in het voetbal maar mochten de drie veelgenoemde spelers vertrekken en alleen Maher komt ben ik tevreden genoeg.
joduh
 joduh - zondag 16 juni 2013 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 13:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad kerel. Alleen is het uitgeven van 20 miljoen extra per jaar genoeg om die aansluiting te vinden?? Ik denk dat als je het met geld doet dat die 20 miljoen bij lange na niet genoeg is.. En dan steekt Ajax zich structureel in de schulden???
Weet ik niet..... Om te bereiken wat ze willen is het noodzakelijk om CL te spelen EN om zich ervoor te plaatsen.......
We hebben paar jaar geluk gehad doordat de concurrentie heeft verzaakt.... Dat geluk houdt eens op ouwe......
Maar ik begrijp je standpunt best man.....
joduh
 joduh - zondag 16 juni 2013 - 13:26   quote  deeplink  
Als Jordanië de buidel trekt en pisvee maher wel binnen haalt dan kan je niet maar denken dat de jeugd en uitverkoopjes zomaar weer ff kampioen wordt ouwe
Panzer
 Panzer - zondag 16 juni 2013 - 13:30   quote  deeplink  
Bij de lampjes moet eerst heel veel meer gebeuren voor ze daar weer kampioen worden. Vitesse moet ik ook maar zien hoe die het zonder Bony gaan doen... Ik zeg niet dat we wel weer ff kampioen zullen worden, maar het is ook nog geen uitgemaakte zaak voor die andere clubs.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - zondag 16 juni 2013 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 13:24 schreef Panzer het volgende:
Dit topic en het specifieke `Maher´ topic even gelezen. Nou moet ik zeggen dat ik ook voor het inpassen van eigen jeugd ben, maar als Eriksen weg gaat zou ik het niet erg vinden als Maher gehaald wordt. Goeie voetballer ( met in mijn ogen veel meer rendement dan Eriksen ) die er gelijk staat. Siem de Jong gaat op z'n laatst volgend seizoen weg. Pas dan daar maar een jonkie in.

En als beide deze zomerstop toch mochten vertrekken blijf ik er bij dat het op deze manier ook wel goed moet komen ( in de NL competitie dan ) maar dat er minimaal 1 middenvelder moet komen die al op enig niveau is vind ik niet meer dan normaal. Als je het van Serero, Klaassen, Schone, en Andersen ( en evt Meleg ) moet hebben op het middenveld vrees ik dat die nog niet constant genoeg zijn.

Het kan natuurlijk altijd anders lopen in het voetbal maar mochten de drie veelgenoemde spelers vertrekken en alleen Maher komt ben ik tevreden genoeg.
Ook ik hoop van harte dat Maher komt, maar ik mis in jou opties om Fisher op de plaats van Eriksen te zetten. Mijn gevoel zegt dat er in potentie een effectievere voetballer in Fisher schuilt dan in Eriksen.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 16 juni 2013 - 13:48   quote  deeplink  
Alderweireld lijkt dus zo goed als verkocht...
Veltman zijn opvolger. is al weer 7.5 miljoen in de tas mooi extra budget voor een Maher als Eriksen vertrekt...
Panzer
 Panzer - zondag 16 juni 2013 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 13:45 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Ook ik hoop van harte dat Maher komt, maar ik mis in jou opties om Fisher op de plaats van Eriksen te zetten. Mijn gevoel zegt dat er in potentie een effectievere voetballer in Fisher schuilt dan in Eriksen.
Ik heb Fischer bewust niet genoemd. Die blijft bij mij op linksbuiten staan zeg maar ;) Maar ach, je hebt er wel een punt mee.
remco k
 remco k - zondag 16 juni 2013 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 13:25 schreef joduh het volgende:

[..]

