BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 17 juni 2013 - 22:57   quote  deeplink  
Ben ik wel met jullie eens maar beter Ruiter dan Pasveer.
Loetje
 Loetje - dinsdag 18 juni 2013 - 02:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 juni 2013 - 22:57 schreef NatjosFC het volgende:
Ben ik wel met jullie eens maar beter Ruiter dan Pasveer.
Robin ruiter is veel te goed voor de bank.
JC fan
 JC fan - dinsdag 18 juni 2013 - 07:34   quote  deeplink  
Deed Ajax met Cilissen toch ook?
remco k
 remco k - dinsdag 18 juni 2013 - 08:39   quote  deeplink  
Jozefzoon willen ze terug halen??
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - dinsdag 18 juni 2013 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 08:39 schreef remco k het volgende:
Jozefzoon willen ze terug halen??
Zou ik zelf niet zo onlogisch vinden, deze jongen heeft zich goed ontwikkeld. Of hij het niveau aan kan blijft natuurlijk de vraag.

We weer een staaltje mis management. Speler eerst van de hand doen, om later weer te moeten terug kopen!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 18 juni 2013 - 09:42   quote  deeplink  
Gaat echt niet gebeuren denk ik, zal eerder zijn om de verkoopprijs op te drjiven.
Pakt ajax misschien ook wel weer een x percentage van mee.....
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 18 juni 2013 - 13:07   quote  deeplink  
maar Jozefzoon zal vast niet duur zijn, net als Boerrigter misschien een keer 7.5 ton - 1.25 miljoen... en deze jongen heeft nog toekomst. ik zeg doen. waarom niet? tenzij we iemand anders scouten die haalbaar is. deze jongen kan prima de concurentie aan met Boerrigter Sana, Meleg, El Ghazi en evt Lukoki aan die rechterkant...

zou ik echt prima vinden. voor 8 miljoen Maher en Jozefzoon, ben je voor de rest vrijwel klaar op de transfermarkt. tenzij Overmars nog iemand uit de hoge hoed tovert, of er onverwacht iemand vertrekt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 juni 2013 door NatjosFC --
Fischer_020
 Fischer_020 - dinsdag 18 juni 2013 - 13:10   quote  deeplink  
En jaaa hoooor De jackpot kan gaan vallen in Amsterdam
AS Monaco wil Eriksen
http://transferzone.nl/ook-steenrijk-as-monaco-aast-op-cristian-eriksen/

Het aantal clubs dat belangstelling heeft in Christian Eriksen (21) blijft toenemen. Na Borussia Dortmund, Liverpool en Everton heeft nu ook AS Monaco zijn pijlen op de spelmaker van Ajax gericht Zo meldt voetbal International.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 18 juni 2013 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 13:10 schreef Fischer_020 het volgende:
En jaaa hoooor De jackpot kan gaan vallen in Amsterdam
AS Monaco wil Eriksen
http://transferzone.nl/ook-steenrijk-as-monaco-aast-op-cristian-eriksen/

Het aantal clubs dat belangstelling heeft in Christian Eriksen (21) blijft toenemen. Na Borussia Dortmund, Liverpool en Everton heeft nu ook AS Monaco zijn pijlen op de spelmaker van Ajax gericht Zo meldt voetbal International.
vind transferzone een vrij onbetrouwbare site... maar VI.nl wordt als bron gegeven en die meldt het zelf ook.
uitgezocht door Simon Zwartkruis... ben benieuwd of Eriksen zich interesseert voor dit project, gun hem natuurlijk een mooiere club.

maar ja, en nu maar uitknijpen die russen. 25 miljoen vragen?;)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 18 juni 2013 - 14:27   quote  deeplink  
Dit moet Eriksen niet willen denk ik. Wel leuk voor zijn- en de knip voor ajax natuurlijk
Maar uit sportief oogpunt, zou ik het niet doen.
Maar ja het is niet mijn portomonee....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 juni 2013 door Ronald 1960 --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 18 juni 2013 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 13:07 schreef NatjosFC het volgende:
maar Jozefzoon zal vast niet duur zijn, net als Boerrigter misschien een keer 7.5 ton - 1.25 miljoen... en deze jongen heeft nog toekomst. ik zeg doen. waarom niet? tenzij we iemand anders scouten die haalbaar is. deze jongen kan prima de concurentie aan met Boerrigter Sana, Meleg, El Ghazi en evt Lukoki aan die rechterkant...