Weet ik niet..... Om te bereiken wat ze willen is het noodzakelijk om CL te spelen EN om zich ervoor te plaatsen.......
We hebben paar jaar geluk gehad doordat de concurrentie heeft verzaakt.... Dat geluk houdt eens op ouwe......
Maar ik begrijp je standpunt best man.....
Dat laatste ben ik niet met je eens man, kijk eens hoe we PSV en Twente de afgelopen jaren in de onderlinge duels van de mat hebben gespeeld.. Ik denk dat we gewoon echt beter zijn geweest tot nu..
remco k
 remco k - zondag 16 juni 2013 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 13:26 schreef joduh het volgende:
Als Jordanië de buidel trekt en pisvee maher wel binnen haalt dan kan je niet maar denken dat de jeugd en uitverkoopjes zomaar weer ff kampioen wordt ouwe
Dat klopt, maar je moet het geld wel hebben toch?? Het is wel lastig kerel..
remco k
 remco k - zondag 16 juni 2013 - 13:58   quote  deeplink  
En dan ga je als belangrijke Ajax speler naar Leverkussen... Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha enz
Hummel10
 Hummel10 - zondag 16 juni 2013 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 13:58 schreef remco k het volgende:
En dan ga je als belangrijke Ajax speler naar Leverkussen... Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha enz
Zoveel andere keus heeft hj blijkbaar niet..
Voetballen in de stadions in Duitsland lijkt me ook wel een mooie ervaring..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 16 juni 2013 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 13:24 schreef Panzer het volgende:

Klaasen en al die andere die genoemd worden kunnen nog mooi een jaartje back-up zijn.
Mogen ze ook strijden bij eventueel vertrek van de Jong.. Erikssen wordt hopelijk vervangen door Maher..
Of hij moet bijtekenen natuurlijk!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 16 juni 2013 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 juni 2013 - 13:58 schreef remco k het volgende:
Denk dat Alderweireld nog harder lacht als hij minmaal 2x zoveel salaris opstrijkt....en in de Duitse competitie kennen ze mickey mouse niet....
kruislandertje
 kruislandertje - maandag 17 juni 2013 - 07:24   quote  deeplink  
geef mij maar koulibaly of douglas dan ben je champions league waardig met assaidi erbij.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 17 juni 2013 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2013 - 07:24 schreef kruislandertje het volgende:
geef mij maar koulibaly of douglas dan ben je champions league waardig met assaidi erbij.
En Maher uiteraard...
nora
 nora - maandag 17 juni 2013 - 13:06   quote  deeplink  
ja inderdaad je moet Maher echt halen voor Eriksen en voor Toby denk ik dat wij het met Veltman kunnen doen, als de rest dan blijft zie ik het aankomend seizoen met vertrouwen tegemoet.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 17 juni 2013 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2013 - 13:06 schreef nora het volgende:
ja inderdaad je moet Maher echt halen voor Eriksen en voor Toby denk ik dat wij het met Veltman kunnen doen, als de rest dan blijft zie ik het aankomend seizoen met vertrouwen tegemoet.
Dat denk ik niet. Ik denk dat je nog één of twee goede buitenspeler(s) moet gaan halen. Lukoki, Cuena en Babel zijn waarschijnlijk weg. Als we alleen van Sana en Boerrigter afhankelijk zijn houd ik mijn hart vast. Ook op de Links buitenplaats heb je met Fischer weinig variatie.
Achterin kunnen we inderdaad wel opvangen met jeugd. Ik ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 17 juni 2013 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2013 - 13:18 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Ik denk dat je nog één of twee goede buitenspeler(s) moet gaan halen. Lukoki, Cuena en Babel zijn waarschijnlijk weg. Als we alleen van Sana en Boerrigter afhankelijk zijn houd ik mijn hart vast. Ook op de Links buitenplaats heb je met Fischer weinig variatie.
Achterin kunnen we inderdaad wel opvangen met jeugd. Ik ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren.
eens, in iedergeval 1 buitenspeler er bij zou handig zijn.
we hebben in iedergeval nog Andersen en Meleg achter de hand en we moeten even kijken hoe Sana uit zijn ''project'' komt. maar een echte rechtsbuiten zou fijn zijn, maar dan wel een rechtsbuiten en geen Assaidi ofzo...
in Nederland zie ik zo geen goede rechtsbuiten lopen...
dus dan zou huren een optie zijn, maar is kijken wat Overmars uit de hoge hoed tovert.
remco k
 remco k - maandag 17 juni 2013 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2013 - 07:24 schreef kruislandertje het volgende:
Assaidi??? Mounir 2 die ook nog eens helemaal niet zo goed blijkt te zijn??
Peterhs
 Peterhs - maandag 17 juni 2013 - 18:17   quote  deeplink  
Ja Remco. Waarom denk je dat niemand meer op zijn posts reageerd. Hij heeft een mening over spelers die niemand deelt :-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 17 juni 2013 - 18:32   quote  deeplink  
Alderweireld eigenlijk zo goed als weg. Eriksen bijna weg. De Jong nog niks over zeker. En Vermeer nog niks gebeurd.

Ik zou nu Vermeer nog willen verkopen en dan óf Eriksen óf De Jong behouden.
Vermeer vooral omdat je anders Cilessen kwijt bent.
Panzer
 Panzer - maandag 17 juni 2013 - 18:41   quote  deeplink  
Ja idd, ik hoop ook op een transfer van Vermeer. De kans dat Jasper dan weg wil is groot, en de kans dat Vermeer volgend jaar weg wil is dan ook aanzienlijk. Dan heb je 2x niks....
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 17 juni 2013 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2013 - 18:41 schreef Panzer het volgende:
Ja idd, ik hoop ook op een transfer van Vermeer. De kans dat Jasper dan weg wil is groot, en de kans dat Vermeer volgend jaar weg wil is dan ook aanzienlijk. Dan heb je 2x niks....
Precies, en liever ook niet iemand hebben in de vorm van Pasveer.
Panzer
 Panzer - maandag 17 juni 2013 - 18:45   quote  deeplink  
Pasveer leuke 3e keeper maar ook niet meer dan dat. Misschien die Zoet als 2e keeper een kans geven? Die schijnt ook wel weg te mogen. De club waar hij vandaan moet komen staat me dan weer minder aan maar dat terzijde.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 17 juni 2013 - 18:50   quote  deeplink  
zoals ik al eerder zei Cilessen volgend jaar 1e keeper en dan Robbin Ruiter halen van Utrecht als 2e keeper. kun je eventueel van der Hart verhuren.
remco k
 remco k - maandag 17 juni 2013 - 20:07   quote  deeplink  
Waarom niet vd hart als 2 e keeper dan??
Panzer
 Panzer - maandag 17 juni 2013 - 20:10   quote  deeplink  
Te jonge en onervaren. Als de eerste keeper geblesseerd raakt heb je niks om op terug te vallen.
Peterhs
 Peterhs - maandag 17 juni 2013 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2013 - 20:10 schreef Panzer het volgende:
Te jonge en onervaren. Als de eerste keeper geblesseerd raakt heb je niks om op terug te vallen.
Schei toch uit. Niet iedereen doet het per definitie slecht als ze jong veel spelen hoor.
Laten we wel wezen. 18-20 jaar is niet eens zo jong meer. Is gewoon normale leeftijd om door te breken. Gewoon van der Hart dus als 2de keeper houden. Geen aankoop betreft keeperpositie. Denk sowieso dan van der Hart bij een verkoop als 2de keeper zal uitkomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 juni 2013 door Peterhs --
remco k
 remco k - maandag 17 juni 2013 - 20:29   quote  deeplink  
Lijkt mij inderdaad ook.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 17 juni 2013 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2013 - 20:27 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Schei toch uit. Niet iedereen doet het per definitie slecht als ze jong veel spelen hoor.
Laten we wel wezen. 18-20 jaar is niet eens zo jong meer. Is gewoon normale leeftijd om door te breken. Gewoon van der Hart dus als 2de keeper houden. Geen aankoop betreft keeperpositie. Denk sowieso dan van der Hart bij een verkoop als 2de keeper zal uitkomen.
Dat dacht ik ook ja. En dan zouden ze eventueel kijken naar een derde keeper.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

0.0163600