zou ik echt prima vinden. voor 8 miljoen Maher en Jozefzoon, ben je voor de rest vrijwel klaar op de transfermarkt. tenzij Overmars nog iemand uit de hoge hoed tovert, of er onverwacht iemand vertrekt.
Zonde van het geld.. Is echt niet veel beter dan lukoki of boerrigter!
Zie ik nog liever chery van ado.. Heeft een beter schot, ongeveer even snel
en fysiek sterker dan alle 3 hierboven. .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 juni 2013 door Hummel10 --
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 18 juni 2013 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 14:27 schreef Ronald 1960 het volgende:
Dit moet Eriksen niet willen denk ik. Wel leuk voor zijn- en de knip voor ajax natuurlijk
sportief is het misschien best leuk hoor... Frankrijk... Falcao... Rodriquez... Moutinho... waarom niet? is toch leuk als je van z'n project deel uit maakt. zeker als het slaagt en je volgend jaar al de CL in gaat...
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 18 juni 2013 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 16:14 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

sportief is het misschien best leuk hoor... Frankrijk... Falcao... Rodriquez... Moutinho... waarom niet? is toch leuk als je van z'n project deel uit maakt. zeker als het slaagt en je volgend jaar al de CL in gaat...
Je vergeet ook nog het dubbele aan salaris..
Maar Erikssen weet wel wat hij wil volgens mij
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 18 juni 2013 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 17:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je vergeet ook nog het dubbele aan salaris..
Maar Erikssen weet wel wat hij wil volgens mij
het dubbele salaris heeft toch volgens mij niks met het sportieve oogpunt te maken?
dat is namelijk waar het over ging ;)
Brandje
 Brandje - dinsdag 18 juni 2013 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Ik schat de Lique 1 een stuk hoger aan dan de eredivisie. daarbij zijn ze daar aan iets begonnen zie de aankopen. Het geld zal goed zijn. Monaco, ik kan mij slechtere plekken bedenken om te leven zoals wat Lens nu doet bijvoorbeeld
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 18 juni 2013 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 18:29 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

het dubbele salaris heeft toch volgens mij niks met het sportieve oogpunt te maken?
dat is namelijk waar het over ging ;)
Overheen gelezen mijn excuus.. Zou Monaco niet doen sportief gezien..
remco k
 remco k - dinsdag 18 juni 2013 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Vanuit sportief oogpunt?? Die gaan komend jaar gewoon bij de eerste 3 eindigen en daarmee CL voetbal halen.. belachelijk veel geld verdienen, daar geen belasting over betalen, en een hele mooie ploeg om waar hij in speelt..

Denk dat het sportief een beste vooruitgang zal blijken..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 18 juni 2013 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 19:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Vanuit sportief oogpunt?? Die gaan komend jaar gewoon bij de eerste 3 eindigen en daarmee CL voetbal halen.. belachelijk veel geld verdienen, daar geen belasting over betalen, en een hele mooie ploeg om waar hij in speelt..

Denk dat het sportief een beste vooruitgang zal blijken..
Ik denk dat het vies tegen zal vallen, want zoals zo vaak is gebleken: goede spelers kun je kopen, maar daarmee heb je nog geen team. Kijk naar Real en )met minder geld en goede spelers) naar p$v.

Maar we zullen zien, hoewel ik denk dat Eriksen niet naar Monaco gaat (nog niet)
remco k
 remco k - dinsdag 18 juni 2013 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 21:07 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik denk dat het vies tegen zal vallen, want zoals zo vaak is gebleken: goede spelers kun je kopen, maar daarmee heb je nog geen team. Kijk naar Real en )met minder geld en goede spelers) naar p$v.

Maar we zullen zien, hoewel ik denk dat Eriksen niet naar Monaco gaat (nog niet)
Chelsea kampioen en CL. City kampioen en fa cup. PSG kampioen. Real eindelijk weer eens kampioen.

en wat dacht je van al die Russische en Oostblok clubs, die hebben aardig wat succes zo her en der..
remco k
 remco k - dinsdag 18 juni 2013 - 21:38   quote  deeplink  
Ik denk trouwens ook niet dat ie voor Monaco kiest..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 18 juni 2013 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 21:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Chelsea kampioen en CL. City kampioen en fa cup. PSG kampioen. Real eindelijk weer eens kampioen.

en wat dacht je van al die Russische en Oostblok clubs, die hebben aardig wat succes zo her en der..
maar niet in het 1e seizoen dat ze een team bij elkaar kochten...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 18 juni 2013 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 16:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zonde van het geld.. Is echt niet veel beter dan lukoki of boerrigter!
Zie ik nog liever chery van ado.. Heeft een beter schot, ongeveer even snel
en fysiek sterker dan alle 3 hierboven. .
Is inderdaad niet beter als Lukoki en zeker niet als Boerrigter waar ik meer van verwacht volgend seizoen...
Brandje
 Brandje - dinsdag 18 juni 2013 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 21:57 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Chelsea werd volgens onder Mourinho wel degelijk kampioen en natuurlijk kan je een landstitel kopen. Mist je dejuiste spelers haalt maar dat is een heel andere discussie
remco k
 remco k - dinsdag 18 juni 2013 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 21:57 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Maar wel allemaal in het eerste of tweede seizoen een hoofdprijs en plaatsing CL//
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 19 juni 2013 - 06:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 22:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Is inderdaad niet beter als Lukoki en zeker niet als Boerrigter waar ik meer van verwacht volgend seizoen...
Daarom vindt het echt niks bijzonders. . Hij is beetje zelfde
als Rommedalh uit vorm.. Of een schaken zonder anabolen. .
Hardlopen maar verder net niks kunnen. .
NR187
 NR187 - woensdag 19 juni 2013 - 14:50   quote  deeplink  
Vind persoonlijk dat Ajax deze zomer gewoon minimaal 3 goede gerichte transfers moet maken en dan doel ik vooral op de volgende posities: rechtsbuiten, aanvallende middenvelder en een centrale verdediger niet zo zeer omdat Veltman niet klaar is voor de Eredivisie maar meer omdat niemand weet hoe hij zich staande zal houden in de CL daar komt bij dat bazoer nog gewoon veels te jong is om iets van hem te mogen verwachten.

Vertrokken spelers:

Babel, Sulejmani,Cuenca,Dijks,

Aangetrokken Spelers:

El ghazi,moses,leyder

Ik zie het eerste team nu al zwakker worden ten opzichte van vorig jaar.
Ik ben daarom ook ervoor dat er zo snel mogelijk met Maher word onderhandelt al is het alleen al om ervoor te zorgen dat als Eriksen straks weg is we een waardige opvolger in huis hebben of hij het haalt moeten we nog maar zien.

Hoop op deulofeu voor de rechtsbuiten dat word een hele grote denk ik dan heb je samen met fischer en siggi een top aanval.

Verdediging centraal weet ik niet vond V.Dijk wel wat van de hoorn ook maar heb bij beide mijn twijfels.

Mocht Maher niet haalbaar zijn moeten we heel snel handelen om Praet binnen te krijgen ook een jong zeer groot talent denk dat ze even veel zullen kosten alleen ja je hebt liever maher denk ik kent het nl voetbal en is een nederlander staat ook mooi in plaats van allemaal denen of belgen.

Denk dat ze duarte willen als rechtsbuiten die naar binnenkomt zou kunnen werken denk ik zo.
remco k
 remco k - woensdag 19 juni 2013 - 16:40   quote  deeplink  
Als ik onderstaand filmpje kijk heb ik heel sterk het vermoeden dat Duarte helemaal niet voor het middenveld gehaald zal worden, maar voor de rechtsbuiten plaats.. Heerlijke dribbelaar..

Hummel10
 Hummel10 - woensdag 19 juni 2013 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 16:40 schreef remco k het volgende:
Als ik onderstaand filmpje kijk heb ik heel sterk het vermoeden dat Duarte helemaal niet voor het middenveld gehaald zal worden, maar voor de rechtsbuiten plaats.. Heerlijke dribbelaar..

[ filmpje ]
Dat zei ik lang geleden al toen werd hier gezegd dat ie middenvelder was....
Panzer
 Panzer - woensdag 19 juni 2013 - 17:27   quote  deeplink  
Tsja, filmpjes.. Zegt nooit alles over een speler natuurlijk maar er zit idd wel een vleugelspeler in als je het zo bekijkt. Heeft wel iets 'Nordin Wooter'achtig iets over zich
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 19 juni 2013 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 16:40 schreef remco k het volgende:

[ filmpje ]
hmmmm, zou zeker kunnen... misschien vandaar ook de interesse in Jozefzoon? dat ze een lijst hebben waar Duarte en Jozefzoon opstaan ofzo??? suggereer maar wat hoor...
Peterhs
 Peterhs - woensdag 19 juni 2013 - 17:34   quote  deeplink  
Leuk voetballertje die Duarte, maar dat word flink trainen op afronden, want dat laat wel te wensen over.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 19 juni 2013 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 14:50 schreef NR187 het volgende:
Vind persoonlijk dat Ajax deze zomer gewoon minimaal 3 goede gerichte transfers moet maken en dan doel ik vooral op de volgende posities: rechtsbuiten, aanvallende middenvelder en een centrale verdediger niet zo zeer omdat Veltman niet klaar is voor de Eredivisie maar meer omdat niemand weet hoe hij zich staande zal houden in de CL daar komt bij dat bazoer nog gewoon veels te jong is om iets van hem te mogen verwachten.

Vertrokken spelers:

Babel, Sulejmani,Cuenca,Dijks,

Aangetrokken Spelers:

El ghazi,moses,leyder

Ik zie het eerste team nu al zwakker worden ten opzichte van vorig jaar.
Ik ben daarom ook ervoor dat er zo snel mogelijk met Maher word onderhandelt al is het alleen al om ervoor te zorgen dat als Eriksen straks weg is we een waardige opvolger in huis hebben of hij het haalt moeten we nog maar zien.

Hoop op deulofeu voor de rechtsbuiten dat word een hele grote denk ik dan heb je samen met fischer en siggi een top aanval.

Verdediging centraal weet ik niet vond V.Dijk wel wat van de hoorn ook maar heb bij beide mijn twijfels.

Mocht Maher niet haalbaar zijn moeten we heel snel handelen om Praet binnen te krijgen ook een jong zeer groot talent denk dat ze even veel zullen kosten alleen ja je hebt liever maher denk ik kent het nl voetbal en is een nederlander staat ook mooi in plaats van allemaal denen of belgen.

Denk dat ze duarte willen als rechtsbuiten die naar binnenkomt zou kunnen werken denk ik zo.
Praet inderdaad een groot talent. weet alleen niet of hij haalbaar is.
misschien wel net z'n groot talent als Maher, maar weet niet of hij wat ziet in een overstap naar Ajax. hij heeft goed naar zijn zin bij Anderlecht... die ook gewoon voor het kampioenschap spelen en in de Cl.
remco k
 remco k - woensdag 19 juni 2013 - 19:38   quote  deeplink  
Zo zijn er wel meer spelers met het talent van Maher, ik vind hem nu nog onder het niveau zitten dat Eriksen twee jaar geleden had, weliswaar een heel andere speler maar toch..
infamous psv
 infamous psv - woensdag 19 juni 2013 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 21:37 schreef remco k het volgende:

[..]

PSV DE JC schaal...

Niet zo oneerbiedig over de Schaal genoemd nr de grootste Ajacied ;)
infamous psv
 infamous psv - woensdag 19 juni 2013 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 19:38 schreef remco k het volgende:
Zo zijn er wel meer spelers met het talent van Maher, ik vind hem nu nog onder het niveau zitten dat Eriksen twee jaar geleden had, weliswaar een heel andere speler maar toch..
Jij bent t spoor bijster!!
Peterhs
 Peterhs - woensdag 19 juni 2013 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 21:35 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Jij bent t spoor bijster!!
Nee het beleid van PSV is bijster :-)
Ze hebben nu ineens ook het licht gezien. Alleen zullen ze er maar half naar handelen.
infamous psv
 infamous psv - woensdag 19 juni 2013 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 21:40 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Nee het beleid van PSV is bijster :-)
Ze hebben nu ineens ook het licht gezien. Alleen zullen ze er maar half naar handelen.
Daar gaat het topic niet over..

En Remco kan zijn eigen boontjes wel doppen.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 19 juni 2013 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 21:52 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Daar gaat het topic niet over..

En Remco kan zijn eigen boontjes wel doppen.
Nou boontjes doppen is niet altijd even makkelijk werk hoor, dus hulp kan nooit kwaad.
Vooral die Brabantse peultjes zijn nog wel eens moeilijk te doppen, maar geen boontje krijgt mij klein.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 19 juni 2013 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juni 2013 - 22:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ben blij dat ik niet de enige ben die denkt dat Boerrigter nog wel wat gaat laten zien en misschien wel weer terug komt in zijn oude vorm. Het is niet voor niets dat Overmars dat aan geeft in een interview dat hij belangrijk voor ajax kan zijn....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 19 juni 2013 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 21:55 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Nou boontjes doppen is niet altijd even makkelijk werk hoor, dus hulp kan nooit kwaad.
Vooral die Brabantse peultjes zijn nog wel eens moeilijk te doppen, maar geen boontje krijgt mij klein.
Hahaha....een blauweboon krijgt iedereen klein Peet....overigens is infamous geen brabander
Eide
 Eide - woensdag 19 juni 2013 - 22:13   quote  deeplink  
Ik vind Boerrichter lastig om iets zinnigs over te zeggen. Toen hij goed in z'n vel zat was hij ook echt goed. Toen hij slecht in z'n vel zat kwam hij de cornervlag nog niet voorbij. Ik heb het idee dat het bij Derk puur mentaal is.

Desondanks is hij wel iemand die iets heeft wat Ajax verder mist, een snelle vleugelaanvaller met wat body. Bovendien scoort hij vrij makkelijk en heeft hij een verwoestend schot. Gevalletje "alles in huis hebben" maar hij moet het wel gaan laten zien.
remco k
 remco k - woensdag 19 juni 2013 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 21:57 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ben blij dat ik niet de enige ben die denkt dat Boerrigter nog wel wat gaat laten zien en misschien wel weer terug komt in zijn oude vorm. Het is niet voor niets dat Overmars dat aan geeft in een interview dat hij belangrijk voor ajax kan zijn....
Dat zou inderdaad maar zo kunnen, Boerrigter hoeft inderdaad nog niet afgeschreven te worden. Hij moet wel beter gaan spelen, want dit seizoen was alles onder het niveau wat hij zou moeten halen.

Daarbij vind ik wel dat ie een hele slechte mentaliteit heeft.. Het ligt namelijk altijd aan een ander..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 19 juni 2013 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 22:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Daarbij vind ik wel dat ie een hele slechte mentaliteit heeft.. Het ligt namelijk altijd aan een ander..
Das war einmal!!!

(heb nooit duits gehad, maar vond het leuk om het zo te zeggen, dus sorry voor eventuele spelfouten)
infamous psv
 infamous psv - woensdag 19 juni 2013 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 21:55 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Je moes eens weten...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 19 juni 2013 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 22:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad maar zo kunnen, Boerrigter hoeft inderdaad nog niet afgeschreven te worden. Hij moet wel beter gaan spelen, want dit seizoen was alles onder het niveau wat hij zou moeten halen.

Hebben heel veel mensen last van,flink op je muil gaan,daar leer je van.....zelf reflectie krijg je pas na levenservaring

Geldt ook voor dit HL forum....vandaar al dat gekakel,gaat nergens over
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 19 juni 2013 - 22:24   quote  deeplink  
AMEN!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 19 juni 2013 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 22:24 schreef Ronald 1960 het volgende:
AMEN!!!
Yep....kom maar op met het bier,de kerk hebben we gehad.....op het andere topic ging je pleite ouwe
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 19 juni 2013 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 21:57 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Juist die jongen heeft veel gesukkeld met zijn rug maar kan zowel op links als ook op rechts....en is veel dreigender als een Lukoki...ik verwacht ook dat boerrigter een goed seizoen gaat draaien maar dan vanaf links....Fisher verhuist zeer waarschijnlijk naar de positie van Eriksen...nu alleen nog van Ginkel halen...ik geloof daar nog steeds in...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 19 juni 2013 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 22:13 schreef Eide het volgende:
Ik vind Boerrichter lastig om iets zinnigs over te zeggen. Toen hij goed in z'n vel zat was hij ook echt goed. Toen hij slecht in z'n vel zat kwam hij de cornervlag nog niet voorbij. Ik heb het idee dat het bij Derk puur mentaal is.

Desondanks is hij wel iemand die iets heeft wat Ajax verder mist, een snelle vleugelaanvaller met wat body. Bovendien scoort hij vrij makkelijk en heeft hij een verwoestend schot. Gevalletje "alles in huis hebben" maar hij moet het wel gaan laten zien.
Als hij blessure vrij is kan hij weer aan zijn explosiviteit gaan bouwen...komt helemaal goed dan....mooi dat Overmars zijn vertrouwen in hem uitspreekt....lukoki mag ev. verkocht worden laat overmars weten....goed gezien Marc...
remco k
 remco k - woensdag 19 juni 2013 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 - 22:22 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hebben heel veel mensen last van,flink op je muil gaan,daar leer je van.....zelf reflectie krijg je pas na levenservaring

Geldt ook voor dit HL forum....vandaar al dat gekakel,gaat nergens over
Blablabla. Je hebt de wijsheid niet in pacht kerel. Net zo min als ik of wie dan ook. Doe dan ook niet alsof je zo fantastisch ben. En dan heb ik het niet over voetbal. Maar over het achterlijke gelul over jouw wereldwijsheid.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote Zomer 2013 geruchten topic

0.1251950